Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja Mour » 21 Heinä 2012 22:23

210712

Aamupäivällä kävelin hiljaiselle torille, kun teki mieli jäätelöä. Alkoi tietysti sataa kaatamalla, joten kastuin litimäräksi, mutta prkl päätin ostaa sen jäätelön silti. [smilie=a_tongue.gif] Hyvää olikin, wanhan ajan lakritsi makuna. Hiljaista oli torielämä, muutama koju pystyssä eikä ihmisiä kuin muutama hassu... Siinä jutustelin sitten tovin jätskimyyjän kanssa, joka olikin tosi mukava ja tarjosi yllättäen kahvinkin ilmaiseksi.

Puoli kahdeksi suuntasin työmaalle ja vietin hurjan hauskan työparin kanssa mukavan iltavuoron.

Kotona olen syönyt ihan liikaa vesimelonia ja maannut kuin lahna tässä läppäri sylissä, hih.

Semmoista.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja JVDS » 21 Heinä 2012 23:05

21.07.2012. Kotiuduttu huisin mahtavasta sambakarnevaalista! Oltiin yhden kaverin kanssa jazzeilla, jossa soitettiin sambamusiikkia. Kannatti ehdottomasti käydä. Selvinpäinkin olisin viihtynyt mainiosti vaikka koko illan, mutta tuli siinä samalla vähän maisteltuakin alkomahoolia. Ilma oli aika viileä, mutta se ei estänyt nuoria naisia tanssimasta lavalla vähissä vaatteissa. [smilie=a_ohyahbaby.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Elo 2012 21:43

1.8.
Tänään jouduin työpäivän aikana tilanteeseen jossa jouduin puhumaan englantia. Mielestäni osaan kyseistä kieltä melko hyvin, mut ei helvetti tuntu vammaselta puhua sitä. Pakko oli yrittää jotain mongertaa kun nätti tyttö tuli kyselemään reittiohjeita. Se tyttö oli selvästi aasialaista geeniperimää, mut en tiedä mistäpäin hän oli kotoisin kun eipä nyt tehty tarkempaa tuttavuutta. Sen englanti kuulosti kuitenkin huomattavasti sujuvammalta kuin meikäläisen, mut eiköhän se suurinpiirtein tajunnut mun sanomiset. Ainakin se lähti suhtkoht oikeaan suuntaan. :)

Jotenkin tuo piristi päivää vaikka kyse olikin noin pienestä jutusta. Ylläri muuten että kukaan muu meidän työmaalla ei osannu neuvoa tuota neitokaista mitenkään. Parikin tyyppiä vaan käveli ohi ihan ku ei ois tajunnu mistään mitään, juntit.

Miksi kirjoitin tämän päiväkirjaan? En tiedä. Muuten tää päivä oli ihan turhaa paskaa.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja JVDS » 02 Elo 2012 18:33

2.8.2012. Reilun kuukauden etsinnän jälkeen olen vihdoin ja viimein vuokra-asunnon uusi onnellinen asukas. Usko oli koetuksella jo moneen kertaan, mutta en antanut periksi. Nyt elämä taas hymyilee. Syyskuun vaihteessa avain kouraan, niin todellinen muuttaminen voi alkaa. Paperihommia olen tänään aika paljon arvatenkin tehnyt, mutta on tässä vielä tekemistä ihan riittävästi. Fiilis on aivan übermahtava. JES! :bidmouth:
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 04 Elo 2012 12:25

3.8. Ryyppäsin, runkkasin ja vejin kessua.
On kyllä hyvä fiilis.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 08 Elo 2012 21:05

ElMoronico kirjoitti:3.8. Ryyppäsin, runkkasin ja vejin kessua.
Heil Moro! Johtaja on on tehnyt paluun Plazalle. Ava on vaihtunut Kekkosesta Paasikiveen. Se tietää askelta oikealle. Mitäs veikkaat tuleeko Käteisen Jyrkistä vielä pressa? Veikkaan että Jykästa tulee vielä euroopan El Jefe.

Ke 08.08.2012

Rakas päiväkirja, pääsin töistä ja päätin lähteä pyörälenkille. Taivaalla oli uhkaavia sadepilviä. Hetken aikaa ajattelin laittaa pyörään lokasuojat, mutta sitten muistin vanhan sanonnan: " Nörtit käyttää kypärää ja lokareita".

Lippis coolisti takaperin päässä ja tyttöjen aurinkolasit silmillä lähdin lenkille. Jalat tuntuivat hyvältä, vauhti oli hyvää ja hapoista ei ollut tietoakaan. Siinä 15 kilometrin jälkeen tuli taivaallinen suihku. Sadekuuro ei kestänyt kuin 10 min, mutta ilman lokareita taivaltanut sankari sai etupyörästä suun täyteen kuravettä.

Kuuro oli ohi ja kroppa taas lämmin, mutta sitten loppui koneesta bensa. En ollut syönyt mitään moneen tuntiin, joten pikkumasu huusi energiaa.
Tuli pitkä ja jyrkkä ylämäki jonka ajattelin ottaa rennosti pienillä vauhteilla. Virhe! Joku saatanan futarimimmi pyyhkäsi mun ohi. yritin lähteä peesiin mutta enhän mä pysynyt kyydissä. Se lähti vielä eri reitille, joten en pystynyt kuittaamaan ohitusta. ( Ei se olis mulle mitään mahtanu...)

Nöyränä poikana sitten rullailin kottiin päin. Aurinkokin alkoi mukavasti paistamaan, joten pysähdyin puistonpenkille istumaan ja katselemaan sorsia.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja JVDS » 09 Elo 2012 14:54

9.8.2012. Ostin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni jotain kirppikseltä. En tiennytkään, että ihmiset tekevät sellaista. Oonkohan mä nyt ihan normaali? Mukaan lähti mikro, leivänpaahdin ja ovinaulakko sopuhintaan vieläpä. Kerta se on ensimmäinenkin. [smilie=a_happyhappy.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja Mour » 10 Elo 2012 13:09

Päivähän nyt ei ole vielä pitkälläkään, mutta silti on sattunut kivoja asioita.

Vanha luokkakaveri lähestyi eilen yllättäen naamakirjassa ja pyysi kahville. Niimpä treffattiin aamupäivällä tänään. Ei oltu pidetty juuri minkäänlaista yhteyttä n. kuuteen vuoteen ja meillä oli ihan älyttömän hauskaa. Varmasti ollaan jatkossa tekemisissä paljonkin. :)

Matkalla kotiin joku papparainen tuli jutulle ja halusi kertoa, että minä kuulemma olen yhtä kaunis kuin hänen edesmennyt vaimonsa oli 20-vuotiaana ja vuosi oli 1939. Samalla kuuntelin sitten sujuvasti ummet ja lammet eri elämänvaiheista ja ihanasta avioliitosta tältä tuikituntemattomalta vanhalta mieheltä, mutta mihinkäs minulla olisi ollut kiire.

Mukavia kohtaamisia.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Elo 2012 17:33

Minun aamuni alkoi niinkin ihanasti, että tuo miehen tekele soitti tuhannen päissänsä klo 8: "Voitkosh katshoa netishtä moneltako keihäsfinaali näkyy telkkarishta" ... Tyyppi kun on viettämässä "rauhallista mökkiviikonloppua poikain kanssa". :D

No sitten yritin mennä kauppaan ja kassalla hoksasin, että pankkikortti tiessään. Ei muutako korttia lukkoon ja uutta tilaukseen.

Sen jälkeen lähdinkin ajelemaan porukoille (josta siis nyt kirjottelen), ja ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että tiedossa kiva ilta. Saunomista, grillausta ja uintia. :)
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 17 Elo 2012 22:19

BB-Kärpänen kirjoitti:Heil Moro! Johtaja on on tehnyt paluun Plazalle. Ava on vaihtunut Kekkosesta Paasikiveen. Se tietää askelta oikealle.
Hehe, meissä on kieltämättä paljon samaa näköä mutta kyllä se on ihan mun oma nuoruudenkuva.
BB-Kärpänen kirjoitti:Mitäs veikkaat tuleeko Käteisen Jyrkistä vielä pressa? Veikkaan että Jykästa tulee vielä euroopan El Jefe.
Nää. Meillä on tässä poikien kanssa vähän sen tyyppinen homma menossa että poistettas veroprogressio ja autovero Suomesta ja tapettas kaikki demarit ja vihreet. Jykä tippu eka kierroksella projektista tai oikeestaan jo Proof Of Concept-vaiheen evaluoinnissa. Lippos-Paavo tuntuu reagoivan hyvin soseutettuihin pikkulapsiin joten eiköhän me panna se Head Honchoksi. Kaikki demariblonditkin on ku halvaantunut mykkä paskalla jos Paavo tulee viittä kilometriä lähemmäks.

Ai niin, päiväkirja:

17.8. Ihan kivaa oli, ei mitään erityistä, toistaiseksi maltillista päihteiden käyttöä, huomista odotellen.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Elo 2012 23:15

17.8. Tänään reippaasti surullinen päivä. Itkettyä tuli paljon. Ensin jonkun typerän reality ohjelman takia ja sitten myöhemmin keskustellessani hyvän ystäväni kanssa, joka on kokenut ihan liikaa surua lyhyen ajan sisällä.
Tällaista ei saisi kyllä kirjoittaa, kuin henk. kohtaiseen päiväkirjaan, mutta en sellaista enää omista.
a walking disaster

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Päiväkirjasi (Kerro, mitä olet tehnyt tänään!)

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Loka 2019 09:38

Olen nukkunut tunnin normaalia pidempään, nauttinut siitä että viikonloppuni alkoi eilisen työpäivän jälkeen (teen 50% virkaa), käyttänyt koiran lenkillä. Lisäksi olen selaillut täällä järkyttävän vanhoja keskusteluja ja kommentoinut niihin, lisäksi olen vakuutellut itselleni että teen niin vain tylsyyden takia. Todellisuudessa olen vältellyt gradun tekoa. Kohta varmaan menen siivoamaan, ihan vain vältel - siis tylsyyden takia tietenkin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”