Itsetyydytys ja seksi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja mävaan » 05 Heinä 2012 02:01

orgasmienkeli kirjoitti:^
Tarkoitin kuitenkin sitä, että mävaan heitti periaatteessa hyvän kommentin, mutta se pointti oli hänellä vähän hassu, ettei tuollaista letkaa tue siksi että sitten vasta tasa-arvo toteutuu kun tuollaisia letkoja ei tarvita.
Tarkennetaan vähän lausuntoani. En kannata Pride-marssia sillä tavalla, että siihen itse osallistuisin. Mun osallistumattomuus johtuu lähinnä siitä, että en koskaan osallistuisi 'olen hetero' -marssillekaan. Mielestäni sukupuolisen suuntautumisen takia on ihan turha marssia ollenkaan, olipa se mikä vaan. Vaikka olisin lesbo, tuskin osallistuisin. Siinä syy, miksi en kannata kulkuetta osallistumalla siihen. Eipä mua näy millään muillakaan marsseilla, oli aihe mika tahansa. :blackeye

Kulkueen alkuperäinen tarkoitus oli kai tuoda vähemmistöt näkyvämmäksi osaksi yhteiskuntaa, jotta kenenkään ei tarvitsisi olla kaapissa. En niin ole perehtynyt, jotta tarkemmin tietäisin.

Vaikka kulkueen lopettaminen ei heitä välittömästi tasa-arvoisemmiksi toisikaan, uskon, että muutamassa vuodessakin on taas menty alkel eteenpäin. (Ainahan on yksittäistapauksia, jotka vastustavat, mutta eteenpäin on menty.)

Avioliittolain uudistamisesta on puhuttu, samoin presidentin vaaleissa sai olla avoimesti homo ja siitä huolimatta meni monen heteroehdokkaan ohi, jne.
Zygerö kirjoitti:Jotenkin mulla on sellainen fiilis, että tuo Pride-marssi menee vuosi vuodelta enemmän sellaiseen suuntaan, että se on vaan hauska kokoontuminen, eikä niinkään enää mikään sateenkaariväen propagandaletka. Varmaan yhä enemmän ihan heteroitakin osallistuu tuohon ja miksipäs ei.
Tätä yritin minäkin sanoa. :imrgreen:
Heille mukavaa yhdessä oloa ja muut menee mukaan jos haluaa. Ehkä tuo marssi on lähinnä tiedotusvälineitä varten, sillä sitä osaa juhlasta kuvataan varmimmin.

Toinen tapa lähestyä aihetta olisi järjestää tavattoman mukava puistojuhla, jopa ilman sateenkaarituputusta, johon osallistuisi ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomatta monenlaisia ja jälkikäteen voisivat todeta, että ihan tavallisia ihmisiähän ne sateenkaari-ihmisetkin ovat. Sillä tavalla voitaisiin hyvin saada ennakkoasenteita hälvenemään.

Että ihmiseen tulisi tutustuttua ihmisenä, eikä vain sukupuolisen suuntautuneisuutensa edustajana.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Heinä 2012 01:25

Mä runkkasin jo! Tein mielessäni eroottiset seksinovellit ja puhuin tuhmia alastonsuomessa puumanaisille! :imrgreen:

Jotenkin yksinäistä se runkkaaminen silti. Olisin halunnut läheisyyttä ja pusujakin eikä runkkaamalla niitä ei saa. :(

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Elo 2012 17:45

Pakko kommentoida tänne näitä keskusteluja komeiden miesten äänestys -ketjusta!

Kyse oli tosiaankin Mourin kohdalla siitä että kaksikymppinen jäbä on lähes "laittoman söpö" ja parinkymmenen vuoden päästä parhaassa iässä.

Sitten Tirkka mainitsi jossain kohtaa, että nuo babyfacet ja söpöt pojat ja kauniit miehet on lähinnä teinitytöille, ja aikuiset naiset ja miehet tykkää sitten karskimmista ja komeammista miehistä.

Ja joku vielä mainitsi jostain aasialaisesta poitsusta ettei tämä ole naisten vaan miesten ketju! :D (tämä ei kyllä liity tähän mitä kohta sanon, mutta pakko heti todeta että tunnen monia naisia jotka näitäkin poitsuja ottaisi tuosta vaan)!

Nyt pakko romuttaa vähän näitä kaikkia yleistyksiä ja todeta että tällaisena laittomana söpistyksenä kyllä vanhemmilta ihmisiltä on herunut, eikä ole tarvinnut tyytyä mihinkään sakkolihaan ikinä! ;)

Jotenkin tuo "se on vasta söpö ja nätti poika" on vähän hassu asenne, kun miettii miten ihmiset ihastelevat nuoria söpöjä tyttöjäkin, ja harmittelee että joskus heistä tulee rupsahtaneita akkoja.
Miksi mies saa vanhentua ja nainen ei? Ja miksi miehen jopa pitää vanhentua jotta olisi jotenkin haluttava?

Ja jotta kukaan ei ymmärtäisi väärin, niin sanon että tykätköön kaikki sellaisista joista tykkäävät ja niillehän ei edes itse voi mitään, mutta ei kannata tehdä yleistyksiä! :imrgreen:

Näillä yleistyksillä nimittäin itsekin eläisin selibaatissa ja pumppaisin itseäni koko ajan parempaan lihaan, jotta ehkä vähän yli kymmenen vuoden päästä alkaisi flaksi käymään!
Näin ei kuitenkaan ole tarvinnut tehdä, eikä edes tarvitse tinkiä mieltymyksistään. :love61:

Anteeksi itserakkaan kuuloinen asenne, mutta tämä aihe on niin hauska että oli pakko kommentoida sitä.
Edit: Ja minustahan btw naiset ja miehet molemmat ovat parhaassa iässä siinä 30-40v vaiheilla, eli komppaan kyllä Mouria ja hänen mieltymyksiään tässä asiassa ihan täysillä! :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Elo 2012 18:32

Itsehän kommentoin vaan tuota ulkonäköä ja sitä että kyseinen henkilö näytti oikeesti joltain 13-vuotiaalta. Ei siinä mitään väärää ole jos jotkut naiset tykkäävät nuoremmista miehistä, niin pitkään kun se jätkä nyt on laillisissa lukemissa. :P Toki tuo oli vähän yleistystä kun oletin että nuo "söpömmät" jätkät vetoaa vaan teinityttöihin ja vanhemmat naiset tykkää aikuisemmasta tyylistä mut noinhan sen kuitenkin useimmiten vois ainakin olettaa menevän. En minä toki tiedä meneekö, kun en ole nainen enkä muutenkaan kenenkään miesmausta niin kiinnostunut. Kunhan vaan naiset ois minusta kiinnostuneita niin se on pääasia, muiden menekistä ei niin väliä. [smilie=a_teeth.gif]

Miesten kohdallahan nuo nuoren näköiset tytöt vetoavat vanhempiinkin miehiin useimmiten kovasti, mutta en kyllä itse sitä tajua miksi jotkut aikuiset jätkät tykkäävät jostain hirveän nuoren näkösistä naisista (vaikka ne oiskin täysi-ikäisiä). Mistä lie tuollainen mieltymys lähtöisin. :keineahnung:

Naisten (tai miesten nyt varsinkaan) parhaasta iästä en itse osaa sanoa mitään kun siihen vaikuttaa eniten se miten hyvin säilynyt tapaus on kyseessä. Jotkut naiset kun rupsahtavat hyvinkin nuorina, ja sitten on näitä jotka ovat seksikkäitä vielä yli kuusikymppisinä.
Edit: Tarkemmin aatellen, ei me tässä nyt kauheen eri mielisiä taideta olla loppujen lopuksi. Vähän ehkä mut ei kovin paljoa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Mour » 10 Elo 2012 21:14

Aihe on ihan hauska kyllä ja mitenkään vakavamielinen ei myöskään "laittoman söpö nätti poika" -heittonikaan ollut. ;) En epäile tällaiseksi kuvailemieni miekkosten flaksia millään tavalla, mutta minua he eivät noin yleensä ottaen sytytä siinä mielessä. Enkä tarkoita, että kuolaisin ainoastaan itseäni merkittävästi vanhempia miehiä, mutta hyvin usein siihen ikään mennessä hankittu "karskius" vetoaa meikäläiseen. Oman ikäisissä miehissä (oma mies mukaan lukien :imrgreen: ) sytyn myöskin enemmän "äijemmän" näköisiin uroksiin eikä pää kääntyisi nättien tapausten perään.

Korostan vielä, että en käytä miehistä termiä nätti millään tavalla halventavana tm., vaan kuvailevana. Tuskimpa siitä kukaan loukkaantuu eikä saakaan. [smilie=a_tongue.gif]
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Elo 2012 01:47

Juu siis nimenomaan hauska aihehan tämä nyt enemmän oli kun mikään vakavamielinen!
Eikä meistä kukaan tässä nyt kovin eri mieltä keskenään ole!
Ja pääasia todellakin että itse saan keiltä haluan ja että he tykkäävät minusta. :thumbsup Ihan sama tykkääkö suurin osa kadulla!

Tirkka: Itselläni on siinä mielessä outo maku, että tykkään vanhemmista mitä itse olen, mutta nuoren näköisinä! Eli nuorekkaat ja kypsemmät on jees. En tiedä mistä tämä mieltymys tulee..
En kaipaa mitään huoltajaa itselleni eikä vanhempien kanssa ole ollut vaikeaa, enkä keksi muutakaan "perusselitystä" miksi se menee näin.

Itse asiassa nuorin kenen kanssa ikinä olen mitään tehnyt on vajaan kaksi vuotta nuorempi. Oikeastaan ei paljoakaan yli yksi vuotta nuorempi!
Vanhempia taas on ollut jopa sellaisissa luvuissa, joista en ehkä sukujuhlilla kuuluttaisi. :imrgreen:

Mour: Ja eipä se poitsu taida oikeasti laittoman söpö edes olla, kun ei kuitenkaan ole sakkolihaa! ;) ymmärsin kyllä huumorin kirjoituksestasi!
Itse asiassa mietinkin tuossa aiemmin, että et sentään ole päätynyt vanhemman miehen kanssa yhteen! No mutta.. voit lohduttautua sillä, että miehesi on todennäköisesti vielä kolmenkymmenenkin vuoden päästä siinä lihassa, että tykkäät ihan täysillä. :D

Ja tosiaan, "nätti" ei edes ole mikään ruma sana miehestä! Itse kyllä haluaisin mieluummin olla kaunis kun nätti, vaikka en edes tiedä kumpaa olen kuullut käytettävän enemmän.
Eräs ystävä kyllä kerran sanoi että miehissä on olemassa neljänlaisia, eli komeita, kauniita, söpöjä ja niitä jotka ei ole näistä mitään..
Kysyin mikä olen, ja kauniiksi hän sanoi! :D

Niinhän se naisissakin on että on kauniit ja söpöt erikseen, ja itse tykkään niistä jotka on hiukan näitä molempia.
Ja onhan niitä komeitakin naisia, mutta niitä en osaisi lähestyä tai pitää kovin haluttavina ja tiedätte ehkä syyn tähän. :?

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 22:46

SIellä on liuta bi-miehiä, ainakin jokke ja markus...ehkä kaikki. Ei kukaan täyshetero nuoleskele miestä, vaikka olisi kuinka kännissä. Tai sitten olen auttamatta liian vanha ja nykynuoret ihan toisesta maailmasta.
Viimeksi muokannut Karhu, 09 Syys 2012 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Jouko-ketjusta

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Syys 2012 22:47

newman kirjoitti:SIellä on liuta bi-miehiä, ainakin jokke ja markus...ehkä kaikki. Ei kukaan täyshetero nuoleskele miestä, vaikka olisi kuinka kännissä. Tai sitten olen auttamatta liian vanha ja nykynuoret ihan toisesta maailmasta.
Olen kyllä samaa mieltä tuossa. Jouko ja se pikkumies, mikä se nyt oli..Tomi.. nuoleskelevat ihan antaumuksella jokaisissa bileissä eikä näy kumpaakaan haittavan kielarit poikien kesken :scratch
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 22:48

newman kirjoitti:SIellä on liuta bi-miehiä, ainakin jokke ja markus...ehkä kaikki. Ei kukaan täyshetero nuoleskele miestä, vaikka olisi kuinka kännissä. Tai sitten olen auttamatta liian vanha ja nykynuoret ihan toisesta maailmasta.
Taisin tästä jo jonnekin ketjuun kirjoittaa, että itse tiedän aika monta tuon ikäluokan miestä, jotka tietyssä humalatilassa saattavat alkaa kavereitaan nuolla. Silti en sanoisi, että ketään heistä olisi bi.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Syys 2012 22:50

rubyblue kirjoitti:
newman kirjoitti:SIellä on liuta bi-miehiä, ainakin jokke ja markus...ehkä kaikki. Ei kukaan täyshetero nuoleskele miestä, vaikka olisi kuinka kännissä. Tai sitten olen auttamatta liian vanha ja nykynuoret ihan toisesta maailmasta.
Taisin tästä jo jonnekin ketjuun kirjoittaa, että itse tiedän aika monta tuon ikäluokan miestä, jotka tietyssä humalatilassa saattavat alkaa kavereitaan nuolla. Silti en sanoisi, että ketään heistä olisi bi.
Mä olen kyllä täysin newmannin kanssa samoilla linjoilla tuosta ettei täyshetero tuollaista tee, edes humalassa. Mä tunnen nimittäin myös monia Joukon ikäisiä jannuja ja jokaikinen on sanonut ettei tekis tuota edes konttauskunnossa.. Ehkei nää miehet jotka suutelee toisiaan vaan uskalla myöntää bi-seksuaalisuuttaan edes itselleen vielä.
No, aivan sama oli bi tai ei, ihmetyttää vaan tuo :abow:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 22:51

rubyblue kirjoitti:
newman kirjoitti:SIellä on liuta bi-miehiä, ainakin jokke ja markus...ehkä kaikki. Ei kukaan täyshetero nuoleskele miestä, vaikka olisi kuinka kännissä. Tai sitten olen auttamatta liian vanha ja nykynuoret ihan toisesta maailmasta.
Taisin tästä jo jonnekin ketjuun kirjoittaa, että itse tiedän aika monta tuon ikäluokan miestä, jotka tietyssä humalatilassa saattavat alkaa kavereitaan nuolla. Silti en sanoisi, että ketään heistä olisi bi.
Sitten en voi kuin ihmetellä. AJatuskin pussailusta jonkun kaverin kanssa saa oksennuksen kurkkuun, en vain mahda mitään. Sorry nuoret miehet, tehkää keskenänne mitä lystäätte.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 22:52

^Niin vaikea sanoa, olenko oikeassa vai väärässä. Minulla ainakin on sellainen käsitys, että tuo on nykyisin nuorten keskuudessa ihan perussettiä, eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 22:57

perussettiä, kuten toisen pallien napsauttelukin. Ja olen kuullut myös yhteisistä tumputussessioista, mikä on kyllä kaiken huippu.

Onneksi en ole nuorisoa enää ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Syys 2012 22:58

Tästä bi-keskustelusta sen verran, että kyllä itsekin tiedän monia alle 30v heterojätkiä, jotka kuitenkin kännissä viimeistäänkin haluavat muiden jätkien kanssa pussailla.
Olen tällaisten heterojen uhriksi itsekin joutunut muutaman kerran. :D

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 09 Syys 2012 23:00

newman kirjoitti:perussettiä, kuten toisen pallien napsauttelukin. Ja olen kuullut myös yhteisistä tumputussessioista, mikä on kyllä kaiken huippu.

Onneksi en ole nuorisoa enää ;)

Joo samasta olen kuullut ja voin sanoa että väittää kuka mitä tahansa niin tuo ei ole normaalia heteromiesten keskuudessa, olivat sitten nuoria tai varttuneempia. Eivät vaan itse tiedä vielä suuntautumisestaan.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 23:01

^Voisin kyllä lyödä pääni pantiksi, että nämä minun tuntemani ovat ihan täysin heteroja, eikä kyse ole todellakaan mistään oman seksuaalisuutensa etsimisestä. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 23:02

No miksi ne haluaa pussailla miehiä, tsoukkina ja läpälläkö, vaikka inhottaa koko ajatuskin? Tuskinpa vaan se on heille yhtään vastenmielistä. Kunhan ei vaan haluttaisi oikeasti hieman, joten sanoisin kyseessä olevan sitten 85% heteroja, muuten ei mee jakeluun.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Syys 2012 23:04

newman kirjoitti:No miksi ne haluaa pussailla miehiä, tsoukkina ja läpälläkö, vaikka inhottaa koko ajatuskin? Tuskinpa vaan se on heille yhtään vastenmielistä. Kunhan ei vaan haluttaisi oikeasti hieman, joten sanoisin kyseessä olevan sitten 85% heteroja, muuten ei mee jakeluun.
Ei kai ajatus inhota mutta mielestäni vaatii sen, että haluaa harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa, että voi olla bi. Tai olla tunteita samaa sukupuolta kohtaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja newman » 09 Syys 2012 23:10

No jos ajatus ei inhota yhtään, voipi sanoa reilusti että bi-puolen poikia ovat HIEMAN ainakin. Sama ällötys tulee jos ajattelee oman siskonsa pussausta, joka lienee luonnon konsti estämään sukurutsaus. Vaikka itse haluaisinkin "etsiä rajojani", niin miehen nuoleminen on vaan out of question. Jouko, Tomi, Markus, Tommi suu auki tulossa kohti....hyi helevetti! :bidmouth:

Jahas, kongi kumahti. Päätän tähän.

Avatar
Tahiti
Vaihtoasukas
Viestit: 335
Liittynyt: 24 Loka 2010 13:05

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tahiti » 10 Syys 2012 09:33

Itse olen katsonut ihan samaa, nämä BB-pojat kielinuolevat niin antaumuksella, että bi-ajatus tulee heti mieleen. Ei meidän bileissä ole koskaan tuollaista tapahtunut, pikemminkin miehet ovat omissa bileissä kännissä entistä enemmän äijiä, jotka eivät todellakaan suutele toisia miehiä.

Jo se pallien paukuttelu kuulosti aivan ihmetouhulta. Kiva napsia luunapeilla kaverin sukupuolielintä tai olla ise napsittavana. Ei hitsi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 12 Syys 2012 02:07

Mä en jotenkin ymmärrä ollenkaan mikä siinä on niin ihmeellistä jos miehet pussailee keskenään. Oman siskon suutelemiseen vertaaminen oli aika hassua, kun mielestäni ihan eri asia! Sukurutsaus kuitenkin on paljon ällöttävämpi ja luonnonvastaisempi asia kun bi-kokeilut. Enkä nyt pelkkää suutelemista edes bi-kokeiluksi sanoisi..

Vähän aiheen vierestä (mutta kuitenkin aiheesta) sanottava että missähän vaiheessa koko homous ja heterous lähtevät muodista, eikä ihmiset enää ajattele asioita niiden termien kautta? Se on jo vähän mennyt tähän, mutta ei sentään kokonaan vielä.
Olen tässä lyhyen ajan sisällä huomannut, että moni heteroksi itsensä luokitteleva voi kuitenkin esimerkiksi suudella samaa sukupuolta olevaa, tai sitten vaikkapa harrastaa kimpassa suuseksiä oman sukupuolen kanssa.
Itse olen myös tutustunut heteromiehiin, jotka kovin innoissaan kyllä pussailisivat kännissä kanssani. Ei nyt ihan yhtä antaumuksella kun Tomi ja Jouko tekevät, mutta kuitenkin. :imrgreen:
Ja olen myös tutustunut heteromiehiin, jotka ovat myöntäneet että panisivat kyllä minuakin jos pukeutuisin tyttöjen vaatteisiin ja meikkaisin etten näyttäisi enää niin poikamaiselta. :D
Joskus on jopa hiukan hämmentävää. Itse kuitenkin kunnioitan heterojen sanaa (samoin kun lesbojen) enkä lähde kovin rankkaa läppää heittämään, ja jos heitän niin todellakin vaan läppänä ja toisen täytyy olla ihan täysillä messissä.

Jossain päin maailmaahan ihmisiä ei luokitella niinkään homoiksi ja heteroiksi, vaan esimerkiksi miehen miehuutta mitataan. Eli jos mies panee jotain nättiä poikaa, ei hänen miehuutensa ja uskottavuutensa kärsi, mutta jos panee äijänkörilästä, niin siinä vaiheessa miehuus taas kärsii.

Kaikkialla on vaan vähän erilainen heteronormatiivisuus, eikä se oikeasti täällä Suomessakaan ole niin jokotai miltä voisi ehkä näyttää. :D
Ihmiset pitää näitä vaan aika pahoina tabuina.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 12 Syys 2012 02:19

orgasmienkeli kirjoitti:missähän vaiheessa koko homous ja heterous lähtevät muodista, eikä ihmiset enää ajattele asioita niiden termien kautta? Se on jo vähän mennyt tähän, mutta ei sentään kokonaan vielä.
Siinä vaiheessa kun parittelun tarkoituksena ei ole enää lisääntymisen mahdollistaminen. Eli ei koskaan. Seksi on maailman luonnollisin juttu, mutta vain sillon kun siihen liittyy lisääntyminen. Homoseksi ei mahdollista tätä, joten on ihan luonnollista eritellä homo- ja heteroseksuaalisuus toisistaan. Toisen tarkoituksena on pelkkä nautinnon hakeminen, toisessa on sitten kaikkien eläinten perimmäinen tarkoitus ja vaistonvarainen lisääntymisen tarve myös taustalla sen nautinnonhaun lisäksi.
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”