Lävistykset

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 02:49

En löytänyt tällaista ketjua täältä, mutta jos jossain on, niin eiköhän joku tämän sinne siirrä!

Eli mitäs lävistyksiä täältä tyypeiltä löytyy? Sattuiko lävärin tekeminen/parantuminen?
Saa myös kertoa mitä läväreitä on joskus ollut.

Minulla on vaan kolme korvareikää tällä hetkellä (kaksi oikeassa ja yksi vasemmassa) mutta aion ottaa toivon mukaan ihan viikon sisällä Industrialin oikean korvan rustoon!
Kuva

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Burph » 17 Marras 2011 08:42

Ei löydy kuin kuusi läväriä. Kolme kummankin korvan alaosassa. Kaks noista olen tehnyt itse. Se vähä sattu.

^Tollaista mä en itselleni vois kuvitella, vaikka hauska muuten onkin. Mulla on niin pienet korvat, et toi näyttäis hassulta. Mut toisaalta tosta vois olla hyötyä - pysyis tukka paremmin korvan takana :D

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja JVDS » 17 Marras 2011 08:45

Lävistykset eivät ole mun juttuni. Olen siltä osin vanhanaikainen, että pidän "neitimäisinä" sellaisia miehiä, joilla on paljon lävistyksiä. Kukin taaplaa tyylillään, mutta ei ne liiat lävistykset naisellakaan kovin seksikästä mielestäni ole.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Mimosa83
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 20 Syys 2011 07:52

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Mimosa83 » 17 Marras 2011 09:22

Kieli-, nenä- ja helix-lävistykset on ollut jo n. 10 vuotta. Kulmassakin on ollut joskus, mut se kasvoi ulos (tai no kasvoi jonkun verran, mut lopullisesti se lähti pois, kun kampaaja vetäs sen korun kammallaan vahingossa irti [smilie=a_doh.gif]) . Muutama kk sitten otin traguksen, se on tosi kiva. Korvanlehdissä on sit myös 6 reikää, mut en oo aikoihin pitänyt koruja muissa kuin kahdessa, tällä hetkellä ei oo niissäkään.

Mikään noista lävistyksistä ei oo erityisen paljon sattunut. Tietty rustoon sattuu vähän enemmän (ja varsinkin kun nuorempana tuli tehtyä niitä ite... :lol: ) Vähän toki kaikki nipistää, mut ei mitenkään älyttömän pahasti. Rustolävistykset myös paranee tosi hitaasti, esim. nyt tää mun tragus vie paranemiseen n.6-12kk. Hitaasti parani myös nää mun aiemmat rustoläväritkin. Mut ei se mitään, ne on niin kivoja. :in love:

Eiköhän mun kohdalta oo lävistykset nyt tässä, ei oo ainakaan suunnitelmissa ottaa enempää. :)

Avatar
citywaltz
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Marras 2011 11:46
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja citywaltz » 17 Marras 2011 14:42

korvissa korvakoruille paikat ja napakoru. Napakorua ottaessa pyörryin, jännitti liikaa =D

tragus ois kiva. Pelkään vaan että se ois pitkään kipeä, eikä paranis ollenkaan niin en uskalla ottaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Marras 2011 16:05

Kolme korvakorua (oikeassa korvassa kaksi, vasemmassa yksi) ja
kielilävistys löytyy.

Korvakorut oon saanut joskus 6-vuotiaana, joten niiden ottamisesta ei ole kamalasti muistikuvia. Kolmannen korviksen otin 12-vuotiaana, siinä käytän hyvin harvoin korua.
Kielen kävin lävistämässä vasta kolme päivää sitten, joten parantunut ei ole kokonaan. Ottaminen sattui enemmän kuin odotin ja seuraavat kaksi päivää oli yhtä tuskaa. Syöminen ja puhuminen on edelleen vaikeaa, mutta eiköhän se tästä.

Kolmisen vuotta sitten mulla oli myös snake bitesit (eli kaksi korua alahuulen alla) mutta ne otin pois kun kyllästyin. Nykyään hiukan harmittaa kun niistä on jäänyt reiät naamaan, muttei ne onneksi kovin selvästi näy.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Marras 2011 16:33

Lävistys löytyy kielestä.

Ollut jotain reilu 3 vuotta.
Ottaminen ei oikeastaan hirveästi sattunut. Paljon vähemmän mitä luulin.
Parani alle viikossa.
Kulmassa on ollut myös lävistys, mutta se on ollut poissa jo kahdeksan vuotta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Marras 2011 17:22

Toisessa korvassa on reikä. En tiedä lieneekö sillä väliä nykypäivänä että kummassa... :keineahnung: En minä kovin usein kyllä korvakorua nykyään käytä. Muita lävistyksiä ei ole, korkeintaan saattaisin ottaa toiseenkin korvaan reiän jos tuossakaan toisessa tulisi enää korua pidettyä.

Itse en kyllä pidä lävistyksiä muualla kuin korvissa ja ehkä tisseissä kovin miehekkäinä, mutta jos jollakulla sellaisia on niin en lähde tuomitsemaan. Naisilla kyllä muutama lävistys on ihan jees kunhan nyt ihan neulatyynyksi ei ala! Varsinkin nenärengasta naisilla pidän hyvinkin seksikkäänä, kunhan se ei ole siinä keskellä vaan jommassakummassa reunassa. :D
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Sky » 17 Marras 2011 17:47

Mulla on ollut toisessa korvassa kaksi ja toisessa kolme reikää, kielilävistys sekä septum.

Kaikki olen ottanut pois tuossa reilu vuosi sitten tajuttuani, etten oikeastaan edes pidä lävistyksistä :D Kieli ja septum tuli otettua 18-vuotiaana ihan vain hetken mielijohteesta, ja septumia en pitänyt edes esillä koskaan.

Kielen lävistäminen ei sattunut minulla ollenkaan, mikä oli yllätys. Pientä arkuutta itse lävistämisen jälkeen oli n. kolmen päivän ajan, ja turvotus oli hyvin pientä. Septum nipisti kun lävistettiin ja vedet tuli silmiin, mutta siis itse kipu kesti noin sekunnin tai kaksi. Kuulemma paikasta johtuen silmät alkaa vuotaa vaikkei kipu olekaan kova. Paranemisen aikana saattoi myös tulla vedet silmiin jos vahingossa tökkäsi korua, mut muistaakseni se paraneminen oli melko nopeaa. Molemmat otin Harness-liikkeessä Helsingissä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 17:53

^^ Itsekin alunperin otin pelkästään oikeaan korvaan yhden reiän ja joku selitti mitä se meinaa jos on pelkässä vasemmassa tai oikeassa korvassa reikä! :D Enkä todellakaan muista niitä selityksiä, kun olen niitä niin paljon kuullut erilaisia. Muistaakseni pelkkä vasemman korvan reikä tarkoittaa merimiestä. :?

Jännä miten jollekin seksikäs on taas toiselle aika "ei-hyvä".
Olin nimittäin joskus ihastunut yhteen naiseen jolla oli nenäkoru, ja se oli ehdottomasti vähiten hyvää siinä naisessa. :D
Napa- ja kielikorua pidän taas tosi seksikkäinä! Muuten kuulunkin vähemmistöön, koska yleensä mielestäni miehille sopii lävärit paremmin.
Burph kirjoitti:^Tollaista mä en itselleni vois kuvitella, vaikka hauska muuten onkin. Mulla on niin pienet korvat, et toi näyttäis hassulta. Mut toisaalta tosta vois olla hyötyä - pysyis tukka paremmin korvan takana :D
Minulla taas on haltija-korvat, joten otan tuon korostamaan sitä lisää. ;)
Tukka on vaan sen mallinen että peittää usein korvat, eli pitää keksiä joku hiustyyli millä saa korvan esiin! :D

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Marras 2011 18:02

Mulla taas on pelkästään vasemmassa korvassa. Joidenkin mukaan vasemmassa korvassa oleva korvis tarkoittaa homoa, joidenkin mielestä taas oikeassa korvassa oleva (tai joskus 60-70-luvulla näin, tuskin noita kukaan nykyään ajattelee sillä lailla kun lävistyksiä on nykyään niin monilla eikä korvakoruissa ole enää miehilläkään mitään erikoista). Taitaa olla tuohonkin yhtä monta selitystä kuin on ihmisiäkin? [smilie=a_chuckle.gif] Itselleni tuolla ei ole mitään sen kummempaa selitystä, otin tuon kun äiti joskus aikoinaan kysyi että haluanko. En ollut ikinä edes ajatellut moista ottavani.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 18:12

^ Jep, joka ihmisellä on oma teoriansa näihin!
Silloin kun itse otin tuon ensimmäisen korvareiän, niin olin muutenkin vielä ihan ruotsalaisen näköinen ( :D ) ja kuulin kaverilta että jos ottaa vasempaan on merimies ja jos oikeaan niin on homo! Otin sitten oikeaan, koska se sopi sen ajan hiustyyliini paremmin! Oli sitten varmasti erittäin heteromaista selitellä ihmisille "tää kyl tarkottaa homoa tää korvis, mutta en mä oo! tää vaan sopi paremmin näin päin mun hiustyyliin" ;)
Mutta en tosiaan ole ikinä päässyt selvyyteen mitä mikäkin korvis tarkoittaa!

Omat vanhempani tuskin koskaan ehdottaisivat mitään lävistyksiä! :shock:
Korviksista kyllä molemmat tykkäsivät että sopii hyvin, mutta industrialista eivät tule innostumaan, kun joskus huomaavat sen!

Avatar
Pdm
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Elo 2011 09:21
Paikkakunta: Oulu

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Pdm » 17 Marras 2011 19:36

Molemmissa korvissa on yhdet reiät, 14-vuotiaana otin äidiltä salaa, ensimmäisellä palkallani ikinä maksoin :D Navassakin on koru killunut nyt neljättä vuotta, siitä tykkään kyllä suuresti edelleenkin eikä ole onneksi kasvanut uloskaan yhtään.

Nuorempana teki mieli useampaakin lävistystä mutta nyttemmin olen kyllä vain tyytyväinen että vanhemmat eivät olleet samaa mieltä ;) Nännikorut tekisi mieli laittaa nyttemmin ja tragus, mutta kun tietäisivät niin armottoman pitkää paranteluaikaa treeneistä niin tuskin tulee koskaan laitettua. :) Tatuoinnit sytyttää kovemmin nykään, tosin aika nirso olen niittenkin suhteen...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Marras 2011 23:10

Ei ole eikä tule.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Marras 2011 23:25

^Sama mulla. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä. En kuitenkaan mikään antiläväri-ihminen ole, että niitä kyllä muilla siedän.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 17 Marras 2011 23:27

Minulta löytyy labret- ja industrial-lävistys sekä venytetyt korvareiät. Aika pienet tosin, toinen 6mm, toinen 8mm.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Karhu » 17 Marras 2011 23:32

Pdm kirjoitti: tragus
rubyblue kirjoitti: labret- ja industrial-lävistys

Tää on tässä ketjussa hauskaa kun törmää termeihin joiden merkityksestä ei oo ollut hajuakaan. :D

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 17 Marras 2011 23:36

^^ Kerropa sattuiko industrial? :D Vähän jänskää jo nyt!
Zygerö kirjoitti:^Sama mulla. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä. En kuitenkaan mikään antiläväri-ihminen ole, että niitä kyllä muilla siedän.
Tuota ihmettelenkin, miksi niin moni sitten taas ON antiläväri-ihminen! :? Ymmärrän ettei tykkää, mutta miksi vastustaa?
Aina kun otan jonkun sukulaisen kuullen esiin, että olisi kiva ottaa johonkin lävistys tai tatska, niin tulee helposti vastaus "se vaikeuttaa työnsaantia kun moni ei tykkää". :D
Hassua että joku vielä 2010-luvulla on niin kovasti näitä vastaan.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 17 Marras 2011 23:42

orgasmienkeli kirjoitti:^^ Kerropa sattuiko industrial? :D Vähän jänskää jo nyt!
Laittaminen ei niinkään mutta kyllä se korva oli kuukauden päivät aika arka ja nukkuminen oli vaikeaa, jos korva osui tyynyyn. Ite menin ottamaan ton ihan extemporena. Olin päättänyt, että otan joko kieleen, kulmaan tai korvaan lävityksen. Industrialiin päädyin, enkä ole katunut. Vaikka itse sanonkin niin tosi kivannäköinen lävitys!
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Marras 2011 00:10

^ Aika samoilla vaihtoehdoilla siis menit kun minäkin! Olen jo tosi pitkään harkinnut että joko industrial, snake bitesit tai kieliläväri! :D Kieli houkuttelee vähän vieläkin, mutta sen ja snake bitesin suurin ongelma on se, että muutenkin jo suussa on koko ajan jotain vaivoja eli aftoja riittää ja muutenkin saan sinne helposti haavoja, niin nuo lävärit voisi vaan pahentaa asiaa. (Nyt jo aloin Suvi Pehkoseksi, kun vaivojen valittelu alkoi. :lol: )
No, Snake Bites nyt muutenkin alkaa olla aika nähty, ja ihan iloinen olen ettei sitä koskaan tullut otettua!

Nyt harkitsen ottavani myös joskus SkinDiver- tai Microdermal-lävistyksen, ja nänniläväriäkin on tullut mietittyä!
SkinDivereista ja Microdermaleista löytyy ainakin täältä kuvia, jos jotakin kiinnostaa. ;) http://www.lavistysliike.fi/page31.php
ja http://www.lavistysliike.fi/page30.php

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja Punde » 18 Marras 2011 00:16

Prinssi alperttia oon miettiny, mut saan pahoja reaktioita puudutusaineista ni oiskohan semmonen miten kipeä homeopaattisesti puudutettuna laittaa?

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Lävistykset

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 18 Marras 2011 16:32

^^Toi Microdermal ois hieno. Niskaan juurikin voisin tuollaisen ottaa. En vaan tiedä, että olenko hieman liian "vanha" jo uusille lävistyksille. :D
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”