Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Kesä 2012 00:50

Tirkka, minäkö trollaisin?

Kyllä mä olen iso karvainen parrakas viiksekäs painonnostaja jolla on pervoja fantasioita inttipojista!! :twisted:
dertsi kirjoitti:Onneks sä et oo intissä, niin mä voin nukkua siellä yöni rauhassa ilman että tarvii pelätä että sä raiskaat mut! :o
No sä nyt olisit muutenkin helppo nakki mutta niiden joidenkin muiden pyörryksiin puhuminen voikin olla jo vähän haastavampi homma! [smilie=a_teeth.gif]

Vai väitätkö että voit olla ilman orkkuja intissä sen koko ajan?! :shock:

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 19 Kesä 2012 00:53

orgasmienkeli kirjoitti:
No sä nyt olisit muutenkin helppo nakki mutta niiden joidenkin muiden pyörryksiin puhuminen voikin olla jo vähän haastavampi homma! [smilie=a_teeth.gif]

Vai väitätkö että voit olla ilman orkkuja intissä sen koko ajan?! :shock:
No ilman sua joo, mut muista orkuista on vielä paha sanoa tässä vaiheessa mitään. [smilie=a_cool.gif]

Ja pääseehän sieltä, luojan kiitos, välillä lomallekin!
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Kesä 2012 00:53

Tirkka kirjoitti:
dertsi kirjoitti:Enpä olisi minäkään kuullut ilman tätä foorumia! :D

Lisää vinkkejä saa antaa! ;D
Varmaan sama vinkki kuin Pundella, mutta veikkaisin sen että pyrkii suoriutumaan kaikesta keskivaiheilla koko porukkaa, eli ei parhaimpien eikä huonoimpien joukossa, pääsee helpoimmalla. Luulisin näin, ihan muiden puheiden perusteella.
Kutakuinkin näin yleisellä tasolla. Sitten pienemmässä mittakaavassa ja tilannekohtaisesti vähän sama homma. Leireillä, joilla nakituksen vaara on suurin, ei pidä koskaan olla skappareiden (kantahenkilökunta) välittömässä läheisyydessä kun ilmassa on randomeja nakituksia (= erinäisiä enemmän tai vähemmän vittumaisia suoritteita joihin haetaan "vapaaehtoisia"). Pitää pitää mielessä että usein skapparit nakittaa aliupseeristoa, jotka jatkonakittaa hommia, eli aliupseerien lähistöä pitää kans yrittää välttää.

Tärkeää on kuitenki olla katoamatta takaosastoon, koska sieltä tulee tosi usein nakitetuksi vaikka yleinen luulo on että "out of sight, out of mind". Ne näkee. Skappareille eikä aliupseeristolle kannata näyttää vittuuntumista, yrittää pitää neutraali asennoituminen kaikkeen. Liika persnuolenta tai särmäys tai sitte liika hajoilu (etenki sen näyttäminen) aiheuttaa nakituksia. Hyvällä onnella joukkueessa (tai jaoksessa) on pari tyyppiä jotka tahtomattaan joutuu nakkikoneiksi, yleensä kahdesta yllämainitusta syystä.

Kultainen keskitie ja keskinkertaisuus ja turta ilmeettömyys mut samalla kohtuullisen kiinnostuneisuuden tason ylläpitäminen on varmin keino säästyä nakeilta.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Kesä 2012 00:55

orgasmienkeli kirjoitti:Tirkka, minäkö trollaisin?
Ei, jotenkin vaan muuten tuli se biisi mieleen. :D Tuskin nyt ihan täyttä totta silti puhuit että jotain ventovierasta heterojätkää haluaisit mennä armeijaan vemppaamaan kyselemättä. [smilie=a_teeth.gif]
orgasmienkeli kirjoitti:Kyllä mä olen iso karvainen parrakas viiksekäs painonnostaja jolla on pervoja fantasioita inttipojista!! :twisted:


Tooooooooooooooottakai. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Kesä 2012 00:57

^ Tuskinpa mä siellä ketään muuta rämppäisin kun itteeni. :imrgreen: Ja sekin saattaisi olla pikkusen ankeeta puuhaa inttiolosuhteissa.
dertsi kirjoitti:No ilman sua joo, mut muista orkuista on vielä paha sanoa tässä vaiheessa mitään. [smilie=a_cool.gif]


Niinhän ne kaikki ensin sanoo...... [smilie=thefinger.gif]
Ja pääseehän sieltä, luojan kiitos, välillä lomallekin!
Voisi olla vähän tukalat kuukaudet jos lomia ei olisi! :o

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 19 Kesä 2012 01:00

Punde kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:
dertsi kirjoitti:Enpä olisi minäkään kuullut ilman tätä foorumia! :D

Lisää vinkkejä saa antaa! ;D
Varmaan sama vinkki kuin Pundella, mutta veikkaisin sen että pyrkii suoriutumaan kaikesta keskivaiheilla koko porukkaa, eli ei parhaimpien eikä huonoimpien joukossa, pääsee helpoimmalla. Luulisin näin, ihan muiden puheiden perusteella.
Kutakuinkin näin yleisellä tasolla. Sitten pienemmässä mittakaavassa ja tilannekohtaisesti vähän sama homma. Leireillä, joilla nakituksen vaara on suurin, ei pidä koskaan olla skappareiden (kantahenkilökunta) välittömässä läheisyydessä kun ilmassa on randomeja nakituksia (= erinäisiä enemmän tai vähemmän vittumaisia suoritteita joihin haetaan "vapaaehtoisia"). Pitää pitää mielessä että usein skapparit nakittaa aliupseeristoa, jotka jatkonakittaa hommia, eli aliupseerien lähistöä pitää kans yrittää välttää.

Tärkeää on kuitenki olla katoamatta takaosastoon, koska sieltä tulee tosi usein nakitetuksi vaikka yleinen luulo on että "out of sight, out of mind". Ne näkee. Skappareille eikä aliupseeristolle kannata näyttää vittuuntumista, yrittää pitää neutraali asennoituminen kaikkeen. Liika persnuolenta tai särmäys tai sitte liika hajoilu (etenki sen näyttäminen) aiheuttaa nakituksia. Hyvällä onnella joukkueessa (tai jaoksessa) on pari tyyppiä jotka tahtomattaan joutuu nakkikoneiksi, yleensä kahdesta yllämainitusta syystä.

Kultainen keskitie ja keskinkertaisuus ja turta ilmeettömyys mut samalla kohtuullisen kiinnostuneisuuden tason ylläpitäminen on varmin keino säästyä nakeilta.
Jotenkin musta tuntuu vaan uhkaavasti siltä, että mun fyysinen kunto on sellaista luokkaa, etten pääse ihan kultaiselle keskitielle vaan kuulun sinne pohjasakkaan! :D

Mutta kyllä mä oon yrittänyt asennoitua niin, että teen mukisematta ja ilmeettömällä naamalla mitä käsketään. Enokin sanoi, että turha virnuilu pois, niin hyvin menee.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Kesä 2012 01:04

dertsi kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu vaan uhkaavasti siltä, että mun fyysinen kunto on sellaista luokkaa, etten pääse ihan kultaiselle keskitielle vaan kuulun sinne pohjasakkaan! :D
Pelkällä fyysisen kunnon huonoudella ei joudu pohjasakkaan, jos vaan jaksaa yrittää, eikä valita jatkuvasti. Asenteesta se on enimmäkseen kiinni.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Kesä 2012 01:06

Dertsin enon ja Punden ohjeet kyllä on sitä tasoa, että olen yhä tyytyväisempi kun en ole intissä enkä tule olemaan!

En IKINÄ ole ilmeetön! Aina virnuilen jollekin jutulle eli ei kovin helposti tuohon neutraaliin ilmeeseen pääsisi. Ja jos vituttaa, niin sen näkee siitä etten virnuile yhtään ja näytän todella elämänilottomalta!
Kultainen keskitie on harvoin.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 19 Kesä 2012 01:08

Zygerö kirjoitti:
dertsi kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu vaan uhkaavasti siltä, että mun fyysinen kunto on sellaista luokkaa, etten pääse ihan kultaiselle keskitielle vaan kuulun sinne pohjasakkaan! :D
Pelkällä fyysisen kunnon huonoudella ei joudu pohjasakkaan, jos vaan jaksaa yrittää, eikä valita jatkuvasti. Asenteesta se on enimmäkseen kiinni.
Toivotaan, että mä saan pidettyä asenteen kohdillaan!

Pokan pitämisessä on mullakin vaan välillä vaikeuksia, erityisesti jos on porukkaa ympärillä. Pitää varmaan ruveta puremaan kieltä jos meinaa alkaa hymyilyttää.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Kesä 2012 02:24

Joo ikinä ei kannata olla vapaaehtonen ja/tai oma-alotteinen. Mutta jos nakki napsahtaa, niin ei vastustelua, vaan tekee omaan rauhalliseen tahtiin annetun homman. Ei ne piiskaa ainakaan kovin paljoa yli-ihmisen suorituksiin, jos hyvällä asenteella lähtee. Toki mitä nopeammin, sitä nopeammin. Ja muista että vain se vaaditaan, mikä on koulutettu, mutta sitä koulutettua asiaa pidetään sitten myös jatkossa itsestäänselvyytenä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Kesä 2012 14:44

orgasmienkeli kirjoitti:Aina virnuilen jollekin jutulle eli ei kovin helposti tuohon neutraaliin ilmeeseen pääsisi.
IME SITÄ HYMYÄ! <- tota kuuli ainaki meiän aikana aika paljon alkuvaiheissa ku kaikki oli niin outoa ja uutta :D Niin ja piti sanoa vielä, että noi ohjeistukset mitä tääl on tullu niin kannattaa pitää mielessä. Jos oot keskitasoa (tai vähän alle, mutta et tahallasi) niin pitäisi helposti päästä 6kk. Kunhan aina muistaa kaikkiin AUK-kyselyihin vastata ei ja ei ja ei.
That damn fox!

Kuva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 04 Heinä 2012 11:55

Kävinpäs tuossa parturissa että on sitten armeijaan mentäessä siisti ja lyhyt tukka. Ja jestas kun mä näytän naurettavalta! Ei mulla oo ollut näin lyhyt tukka kuin vauvana korkeintaa, eli menee kyllä aikaa totuttautua tähän lookkiin!

Armeijassa pitää näköjään luopua ihan kaikesta tukasta lähtien.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Heinä 2012 15:13

Yksi kaverini (joka saikin ilmeisesti lykkäyksen kun hän sai jonkun tappouhkauksen [smilie=a_makeitstop.gif] ) teki sellaisen päätöksen että pitäisi hiukset päässään intissä! Hänelle kyllä olisi aika vaikea kuvitellakaan ihan siilitukkaa tai kaljua.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Heinä 2012 15:28

^ Voivoi ku toi päätös ei kiinnosta skappareita ja alikeja :D Kannattaa suosiolla ajaa se 3-4mm (kuten mä tein ja jos ei kaljua halua) niin ne ei tule ja pakota ajamaan kaikkia pois.
dertsi kirjoitti:Ja jestas kun mä näytän naurettavalta!
Iteki kattelin sillo, että ei hitto. :D Mut kyl siihen tottuu ku ainaki sen puol vuotta kattelee (ja vähän päälle kunnes se kasvaa takas). Ainaki oli helppohoitonen. :thumbsup Ja kasvaahan ne hiukset takasin sit. Tekee hiuspohjalleki hyvää vetästä välillä hiukset tosi lyhyiksi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Heinä 2012 15:34

Jonkun kirjeenhän tuo kaverini sinne kirjoitti ja anoi että saisi pitää tukkansa! :imrgreen:
Nythän se tukka tosin jääkin, kun tuli tuo lykkäys.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Heinä 2012 23:47

Itsellähän ei siiliä ole ollut sitten tammikuun. Kunhan on vaan siistitty takaa ja sivuilta, niin ei muuta kun geeliä päähän ja pihalle ottamaan aurinkoa. :icool:

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 08 Heinä 2012 19:53

Huomenna se alkaa! Ei jännitä, enemmänkin kauhistuttaa. Mutta alan tuudittautua siihen ajatukseen, etten ole ainoa, jonka fyysinen kunto ei ole parhaasta päästä. :D

Ja jos siellä muutkin pärjää, niin kai minäkin. Suomalaisella sisulla mennään. [smilie=a_cool.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 08 Heinä 2012 21:25

^ Aamuja sulle vaan! Yritä saada ekana yönä unta, voin sanoa ettei ole ihan helppoa :D Ainakin mulla meni suht kauan saada unen päästä kiinni. Hyvin sä pärjäät, jos mäki oon sieltä selvinny!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Heinä 2012 21:26

Tsempit dertsille! :thumbsup

Ja jos alkaa liikaa vituttaa niin ajattele mun naamaa! Sillon vaan repeet ja unohdat mikä vitutti. [smilie=thefinger.gif]

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 11 Heinä 2012 02:24

Joko vauhtisäkin sisältö on survottu epämääräsesti pieneen kaappiin ja toimistokäyttäytyminen, puhuttelu-esittely-asia, otettu haltuun? Itse olin juuri parisen tuntia kassun pihalla fiilistelemässä kesäyötä varpaat merivedessä ja kahvikuppi kädessä. Intti on paras. :thumbsup P.S. TJ 85.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Heinä 2012 18:04

Herra [juuso], alokas dertsi, kaikki mainitsemasi asiat eivät ole vielä täysin hallinnassa. [smilie=a_cool.gif]

Ekaa kertaa koko viikolla iltavapaata enemmän kuin yksi tunti, ja nytpä pääsin vieläpä ihan tietokoneellekin ekaa kertaa sitten maanantaiaamun. Enpäs olekaan niin nettiriippuvainen mitä luulin! :D

Eilen hiljaisuuden alkaessa hajotti, onneksi tänään oli kevyt päivä niin jaksoi taas vähän paremmin. Ekoille lomille vasta parin viikon päästä, perseestä!

TJ aivan liian monta päivää.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Heinä 2012 22:58

Enpä muista milloin olisin ollut yhtä alakuloinen kuin tänä viikonloppuna. Perjantaina oli hyvä fiilis kun astelin kasarmin porttien ulkopuolelle, mutta kotiin päästessä iski hirveä ahdistus. Intissä ei tietenkään saa nukuttua tarpeeksi, mutta eipä ole kotonakaan tullut nukkumisesta mitään. Ja huomenna pitäisi taas palata kassulle ja paahtaa täydellä energialla läpi kolmen päivän leiri.

Normaalisti pidän itseäni peruspositiivisena tyyppinä, joka ei jaksa turhaan murehtia vaan siirtää murheet sivuun, mutta nyt on niin lamaantunut fiilis että huhhuh.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”