Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 03:54

One Way taitaa olla lempparini, mutta siellä vaatteet on usein aika kalliita!
JC:stä tulee ostettua usein vaatteita, kun sieltä löytyy lähes täydellisesti makuuni LAAJASTI vaatteita! Myös Carlings ja Jack&Jones on jees.
Muutama vuosi sitten H&M oli hyvä, mutta nykyään todellakin Seppälä on parempi, joten Jonksua ja Marikaa täytyy kompata!

CyberShopista ostan joskus jotain, mutta 2-3 vuotta sitten enemmän käytin sen tyylisiä vaatteita. Backstreetin kanssa sama juttu!

Myös Lamina, Union Five ja muut vastaavat sopivat hyvin makuuni, mutta niissä on usein aika kalliita vaatteita, enkä pysty sellaisia ostamaan.

Zarasta ja Blendistä löytyy usein myös kaikkea kivaa! Jälkimmäistä en tosin ole vuosiin enää nähnyt missään.

Siinä mielessä minulla on aika vaikea tyyli, että tarvitsen erittäin monenlaisia vaatteita. Tyylini ei ole simppeli, eikä edes yksinkertaisella tavalla erikoinen.
Olen omanlaiseni, mutta minulla on useita tyylejä. Aika paljon vuosien varrella on rahaa kulunut, kun on pitänyt ostaa löysiä vaatteita niiden päivien varalle milloin haluaa näyttää rennolta, ja vähän erikoisempaa vaatetta toisenlaisten päivien varalle. Montaa eri väriä on löydyttävä vaatekaapista ja se riippuu ihan päivästä miltä haluan näyttää.
dertsi kirjoitti:Hmm, aika usein tulee ekana etsittyä vaatteita jostain Citymarketin tyyppisestä kaupasta, koska niissä saa etsiä vaatteensa rauhassa ilman pelkoa myyjistä! :D
Olet kyllä vielä enemmän stailaajan tarpeessa mitä olisin luullut! [smilie=thefinger.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Heinä 2012 10:02

dertsi kirjoitti:Hmm, aika usein tulee ekana etsittyä vaatteita jostain Citymarketin tyyppisestä kaupasta, koska niissä saa etsiä vaatteensa rauhassa ilman pelkoa myyjistä! :D
orgasmienkeli kirjoitti:Olet kyllä vielä enemmän stailaajan tarpeessa mitä olisin luullut! [smilie=thefinger.gif]
Jotkin Citymarketin vaatteet ovat omalla tavallaan tyylikkäitä. Aina ei tarvi olla blingblingiä, jotta vaate on tyylikäs, mut ymmärrän silti pointtisi :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 11:52

^
Eihän kyse blingistä ole! Eihän sellainen kaikille edes sovi. :D (itse kyllä myönnän käyttäväni paljon blingiä ja varmasti osa ei sellaisesta tyylistä edes tykkää!)

En kyllä silti ihan Cittarin tai Prisman valikoimaa kovin hyvänä pidä!
Ehkä siinä on enemmän se "fiilis" mikä tulee ajatuksesta kun miettii sellaista ihmistä joka ostaa Marketeista vaatteita! :D Usein siihen ajatukseen liittyy vielä se, että iso osa vaatteista on äidin valitsemia vaikka tyypillä olisi ikää tyyliin 20 vuotta.
Oikeastihan Cittarin tyylisistä kaupoista jopa VOISI löytää jotain ihan hyvää jos olisi avarakatseisempi! Itsekin löysin jotain kivaa joskus jostain KappAhlista, vaikka inhoan kyseistä kauppaa tosi paljon ja en ikinä uskonut että sieltä voisin löytää yhtään mitään. Sama juttu Prisman kanssa, että on siellä joskus ihan ok vaatteita!

Dertsin vaatteistahan en kovin paljon edes tiedä! Saattaa olla että löytääkin hyvin Cittarista kaikkea itselleen sopivaa, mutta aika harvoin Cittari-pukeutujat kovin tyylikkäitä. [smilie=a_makeitstop.gif]

Pääasia kuitenkin että pääsin piruilemaan dertsille ja hän haluaa vielä enemmän oman henk.koht stailaajan! :imrgreen:

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 01 Heinä 2012 12:18

orgasmienkeli kirjoitti:Olet kyllä vielä enemmän stailaajan tarpeessa mitä olisin luullut! [smilie=thefinger.gif]
orgasmienkeli kirjoitti: Dertsin vaatteistahan en kovin paljon edes tiedä! Saattaa olla että löytääkin hyvin Cittarista kaikkea itselleen sopivaa, mutta aika harvoin Cittari-pukeutujat kovin tyylikkäitä. [smilie=a_makeitstop.gif]

Pääasia kuitenkin että pääsin piruilemaan dertsille ja hän haluaa vielä enemmän oman henk.koht stailaajan! :imrgreen:
[smilie=thefinger.gif]

En mä sieltä Cittarin valikoimistakaan ihan mitä tahansa säkkejä ainakaan enää ota mukaani, en sentään halua näyttää miltään takametsien mieheltä. ;)

Listaani voisin lisätä myös Jim & Jillin. Sieltä tulee joskus bongattua kivoja vaatteita, talvitakin sieltä ostin viimeksi.

Mutta joo orkku, ala vaan hioa sitä stailaussuunnitelmaasi jo valmiiksi. [smilie=thefinger.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Heinä 2012 13:16

Vai että Takametsien miehiä tässä ollaankin kun ei löydä vaatteita muualta kuin marketeista. :sad55:

Haistakaapa sitten kukkanen. Junttieinari kuittaa. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Heinä 2012 13:27

dertsi kirjoitti:Mutta joo orkku, ala vaan hioa sitä stailaussuunnitelmaasi jo valmiiksi. [smilie=thefinger.gif]
Varaudu sit siihen, että silmäs pomppaa kuopistaan ulos... Siitä ku ei ikinä tiedä miten se stailaa :D Ikinä ei oo kyl mua stailannu, eikä koskaan saakaan stailata, koska mul on omat stylistit [smilie=thefinger.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 13:57

^
Mutta dertsillä ei ole stylistia vielä! :D eri asia!

Itselläni ei kyllä stylistia ole paitsi oma itseni. Toki vinkkejä otan vastaan vaikka keneltä!

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 01 Heinä 2012 14:19

^ Myös meiltä Cittari-pukeutujilta? :scratch

Kyllähän ulkopuoliselta saa hyviä vinkkejä, varsinkin jos ei ole kovin kiinnostunut muodista. Aika usein kyllä vaateostoksilla bongaa jonkun kivan vaatteen, mut sit ääni pääni sisällä sanoo "sweetie, you can't pull this off". [smilie=a_cool.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Heinä 2012 14:20

Eikös dertsi ollu lähössä kohta inttiin? Siellä ei ainakaan tartte miettiä et mitä pistää päälle. Siellä kyllä kerrotaan. :bidmouth:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 14:41

Dertsi: No heitä en kuuntele! :imrgreen:

Risto: Mutta intin jälkeen dertsi saa muodonmuutoksen!

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 01 Heinä 2012 15:28

^ Jos mä muutan sinne Lappiin niin voisit suunnitella mun stailauksen tähän päähineeseen sopivaksi.

Kuva
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 16:39

Tuossa päähineessä on jo haastetta jos aiot sitä käyttää ihan sisävaatteidenkin kanssa! :imrgreen:
Ulkovaatteet löydän helposti jotka tuon kanssa tekevät huiman hienon kokonaisuuden! :abow:

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 01 Heinä 2012 17:54

Tietääkö orgasmienkeli tai kukaan muu, että onko noita ''One Way''- kauppoja muualla kuin Jumbossa se yksi? :) Se Jumbon oma oli tosi hyvä ja siellä oli runsaasti alerekkejä ja kauppa oli muutenkin yllättävän suuri nuorisokaupaksi! :king

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja dertsi » 01 Heinä 2012 17:57

orgasmienkeli kirjoitti:Tuossa päähineessä on jo haastetta jos aiot sitä käyttää ihan sisävaatteidenkin kanssa! :imrgreen:
Ulkovaatteet löydän helposti jotka tuon kanssa tekevät huiman hienon kokonaisuuden! :abow:
Saat etsiä tuohon päähineeseen sopivat alusvaatteetkin, koska mä en ota tuota pois edes sängyssä! :icool:
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 18:13

Jonnexxxx: Onhan One Way -myymälöitä ympäri Suomea tietääkseni, mutta tiedän Jumbon lisäksi vaan kaksi. Toinen on Tampereella ja toinen on se kaikista paras ja isoin eli Aleksanterinkadun myymälä ihan Stockmannin vieressä!

Dertsi: No se nyt on helppo homma! Tuohon sopivat alkkarit mä muutenkin sulle hankkisin. :thumbsup

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Heinä 2012 20:34

yleensä tilaan vaatteita netistä, koska oon hirveen laista menemään kaupungille ostamaan vaatteita, sovittamienen on ihan hirveetä. Suosikki vaatekauppani on kuitenkin ollu Jim & Jill, mutta mokoma meni lopettamaan täällä Oulussa vuosia sitten ja tilalle tuli gina trigot, jes :scry:

ja joskus jos tulee jossain kaupungissa käytyä jossa ois kyseinen kauppa, niin siellä pitää kyllä käydä. koska siellä on tosi hyviä miesten t-paitoja, sellaisia jotka ei näytä mun päällä ihan hirveiltä teltoilta. Taitaa siitäkin kuitenkin olla jo pari vuotta kun viimeks sellainen huippu paidan sain hankittua.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Heinä 2012 00:56

Seppälästä alkaa tulemaan mun lempikauppa! Taas löysin sieltä shortsit ja t-paitojaki muutama on tullu hommattua viime aikoina. Ei mitenkään hirveen iso valikoima miehille, mut niistä löytyy kyllä hyvin hyvännäkösiä vaatteita.
Ja tuli Tampereella käytyä One Ways ja sieltäkin tarttu mukaan huppari. Aika kallista vaan, mut onneks sielä oli alennusmyynnit.
Toi Jim & Jill vois olla kans kiva kauppa, pitääs käydä sieläki joskus täs. Mut ei vaan taida olla enää oikein mitää ostettavaa! [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Wendla » 20 Tammi 2020 20:16

Täällä päin alkaa loppuu vaatekaupat kesken :victorianfalls: Pitänee alkaa kierrellä enemmän kirppareilla. Välillä kirppareilta löytää tosi hyviä ihanuuksia lähes ilmaiseksi.
Tällä hetkellä hirmunen hame- ja kenkähinku. Kenkien kanssa olen toistaisesti onnistunut hillitsemään itseni, mutta kolme hametta sen sijaan lähti mahdollisesti eilen mukaan matkaani.Varsinki yhdessä näistä hameista näytän ihan uskomattoman hyvältä, vaikka itse sanonkin. Malli ihan minulle luotu, korostaa kehon parhaita piirteitä. Sen kanssa tulee niin ihanan kaunis ja feminiininen olo. :Love:

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Mour » 21 Tammi 2020 21:15

Wendla kirjoitti:
20 Tammi 2020 20:16
Pitänee alkaa kierrellä enemmän kirppareilla.
Täällä päin on ihan hullun hyviä kirppareita, aina tekee löytöjä. Jonkun verran erityisesti kalliimpia ulkovaatteita oon bongaillut torista ja säästänyt sievoisen summan.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Wendla » 22 Tammi 2020 19:26

Mour kirjoitti:
21 Tammi 2020 21:15
Wendla kirjoitti:
20 Tammi 2020 20:16
Pitänee alkaa kierrellä enemmän kirppareilla.
Täällä päin on ihan hullun hyviä kirppareita, aina tekee löytöjä. Jonkun verran erityisesti kalliimpia ulkovaatteita oon bongaillut torista ja säästänyt sievoisen summan.
Joo täältäki voi löytää kirppareilta iha uskomattomia löytöjä. Varsinkin yksi lahjoituksiin perustuva hyväntekeväisyyskirppari on ihan uskomaton aarreaitta. Sieltä löytyy ihan uutta vastaavia vaatteita alle kympillä, vaikka normaalisti vastaavat maksaisivat kaupassa useita kymppejä, joskus jopa lähemmäs satasta.
Itsekin on tullut sinne vaatteita ja kamaa vietyä. Muun muassa sekä oma käyttämätön varahääpuku että puolison hääpuku raijattiin sinne. On ne tainnu mennä, tai ei oo ainakaan enää silmiin osunu.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 01 Helmi 2020 22:00

Täällä meillä on todella surkea kirppistarjonta. Tuntuu, että vaihtuvuus on pientä, pöytiä pitävät samat mummot viikosta toiseen ja ainakin itselle käyttövaatetta löytyy harvakseltaan. Olen muutenkin sen verran hankalan mallinen ja pitkä, että istuvia vaatteita on hankala löytää, saati sitten kirppikseltä. Jos joskus löydän esim. farkkumallin, joka itselle passaa, ostan heti monta paria jemmaan ja palaan aina jatkossakin samaan malliin.

Onneksi fb:n puolella paikalliselta kirppissivulta saa sentään aika kivasti lapset vaatetettua.

Sen olen todennut, että laatuun panostaminen kannattaa. Omat vaatteet on pitkälti sellaisia oikeasti käyttöä kestäviä, käytännöllisiä peruskamppeita. Pääsääntöisesti mustia tai tummansinisiä. Kerran laitoin päälleni punasävyisen kukkamekon, ja esikoinen puhui siitä ihmeestä päiväkodissa varmaan viikon :D

Pääsääntöisesti päällä ovat kuitenkin lähinnä yövaatteet ja työvaatteet, joten aika vähillä vaatekerroilla pärjää. Tykkään siitä, että töissä saa kulkea univormussa, eikä tarvitse joka päivä miettiä, mitä päälleen keksisi pukea.
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vaatteet, vaatteet, vaatteet

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 09:04

Miulle on iskenyt nyt jonkinlainen shoppailuhinku. Vähän väliä tekisi mieli olla etsimässä uusia vaatteita. Miulla on vähän tällaisia kausia, että hirveesti kiinnostaa vaatteet, välillä sitten taas ei niinkään. Jotenkin nyt kiinnostaa erityisesti kaikki feminiininen ja söpö. Hameita ja mekkoja erityisesti haluaisin rohmuta. Ja edelleenkin niitä kenkiä. Ennen olen aina ihmetellyt, että mikä ihme se joillakin ihmisillä on, kun kenkiä suurin piirtein enemmän kuin päiviä vuodessa, mutta silti tarvitaan lisää. Nyt koen lopultakin ymmärtäväni. :D

Mutta mitä kirppiksiin tulee, niin tätä voisi kai melkeinpä kutsua jonkin sortin kirppiskaupungiksi. Kirppareita on paljon suhteessa kaupungin kokoon. Toki tarjonnan laatu vaihtelee kirppareittain aika paljonkin. Miulla on täällä kaksi vakikirppistä, joissa kiertelen. Niistä löytyy vaikka mitä. Pari kertaa ollaan itsekin pidetty täällä kirpparipöytää, aina on voittoa tullut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”