Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Syys 2011 20:27

BB-Kärpänen kirjoitti:No kyllä sä vähän oot. Ensiksi tosiaan luulin sua vassari viherpiipertäjä gootti/punk tytöksi. Sitten selvisi että nuori jannuhan se siellä pikku sormilla näpyttelee. Niinkuin täällä on jo mainittu että pridessa varmaan käyt, olet hirveän ymmärtäväinen kaikkia vähemmistöjä kohtaan ja tietysti Haaviston Peksu on susta hyvä jätkä.

Menisit hyvä mies salille, hankkisit lihaksia, katsoisit lätkää ja käyttäisit nuuskaa. Kävisit armeijan ja tulisit ulos väintään kessuna kuten BenQQu.

Tyttöystävä sulla kuitenkin on, joka on :tu
En tiedä onko sun kommentti kovin vastaamisen arvonen, vai onko hiukan neitimäistä provosoitua vastaamaan tuollaisiin ala-arvoisiin juttuihin [smilie=a_cool.gif]

1) Erosin tyttöystävästäni jo, mutta se löytää vielä jonkun muun joka on yhtä avarakatseinen kun mä. Moni tosissaanotettava nainen tahtookin nykyään tämmöisen vähemmän juntin tyypin :tu

2) Miehuuteni ei kärsi siitä että hyväksyn ympäristönsuojelun, eriväriset ihmiset ja seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt. Avarakatseisuus on iso juttu nykypäivänä, eikä mun värkkini siitä putoa etten elä metsän keskellä keskiaikaisilla arvoilla ja haulikon kanssa. (faija kylläkin metsästää, eli en metsästäjiäkään moiti).

3) Katson sillontällöin lätkää, ja olin huutamassa "IHANAA LEIJONAT IHANAA" voittojuhlassakin tänä vuonna! Hieno laji vaikka en SM-tasoisena sitä jaksakaan seurata.

4) Ulkomuotoani tuskin tiedät? Eikä kärpäset mulle ole ennenkään aukoneet, eli ei kyllä nytkään.

5) Nuuska on inhottavaa, enkä sillä ala sulle mitään todistelemaan! Jos itse hankkisit munat, niin sunkaan ei tartteisi todistella itseäsi uhoamalla täällä meille "akkamaisille".
Tällä hetkellä mulle riittää että juon viskiä ja punkkua, eli eipä se nuuska tai sikari oloa paranna :roll:

Vastasinkohan edes Soinin Timolle, vai olikohan se Räsäsen Päivi? En sinunkaan sukupuolesta ole ollut kiinnostunut, kun en viestejäsi useinkaan jaksa nykyään lukea.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 25 Syys 2011 20:38

Kieliorgasmi se oli sarkasmia ;)
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Syys 2011 20:46

Hmmm, meidän sarkasmit menee aika oudosti ristiin? :shock:
Tuollaisia juttuja lukee kaikilta nettisivuilta ihan yleisinä mielipiteinä asioihin eli hankala niihin on suhtautua muuna kuin arvosteluna.

En osaa pitää tuntemattomien ihmisten tai kärpästen juttuja toverillisena läppänä, mutta meitä on moneen junaan, ja ehkä kaikki mahtuu johonkin junaan?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Syys 2011 21:09

BB-Kärpänen kirjoitti:Kieliorgasmi se oli sarkasmia ;)
Sarkasmi ei toimi internetissä.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 25 Syys 2011 21:11

orgasmienkeli kirjoitti:
En osaa pitää tuntemattomien ihmisten tai kärpästen juttuja toverillisena läppänä,
Mä ihan oikeesti luulin et olisit tajunnut. Sori! Ei mua kannata ottaa tosissaan, en välillä itekään tajua mitä surisen.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Syys 2011 23:37

Kuten Risto sanokin, sarkasmi ei yleensä toimi netissä :( viljelen sitä itse paljonkin livemaailmassa ja netissäkin, mutta joskus jossain nettisivulla sain jo kovatkin vihat niskoilleni kun olin sarkastisesti itserakas ja unohdin siitä hymiöt.
Toinen, että tuollaista voisi joku tosissaankin netissä heittää kun on aika anonyymi. Kynnys pienenee sanoa suoraan sellaiselle, jonka mielipiteet ja kirjoitukset ei ihan omaan mieleen ole :D

Mutta juu, jos nyt jatketaan tätä alkuperäistä ensivaikutelmalinjaa ettei mene täysin offiksi!

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 25 Syys 2011 23:55

orgasmienkeli kirjoitti:
Mutta juu, jos nyt jatketaan tätä alkuperäistä ensivaikutelmalinjaa ettei mene täysin offiksi!
Hyvä, mulla ei ole mitään sua vastaan. Mutta jos jätkä perustaa ketjun jossa saa vapaasti antaa mielikuvia BBplazalaisista ja suurin osa viesteistä koskee "herraa kieliorgasmia" itseään eli tarkoittaa että neiti haluaa puhua itsestään niin ei siitä pidä suuttua jos joku vähän tönäsee. Nyt tuli vaikutelma että pkkutyttö otti herneet nenään ja meni nurkkaan itkemään. Jafarin sanoin: "Ota tosta!". Eli ole kuin BenQQu = MIES.

;)

Edit. tää olikin Riston perustama ketju?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 26 Syys 2011 00:41

orgasmienkeli kirjoitti:ja unohdin siitä hymiöt
Hymiöt on homoille.

Voi olla väärä mielikuva. En usko, mutta voi olla.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2011 01:19

tuusannuuska kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:ja unohdin siitä hymiöt
Hymiöt on homoille.

Voi olla väärä mielikuva. En usko, mutta voi olla.
Ihan saatanan törkeesti sanottu.

Onneksi sarkasmi ei toimi netissä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2011 01:52

BB-Kärpänen kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:
Mutta juu, jos nyt jatketaan tätä alkuperäistä ensivaikutelmalinjaa ettei mene täysin offiksi!
Hyvä, mulla ei ole mitään sua vastaan. Mutta jos jätkä perustaa ketjun jossa saa vapaasti antaa mielikuvia BBplazalaisista ja suurin osa viesteistä koskee "herraa kieliorgasmia" itseään eli tarkoittaa että neiti haluaa puhua itsestään niin ei siitä pidä suuttua jos joku vähän tönäsee. Nyt tuli vaikutelma että pkkutyttö otti herneet nenään ja meni nurkkaan itkemään. Jafarin sanoin: "Ota tosta!". Eli ole kuin BenQQu = MIES.

;)

Edit. tää olikin Riston perustama ketju?
En perustanut yleistä örveltämisketjua jossa kärpäset saavat pörrätä ja paskoa miten huvittaa ;) ideana on vaan kertoa ensivaikutelmat tai kuvitelmat, enkä sille mitään voi että pidän yllä keskustelua ja satun olemaan niin ihQ ja kiinnostava tyyppi että kaikki minusta siellä puhuvat. <3 [smilie=a_cool.gif] *BenQQ-ilme*

Turpaan en voinut sua vetästä kuin raavas mies, eli piti tyytyä puolustamaan itseään sanallisesti ja itkemään :victorianfalls:

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 26 Syys 2011 01:57

^Noni nyt kuulosta paremmalta, Paskakärpänen tykkää!!..pusi pusi. Silti heittäsin sut Jafar tyylin naamalleen maahan [smilie=nonono.gif]
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2011 01:59

BB-Kärpänen kirjoitti:No kyllä sä vähän oot. Ensiksi tosiaan luulin sua vassari viherpiipertäjä gootti/punk tytöksi. Sitten selvisi että nuori jannuhan se siellä pikku sormilla näpyttelee. Niinkuin täällä on jo mainittu että pridessa varmaan käyt, olet hirveän ymmärtäväinen kaikkia vähemmistöjä kohtaan ja tietysti Haaviston Peksu on susta hyvä jätkä.

Menisit hyvä mies salille, hankkisit lihaksia, katsoisit lätkää ja käyttäisit nuuskaa. Kävisit armeijan ja tulisit ulos väintään kessuna kuten BenQQu.

Tyttöystävä sulla kuitenkin on, joka on :tu
Tuusannuuska, eikös tätä voisi siirtää vapaaseen keskusteluun?

BB-Kärpänen voi pistää väärät ja oikeat mielikuvat tänne kaikista keistä haluaa, mutta tää kommentti oli niin surkeasti naamioitu sarkasmiksi etten todellakaan alistu jättämään tätä minun topicini mielikuvaksi jonka BB-Kärpänen tahtomattaankin jo antaa tällä minusta ;)

Anteeksi, oon tullut diiva-vaariini vaikka koko muu suku on vaatimatonta väkeä :oops:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 26 Syys 2011 02:03

orgasmienkeli kirjoitti:Tuusannuuska, eikös tätä voisi siirtää vapaaseen keskusteluun?
Voisi. En tiedä kuka tämän alunperin siirsi, joten en voi paiskoa syyllistä kärpäsenkakkaan huolimattomuudesta. Ite oisin varmaan laittanut nämä ennemmin örvellysketjuun, koska ei tämä nyt varsinaisesti keskustelua ole, mut mennään näillä sano laama kun potkulaudan pölli.
The reason I swear so much is because fuck you.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 26 Syys 2011 02:08

Lupaan kautta kiven ja Ganjan en palaa enää näille raadoille. Tämä ruho on käsitelty! :(
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stefan Andersson

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2011 02:11

^^^ Yleensä paskakärpäset pörräävät karkuun, mutta onneksi joku ei säikähdä pelottavaa orQQpeikkoa!
Mutta joo luulen että voidaan örveltää jatkossa sillein ettei se näytä kovin pahalta ulospäin! Ja nyt voidaan jatkaa muita juttuja.
Tuittupää kirjoitti:oikeesti, kuka haluu thai tytön? tai miehen?
Mä voisin halutakin thai tytön, tai ehkä paremmin japsin tai korealaisen!
Se kulttuuri vaan on aika hankala... kai moni mies haluaakin kiltin naisen jolle pääasia on että on katto pään päällä, mutta mä tykkään ilkeistä naisista jotka pitää kesyttää ja jotka jaksaa kesyttää mua :(
Sellaisia joiden kanssa tunnetilat on vuoristorataa ja jotka osaavat määrätä missä on kaapin paikka ja kuinka usein siellä nusastaan :twisted:

Eli löydäpä söpö ja vapaa korealainen nainen joka on vitun pervo ja länsimaisen luonteinen! :(

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Syys 2011 20:43

Annien avasta ( Kuva ) tuli tämmönen kuva mieleen:

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Syys 2011 21:25

^ Erittäin sexy! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Loka 2011 23:42

Tuli viimeyönä heitettyä niin riskialtista tilannekomiikkaa, että melkein voin olla ylpeä! Olin homobaarissa hengaamassa kun ei kiinnostanut mikään muu kun biletys kenenkään kanssa.. Ja päätin laittautua mahdollisimman rumaksi ettei ainakaan ketkään miehet luulisi että mulle kannattaa mitään jutella!
Tilanne meni kutakuinkin näin, kun röökipaikalla oltiin... (sanasta sanaan tuskin muistan).

Minä: En jaksa yhtään mitään säätöjä nyt.. en jaksa ihastuu keneenkään enkä haluu ainakaan tilannetta että joku nainen näyttäis liian hyvältä! Pitää saada oma itsetunto siihen kuntoon kun se oli vuos sit. En tiiä minne se on nyt kadonnu mut pilaisin minkä vaan jutun sillä että tuntuu kun ei riittäis kellekään! Se ei oo totta nii pitäis kai vaan psyykata se hyvä itsetunto etten pilais uusii juttui olemal tämmönen.
Joku homomies: *pyörii ilmeillen vieressä tupakka kädessä*
Mä: *jatkaa juttuaan huomioimatta koko miestä*
Se mies: *antaa puoliksi poltetun röökin mulle käteen*
Mä: Haluuks hei joku puoliks poltetun röökin?! Mä oon polttanu jo kaks.
Mun kaveri: En mä polta..
Mä: Joo hei sori... mä en polttele muiden suussa käyneitä röökei, kun en haluu mitään hepatiittei enkä mitään! Ota vaan takas tää.
Sen miehen kaveri nro1: :shock: *kestoilmeenä*
Sen miehen kaveri nro2: :roll: [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Loka 2011 19:00

Tänään hautasin rotan pihalle. :(
Ihan hyvä nyt ettei se osu enää kuolleena silmiin, kun koko päivän juttelin sille ja vähän väliä tarkkailin ettei se vaan ole pudonnut. Sitten tajusin ettei se voi enää satuttaa itteensä kun on jo kuollut eikä enää kävele.

R.I.P. pikku murunen. <3

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 19 Loka 2011 03:10

Kävin äsken viemässä 50g pähkinöitä pihalle. Tai vitut mihinkään pihalle, pieneen metsään (30-60 puuta) Mielenkiintoista olisi tietää päätyvätkö pähkinät oravoille vai linnuille, mutta tämä jää ikuiseksi mysteeriksi. Pikkumetsä (true story) ilmeisesti kaadetaan talven aikana, joten siinä menee sitten omalta osaltani 20-vuotta historiaa ja naapureiden osalta 40-vuotta. En oo asunut tässä 20-vuotta, mutta näillä nurkilla pyörin 20-vuotta sitten ja nyt sitten asun tässä näillä nurkilla, hassua miten se elämä pyörittää tietyllä tavalla elämää.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 19 Loka 2011 03:32

Takapihan villillä nurmikolla (nurmikkoa ja muutamia isoja puita) käy joku eläin vääntelemässä torttuja.

Pökäleitten koko on jotain miehisen peukalon luokkaa ja kasa kasvaa ilmeisesti öisin. Kaikki pökäleet ovat samassa n. 30x30 cm läjässä.

Joku väitti, että voisi olla supikoira...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 19 Loka 2011 03:41

En oo asiantuntija, mutta kieltämättä supikoira voisi olla SYYLLINEN!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”