Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Kesä 2012 16:24

Säälin teitä kaikkia! Kukaan ei ole käynyt JC-nimisessä vaatekaupassa. :o Se on ihan paras vaatekauppa ja sieltä kaikista parhaat vaatteet löytyy, ainakin minulle!
dertsi kirjoitti:Enkä tietenkään rastittanut niitä kaupunkeja, joiden läpi olen mennyt junalla tai autolla, mutten ole varsinaisesti käynyt!
Sama!

Ainakin Oulun läpi on tullut mentyä Rovaniemelle, mutta en oikeasti yhtään muista olenko joskus käynyt Oulussa.
Viimeksi muokannut Karhu, 28 Kesä 2012 18:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Siirretty viestejä Missä olet käynyt? -ketjusta.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2012 19:04

orgasmienkeli kirjoitti:Säälin teitä kaikkia! Kukaan ei ole käynyt JC-nimisessä vaatekaupassa. :o Se on ihan paras vaatekauppa ja sieltä kaikista parhaat vaatteet löytyy, ainakin minulle!
Koskaan kuullukaan moisesta kaupasta ja täällä ei sellaista ole, joten en tarvi :D Löydän kyl muista kaupoista vaatteeni, joten tuo ei voi olla paras ;) Aika moni vaate nettisivujen perusteella on ruma :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 02:59

No Oulusta en tiedä onko siellä kauppaKESKUKSIA, mutta Rovaniemellä PASKAT mitään kauppakeskuksia on. :D

Galtsustahan tämän nappasin, mutta koska olen tällainen kaupunkilaispelle niin en huomannut tässä mitään outoa!
Jonksu kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Säälin teitä kaikkia! Kukaan ei ole käynyt JC-nimisessä vaatekaupassa. :o Se on ihan paras vaatekauppa ja sieltä kaikista parhaat vaatteet löytyy, ainakin minulle!
Koskaan kuullukaan moisesta kaupasta ja täällä ei sellaista ole, joten en tarvi :D Löydän kyl muista kaupoista vaatteeni, joten tuo ei voi olla paras ;) Aika moni vaate nettisivujen perusteella on ruma :D
Kaikissa kaupoissa on rumiakin vaatteita! Voit katsoa kuviani ja miettiä kuinka monta rumaa vaatetta niistä löydät. ;) Ostan toki muualtakin kun JC:stä, mutta sieltä aika monet suosikkivaatteeni löytyy!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Vaatteet, vaatteet, vaatteet, vaatteet...

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Kesä 2012 12:27

Pakko kommata tähän, et JC:stä saa parhaat farkut! [smilie=a_cool.gif] Mut muita vaatteita ei sieltä kyllä ole tullut hommattua, mut kiva pikku vaatekauppa se on musta.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Kesä 2012 15:15

orgasmienkeli kirjoitti:Voit katsoa kuviani ja miettiä kuinka monta rumaa vaatetta niistä löydät. ;) Ostan toki muualtakin kun JC:stä, mutta sieltä aika monet suosikkivaatteeni löytyy!
En ostais yhtäkään vaatetta, joka sulla noissa kuvissa on :D
Marika1 kirjoitti:Pakko kommata tähän, et JC:stä saa parhaat farkut! [smilie=a_cool.gif]
Ite suosin Jack & Jonesin farkkuja.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 16:26

Marika1: Niin saa! Ja toinen josta saa parhaat farkut on Carlings.

Jonksu: Siitä voidaan sitten keskustella, kummalla meistä on hienommat vaatteet! ;)
Kyllähän toki Jack&Jonesinkin farkut on kivoja! Ja kivoja paitojakin sieltä saa. Itse asiassa aika samanlainen valikoima kun JC:ssä loppujen lopuksi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Kesä 2012 17:27

Off topic:
orgasmienkeli kirjoitti:Off topic:
Jonksu: Siitä voidaan sitten keskustella, kummalla meistä on hienommat vaatteet! ;)
Off topic:
Sanon jo ihan suoraan, etten lähe tohon koska toi on vaan lapsellista :D Mielipiteistä ku ei kauheasti voi kiistellä. Jos sulle on nyt niin kauhea vääryys, että en sattumoisin pidä JC:n vaatteista niin se on voivoi.
Edit: piti merkata offtopiciks.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 18:26

Off topic:
^
En olisi arvannut että otat tuon ihan tosissasi!!! :o
Luulisi että olisit jo huomannut millaista läppää heitän ja että tuollaiset jutut on ihan normaaleja, enkä niitä tosissani heitä!

Nyt kun näköjään et tajunnut, niin pitää näköjään oikaista että läppää heitin. Oli sitten lapsellista tai ei.

ja ;) ;) ;)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet, vaatteet...

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Kesä 2012 18:34

...on "mun" aatteet, aatteet.

Jatkakaa pukeutumiskeskustelua tässä. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Missä olet käynyt?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 28 Kesä 2012 19:00

orgasmienkeli kirjoitti:En olisi arvannut että otat tuon ihan tosissasi!!! :o
Mua on vituttanu melkein koko päivä nii ei aina jaksa kaikkea ottaa huumorilla. Eikä noist sun monista ;) -hymiöistä aina tiedä onko se läppää vai ei, koska viljelet sitä kaikkialle.

Jottei menis ihan offtopiciks niin sanon, että vaatteet on kivoja ja täs lähiaikoina tein itelleni ekaa kertaa eläessäni vaatteen.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 19:52

No pakkohan sitä hymiötä on kaikkialle viljellä, kun ihmiset ei selvästi ymmärrä läppiäni vaikka tietäisivätkin millainen olen!
Näköjään jatkossakin viljeltävä sitä vielä enemmän kun noin selvä läppä jää tajuamatta.
Kuitenkaan en tietääkseni ole ihminen, joka haluaisi muiden pukeutuvan yhtä upeasti mitä itse pukeudun! [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 28 Kesä 2012 20:00

orgasmienkeli kirjoitti: Kuitenkaan en tietääkseni ole ihminen, joka haluaisi muiden pukeutuvan yhtä upeasti mitä itse pukeudun! [smilie=a_tongue.gif]
No nythän mä tajusinkin, minkä takia sä suostuit stailaamaan mut! Meillä on samanlainen miesmaku, niin sä haluat tietty varmistaa mun huonon menestykseni miesmarkkinoilla stailaamalla mut äärimmäisen rumaksi! :holyshit:

Ei sillä ettenkö sitä olisi jo valmiiksi.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 20:16

dertsi kirjoitti:No nythän mä tajusinkin, minkä takia sä suostuit stailaamaan mut! Meillä on samanlainen miesmaku, niin sä haluat tietty varmistaa mun huonon menestykseni miesmarkkinoilla stailaamalla mut äärimmäisen rumaksi! :holyshit:

Ei sillä ettenkö sitä olisi jo valmiiksi.
Tai sitten mä innostuin eilen polypaneelissa JAKAMISESTA ja elättelen toiveita että joku mies voi pitää meitä molempia samaan aikaan! [smilie=thefinger.gif]

Eli etin sulle parhaat vaatteet ja asusteet ja vasta sitten stailaan sut rumaksi kun meidän yhteiset miehet tykkää susta enemmän kun musta! :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Kesä 2012 20:21

Ja jatkamme keskustelulla vaatetuksesta. Chattiketjut on erikseen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Kesä 2012 17:08

Kertokaas kaikki joitaa omia lempivaatekauppojanne :)
Itse tykkään ainakin Jack&Jonesista, Seppälästä, Stadiumista, Intersportista, One Waysta ja tälläisistä! :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Kesä 2012 19:57

Citymarket, Tokmanni ja Halpa-Halli. Joskus tosi harvoin Anttilasta löytyy jotain.

Vaatekaupoista ostaisin hirveen mielelläni vaan kun ainakin täällä Seppälöissä on miesten vaatteita ylipäätään vaan pari hyllymetriä per myymälä ja nekin hippihoppivaatteita joita en suostu pitämään. Yleensäkin nykyään vaatekaupoissa on sellaisia vaatteita joita en missään tapauksessa halua laittaa päälleni. Siksi joutuu ostamaan vaatteet noista rumien vaatteiden kaupoista.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Orphan » 30 Kesä 2012 20:10

Jack&Jones on kyllä mun ylivoimainen suosikki. Ostan lähes aina farkkuni sieltä ja myös t-paitoja tarttuu usein mukaan. JC on kyllä hyvä kans ! Joskus sitten saatan tilata vaatteeni netistä. :)
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Kesä 2012 20:11

Jack & Jones ja Seppälä, noista löydän lähes aina vaatteeni. Aiemmin en löytäny Seppälästä mitään, vaan kaiken H&M:stä, nykyään tilanne on päinvastainen.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Kesä 2012 20:13

Jonksu kirjoitti:Jack & Jones ja Seppälä, noista löydän lähes aina vaatteeni. Aiemmin en löytäny Seppälästä mitään, vaan kaiken H&M:stä, nykyään tilanne on päinvastainen.
Sama juttu tossa H&M ja Seppälä kohalla! Ennen Seppälässä ei ollu oikee mitää, mut H&M oli huippu! Nykyää täysin toisinpäi itsellänikin. H&M nykyään :thumbsdown

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 30 Kesä 2012 20:18

Hmm, aika usein tulee ekana etsittyä vaatteita jostain Citymarketin tyyppisestä kaupasta, koska niissä saa etsiä vaatteensa rauhassa ilman pelkoa myyjistä! :D

No H&M:stä ja Espritistä taisin kyllä viimeisimmät vaatteet käydä ostamassa.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Mour » 30 Kesä 2012 20:54

Näillä hoodeilla jos ihan konkreettisesti lähden shoppailemaan, suosin Ideaparkia ja Veskaa. Ideaparkiin on saatu mahdutettua ihan kohtalaisen hyvä tarjonta perusliikkeitä ja laadukkaampiakin merkkejä löytyy sopivasti. Vero Modasta, Vilasta ja Mangosta ainakin tarttuu usein lumppuja matkaan.

H&M on yhtä tyhjän kanssa, en ole suosinut sitä enää aikoihin.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Kesä 2012 23:50

Itsekin löydän usein Seppälästä ja Jack&Jonesista hyviä vaatteita. Ja JC:stä ne farkut. Mut ei tuu kuitenkaan aina ostettua noista, kun mikään noista ei täs ihan lähellä oo. Ja H&M oli tosiaan sillo joskus hyvä, muttei enää! :td

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”