Itsetyydytys ja seksi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 13 Syys 2012 21:26

Sihi kirjoitti: Näin viime yönä seksiunen Johannasta.
Taitaa olla liian k-18 kamaa kuvailtavaksi, enkä nyt ala sittä yksityisestikään kertomaan.

Hieman kyllä kummallista, koska en yleensä näe naisista seksiunia.
"Hei kaikki! Mulla on tosi hyvä juttu, mutta emmä kerrokkaan" Toi on niin ärsyttävää :thumbsdown

Oltiinko siinä paljussa?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2012 21:30

Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Riittikö. :abow:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 13 Syys 2012 21:42

Ei riitä. Me halutaan vinkkejä!
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Syys 2012 21:42

Sihi kirjoitti:Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Sen jälkeen meno oli sen verran graafista, että edes kameroiden kattoon kääntäminen ei riittänyt.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Syys 2012 21:48

Kamerat kattoon pervot!
:Love:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Syys 2012 21:48

Miten musta tuntuu että tää ketju on tällä hetkellä foorumin kaikkien aikojen seuratuimpien joukossa. Suuren urheilujuhlan ja täyttymyksen odotusta ilma sakeana :imrgreen:

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 14 Syys 2012 08:24

Sihi kirjoitti: Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Scissors sisters Sihi ja Johku...ihanaa :love61: Sihi kai sä vielä lopuksi sihisit Johkun muffinssiin?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 15 Syys 2012 19:44

Sihi kirjoitti:Siinä ihasteltiin naiskauneutta. Oltiin sylikkäin ja rakasteltiin hellästi.
Riittikö. :abow:
Tämä oli kyllä tämän kauden kiehtovin ja kuumottavin tapahtuma. Kevyesti ja kirkkain värein!

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 11 Loka 2012 04:01

Seksiä en juurikaan harrasta. Itsetyydytystä kylläkin. Muutaman päivän tauon jälkeen saa helposti hoitumaan alle 30sec. Tämä on tekniikan kehittymisen ansiota myös.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 11 Loka 2012 04:13

Joku Plazan hoitsu tai lääkäri huomio. Lisääntyykö vai vähentyykö testosteronin tuotanto selibaatissa?

No pääasiassa kysyn tätä miesnäkökulmassa, mutta toki otan vastaan vastauksen, alkaako selibaattinaisella kasvamaan viixet herkemmin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja mävaan » 12 Loka 2012 01:02

^kuulemma lenkkeily nostaa testosteronitasoa...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Loka 2012 05:13

BB-Joukon kanssa pussailu varmasti laskee testosteroni-tasoja. Kattokaa ny Markustakin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Loka 2012 13:35

KakkaPate: Ite laukeen nopeesti jos yksin runkkaan ja joskus se ärsyttääkin! :D Haluisin fantasioida enemmänkin.
Panoissa ja muissa taas kestän paljon kauemmin ja yleensä vähän hidastan tahtia jos meinaa lentää liian nopee.. Ja paljon paremmaltahan se tuntuu kun pelkkä runkkaus. :Love:

DosterMan: Ainakin sellerin syönti lisää teston määrää ja mä tykkään selleristä. En silti tiiä missä se mun teston määrä sitten näkyy. :imrgreen: (paitsi kiimasuudessa)

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 17 Marras 2012 23:58

Dimangi kirjoitti:On se jännää, miten vaikeaa on tajuta, että naisen ja miehen välillä voi oikeasti olla kaveruutta ilman sukupuolista aspektia.
OT: On se jännää miten vaikeaa naisten on tajuta, että tällainen on todella harvinaista heteromiehen puolelta. [smilie=a_cool.gif] Ylivoimaisesti suurin osa normimiehistä olisi valmis samantien sänkyyn naispuolisen kaverinsa kanssa jos nainen vain näyttäisi vihreää valoa. Jokainen nainen voi tätä halutessaan testata ehdottamalla seksin harrastamista miespuoliselle kaverilleen ja seurata mitä tapahtuu. Eikä haittaa vaikka ehdotus tulisi miehelle täysin puskista. :tu

Ps.Jos Iida ei olisi Joukosta seksuaalisesti puoleensavetävä, mutta muuten luonteeltaan ja persoonaltaan täysin samanlainen, niin Jouko ei hengailisi ja kaveeraisi lainkaan samalla tavalla sen kanssa. Uskon, että näiden kaverusten kohdalla sama pätee myös toisin päin. Molemmat kokevat toisiaan kohtaan seksuaalista vetoa, mutta se ei tietenkään tulee johtamaan mihinkään tuolla. Jos Iida olisi sinkku ja nämä olisivat jostain syystä viettäneet samalla tavalla aikaa ulkomaailmassa toistensa kanssa, niin seksiä olisi harrastettu jo ajat sitten.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Marras 2012 00:09

^Siirsin tuon Iidan ketjusta tänne.

Itse olen kyllä Dimangin linjoilla tässä. Mulla on paljonkin naispuolisia kavereita, joiden kanssa seksuaalinen kanssakäyminen ei ole edes käynyt mielessä. (Pari kertaa on jopa ehdotettu ihan sen naisen puolelta, mutta mitään ei ole tapahtunut.) Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta noin yleisesti en kyllä mieti naispuolisia ystäviäni potentiaalisina petikumppaneina. Ehkä mä olen sitten vain poikkeava, mutta tuskinpa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 18 Marras 2012 01:37

^ Mä oon ihan samanlainen. Mulle naispuoliset ystävät ei käy missään nimessä petikavereiksi. Ei sillä, että ne ois rumia tai ei kelpais yms, vaan se tuntuis musta jotenkin niin väärältä ku olla ja voi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Marras 2012 14:50

Onhan noista Zygen ja Jonksun viesteistä jo yli viikko, mutta pakko kompata molempia!
Jos muija on hyvä kaverini, niin en mä sen kanssa seksiä harrasta. Onhan mulla toki joku hyvä kaverikin joiden kanssa on tullut seksiäkin harrastettua ja siitä ei ole ystävyys kärsinyt tms, mutta suurimman osan kanssa ei vaan tulisi mieleenkään. Pitää melkein olla heti joku pieni seksuaalinen kipinä siinä ystävyyden lisäksi, että tuollainen ystävyyssuhde onnistuisi. Eli en usko että kaikki heteromiehetkään sentään haluavat kaikkia (vähänkin ok näköisiä) naispuolisia kavereitaan panna.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Heinä 2013 01:39

Nyt on pakko kysyä palstan heteromiehiltä omantunnonkysymys.. Uskon että olette rehellisiä ja teillä on asiasta mielipide.

Olen monta vuotta jo huomannut, että jotkut jätkät (heterotkin..) kohtelee mua eri tavalla kun muita kavereitaan. Tökitään kynillä ja tullaan lähelle istumaan ja ollaan muutenkin vähän kiusoittelevampia. No tuo nyt vielä on ihan normaalia ja jotkut tekee noin ihan heterokavereillekin. :D

Ihan aina ei välttämättä ole tullut puheeksi seksuaalinen suuntautumiseni, ja ennen muutenkin kaikki tärkeimmät joita mulla oli, oli muijia, eli kavereiden kanssa puhuin niistä.
Nyt kun seurustelin jätkän kanssa sen verran vakavasti että se luki Facebookissa ja laitoin pusukuviakin albumiin, niin johan on pojat innostuneet. :shock: Homot on innostuneet entistäkin enemmän ja nyt kun erosin, niin kyselee kovasti että aionhan elää villisti!

Nyt sitten yksi heterokaverini (jota en ole nähnyt aikoihin) tuli ihan suoraan vihjaamaan että olisi kivaa nähdä, mutta siinä olisi kyllä taka-ajatuksena jotain muutakin kun pelkkää kahvittelua. Kovasti kyseli miltä tuntuu olla jätkän kanssa ja mikä on roolini poikien välisessä seksissä.

Näitä vastaavia heteroita on aiemminkin tullut useita, mutta nyt taas kerran sain hämmentyä. Joku joka vaikutti aina niin heteroplayerilta tahtookin nyt painaa mua. :o

Eli kertokaa jätkät!! Onko se vaan musta kiinni? Olenko vaarallinen heteroille ja niiden identiteetille? Tuntuisi itserakkaalta ajatella että olen vaan niin upea ja seksikäs ettei heterojätkät ja lesbotkaan voi vastustaa. :imrgreen:
Eli onko se kuitenkin vähän niin, että heterokin joskus tulee miettineeksi miltä se homoseksi tuntuisi? Tuleeko niitä houkutuksia ikinä?
Ainahan voi sanoa että nuo ehdottelijat on oikeasti biseksuaaleja ja ne vaan väittää olevansa heteroita, mutta ei kai se nyt ihan sattumaa voi olla että monet heterot haluaa panna mua?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Heinä 2013 01:50

Osa varmaankin voi olla biseksuaalei, jotka vaa esittää heteroo ku ei kehtaa myöntää olevansa bi. Osa sit taas on vaa pelkästää bicurious, et uteliaisuudesta vaa tahtois kokeilla, vaikkei mitää suurempii intressei ois. :D But who knows?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Heinä 2013 02:25

Itselläni ei ole pienintäkään kiinnostusta miesten väliseen seksiin joten en osaa vastata kysymykseen. Aiheesta oli radiossakin keskustelua tällä viikolla ja silloinkin ihmettelin sitä että miksi jotkut heterojätkät haluaisivat harrastaa homoseksiä edes kokeilun vuoksi.

Joten veikkaisin että sun kaverit ovat vaan oikeesti Markuksia eivätkä ees itse tajua että eivät oo ihan heteroita vaikka luulevatkin niin. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Heinä 2013 02:42

Veikkaisin ehkä myös, että jonkun tason bicurious pitää olla jos haluaa homoilla. Ei nyt välttämättä biseksuaali, mutta vaatiihan se kokeilukin silti pientä taipumusta bi-henkisyyteen. Miten voisi harrastaa seksiä jos koko ajatuskin ällöttäisi?

Hassua vaan, että nuo "Markukset" sattuu niin usein mun mestoilleni. Ehkä vaikutan niin lutkalta että kokeilunhaluisten on helppo ehdottaa. :D Sen vaan joskus huomaa että jos alan tuntea vetoa johonkin heterokaveriini, niin tuo kaverikin alkaa vähän näyttämään kokeilunhalun merkkejä. Ehkä ne on ne salaperäiset feronomit, tai sitten yksinkertaisesti alan vahingossa niin flirtiksi että se vaikuttaa kaveriinkin. :D
Erittäin harvoin kuitenkaan kavereihini vetoa tunnen, joten ei nyt kannata luulla että isken kaikki jotka tulee liian lähelle.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja mävaan » 14 Heinä 2013 14:21

ja kukapa muu kuin orkku täydentäisi tätä ketjua uudella aloituksella. :love61:

Mutta nyt olet kyllä pahasti lokeroitunut, kun kyselet asiaa vain heteromiehiltä. :scry:

Voin vastata - naisena.

Kysymys onkin siitä, että mitä sä haluat näiltä mainitsemiltasi heteromiehiltä. Heistä tuskin saa pitkäaikaista seuraa. Baari-illan jälkeen heidän mukaan ei kannata lähteä, muutoin morkkiksessa kaikki kääntyy sinun niskaasi, kun viettelit viattoman heteron...

Onko todellakin rooleja? Jääkö jossain roolissa ilman? :scratch


Veikkaisin, että olet vain niin valloittava ihminen, että usea tuntee suhun vetoa ja lisäksi olet sen verran sosiaalinen, että joka toinen tuntee sut jo ennestään. Siitä johtuu saamasi runsas tarjousten määrä.

Heterona olen sitä mieltä, että jos on hetero, ei todennäköisesti mieti tai ainakaan ehdottele samaa sukupuolta oleville mitään.

Mutta käsittääkseni harva ihminen kuuluu mihinkään ääripäähän ja kaikki on jotain siltä väliltä. Eli ne niin kutsutut täysheterotkin voivat olla 3% jotain muuta... Joka sitten näkyy silloin kun kohtaavat sen oikean ihmisen, vaikka olisikin samaa sukupuolta.

Sitten on kokeilunhaluisten ryhmä. Ihan oikeasti, vaikka olisivat 100% heteroita. Eihän mistään voi sanoa, että pitääkö vai ei, jos ei ole kokeillut. Tuo on jopa enemmän loogista ajattelua, kuin tunteen tai viettien mukana kulkemista. :bidmouth:

Vanhetessaan monet eivät ole ehdottoman jyrkkiä, kuten nuoruudessaan. Maailmaa katsotaan vähän avarammasta näkökulmasta ja mietitään erilaisia mahdollisuuksia, tai otetaan ne vastaan sellaisina kuin tulevat.

Mistä muuten johtuisi, että oma epäheteropuoli löydetään tai tuodaan esiin vasta vähän vanhempana. (monilla on lapsiakin siinä vaiheessa)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”