BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2013 14:18

On jälleen aika äänestää vuoden parhaimpia ja ansioituneimpia käyttäjiä. Kuka on kunnostautunut tänä vuonna erityisesti? Kuka ansaitsee Vuoden Foorumilainen -tittelin?
Säännöt

- äänestysoikeus on kaikilla 1.12.2013 tai sitä ennen rekisteröityneillä, joilla on vähintään 100 viestiä kirjoitettuna
- valitse 22 nimimerkkiä, joita pidät vuoden parhaimpina ja ansioituneimpina kirjoittajina
- äänestää saa ketä tahansa BBPlazalla vähintään 50 viestiä kirjoittanutta nimimerkkiä
- antamiaan ääniä ei saa muokata jälkikäteen
- perustelut valinnalle ovat toivottavia, mutta eivät pakollisia
- itseään ei saa äänestää, myöskään äänten "kaupustelu"/vaihtokaupat eivät ole sallittuja
- tasasijoituksia ei tunneta, jokaiselle sijalle on löydyttävä jokin nimimerkki
- tasapistetilanteessa vaikuttaa ykkössijojen määrä, kakkossijojen määrä jne.
- äänestysaikaa vuoden 2013 loppuun saakka
- tulokset julkistetaan kun äänet on saatu laskettua

Vastaukset muodossa:

30p Nimimerkki A - mahdolliset perustelut
25p Nimimerkki B - mahdolliset perustelut
22p Nimimerkki C - mahdolliset perustelut
19p Nimimerkki D - mahdolliset perustelut
18p Nimimerkki E - mahdolliset perustelut
17p Nimimerkki F - mahdolliset perustelut
16p Nimimerkki G - mahdolliset perustelut
15p Nimimerkki H - mahdolliset perustelut
14p Nimimerkki I - mahdolliset perustelut
13p Nimimerkki J - mahdolliset perustelut
12p Nimimerkki K - mahdolliset perustelut
11p Nimimerkki L - mahdolliset perustelut
10p Nimimerkki M - mahdolliset perustelut
9p Nimimerkki N - mahdolliset perustelut
8p Nimimerkki O - mahdolliset perustelut
7p Nimimerkki P - mahdolliset perustelut
6p Nimimerkki Q - mahdolliset perustelut
5p Nimimerkki R - mahdolliset perustelut
4p Nimimerkki S - mahdolliset perustelut
3p Nimimerkki T - mahdolliset perustelut
2p Nimimerkki U - mahdolliset perustelut
1p Nimimerkki V - mahdolliset perustelut
Aikaisemmat Vuoden Foorumilaiset:

2008 Spencer
2009 [juuso]
2010 BrutalGentleman
2011 BrutalGentleman
2012 rubyblue

Aikaisemmat Vuoden Tulokkaat:

2008 Ulrika Johnson
2009 Zygerö
2010 omelia
2011 orgasmienkeli
2012 seb

BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2013 15:08

30p Punde
25p Karhu
22p aadeehoovee
19p Risto
18p Spencer
17p scorchio
16p tuusannuuska
15p DosterMan
14p Mole
13p PIETRO
12p Scherzy
11p Ancalagon
10p Wicker Man
9p rink
8p jaiba
7p rubyblue
6p Rita
5p calderyon
4p ff
3p BB-Kärpänen
2p Orphan
1p knocker
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Karhu » 01 Joulu 2013 15:21

30p DosterMan
25p scorchio
22p Spencer
19p aadeehoovee
18p Zygerö
17p Tirkka
16p calderyon
15p LuckyTheFox
14p BB-Kärpänen
13p Mole
12p Ancalagon
11p biggis
10p PIETRO
9p ff
8p realityfan
7p jaiba
6p Scherzy
5p knocker
4p Mardis
3p Jonksu
2p ElMoronico
1p White Rabbit

Bluegrass
Mökkiläinen
Viestit: 242
Liittynyt: 27 Marras 2007 18:54

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Bluegrass » 01 Joulu 2013 21:33

30p Spencer
25p Ancalagon
22p Orphan
19p knocker
18p Reilulaksatiivi
17p Scherzy
16p BB-FAN
15p Risto
14p BB-Kärpänen
13p Wicker Man
12p orgasmienkeli
11p Velipuolikuu
10p Zygerö
9p Karhu
8p Mardis
7p aadeehoovee
6p calderyon
5p shirenu
4p gauchito
3p jetta
2p ramasee
1p Eney

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja ff » 11 Joulu 2013 21:54

30p Risto
25p Punde
22p Karhu
19p Mardis
18p calderyon
17p aadeehoovee
16p knocker
15p Tirkka
14p jaiba
13p orgasmienkeli
12p PIETRO
11p Zygerö
10p rink
9p Orphan
8p Jonksu
7p Spencer
6p rubyblue
5p Scherzy
4p mrj
3p ramasee
2p DosterMan
1p Mole
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 16 Joulu 2013 20:53

30p Zygerö - Olit vaan paras.
25p Spencer - Erityiskiitos plazan kehittämisestä.
22p Mardis
19p aadeehoovee
18p dertsi
17p Punde
16p PIETRO
15p calderyon
14p Orphan
13p knocker
12p Risto
11p Tapetti
10p realityfan
9p DosterMan
8p rubyblue
7p Karhu
6p gauchito
5p tuusannuuska
4p Jonksu
3p Tirkka
2p BuZu
1p maikki

Tämän vuoden pisteet arvottu. Kiitos kaikille muillekin, jotka ei listalle syystä tai toisesta selvinneet.
You know nothing.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Joulu 2013 22:08

VAROITUS! Seuraava viesti tulee sisältämään perusteluja jotka ovat luokattoman huonoja eikä niillä ole oikeasti tarkoitus loukata ketään (ainakaan pahasti). Jos koet tulleesi loukatuksi, niin tuon nenäliinoja. Tai sitten voimme yhdessä kaivaa sen herneen sieltä nenulista pois.

30p Mardis - Raivostuttavan ihastuttava hanipallero jolla on joku pakottava tarve täyttää mun YV-laatikkoa samaa tahtia kun ehin sieltä viestejä poistamaan. Tää sijoitus on ollut mulle selvä jo jostain toukokuusta lähtien. <3
25p Zygerö - Kovan luokan musiikkimies ja muutenkin kovan luokan asiantuntija mies lähes asiassa kuin asiassa. Antaisin 30p jos vois kahdelle antaa.
22p aadeehoovee - Myöskin ihan mukava musarunkkari. On myös kuin isä minulle täällä Plazalla. Pisteitä myös Musaraadin järjestämisestä. *kippis*
19p knocker - Kaikkien kukkahattujen kuningatar ja mun äiti, melkein. Ihan mukava tyyppi kuitenkin noista vioista huolimatta.
18p orgasmienkeli - Tykkään orkun eroottisista tarinoista. Enempi pisteitä irtois jos hengais täällä vanhaan malliin ja kertois mulle enempi seikkailuistaan naismaailmassa.
17p Punde - Semmonen muka-kovis mörökölli joka on sisältä pelkkää hattaraa ja vaaleanpunaisia poneja. Sekä tietysti verta.
16p Orphan - Ennen en uskonut että suomalaisissa nuorissa olisi mitään toivoa, mutta sitten Orphan tuli ja todisti toisin.
15p tuusannuuska - Mukavan tomera täti-ihminen jolle ei paljoa uskalla vastaan sanoa. Paitsi nyt kun ei oo enää mode, hähää!
14p Spencer - Rispektit tätä miestä kohtaan satatuhattatonnia kaikesta kovasta duunista mitä on tän mestan eteen tehnyt. Kiitos!
13p Scherzy - Oli ennen paljon äänekkäämpi. Hieman kaipaan sitä. Nykyäänkin ihan piristävä tapaus.
12p ff - Tykkää siitä kun hikiset miehet halailevat toisiaan. Eli samixia ollaan.
11p DosterMan - Lähetäänkö oluelle joku ilta?
10p calderyon - Kaikenlaisten pelien ja juttujen järjestäjä. Tykkää myös hikisistä öljytyistä miehistä.
9p Jonksu - Ollaan usein eri mieltä asioista, mutta sit jos ollaan samaa mieltä niin ihmetellään sitä yhdessä ja mua naurattaa. Plazan oudoin musamaku. Todistetusti.
8p rubyblue - Korjaan nyt virheeni kun en viimevuonna tätä neitiä pisteyttänyt. Olet kiva, ole hyvä.
7p BB-kärpänen - Joku ihme öykkäri.
6p Tirkka - Yllätän itsenikin kun kerron kaikille että oon alkanu lämpeemään Tirkalle. Ei se montaa vuotta ottanutkaan.
5p jetta - Sons of Anarchy!
4p Mour - Harmittavasti ei oo Plazan puolella hetkeen näkynyt, mutta erittäin ihastuttava ihminen kuitenkin.
3p minna - Oli mun ensimmäinen rakkaus tällä foorumilla ja sillon harvoin kun täällä nykyään käy niin rakastun aina uudelleen. Oih!
2p ramasee - Vaikka ei olekaan kaikkein aktiivisin tyyppi, niin on jäänyt positiivisena tsirpulana mieleen.
1p janne - Semmone mukava perusjantteri jonka viesteille voi aina nyökytellä hyväksyvästi.

Monta homekorvaa jäi taas listalta uupumaan, mutta kun tässä listalla on rajallinen määrä näitä paikkoja niin aina käy näin. Suurin osa Plaza-ihmisistä on kuitenkin ihan mukavia tyyppejä, joten vaikka ette listalta löydykkään niin voitte kuvitella sinne kuuluvanne. Ens vuonna voitte myös yrittää vähän enempi, jotta listalleni pääsisitte. Kiitos ja anteeksi.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Joulu 2013 17:27

30p Ancalagon
25p Karhu
22p BB-Kärpänen
19p aadeehoovee
18p Zygerö
17p Mardis
16p knocker
15p calderyon
14p Risto
13p DosterMan
12p Orphan
11p orgasmienkeli
10p Scherzy
9p Mole
8p PIETRO
7p Jonksu
6p jaiba
5p Wicker Man
4p mrj
3p ramasee
2p Santra
1p jyrtam

Rustaan perustelut myöhemmin, jos jaksan. Annetaan tässä vielä kunniamaininta Reilulaksatiiville, gauchitolle, ff:lle ja Tirkalle, jotka putosivat viimeisinä listoilta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 19 Joulu 2013 23:06

30p Spencer
25p knocker
22p calderyon
19p Ancalagon
18p Karhu
17p ramasee
16p PIETRO
15p Zygerö
14p Tirkka
13p rubyblue
12p jaiba
11p Scherzy
10p DosterMan
9p Orphan
8p Mardis
7p orgasmienkeli
6p Punde
5p Jonksu
4p tuusannuuska
3p Jason S.
2p Risto
1p aadeehoovee
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja mrj » 20 Joulu 2013 15:04

30p ff
25p Spencer
22p calderyon
19p Orphan
18p rubyblue
17p knocker
16p Scherzy
15p DosterMan
14p orgasmienkeli
13p Jonksu
12p Risto
11p Zygerö
10p Pietro
9p Tirkka
8p aadeehoovee
7p Rita
6p jaiba
5p minna
4p LuckyTheFox
3p Mardis
2p Mole
1p realityfan
JuHu - :drink55:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 22 Joulu 2013 02:09

Mä oon nyt pyöritelly tätä jo monta päivää yrittäen miettiä hyviä perusteluita. Osalle en vaan keksiny mitään syytä, että miks ne on noilla pisteillä. Ne vaan on. Heti näin melkein alkuun sanottava, että päätin jo edellisen listani jälkeen, että jätän tänä vuonna modet ja ylläpitäjät listalta pois. Oon rasittanu koko heimoa tänä vuonna sen verran, että jokaselle pitäs se 30p jakaa, eikä se ole mahdollista. Yritin painottaa enemmän off-seasoniin ja ulkomaisiin BB-ketjuihin nää mun pisteet. Sekä niihin ketjuihin, joissa itse viihdyn eniten (eli melkein kaikkiin muihin paitsi örvellys ja urheilu...)

30p knocker – Selkeästi ymmärtäväisin mua kohtaan ja muutenkin vaan paras foorumisti. Huumorintajuisin, osaa käsitellä asiat aikuismaiseen tyyliin, puolustaa pienempiään ja nuorempiaan. On oikeusmurha, jos knockerista ei tule Vuoden Foorumilaista.

25p dertsi - Nostanu osakkeitaan mun silmissä ihan hurjasti. Ollut ehkä hiukan enemmän läsnä ja tuonut hienosti mielipiteitään esiin.

22p mävaan – Puolustajani. <3 Mä vaan tykkää mävaan:sta. Yksi niistä harvoista, joka ei sen mokani (josta ei muuten enää puhuta sit tippaakaan) jälkeen päätynyt vain polkemaan mua maanrakoon.

19p Scherzy

18p Orphan

17p janne – Hienoa työtä ulkomaisten Big Brothereiden ketjuissa ja myös muuallakin. Vähän enemmän sais näkyä toki.

16p ramasee

15p Rita – Tänäkin vuonna hienon hienoja tekstinpätkiä, vähän enemmän toki saisi pyöriä mestoilla.

14p orgasmienkeli – Meiän orkku. Vähän vastarannankiiski ja ernu kuten mäkin. :D Yks parhaista hepuista näillä hoodeilla, vähän lisää aktiivisuutta niin pisteetkin on paremmat. ;)

13p shirenu – Mahtavat analysoinnit Aussi-BB –ketjuissa oikeuttaa näihin pisteisiin. Jos aktiivisuus näkyisi muuallakin, niin olisi jopa paremmat pisteet.

12p Tapetti – Hyvää kommentointia läpi vuoden, mm. DOI ja Muodin huipulle –ketjuissa.

11p jetta

10p mrj

9p Risto – Loistodyydi, mut jotenkin toi meininki sulla on menny negatiivisempaan suuntaan. Voi johtua tietyst musta itestäni, mut sellanen fiilis mulle on tullu.

8p tuusannuuska – Meillä oli omat kärhämät tossa keväällä, enkä niitä muistele pahalla, koska olet todella loistava foorumisti. (Silloin kun olet paikalla ;) ) Muutenkin tuntuu, että on arvot kohdallaan.

7p kiinteistöprinssi – Paljon samoja mielipiteitä kanssani. Melko vähän vierailee foorumilla, mutta nekin vähäiset kerrat on todella osuvia omiin mielipiteisiini nähden. Yksi niistä harvoista, jotka on samaa mieltä kanssani esim. koirista.

6p ff – Liveraportoinnit ja hyvä aktiivisuus tuottaa nää pisteet.

5p sinna – Ne vähäiset viestit mitkä joskus tulevat vastaan, ovat hyvin perusteltuja ja laajoja kommentteja. Eikä myöskään jää yhden tai kahden lauseen varaan.

4p scorchio – Loistavaa tekstintuottamista jälleen BB-kauden aikana, mutta se ei enää riitä koviin pisteisiin, vaan saisi olla enemmänkin foorumilla.

3p PIETRO – Keitä kukin asukas nimeää? –veikkaus oli erittäin toivottu ja onneks järjestitkin.

2p jyrtam – Suuri BB-visa ja yleinen tietopankkius on todella arvostettava asia.

1p aadeehoovee – Biisiraadin järjestäminen oli tosi jees.

----

Ja koska eletään vielä tätä vuotta, nii mä saan vielä olla vittumainen kusipää, joten tähän loppuun laitan vielä sellasia, jotka viime hetken teoillaan menetti paikkansa mun listalla:

Punde – Sä olit mun listassa ehdolla 25 pisteeseen, mutta mitä sä teit? Kaivoit vanhat virheeni esille, rupesit syyttämään suotta ja olemaan aiheetta mua kohtaan erittäin vittumainen ja kusipäinen. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.

Mardis – En usko, et tää tulee kovinkaan yllätyksenä. Mun mielestä suurin osa viesteistäs, ainakin puolet, on sellasia missä sä vaan peesaat ja komppaat jengiä. Tuntuu, että sä kommentoit vaan saadakses viestimäärää ylöspäin ja tuodakses itteäs vähän enemmän näkyville. Jos et komppais ja peesais noin 99% ajasta, niin pistees mun listassa ois voinu olla jopa 15p.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Mardis » 23 Joulu 2013 15:43

Viime vuoden tapaan tein listan perusteluineen, sillä luulen, että teistäkin on kivempaa, kun saatte vähän tietää miks teistä pidetään. Mä ainakin haluaisin että kaikki kirjoittais perustelut, vaikka siinä meneekin paljon aikaa kun ne kasaan saa (ainakin mun tapauksessani), että sikäli ymmärrän teitä, jotka niitä ette tee. Vieläkin tää tuntuu vähän keskeneräiseltä, mutta en vaan jaksa enää hienosäätää tätä joka päivä, joten lähetän tämän nyt.

Valmistautukaa vastaanottamaan pisteitänne. Ootte ne ansainneet.

30 p. Risto - Mun pehmonen halinalleni! :sydän: BBPlaza-addiktius on samaa luokkaa kuin minulla eli liian suurta. Mun laskujeni mukaan tämän vuoden aktiivisin postaaja, mutta en nyt varmaksi pistä. Paljon kuolleempi olisi siis ilman Ristoa tämä paikka, mikä ei olis kiva juttu ollenkaan. Tosi usein huvittuneena luen Ripan viestejä, koska on se vaan niin vekkuli kaveri. Tuli erittäin tutuksi tänä vuonna, ja veikkaan että "muutamalle" se saattoikin käydä selväksi, kun luki tiettyjä ketjuja. ;) Vaikka ollaankin kaikissa ohjelmissa eri mieltä toistemme kanssa ja niin päin pois, niin ei me todellakaan niin erilaisia olla sielunmaailmoiltamme kuin äkkiä vois luulla. Pystyn samaistumaan monessa asiassa Ripaan. Ripa on myös semmonen BBPlazan oma rauhanlähettiläs, joka vastustaa näitä kaikkia sotia, joita täällä aina silloin tällöin ilmenee. Elkäämme siis tapelko.
25 p. knocker - Nokkeri, my love. Vääryys kun ei voi olla kahta ekalla sijalla. Mä vaan rakastan tätä pippurista, mutta kuitenkin niin lempeää ja lepposta pandaa. :sydän: Tunteilleni ei oo tapahtunut mitään kuluneen vuoden aikana.
22 p. orgasmienkeli - Tuli varmasti kovana yllärinä tämä sija. orkun kohtalo vaan on olla mun kolmas. ;) orkkuenkuli perustelee mielipiteensä tarkasti eikä todellakaan ujostele ottaa kontaktia kehen vaan meistä. Harvoja pitkien viestien kirjoittajia BB-kauden ulkopuolella, joka on ehdottomasti positiivinen asia. Niitä(kin) on mielenkiintoista lukea. Vähän oli epäaktiivisuutta havaittavissa tänä vuonna silloin tällöin, mutta ei nyt anneta sen vaikuttaa näihin pisteisiin.
19 p. Spencer - Vuoden aktiivisimpia kommentoijia, joka oli positiivinen ylläri. Ohjelmiin riittää asiaa ja paljon. On pakko myös mainita, että arvostan paljon Spenkun panosta tälle Plazalla, mutta ei se vaikuta tähän korkeaan sijoitukseen.
18 p. ramasee - Viimeks jäi puolivahingossa pisteyttämättä, joten tänä vuonna Elinalle... ei kun ramaseelle pitää antaa kunnon pistepotti. Erittäin mukava naispuolinen immeinen ja kirjoittelee piristäviä postauksia. :sydän: Älä ainakaan ala epäaktiivisemmaksi!
17 p. Zygerö - Zyge on tätä Plazan vakiokalustoa, josta ei vaan voi olla pitämättä. Piste.
16 p. ff - Oli BB-kauden ehdottomasti aktiivisin live-postaaja. Siitä paljon rispectiä. Ei valitettavaa mistään, mitä mies näppäimistöltään tänne päästelee. Toivoisinkin että jaksais olla aktiivinen ympäri vuoden.
15 p. Orphan - Urphan on kiva. Kommentoi asiallisesti topicissa kuin topicissa. Oli myös vähän aktiivisempi kuin viime vuonna, joka oli mukava huomata.
14 p. Karhu - Hymähtelen usein Kaahun jutuille. Keksii osuvia oivalluksia lähes mistä vaan.
13 p. calderyon - Pakko palkita näinkin suurella pistepotilla, koska jaksaa vuodesta toiseen järjestää noita pelejä, veikkausia, arpajaisia, äänestyksiä ja ja ja... On siinä vaan jo työtä.
12 p. Ancalagon - Asiallinen. Tasasella tahdilla kommentoi eritoten kaikenlaisia ohjelmia. Tänä vuonna oli paljon näkyvämpi ainakin mun silmään kuin viime vuonna.
11 p. scorchio - BB-kauden aikana sai alinomaa nauraa scorhion hullunkurisille jutuille kuin mielipuoli. Kiitos siitä.
10 p. Evalds - Opin JBB-kauden aikana pitämään Evaldsista. Oma persoonansa, ja tännehän niitä erilaisia persoonia mahtuu. Jos Evalds povaa jotain asukasta BB-voittajaksi, niin silloin se ei ainakaan voita. ;) Suunnitteilla oli antaa vähän vähemmän pisteitä, kun oletin että hiljenisi BB-kauden jälkeen kokonaan, mutta näyttäisihän hän joskus tuolla kommentoivan vieläkin mm. Idolsia.
9 p. dertsi - Varsinkin Salatut elämät -ketjusta jää mieleen, kun siellä viihtyy aika paljon. Kaiken luen mielenkiinnolla, mitä dertsi tänne kirjoittaa, sillä dertsin viesteissä on aina asiaa.
8 p. Punde - Kyllä sitä joskus puoli vuotta sitten oli aika epävarma vielä antaako Pundelle pisteitä vai ei, mutta pakkohan se kai on tuolle mainiolle mainoskampanjalle höltyä. Oli myös viime vuotta aktiivisempi tänä vuonna, joten nyt senkin vuoksi ansaitsee saada pienen muistamisen. Lämpenen Pundelle hitaasti mutta varmasti.
7 p. aadeehoovee - aadeehooveesta pidin jo viime vuonna, kun silloin BB-kauden aikana tänne jostain pompsahti, ja koska tänä vuonna viihtyi meidän seurassa peräti koko vuoden ajan joka puolelelle kommentoiden, niin pakko löysätä vähän pistekukkaroa.
6 p. BB-Kärpänen - Harmi että kommentoi tänä vuonna vähänlaisesti, pisteitä oli tulossa paljon enemmänkin joskus puoli vuotta sitten, kun oli enemmän äänessä. Huvittava veikkonen.
5 p. KariTa - Jos arvostelisin koko sakkia vain BB-kommentoinnin perusteella, KariTa olis korkealla listassani. Ei me välttämättä niin samaa mieltä useinkaan olla asioista, mutta KariTan kommentointyylissä on jotain sellaista, josta pidän paljonkin.
4 p. mävaan - Tänä vuonna oli erityisen epäaktiivinen, mutta pakko silti palkita pisteillä tätä positiivista, kaikkia kannustavaa naista, kun se viime vuonna jäi tekemättä. Silloin harvoin kuin kirjoittaa, niin teksti ei todellakaan lopu kesken, vaan juttua tältä naiselta löytyy ja paljon! Se todellakin on plussaa. Toista mävaania ei tältä Plazalta löydy. Niin mielelläni lukisin mävaanin viestejä vaikka päivittäin, mutta nyt on taas vaikka kuinka kauan siitä, kun häntä viimeks täällä näkyi. :?
3 p. tuusannuuska - Tässä joulukuussa vasta heräsin siihen, että tuusiksellekin on vähän niin kuin pakko antaa pisteitä. tuusiksella on vahvoja mielipiteitä, ja hän on siitä erikoinen käyttäjä, että hän kommentoi harvoin mitään ohjelmia, vaan tuusista näkee postailemassa usein vähän vakavempien asioiden äärellä. Juuri niitä postauksia luen erityisellä mielenkiinnolla.
2 p. rubyblue - Voittajilla taitaa olla joku taipumus vaieta voittonsa perään? No, tulihan sieltä nyt muutama viesti sentään vuoden mittaan, mutta enemmänkin oltaisiin luettu. Ei näille alhaisille pisteille muuta perustelua löydykään.
1 p. Tirkka - Hyvässä ja pahassa värikäs foorumisti. Mielenkiintoisia mielipiteitä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Joulu 2013 20:09

30p jyrtam - Lähetit mulle postissa Maxinen hääjakson Satuhäistä. Oon niin kiitollinen että tää siitä hyvästä.
25p BB-Kärpänen - Hassu ukkeli. Monet kerrat oot piristänyt foorumielämääni tänä vuonna.
22p ff - Fiksu nuorimies.
19p Maligne - En tiiä käykö pahemmin enää plazalla, mutta tottakai pitää antaa silti pisteitä ihan jo siksi että on niin ihQ.
18p Karhu - Mukavan lupsakka kollega.
17p Wicker Man
16p Mour - Oli ikävä. Kiva kun tulit takasin.
15p Ancalagon
14p calderyon
13p DosterMan - Hauska tyyppi. Örvellysketjun piristäjä.
12p Orphan - Nuorisoketjun parhaimmistoa.
11p realityfan - Pitkän linjan laatupostaaja
10p Donut-bebe - Symppiksen oloinen käyttäjä, olis vaan mielellään aktiivisempi.
9p Reilulaksatiivi - Fiksun olonen tyyppi.
8p PIETRO
7p knocker - Paremmat muistikuvat tältä vuodelta kuin aiemmilta. Enimmäkseen. ;)
6p Risto - Olkoon vaikka vastapalvelus (ja oot mennyt parempaan suuntaan tänä vuonna).
5p jetta
4p mrj - Mukavan olonen jamppa, tykkäisin enemmän jos kirjoittaisit oikeaoppisempaa kieltä.
3p ramasee
2p Punde - Et käytä sitä ärsyttävää koira-avaa enää, kiitos siitä.
1p Evalds - Viestien laatu on mennyt aiempaan nähden parempaan suuntaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 29 Joulu 2013 20:13

Pyrin antamaan pisteitä sillä perusteella, että Foorumi olisi ja säilyisi hyvin monipuolisena ja olisi lisäksi vireä myös BB-kauden ulkopuolella. Tänä vuonna poikkeuksellisesti ei erityis painoarvoa ollut live-raportoinnilla, koska kausi oli niin lyhyt ja muutenkin surkea. Plussaa sai siitä, jos viestimäärä kasvoi edellisvuoteen verrattuna. Jos viestimäärä putosi huomattavasti, niin saattoi jäädä kokonaan listalta, vaikka kriteerit olisivat muutoin täyttyneetkin. Sai ainakin kunniamaininnan, jos viestimäärä oli vähintään 1200 . Tänä vuonna pisteytyksessä viestimäärällä ei ollut niin suurta merkitystä kuin viestien sisällöllä, mutta jos jäi alle 350 viestin (vähemmän kuin 1 viesti/pv), niin silloin pisteitä ei herunut, jos villikortti ei osunut kohdalle, joita oli jaossa 4 kpl. Tällä kertaa tulokkaista 1 sai pisteitä ja 1 kunniamaininnan.
Yhteensä 30 foorumilaista tuli taas huomioiduksi tavalla tai toisella. Jos oma nimi ei löydy listalta, niin ehkä se unohtui, kriteerit eivät täyttyneet tai siihen oli jokin muu syy.
Niin ja viesteiksi on laskettu myös ne, jotka eivät kerrytä viestimäärää. Pääsääntöisesti viestimäärät jostakin syystä laskivat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.


spencer 30p- Tämän foorumin ehdotonta selkärankaa, pitkälti hänen ansiostaan tämä foorumi on näin monipuolinen kokonaisuus. On panostanut paljon siihen, että foorumi olisi toimiva ja vireä myös BB-kauden ulkopuolella.Ylläpidon ohella hän kirjoitti eniten viestejä n. 2950 , lisäystä edelliskauteen n.900 . Jaksaa vuodesta toiseen ahkeroida foorumin hyväksi. Ansioista ansaitusti vuoden foorumilainen, sillä haastajiin jäi selvä hajurako.

Punde 25p- Kuuluu foorumin kantaviin voimiin, foorumi tarvitsee tällaisia persoonallisia tyyppejä. Hän antaa tälle foorumille oman kaunistelemattoman panoksensa, terävillä kommenteillaan ja joskus omintakeisella sekä purevalla sarkasmisillaan/huumorillaan ja sanoo asiat suoraan silloin kun tarve vaatii. Toisia se ihastuttaa ja joitakin voi jopa vihastuttaa. Se vähän harmittaa, kun terävimmät särmät ovat pyöristyneet vuosien mittaan. Kauden viestimäärä laski parilla sadalla olen nyt reilut 800. Ainut jolla oli pitkä mainoskampanja vuoden foorumilaiseksi, no en tiedä tuliko kakkos pisteet sen takia vai siitä huolimatta.

Ancalagon 22p- En oikein tiedä miksi en ole aiemmin, kuin vasta tänä vuonna löytänyt kunnolla hänen viestinsä, johtuneeko siitä, kun kirjoitti aiemmin harvakseen. Hyvin asiallisia viestejä joita on mukava lukea ja viestien sisältö tukee hyvin pitkälti omaa ajatusmailmaa. Onneksi kirjoitti sen verran viestejä n.600, löi itsensä läpi ja pystyin sen vuoksi antamaan nämä ansaitut pisteet ihan valintakriteerien puitteissa.

Orphan 19p- Viestimäärä tuplaantui edelliskauteen verrattuna ollen nyt n. 950, selkeää aktivoitumista. Kypsänoloisia asiallisia viestejä noin nuoreksi, yllättävänkin usein viestien sisällön voi hyväksyä ilman
vastaväitteitä. Toivottavasti jatkat samaan malliin ja aktiivisuus riittää, niin sinusta tulee foorumin kantavia voimia.

ff 18p- Fiksu foorumikäyttäytyminen sekä asialliset ja perustellut mielipiteet, osaa tarkastella asioita monipuolisesti, ei syyllisty epäasiallisuuksiin. Live-raportointi on ihailtavan tarkkaa ja seuraavat hyvin tapahtumien kulkua. Luen viestit aina mielelläni. Jaksaa uskollisesti vuodesta toiseen kannattaa Kärppiä Pohjois-Karjalasta saakka. Viestimäärä vajaat 700.

calderyon 17p- Monien pelien ahkera järjestelijä, silloin kun foorumilla on muutoin hiljaista. Seuraa BB:n muu maailma osiota tiiviisti joista myös uutisoi, kuten muistakin reality-sarjoista. Viestimäärä tipahti n. 700:lla vajaaseen 1100 viestiin.

knocker 16p- Vakiinnuttanut paikkansa ns. foorumin vakiokalustossa. Oli kauden viidenneksi aktiivisin kirjoittelija, vaikka viestimäärä tipahti yli 1500 ollen nyt n. 2100. Hän oli myös hyvin mukana BB:n ulkopuolisella kaudella. Viestit ovat yleensä asiallista luettavaa, no poikkeuksena ehkä örveltämisketju, siellä ne ovat ehkä vain hauskoja, mutta yhtäkaikki luen hänen viestit aina mieluusti.

rink 15p-Ylläpitäjän vaativat tehtävät ovat hoituneet erittäin hyvin, softa asiat ovat hallussa, sillä sivusto on pelittänyt todella hyvin. Sivustolle joka ei toimi on hyvin hankala kirjoittaa. Viestien suoltaminen ei ole hänen tärkeimpiä tehtäviään. Villikortti käytetty.

zygerö 14p- Kuuluu foorumin kantaviin voimiin, on omatoiminen ja auttavainen, tarttuu toimeen aikailematta sekä moderoi aktiivisesti. Kauden viestimäärä puolittui edellisvuoteen verrattuna oli nyt n. 1250. Viestejä löytyy oikeastaan joka ketjusta, ne ovat asiallisia ja usein myös kantaa ottavia, joita lukee aina mieluisasti.

Karhu 13p- Sarkasmi on puraissut alusta alkaen, sillä monesti viestit joutuu lukemaan moneen kertaan ja tarkkaan miettimään mikä on se varsinainen pointti, eritäin mielenkiintoista. Täytyy olla taiteellista silmää, sillä kuvan kaappaukset ovat aivan erinomaisia. Toimii modena harkitusti. Viestimäärä puolittui edellisvuodesta. Kolmas villikortti käytetty.

Risto 12p- Oli vuoden toiseksi aktiivisin viestittelijä n. 2600 viestillään lisäystä edelliskauteen 1000 viestiä, lisäsi eniten viestimääräänsä. Mielenkiintoinen kaveri, sillä purkaa tuntojaan varsin avoimesti täällä. Kun kirjoittelee asiapitoisia viestejä niin joskus mielipiteet jopa täsmäävät omien kanssa. Viestimäärä nousi reippaasti ja antamani pisteet ainakin samassa suhteessa.

DosterMan 11p- Selkeitä helposti luettavia ja ymmärrettäviä sekä perusteltuja viestejä ja kommentteja, näihin törmää usein örvellysketjussa. Viestit ovat sanoisinko jokseenkin miehekkään ryhdikkäitä sekä suorasanaisia, vaikka välillä (aamuyöstä) menee vähintäänkin sarkasmin puolelle, niin ja kirjoittelee usein myös musiikista. On tämän Foorumin väriläiskiä, joita ehdottomasti tarvitaan. Viestimäärä laski n.450:llä edelliskauteen verrattuna, nyt n. 1000.

aadeehoovee 10p- Mukava lisä tämän foorumin vakiokalustoon, on ollut toisen vuoden peräkkäin aktiivinen asiallisten ja asiapitoisten viestien kirjoittelija. Ottaa kantaa asioihin omalla persoonallisella tavalla. Pitää musiikista, järjesti mielenkiintoisen biisiraadin. Viestimäärä oli lähes edellisvuoden tasolla, pikkasen yli 1000 viestiä.

scorchio 9p- Aivan hulvattoman hauska veijari, jos olisi ahkerampi viestittelijä, niin 25p olisi napsahtanut. Toivottavasti jatkat tulevana vuonna aktiivisemmin ja viestittelet ahkerammin, niin vuoden foorumilaisen titteli ei ole kaukana. Tällaisia persoonia tarvitaan piristämään Foorumia. Toinen villikortti käytetty.

orgasmienkeli 8p- On rauhoittunut vähän edellisvuosista ja viestimäärä tipahti edellisvuodesta yli 800:lla reiluun 1900, tämä on vielä kuitenkin kuudenneksi eniten. Viestimäärän väheneminen ei ole välttämättä mikään huono asia, sillä olet ainut jolla viestimäärän tippuminen ei vaikuttanut negatiivisesti pisteisiin vaan päinvastoin, kun ns. turhat viestit ovat jääneet vähemmälle.. Kirjoittelee paljon eri ketjuissa, erityisesti kaikesta mitä tv esittää, seksi ketjukaan ei ole mitenkään tuntematon. Väriä hän kuitenkin tuo tähän foorumiin ja tuskin täällä on yhtään käyttäjää jolle tämä nimimerkki on jäänyt tuntemattomaksi.

Tapetti 7p- Vuoden alussa ajattelin, että foorumille on saatu "uusi" aktiivinen asiallinen foorumisti, joka on vahvoilla vuoden foorumistia valittaessa, mutta valitettavasti tuo aktiivisuus hieman lopahti ja pisteet sen mukana. Viestit ovat asiallisia ja asiapitoisia joita lukee mielikseen. Viestimäärä oli n. 400. Aktivoitumista toivotaan ja odotellaan.

BB-FAN 6p- Kauden tulokas joka kirjoittelee asiallisia luettavia viestejä, josta toivoisi pysyvää ja aktiivista foorumilaista. Ilahduttavaa kun on viestitellyt täällä vielä BB:n jälkeenkin. Liittyi foorumille syyskuun alussa ja on kirjoittanut sen jälkeen n. 500 viestiä.

mrj 5p- Aktivoitunut selkeästi edellisvuodesta sillä viestimäärä tuplaantui 1200 viestiin. Voisi panostaa vielä hiukan enemmän viestien sisältöön, niin pistetili karttuu tulevaisuudessa.

Tirkka 4p- Räväkkä persoona joka tuo väriä tälle foorumille jäljittelemättömällä tyylillään. Viestimäärä tipahti 850:llä edelliskaudesta reiluun 1200. En tiedä olenko alkanut ymmärtämään Tirkkaa paremmin vai onko hän jotenkin muuttunut ja tullut suvaitsevammaksi, kun on tullut sellainen tunne ettei hän enää arvostele toisia ihan yhtä herkästi ja kärkkäästi kuin aiemmin.

jaiba 3p- Asiallisia ja asiapitoisia viestejä vuodesta toiseen, viestit luen aina mielelläni. Ei tee moderoinnistakaan suurta numeroa, toimii siinäkin tehtävässä asiallisesti ja hillitysti. Jos olisi aktiivisempi viestien kirjoittelija, niin pistemäärä olisi suurempi. Pääsi nyt pisteille neljännen villikortin johdosta, toivottavasti aktivoituu niin pisteiden saanti jatkossa olisi varmistettu.

ramasee 2p- Viestimäärä tipahti 500:lla edellisvuodesta n. 1250 viestiin. Rama ei kirjoittele päivittäin, vaan kun käy täällä, niin kirjoittaa kerralla usealle alueelle viestejä ja poistuu taas pitämään taukoa. Raman viestit tulee lähes aina luettua, sillä niistä paistaa positiivisyys ja ne jättää yleensä hyvän mielen.

Jonksu 1p- Viestimäärä tipahti edellisvuodesta 1500:lla oli nyt reilut 2100 kuitenkin neljänneksi eniten. Nuoruuden inokkuudessa jää joskus huomaamatta ettei oma mielipide kumoa faktoja eikä asiantuntijat ja asioihin perehtyneet ole aina väärässä. Kun ikää karttuu ja elämän realiteetit kohtaavat, niin hyvä tulee, kun sisimmässä piilee kuitenkin hyvän foorumistin ainekset.


Kunniamaininnat aakkosjärjestyksessä menivät seuraaville.

BB-Kärpänen- Humoristinen veikko ja foorumin piristysruiske, joka on jäänyt parhaiten mieleen örveltämis ketjusta, jossa usein varsin sukkelia kommentteja. On valitettavasti viestitellyt tänä vuonna varsin vähän alle 300 viestiä laskua edelliskaudesta vajaat 700, tämän vuoksi ei pisteitä herunut. Aktivoitumista toivotaan ja jäädään mielenkiinnolla odottelemaan.

Jyrtam- Pitkään jo mukana ollut, mutta kirjoittelee harmittavan vähän viestejä sillä niitä lukisi mielellään. Jos olisi aktiivisempi, niin pistesaldo olisi taattu. Järjesti nyt kivan BB-visan.

Mardis- Reipas aktivoituminen kuluvan kauden aikana, kauden viestit n. 2550(kasvua yli700) kolmanneksi eniten. Käytin runsaasti aikaa viestien lukemiseen ja tulin siihen tulokseen, että foorumisti ansaitsee ehdottomasti kunniamaininnan.

Mole- Kuuluu foorumin väriläiskiin, kirjoittelee nykyään vain harvakseen, mikä on harmillista. Sillä viestejä lukee mielenkiinnolla, kun ei koskaan tiedä mitä hän on kulloinkin lohkaissut. Toivottavasti hänestä tulisi jälleen aktiivinen, niin pisteitä ropisisi takuu varmasti.

Rita - Asiallisten viestien kirjoittaja, vain aktiivisuudessa olisi toivomisen varaa, viestimäärä jäi liian pieneksi, joten ei pisteitä. Ava erottuu hyvin joukosta.

rubyblue- Viestimäärä tipahti edellisvuodesta lähes 3000:lla n. 1000 viestiin, näin raju pudotus ei riittänyt tällä kertaa pisteisiin, toivottavasti aktivoituu uudelleen, niin pisteitä tulee taas.

Seb - Kirjoittelee nasevia ja järkeviä viestejä, mutta kovin vähän. Toivoisin häntä mielellään aktiivisten foorumistien joukkoon, niin pistesaldo olisi taattu.

אח גדול- Tulokas joka liittyi foorumille 4.9.2013 ja kirjoitti BB-kauden aikana selkeitä viestejä n. 400, mutta ei ole vieraillut täällä enää sen jälkeen. Toivottavasti pelaa vielä kuvioihin.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja ramasee » 29 Joulu 2013 22:16

30p Mardis
25p orgasmienkeli
22p Risto
19p Spencer
18p Orphan
17p ff
16p Jonksu
15p rubyblue
14p aadeehoovee
13p Knocker
12p mrj
11p DosterMan
10p Tirkka
9p mävaan
8p calderyon
7p Punde
6p Janne
5p Jason S.
4p Zygerö
3p Rita
2p. Buzu
1p Scherzy
Laura vie, muut vikisee!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Joulu 2013 00:38

30p Risto - Turboturpa
25p Zygerö - Old buddy old pal
22p aadeehoovee - No-nonsense Virtasjukka
19p Knocker - Pieni pyöreä pandakarhu
18p Jonksu - Höylä
17p Dosterman - A. Le Coq
16p jyrtam - Okei, oikolukiessa huomasin "16p Nimimerkki G - mahdolliset perustelut", ja olin jos kahlannu puol tuntia noita parin alueen ketjuja ja tuskaa oli löytää nämäki joille pisteet armeliaasti suon, joten heitin noppia nimimerkkien jaiba, jyrtam ja tuusis välillä, ne kun hyppäs mieleen vanhasta muistista. jyrtamin kohdalla heitin kaks ykköstä, ja koska niistä tuli nännit mieleen ni 16 pojoa sinne.
15p PIETRO - Pedro!
14p Mardis - Tardis
13p BB-Kärpänen - Bonkers
12p Ancalagon - Kattelee hyviä sarjoja..
11p rubyblue - ..ja on ollut kiltti mode
10p Eney - BBAU n00b
9p Wicker Man - Vellokset kuin..
8p Jason S. - ..Ellokset
7p ff - Final Fantasy/Fist Fuck?
6p Karhu - Euroopan suurin petoeläin
5p sandman - Minne katosi mies hän?
4p calderyon - Edelleen iso ?
3p orgasmienkeli - Mitä vittua Punde?
2p Tirkka - Outo
1p Spencer - Ei bännejä tänäkään vuonna

Muut saa painua vaikka hevon vittuun miun puolesta, jos et ole listalla et ole yhtään mitään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Joulu 2013 14:40

30p Zygerö - Harvinaisen mukava ukkeli
25p Karhu - Hjuumorinalle
22p Punde - Lupsakka herrasmies
19p Spencer - Monipuolinen (penkki?)urheilumies, hyvä tyyppi
18p Risto - Risto on mukava mörökölli
17p DosterMan - Master Don
16p ff - Lehmänhermoinen raportteri, outoja näkemyksiä videopeleistä
15p Mole - Hjuumorimyyrä
14p ysiluokka - Syväluotaava BB -kommentoija
13p schorchio - Elää jollain 1920 -luvulla, min. 5 hymiötä / viesti. Suosikit: :scry: [smilie=a_teeth.gif] :king
12p Rita - Mainio juniori, laatukirjoittaja ja loistavaa arpajaiskäyttäytymistä formaatista ja arvasta riippumatta :tu
11p jyrtam - Mies on niin faktaa, että epäilen koko tyypin olevan fiktiota!
10p Orphan - Toinen mukava junnu
9p Ancalagon - Kirjoittaa hyviä viestejä
8p jaiba - Saapuu paikalle kun muut eivät siihen pysty. Avat 10+ tasoa
7p PIETRO - Mies sieltä täältä palstaa
6p Jason S. - Metallimörkö I
5p Wicker Man - Metallimörkö II
4p Tuusannuuska - ent. pelottava moderaattori, nyk. pelottava käyttäjä
3p calderyon - Organisoija
2p BB-kärpänen - Saapuu paikalle ja kertoo totuudet
1p rink - Tattis ja hatunnosto

mrj, Reilulaksa, Evalds, Mardis + monet muut saa nyt jäädä ilman kun ei voi enempää antaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Orphan » 30 Joulu 2013 17:28

Voi nyt v*ttu. Kauhealla vaivalla kirjoitin pitkät perustelut ja sitten tämä ihana netti heitti minut ulos. Tällä kertaa tulee ilman perusteluja, jotka lupaan jossain kohtaa laittaa kunhan ehdin.

30p Ancalagon
25p Risto
22p Spencer
19p knocker
18p orgasmienkeli
17p Zygerö
16p Jonksu
15p Punde
14p Scherzy
13p ramasee
12p calderyon
11p Tirkka
10p dertsi
9p ff
8p PIETRO
7p Mardis
6p aadeehoovee
5p jetta
4p mrj
3p shirenu
2p Rita
1p jyrtam
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Joulu 2013 20:25

30p calderyon - Antoi 100% effortin foorumin eteen, taakse ja sivulle. Effortti.
25p PIETRO - Montako piin desimaalia jäbä osaa luetella, häh? Aika monta varmaan. Huikeeta.
22p Tirkka - Äijänköriläs. Laittaa puolet pettua pizzajauhojen sekaan ennen kuin pyyhkii vehkeensä verhoihin.
19p ff - Nice guys don't finish last (paitsi ehkä bukkake-bileissä).
18p Zygerö - Kurkkuakin viileämpi Mr. Z - 18(0) pistettä.
17p Karhu - Löntystää kolostaan sutkauttamaan jotain osuvaa tasaisin väliajoin. Rautainen itseironia.
16p BB-Kärpänen - Vastuu naurusta on lukijalla, vaikkei kirjoittaja ilmeisesti ole savolainen.
15p aadeehoovee - Haistattelee nimimerkissään varaosamyymälälle, joten ei voi olla paha mies.
14p Evalds - Lotto siirtyi Maikkarille, mutta ei tunnu missään. Jaksaa seurata yhtä jos toista realitya.
13p scorchio - Lintu, Kala vai 45-vuotias parkanolaismies? Oli kuka oli, viesteissä enemmän spaissia kuin McCormickilla.
12p LuckyTheFox - Outfoxaa monesti miltein koko foorumin tiputtelemalla kultahippuja viestimuodossa.
11p Dosterman - Miten niin muka avohoito ei toimi? Hoitaa ördäyksen muidenkin puolesta.
10p realityfan - Mestari piti melkeinpä välivuoden, mutta toki sivalsi terävästi ajoittain.
9p BuZu - Pitkän linjan viestittelijä, joka on rentoutunut vuosien varrella.
8p Knocker - Koputetaan bambua, jotta voimme lukea hänen ailah... viestejään myös tulevaisuudessa.
7p El Moronico - Se nyt hitto vie on vaan niin, jos El Moro niin sanoo.
6p Spencer - Vain kuusi pingo pango pongoa siksi, ettei meinaa muka viestitellä jatkossa.
5p Orgasmienkeli - Paljon asiaa kaverilla! Sinä senkin puudeli!
4p Scherzy - Scherzy Shore: glitteriä ja kirkkaan metallisia esineitä, joilla voi harhauttaa.
3p Punde - Olisit pistänyt vaikka jonkun kampanjan pystyyn, kato. Ja ehkä seurannut kotimaan kautta. Muuten hyvä.
2p Risto - Oikein reipas poika.
1p mrj - Minimalismi kunniaan, sano animalisti kun Kissiä kuunteli ja Kopposta kannatti.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Joulu 2013 22:26

Velvollisuudet alta pois. Ilman perusteluja. Listalla olijat tietää ne itekki.

30p Spencer
25p Tirkka
22p Zygerö
19p Calderyon
18p aadeehoovee
17p Dosterman
16p rubyblue
15p ramasee
14p Karhu
13p Risto
12p Ancalagon
11p Jason S.
10p Punde
9p Mole
8p Orphan
7p Pietro
6p Minna
5p ff
4p Knocker
3p Jonksu
2p Orgasmienkeli
1p Mardis

Olkaa hyvä!

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 31 Joulu 2013 00:44

Tässä tuleekin vihdoin se mun lista jeeeee, muutamiin oli vaikea keksiä perusteluja joten ne vaan on, loppu päähän tuntui olevan vaikea keksiä siedettäviä plazalaisia mutta kyllä niitä muutama löytyi kun vähän kaivoi. Kiitos näille kaikille plazalaisille tästäkin vuodesta.

30p orgasmienkeli - Ihanan symppis tyyppi jonka kanssa tuun hyvin juttuun myös plazan ulkopuolella, tykkään lukea plazalla kaiken orkun kirjoittaman ja mielelläni :Love:.
25p knocker - Aloin tykkäämään knockerista tosi paljon tänä vuonna ja on muutenkin ollut aktiivinen ja mukava käyttäjä koko vuoden.
22p Risto - Aktiivinen mukava postailija, tietyt syyt/suhteet joita en mainitse hieman laski pisteitä mutta silti ehdottomasti kärkikastia plazalla.
19p Zygerö - Aloin myös Zygeröstä tykkäämään tänä vuonna, myöskin aktiivinen ja mukava tyyppi.
18p Jonksu - Ihana ihana iiiiiihana jonksu :Love:.
17p ff - Mukava tyyppi myöskin :D, ei mitään pahaa sanottavaa.
16p Jetta - Tykkään lukea kaikkia jetan postauksia ja muutenkin vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä :).
15p Angalacon - Postailee paljon ketjuihin joita luen, mukava.
14p Spencer - Pitää plazaa hienosti kasassa.
13p Orphan - Myöskin aktiivinen ja viestejä on kiva lukea.
12p mrj - Tähän ei oo erityisemmin mitään perusteluja muita kuin että tykkään :D.
11p dertsi - Mukava myöskin.
10p ramasee - Ihq.
9p calderyon - Paljon kiinnostavia ketjuja ja hienosti järjestänyt kisoja.
8p Karhu - Hyvä mode.
7p Janne - Jos olisi vähän aktiivisempi olisi paljon korkeammalla listalla, tykkään kovasti.
6p Mole - Ihq.
5p Tirkka - Aktiivinen mode jonka kanssa satun usein olemaan eri mieltä asioista mutta silti erittäin mielenkiintoinen tyyppi :).
4p Rita - Tuntui kadonneen bb kauden jälkeen, mutta pidin Ritan kirjoituksisa kauden aikana.
3p Joanna - Cool.
2p Mour - Cool.
1p Dosterman - Örveltäjä.

ps. Viestissäsi on liian monta hymiötä. Hymiöiden maksimilukumäärä on 6 kappaletta. .___.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Joulu 2013 12:32

30p Punde
25p Wicker Man
22p Tirkka
19p Spencer
18p Zygerö
17p Karhu
16p Knocker
15p BB-Kärpänen
14p Ancalagon
13p mrj
12p aadeehoovee
11p Risto
10p jyrtam
9p ramasee
8p PIETRO
7p Mole
6p Paali
5p Donut-bebe
4p ff
3p Scherzy
2p ElMoronico
1p orgasmienkeli
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”