Itsetyydytys ja seksi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Syys 2012 22:58

Tästä bi-keskustelusta sen verran, että kyllä itsekin tiedän monia alle 30v heterojätkiä, jotka kuitenkin kännissä viimeistäänkin haluavat muiden jätkien kanssa pussailla.
Olen tällaisten heterojen uhriksi itsekin joutunut muutaman kerran. :D

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Syys 2012 23:00

newman kirjoitti:perussettiä, kuten toisen pallien napsauttelukin. Ja olen kuullut myös yhteisistä tumputussessioista, mikä on kyllä kaiken huippu.

Onneksi en ole nuorisoa enää ;)

Joo samasta olen kuullut ja voin sanoa että väittää kuka mitä tahansa niin tuo ei ole normaalia heteromiesten keskuudessa, olivat sitten nuoria tai varttuneempia. Eivät vaan itse tiedä vielä suuntautumisestaan.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 23:01

^Voisin kyllä lyödä pääni pantiksi, että nämä minun tuntemani ovat ihan täysin heteroja, eikä kyse ole todellakaan mistään oman seksuaalisuutensa etsimisestä. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 23:02

No miksi ne haluaa pussailla miehiä, tsoukkina ja läpälläkö, vaikka inhottaa koko ajatuskin? Tuskinpa vaan se on heille yhtään vastenmielistä. Kunhan ei vaan haluttaisi oikeasti hieman, joten sanoisin kyseessä olevan sitten 85% heteroja, muuten ei mee jakeluun.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 23:04

newman kirjoitti:No miksi ne haluaa pussailla miehiä, tsoukkina ja läpälläkö, vaikka inhottaa koko ajatuskin? Tuskinpa vaan se on heille yhtään vastenmielistä. Kunhan ei vaan haluttaisi oikeasti hieman, joten sanoisin kyseessä olevan sitten 85% heteroja, muuten ei mee jakeluun.
Ei kai ajatus inhota mutta mielestäni vaatii sen, että haluaa harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa, että voi olla bi. Tai olla tunteita samaa sukupuolta kohtaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 23:10

No jos ajatus ei inhota yhtään, voipi sanoa reilusti että bi-puolen poikia ovat HIEMAN ainakin. Sama ällötys tulee jos ajattelee oman siskonsa pussausta, joka lienee luonnon konsti estämään sukurutsaus. Vaikka itse haluaisinkin "etsiä rajojani", niin miehen nuoleminen on vaan out of question. Jouko, Tomi, Markus, Tommi suu auki tulossa kohti....hyi helevetti! :bidmouth:

Jahas, kongi kumahti. Päätän tähän.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 10 Syys 2012 09:33

Itse olen katsonut ihan samaa, nämä BB-pojat kielinuolevat niin antaumuksella, että bi-ajatus tulee heti mieleen. Ei meidän bileissä ole koskaan tuollaista tapahtunut, pikemminkin miehet ovat omissa bileissä kännissä entistä enemmän äijiä, jotka eivät todellakaan suutele toisia miehiä.

Jo se pallien paukuttelu kuulosti aivan ihmetouhulta. Kiva napsia luunapeilla kaverin sukupuolielintä tai olla ise napsittavana. Ei hitsi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Syys 2012 02:07

Mä en jotenkin ymmärrä ollenkaan mikä siinä on niin ihmeellistä jos miehet pussailee keskenään. Oman siskon suutelemiseen vertaaminen oli aika hassua, kun mielestäni ihan eri asia! Sukurutsaus kuitenkin on paljon ällöttävämpi ja luonnonvastaisempi asia kun bi-kokeilut. Enkä nyt pelkkää suutelemista edes bi-kokeiluksi sanoisi..

Vähän aiheen vierestä (mutta kuitenkin aiheesta) sanottava että missähän vaiheessa koko homous ja heterous lähtevät muodista, eikä ihmiset enää ajattele asioita niiden termien kautta? Se on jo vähän mennyt tähän, mutta ei sentään kokonaan vielä.
Olen tässä lyhyen ajan sisällä huomannut, että moni heteroksi itsensä luokitteleva voi kuitenkin esimerkiksi suudella samaa sukupuolta olevaa, tai sitten vaikkapa harrastaa kimpassa suuseksiä oman sukupuolen kanssa.
Itse olen myös tutustunut heteromiehiin, jotka kovin innoissaan kyllä pussailisivat kännissä kanssani. Ei nyt ihan yhtä antaumuksella kun Tomi ja Jouko tekevät, mutta kuitenkin. :imrgreen:
Ja olen myös tutustunut heteromiehiin, jotka ovat myöntäneet että panisivat kyllä minuakin jos pukeutuisin tyttöjen vaatteisiin ja meikkaisin etten näyttäisi enää niin poikamaiselta. :D
Joskus on jopa hiukan hämmentävää. Itse kuitenkin kunnioitan heterojen sanaa (samoin kun lesbojen) enkä lähde kovin rankkaa läppää heittämään, ja jos heitän niin todellakin vaan läppänä ja toisen täytyy olla ihan täysillä messissä.

Jossain päin maailmaahan ihmisiä ei luokitella niinkään homoiksi ja heteroiksi, vaan esimerkiksi miehen miehuutta mitataan. Eli jos mies panee jotain nättiä poikaa, ei hänen miehuutensa ja uskottavuutensa kärsi, mutta jos panee äijänkörilästä, niin siinä vaiheessa miehuus taas kärsii.

Kaikkialla on vaan vähän erilainen heteronormatiivisuus, eikä se oikeasti täällä Suomessakaan ole niin jokotai miltä voisi ehkä näyttää. :D
Ihmiset pitää näitä vaan aika pahoina tabuina.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 12 Syys 2012 02:19

orgasmienkeli kirjoitti:missähän vaiheessa koko homous ja heterous lähtevät muodista, eikä ihmiset enää ajattele asioita niiden termien kautta? Se on jo vähän mennyt tähän, mutta ei sentään kokonaan vielä.
Siinä vaiheessa kun parittelun tarkoituksena ei ole enää lisääntymisen mahdollistaminen. Eli ei koskaan. Seksi on maailman luonnollisin juttu, mutta vain sillon kun siihen liittyy lisääntyminen. Homoseksi ei mahdollista tätä, joten on ihan luonnollista eritellä homo- ja heteroseksuaalisuus toisistaan. Toisen tarkoituksena on pelkkä nautinnon hakeminen, toisessa on sitten kaikkien eläinten perimmäinen tarkoitus ja vaistonvarainen lisääntymisen tarve myös taustalla sen nautinnonhaun lisäksi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Syys 2012 02:29

^ Tottakai lokeroimatonkin ihminen pystyy lisääntymään. Samoin biseksuaali. Jos nainen käy panemassa naista tai mies miestä, niin hän voi silti vielä päätyä heterosuhteeseen ja lisääntyä.
Joku taas voi harrastaa heteroseksiäkin "pelkkää nautintoa hakeakseen", itse ainakin olen tehnyt näin.

Joka tapauksessa tämäkin maa on pullollaan niitä heteroita, joissa on jonkun mielestä jotain erikoista tai epäheteromaista seksuaalikäyttäytymistä.
Ihminen on aina yksilöllinen, eikä kenenkään seksuaalisuus ole samanlaista.
Tämän kaiken sanominen varmasti ärsytti monia, joten pakko vielä sanoa että ei tietenkään kaikki ole heteroissakaan sellaisia, jotka omaa sukupuolta pussailisi tai mitään muutakaan. Mutta se vaan on väärä luulo, ettei heteroissakin ole vähän erilaisia tapauksia.

Kohta joku pääsee heittämään, että ehkä nämä "kännipussailijat" on kuitenkin enemmän bi, ja siitähän sitten päästäänkin siihen, että olisiko kuitenkin suurin osa ihmisistä biseksuaaleja? :o
Itse en ole kyllä asiaa ajatellut, mutta enhän muutenkaan tuijota millä bussilla ihmiset matkustaa.
Edit: Mulle myöskään hedonistiset arvot ei ole roska-arvoja!
Mä olen parantumaton hedonisti ja häpeämättä myönnän, että rakastan seksiä ja rakastan mässäilyä ja rakastan hyviä juomia.
On ihan luonnollista että ihminen nauttii seksistä ilman aikomusta lisääntymiseen, ja on ihan luonnollista että ihmisen tekee joskus mieli syödä rasvainen pizza, vaikka terveellisempikin ruoka riittäisi eloonjäämiseen. :imrgreen:

Himmeli
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Syys 2011 23:45

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Himmeli » 13 Syys 2012 14:12

Todella outoa. Kaksi kertaa vastasin viime yönä tähän ketjuun (sama sisältö kahdessa eri muodossa) ja kumpikin viestini poistettiin.

Olisi kiva, jos viestini poistanut vastaisi, miksi viestini poistettiin.

//Käyttäjälle vastattu yksityisviestillä.
- Zygerö

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2012 21:19

BB-Kärpänen kirjoitti:
Sihi kirjoitti:Foorumin kiimailut tyttöä kohtaan ovat tulleet uniini, koska näin tästä seksisellaisen.
[smilie=a_doh.gif]
Kerro siitä unesta tonne orkun runkku ja seksi ketjuun. Jos et kehtaa niin lähetä mulle yksärillä...pliis :Love:
Näin viime yönä seksiunen Johannasta.
Taitaa olla liian k-18 kamaa kuvailtavaksi, enkä nyt ala sittä yksityisestikään kertomaan.

Hieman kyllä kummallista, koska en yleensä näe naisista seksiunia.
Ehkä tämä taas todistaa, että suurin osa ihmisistä taitaa olla bissejä luonnostaan.
Itseäni pidän kyllä heterona, enkä haaveile naisista.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 13 Syys 2012 21:26

Sihi kirjoitti: Näin viime yönä seksiunen Johannasta.
Taitaa olla liian k-18 kamaa kuvailtavaksi, enkä nyt ala sittä yksityisestikään kertomaan.

Hieman kyllä kummallista, koska en yleensä näe naisista seksiunia.
"Hei kaikki! Mulla on tosi hyvä juttu, mutta emmä kerrokkaan" Toi on niin ärsyttävää :thumbsdown

Oltiinko siinä paljussa?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2012 21:30

Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Riittikö. :abow:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 13 Syys 2012 21:42

Ei riitä. Me halutaan vinkkejä!
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Syys 2012 21:42

Sihi kirjoitti:Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Sen jälkeen meno oli sen verran graafista, että edes kameroiden kattoon kääntäminen ei riittänyt.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2012 21:48

Kamerat kattoon pervot!
:Love:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Syys 2012 21:48

Miten musta tuntuu että tää ketju on tällä hetkellä foorumin kaikkien aikojen seuratuimpien joukossa. Suuren urheilujuhlan ja täyttymyksen odotusta ilma sakeana :imrgreen:

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 14 Syys 2012 08:24

Sihi kirjoitti: Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Scissors sisters Sihi ja Johku...ihanaa :love61: Sihi kai sä vielä lopuksi sihisit Johkun muffinssiin?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 15 Syys 2012 19:44

Sihi kirjoitti:Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Riittikö. :abow:
Tämä oli kyllä tämän kauden kiehtovin ja kuumottavin tapahtuma. Kevyesti ja kirkkain värein!

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 11 Loka 2012 04:01

Seksiä en juurikaan harrasta. Itsetyydytystä kylläkin. Muutaman päivän tauon jälkeen saa helposti hoitumaan alle 30sec. Tämä on tekniikan kehittymisen ansiota myös.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Loka 2012 04:13

Joku Plazan hoitsu tai lääkäri huomio. Lisääntyykö vai vähentyykö testosteronin tuotanto selibaatissa?

No pääasiassa kysyn tätä miesnäkökulmassa, mutta toki otan vastaan vastauksen, alkaako selibaattinaisella kasvamaan viixet herkemmin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”