(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Joulu 2012 19:22

Slamjam kirjoitti:Kiitoksia vaan mulla taitaa noita kiroitus häröjä olla eniten mutta suatan kummiskin olla hiukkasen vanhempi :blackeye
Eeekäku sinä kirjotat vielä ihan selvää tekstiä, löytyy välimerkit ja isot kirjaimet sieltä mistä pitääkin. Tarkoitan sellaista tekstiä joka näyttää siltä, että kirjoittajaa ei kiinnosta pätkääkään saako kukaan muu sujuvasti luettua tuotosta, kunhan nyt vaan saa äkkiä kirjotettua sen mitä sylki suuhun tuo.
The reason I swear so much is because fuck you.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 15 Joulu 2012 19:27

Omalla alallani ainakin on ihan kohtuu paljon kouluja käyneitä miehiä, joilla on oikeinkirjoitus hyvinkin hakusessa. Yksi pomo ei varmaan ikinä laittanut yhtäkään virheetöntä sähköpostia, mutta osasi alansa ja oli myös hyvä pomona.

Itsellä tulee kirjoitusvirheitä paljon taas nopeasta tyylistä johtuen enkä erikoisemmin esikatsele; siksi editoinkin aika paljon kun huomaan vasta julkaisun jälkeen älyttömiä virheitä, eli saattaa sanojakin jäädä välistä. Töissä kirjoitan ihan eri tavalla. Sen sijaan jälkikasvu on meillä osannut kirjoittaa heti kun kirjoittamaan oppivat, suht. virheetöntä tekstiä kieliopillisesti. Nyt jo yli parikymppinen esikoinen näyttää paremminkin taantuneen ala-asteaikoihin verrattuna, kun nykyään ei enää mieti niin paljon.

Tämä oli aasinsilta siihen, että itse en luo juurikaan mielikuvaa ihmisistä kirjoitusvirheiden perusteella, vaan sen, mitä he kirjoittavat ja kuten tuli jo ilmi, nimimerkki/avatarkin tuo mielikuvia, halusipa tai ei.

Aika moni on osoittatunut myös nuoremmaksi kuin ajattelin. Sekin on yllätys, että sukupuolijakaumaäänestyksessä on hiukan enemmän miehiä.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Joulu 2012 20:07

Mä yritän nykyään kirjoittaa mahdollisimman selkeesti ja oikeaoppisesti, koska itteäni ärsyttää useimmiten suunnattomasti kun tiettyjen teksteistä ei saa joskus millään tolkkua, vaikka kuinka monta kertaa tavaa tiettyä kohtaa. Tai sitte mä oon ite vaihtoehtoisesti vaan vajakki.
Edit: Tapetin tavoin minäkin joudun usein painamaan Edit-painiketta, sillä tarkastaminen kirjoittamisvaiheessa jää usein puolitiehen, vaikka olen yrittänytkin muuttaa tapojani sen suhteen. Ja mullehan kirjoitushäröjä sattuu yhä harva se päivä - tarkastamisen ja editoinnin jälkeen ne sitten vain lopulta yleensä poistuvat.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Joulu 2012 18:15

Foorumilaisten syntymäpäivät -ketjusta:
orgasmienkeli kirjoitti:Onko Slamjam jo noin varttunut? :shock:
Luulin nuoreksi pojaksi.
En oikein käsitä, miten Slamia voi kukaan luulla nuoreksi pojaksi. :o Jo viestien pituudet kertovat kaikkea muuta. Kirjoitustyylikin on mielestäni hyvin aikuismainen, vaikka siinä onkin tiettyä vekkuluutta havaittavissa. Itse en yllättynyt lainkaan iästä. Toisin on käynyt monien muiden kohdalla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Joulu 2012 20:12

En nyt sentään tarkoittanut nuorella pojalla mitään alaikäistä, mutta olisin kuvitellut syntymävuodeksi jotain 88-94 väliltä. Kyllä sen ikäinen jo voi pitkiä viestejä kirjoittaa. ;)
Missään nimessä en voisi uskoa että yli nelikymppinen on noin vekkuli.
Paitsi sen tiedän että itse olen vekkuli hautaan asti, mutta olen poikkeus. :imrgreen:

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 19 Joulu 2012 22:33

Minä taas olen havainnut noista paljastusketjuista, että suurin osa on paljon nuorempia kuin mitä olen kuvitellut. Tunnen itseni mummoksi. Hyvänen aika, 90-luvulla syntyneitäkin, mun vauvat syntyi silloin!
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 19 Joulu 2012 22:52

^Elä peljästy. Hyvin sovit tänne, etkä vaikuta mitenkään supervanhalta! :thumbsup
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Joulu 2012 23:06

Tapetti kirjoitti:Minä taas olen havainnut noista paljastusketjuista, että suurin osa on paljon nuorempia kuin mitä olen kuvitellut. Tunnen itseni mummoksi. Hyvänen aika, 90-luvulla syntyneitäkin, mun vauvat syntyi silloin!
Mun ymmärryksen mukaan täällä on vaikka minkä ikäisiä. Jonkun verran kirjotuksista huomaa, ketkä on niitä ihan jangstereita ;) ja ketkä vähän vanhempia.
Minusta on vaan hienoa, että tänne kirjoittelee kaiken ikäiset. Oli sitten teinejä, aikuisempia tai vaikka mummoja. Aika pian myös oppii tietämään, keiden kirjoituksia lukee mielellään ja minun mielestäni sinä olet yksi niistä. Me like.
a walking disaster

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja mävaan » 19 Joulu 2012 23:20

Risto kirjoitti:Mun pitää varmaan laittaa joku hikinen hevimies avaks ettei kukaan erehdy mun sukupuolesta.
Sulla toi nimi auttaa aika paljon. :bidmouth:
orgasmienkeli kirjoitti:En kuitenkaan itsekään pitäisi täällä nickinä omaa nimeäni, sentään.. :D
Minä kun luulin, että tuo on oikea nimesi. :blackeye
PIETRO kirjoitti:On täällä näköjään muutkin erehtyneet, minäkin olen luullut Marika 1:stä naiseksi ihan tuon nickin perusteella ja ysiluokkaa mieheksi.
Aivan samaa luulin aikaisemmin.
Marika1 kirjoitti:Tästä tulikin jälleen kerran mieleeni, että päättelikö/päätteleekö monet minut naiseksi osittain nimimerkinkin perusteella?
Juuri tuosta syystä. :Love:
sandman kirjoitti:Avatarin perusteella en ole ikinä mitään olettanut, koska yleensähän nuo kuvat on valittu vitsillä tai fanituksen takia tai otettu vain joku cooli kuva.
Olin ihan varma, että olet keltainen. [smilie=a_tongue.gif]
JVDS kirjoitti:Pitäisköhän sitä vaihtaa oma avani, ettei kukaan vain erehtyisi sukupuolestani saati seksuaalisesti suuntautumisestani.
.

Hyvin selkeä mies olet ollut alusta asti!
Tapetti kirjoitti:Aika moni on osoittatunut myös nuoremmaksi kuin ajattelin.


Mut yllätti se, että täällä on ihan alaikäisiäkin ja jotkut ovat liittyneet palstalle tosi nuorina. Ja se on selvinnyt vasta kun joku on ikäänsä viitannut, en ole mikään salapoliisi tulkkaamaan viesteistä.
orgasmienkeli kirjoitti:^ Noniin nyt selvisi miksi minuakin luullaan naikkoseksi! Olen liian ajattelevainen ja taitava kielellisesti ollakseni mies.
Tuon voisi ajatella tarkoittavan muutakin, kun katsoo nimimerkkiäsi. ;D
orgasmienkeli kirjoitti:Ehkä tämä "enkeli" kuulostaa vähän akkamaiselta, mutta olen silti alusta asti ihmetellyt miksi nickini takia minua on luultu teinitytöksi.
Enkeli ja pinkit avat silloin...
Edellisen avan aikaan vielä arvuuttelin, kun oli se heart-kuva, mutta hello kitty ratkaisi kaiken. [smilie=a_happyhappy.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Joulu 2012 23:26

mävaan kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:^ Noniin nyt selvisi miksi minuakin luullaan naikkoseksi! Olen liian ajattelevainen ja taitava kielellisesti ollakseni mies.
Tuon voisi ajatella tarkoittavan muutakin, kun katsoo nimimerkkiäsi. ;D
No siinä nyt varsinkin olen lahjakas. Naulan kantaan osuit! :thumbsup

Enkeli ja pinkit avat silloin...
Edellisen avan aikaan vielä arvuuttelin, kun oli se heart-kuva, mutta hello kitty ratkaisi kaiken. [smilie=a_happyhappy.gif]
Rakastan pinkkiä väriä! :Love:
Omistan vielä nykyäänkin pari vaaleanpunaista paitaa ja yhdet Hello Kitty -lapaset.
Edit: Lisätään nyt kuitenkin vielä ettei nuo sentään ole mitään naisten v-aukkoisia paitoja vaan ihan jätkien osastolta hankittu! :imrgreen:
Ja Hello Kitty -lapaset on olemassa samasta syystä kun se avakin eli siksi että HK on söpö ja siksi että on hauska vähän rikkoa normeja ja laittaa sellaiset lapaset skedevaateiden kanssa samana päivänä.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 19 Joulu 2012 23:29

Mä oon ollut aina siinä käsityksessä, että kaltaiseni nuoret miehet eksyvät näille foorumeille kaikkein herkimmin, vaikka BB aika lailla eri tyylinen formaatti on kuin showpaini, joilla foorumeilla tämän lisäksi usein käyn. On ollut kiva huomata vuosien saatossa, että täällä kirjoittelevat kaiken ikäiset ihmiset sukupuoleen katsomatta. :tu
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Joulu 2012 06:27

Joo, ei se nuoruus kuten ei ikäkään ole negatiiivinen juttu ja vanhuus on toiseksi varmin asia mikä eteen tulee, siihen vaaditaan vain se hengissä pysyminen. Mutta esim. Orphanin nuoruus yllätti. Se vain on jännä tunne, kun omiaan pitää vielä lapsina ja täällä joku kirjoittelee, ja sitten paljastaa ikänsä, niin sitä oikein hätkähtää...Tosin Tea-ketjuun kirjoitinkin jo, että Teaa muutaman päivän vanhemman kuopukseni kavereineen havaitsin aikuiseksi tätä tyttöä katsoessani.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja seb » 20 Joulu 2012 07:49

Ikähän on vain numeroita. Kyllä minutkin on yllättänyt muutaman kirjoittajan vähäiset vuodet verrattuna siihen kuinka kypsiltä he kirjoitustensa perusteella vaikuttavat.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Joulu 2012 14:40

Tapetin vanhuutta en osannut päätellä lainkaan, vaan kuvittelin hänet n. 30-vuotiaaksi. :o sebin ikä tuli samaten suurena yllätyksenä. Osasin kyllä odottaa, ettei hän ihan nuorimmasta päästä täälä ole (arvelin iäksi 40-45), mut 60 ei käynyt silti mielessäkään.

Mukavaahan se toki vain on, kun täälä on joka ikäluokasta porukkaa kommentoimassa. Kyllä tänne mahtuu!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Joulu 2012 14:59

60 kuulostaa niin vanhalta ettei tulisi mieleen että täällä olisi ketään sen ikäistä, mutta toisaalta omina duunikavereinanikin on ollut sen ikäisiä, ja moni sukulainenkin on jopa yli 60, eikä heitä niin vanhana silti pidä. :D
Tässä alkaa ilmeisesti itse olla niin vanha ettei kuusikymppiset enää mitään pappoja ja mummoja ole.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Joulu 2012 15:05

orgasmienkeli kirjoitti:60 kuulostaa niin vanhalta ettei tulisi mieleen että täällä olisi ketään sen ikäistä, mutta toisaalta omina duunikavereinanikin on ollut sen ikäisiä, ja moni sukulainenkin on jopa yli 60, eikä heitä niin vanhana silti pidä. :D
No kun oma äiti lukee ahkerammin foorumia kuin mitä itse, niin ei ole vaikea uskoa että samaa ikäluokkaa edustavia eksyisi ihan kommentoimaankin asti. Kiva kun on eri-ikäisiä ihmisiä ihan kirjoittamassakin, saa ehkä vähän erilaista kommenttia asioihin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Joulu 2012 15:29

^ Lukeeko sun mutsi tätä foorumia? :shock:
Huh! Mun sukulaiset ei tietääkseni täällä ole, mutta jos on, niin saletisti tunnistaa kuka olen jos yhtään viestejä lukee. :?

Ja totta. Tylsää olisi jos olisi pelkästään saman ikäisiä täällä!
Joskus viime vuonna Scherzylle sanoinkin että hän on ihan junnu täällä kun kaikki on jotain 30, mutta nyt tänne on tullut aika paljon alaikäisiäkin ja ovat aika aktiivisiakin.
Itse alan olla jo setä näihin moniin verrattuna. :D

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Joulu 2012 15:31

orgasmienkeli kirjoitti:^ Lukeeko sun mutsi tätä foorumia? :shock:
On se lukenut jo useamman vuoden (tosin enimmäkseen vaan BB-alueita). Kyllästyin joskus raportoimaan sille puhelimessa talon tapahtumia ja käskin lukemaan itse.
The reason I swear so much is because fuck you.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja mirian » 21 Joulu 2012 16:16

Mä luulin myös aluksi orgasmienkeliä naiseksi. Mutta se mielleyhtymä ei tullut nimimerkistä. Mun mielestä tyyppi vaan tarttui viesteissä sellaisiin asioihin ja sillä tavalla, että tuntui näin naisen näkökulmasta myös itselle ominaiselta. En osaa sen paremmin selittää... Mutta sitten sen aika nopeasti tajusi, että kyseessä onkin nuori mieshenkilö, ja olen päättänyt, että hän näyttää siltä saksalaiselta laulajapojalta Bill Kaulitzilta.

Muutoin ei ole todella isoja ylläreitä tullut. Tosin en mä kyllä varmaan juurikaan yleensä pohdi kirjoittajan sukupuolta sen enempää ellei nyt ala tulemaan jotain todella seksististä läppää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Joulu 2012 17:00

mirian kirjoitti:Mä luulin myös aluksi orgasmienkeliä naiseksi. Mutta se mielleyhtymä ei tullut nimimerkistä. Mun mielestä tyyppi vaan tarttui viesteissä sellaisiin asioihin ja sillä tavalla, että tuntui näin naisen näkökulmasta myös itselle ominaiselta. En osaa sen paremmin selittää...


Tuo on luultavasti ihan totta. Live-maailmassakin olen huomannut suhtautuvani suuremmalla vakavuudella tietynlaisiin asioihin, joihin moni miespuolinen ei kiinnittäisi juuri mitään huomiota. Ja ehkä avoimemmin tulee näytettyä se kun moni mies tekee yleensä! Miehistä olen huomannut, että ovat aika nihkeitä tuomaan omia ajatuksiaan esiin jos niitä liian moni on kuuntelemassa, mutta kahden kesken sitten tulee todella syvällistä juttua ja ei sitä sitten niin erilaisia ollakaan.
Ja toisaalta itsekin olen sitten joissain asioissa niin perusäijä kun voi vaan olla. :D Ainakin tässä parin vuoden aikana on tullut se opittua.

Sanoisin myös että Jonksu ja Marika1 on vähän tällaisia, joita voisi tuonkin takia naiseksi luulla täällä.
Mutta sitten sen aika nopeasti tajusi, että kyseessä onkin nuori mieshenkilö, ja olen päättänyt, että hän näyttää siltä saksalaiselta laulajapojalta Bill Kaulitzilta.


No kiitos tästä. :victorianfalls:
Toivottavasti kukaan muu ei ajattele noin!

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja mirian » 21 Joulu 2012 17:17

orgasmienkeli kirjoitti:
Mutta sitten sen aika nopeasti tajusi, että kyseessä onkin nuori mieshenkilö, ja olen päättänyt, että hän näyttää siltä saksalaiselta laulajapojalta Bill Kaulitzilta.


No kiitos tästä. :victorianfalls:
Toivottavasti kukaan muu ei ajattele noin!
Älä nyt. Nätti poikahan se on ja omaa oikein kauniit, selkeät piirteet oli sitten millainen mielipide tyypin musiikkiin tai tyylillisiin seikkoihin. Malliainesta, ainakin omasta mielestä.

http://www.google.fi/imgres?q=Bill+Kaul ... ,s:0,i:152

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Joulu 2012 17:22

^ No oikeassa olet, kyllähän ne Kaulitzit on nättejä poikia samoin kun Justin Bieber. Näitä tyyppejä ei vaan pidetä muuna kun nolona, joten usein ne hyvännäköiset piirteet unohtuu. [smilie=a_cool.gif]

Itse tietysti olen paljon Billiä hotimpi!
Edit: Bill on tosin tarpeeksi pitkä malliksi. Itse en pätkänä olisi yhtään malliainesta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”