Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Marras 2011 22:42

Ihan hyvin! Ainakin pysyy ajantasalla velipojan asioista, kun on useampi foorumi josta niitä lukea. ;)

Omista kahdesta (tai itse asiassa kolmesta) veljestä ei taida ketkään olla samoilla foorumeilla keskenään! :D Pitääkin ehdottaa että liitytään jonnekin mistä kaikki tykkää.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 25 Marras 2011 00:27

Voi ei!! Kauan varjeltu salaisuus on viimein paljastunut kaikkien tietoon [smilie=a_holycrap.gif] :unbelievable:

Joutu muuten vähän mietii Orkkuenkelin avautumisen aihetta kun tuo "Mitä vittu, tunnetteko te toisenne?" postaus jatku suoraan Pööpöstä :D

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 25 Marras 2011 00:29

Miten minulla on sellanen muistikuva, että täällä olisi jossain ollut joskus ketju jossa on kyselty foorumilaisten sukulais- tai kaverisuhteista? Muistelisin ainakin joskus lukeneeni jostain, että joidenkin muidenkin äidit lukee tätä palstaa säännöllisesti ja monilla oli siskoja/veljiä tai kavereita myös täällä pyörimässä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 25 Marras 2011 00:31

Wicker Man kirjoitti:Voi ei!! Kauan varjeltu salaisuus on viimein paljastunut kaikkien tietoon [smilie=a_holycrap.gif] :unbelievable:
No et ois vittu alkanu nokkelasti heittelemään vihjeitä, fakin idiootti. [smilie=nonono.gif] :madone:
tuusannuuska kirjoitti:Miten minulla on sellanen muistikuva, että täällä olisi jossain ollut joskus ketju jossa on kyselty foorumilaisten sukulais- tai kaverisuhteista? Muistelisin ainakin joskus lukeneeni jostain, että joidenkin muidenkin äidit lukee tätä palstaa säännöllisesti ja monilla oli siskoja/veljiä tai kavereita myös täällä pyörimässä.
Itsekin olen varmaan tämmöistä ketjua selannut joskus...

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 25 Marras 2011 00:35

Jason S. kirjoitti:
Wicker Man kirjoitti:Voi ei!! Kauan varjeltu salaisuus on viimein paljastunut kaikkien tietoon [smilie=a_holycrap.gif] :unbelievable:
No et ois vittu alkanu nokkelasti heittelemään vihjeitä, fakin idiootti. [smilie=nonono.gif] :madone:
Elä rupee siellä fakkeileen. Tiedä että mulle on jotain sulle kuuluvaa, joka saattaa mennä palasiksi ihan milloin hyvänsä [smilie=nonono.gif]

(Uskon (ja toivonkin) kuitenkin, että sulla on älliä edes sen verran, että tajusit tuon mun postin sarkasmiksi)

Eihän veljeksi kutsuminen edes ole mikään "vihje", vaan tunnustus ;)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 25 Marras 2011 00:39

Juu, no problemos, ainakaan niin kauaa kun sulla on jotain mulle kuuluvaa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2011 00:44

Mietin itse asiassa jonain päivänä kun Jason puhui jotain hevimiehuudestaan, että no onhan täällä useitakin hevimiehiä. Ja WM tuli mieleen siinä myös. :D
Sanokaa nyt vielä että teidän koko perhe on heviperhe!

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 25 Marras 2011 00:54

orgasmienkeli kirjoitti:Mietin itse asiassa jonain päivänä kun Jason puhui jotain hevimiehuudestaan, että no onhan täällä useitakin hevimiehiä. Ja WM tuli mieleen siinä myös. :D
Sanokaa nyt vielä että teidän koko perhe on heviperhe!
EI tosiaankaan. Iskä kuunteli silloin joskus 20 vuotta sitten jonkin verran, mutta nyt kuuntelee jotain suomipoppia.
Äiti ei voi sietää mitään Rockia vahvempaa.
Ja sisko kuuntelee Antti Tuiskua

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2011 01:02

^ Voihan Antti Tuisku siirtyä laulamaan vähän hevahtavampia biisejä niin pääsette opettamaan siskollekin raskaammat musat! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 25 Marras 2011 01:19

Tosin, kyllähän isä tänäkin päivänä hehkuttaa W.A.S.P.ia ja Acceptia, eli ei isä ole kokonaan menetetty tapaus. ;)

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja pööpö » 25 Marras 2011 21:05

Aloitin treenaamisen ensi kesäksi tossa pari päivää, mutta mistää ihan perus salitreenistä ei kyllä ole kyse, sillä aion yrittää hommata itselleni samanlaiset käsivarret kuin Kippari-Kallella.

Vähän tästä tulee legendaarinen reissu.

(Ideahan tuli Teron käsivarsista. Hän kun ei ole selvästi kauheasti vasaraa paukuttanut. Tero: Sido naru painoon ja toinen pää keppiin ja sitten kelaat sitä eri suuntiin ja eri käsien asennossa niin noi sun ranteet saa haban kiinni. ;) )

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja pööpö » 25 Marras 2011 21:55

:lol: Hetken jo rupesin tuumimaan että siitä ei tule kauheen esteettisen näköistä kun multa hakattiin pesarilla lihaskudosta pysyvästi paskaksi, (alkuperäinen osoite oli pää) mutta sitten näin itseni sieluni silmin ensikesänä rantakunnossa ja hörähdin.
Ehkä se ei nyt ole ihan fataali kompastuskivi tavoitteessani.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 25 Marras 2011 23:02

En yllättynyt tästä veljeydestä nyt kyllä yhtään. Itse asiassa tuo kävi mielessäni jo aikoja sitten. :P
Totuus on tuolla ulkona.

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja pööpö » 26 Marras 2011 01:52

Jes! Juttu on ottanut tuulta alleen ja olen saanut paljon kannustusta, joskin osa ovat pelänneet rannekanavaoireyhtymää, mutta onneksi se varoittaa hyvissä ajoin.

Hitto mä jo venaan niitä ensi kesän kommentteja kun tämä hintelä rantaleijona suuntaa munkanrantaan grillaamaan. [smilie=a_cool.gif]

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja pööpö » 26 Marras 2011 06:46

Aika absurdia että koen tarpeelliseksi asettua Auvisen puolelle versus. palstan debiilit vatipäät.

Hyvä luoja mitä keskustelukulttuuria. Mua rupes vituttaa tää snobbailu.

Miten täältä saa bannit? Ihan vain periaatteen vuoksi.

Lisätään nyt vielä ihan oikeuttamisen (sille on kyllä oma artikkelinsa virheellisen argumentoinnin alla) pelossa että itse olen ollut kiusaaja siinä määrin että eräs joutui vaihtamaan koulua.

Mutten ikinä, en ikinä ole kuullut asian suhteen mitään niin pöyristyttävän naivia ja vaarallista kommenttia kuin että kiusatulla ei olisi oikeutta jakaa kokemuksiaan, sillä sellainen paskapää ei tee mitään muuta kuin osoittaa kiusaamisen olevan oikeutettua kun halutaan riistää jonkun yhdenvertaisuus.

En tiedä olenko raipannut niistä ajoista itseäni tarpeeksi, mutta se on aivan saatanan varma ettei sitä kyllä voi joku random-peelo lähteä spekuloimaan ainakaan siltä pohjalta että otan henkilökohtaisesti sellaisen asenteen ja pidän sitä tappavan vaarallisena. Ja kohtelen sitä myös samalla painoarvolla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Marras 2011 03:08

Äsken kävi oudosti kun olin pesemässä hampaita!
Hengittelin ihan normaalisti, ja sitten käänsin ihan normaalisti pelkkää yläkroppaa kun käännyin ottamaan jotain. Kuului outo hengitysäänen muuttuminen, ja se hengitys rohisi tosi jännästi. :keineahnung:
Huomasin että samalla liikkeellä se hengitys rohisee koko ajan, eli oli kivaa hengitellä ja toistella samaa liikettä. :lol:

Aiemminkin olen tuon rohahtelun huomannut! Ehkä tässä on joku alkava tuberkuloosi. ;)

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Paali » 30 Marras 2011 21:33

Hitto ko ei muista yhden nettisivun osotetta missä voi tilata ruokaa kotiin :keineahnung: Viime kaudella käyttivät palvelua talossa ja eiks Kaki ollu samas firmas töissä ;)

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Sky » 30 Marras 2011 21:34

^Gastronautti! Mua hävettää myöntää, mut oon joskus laiskuuksissani käyttäny sitä kauppakassipalveluaki! Oli hyvä!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2011 21:36

Tota noin.. Piparitaikina ja piparkakkutaikina on eri asiat kaupassa! :shock:
En tiennyt ennen tätä päivää sitäkään.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Joulu 2011 22:52

Kaveri käski lähettää BBPlazalle terveisiä, mutta mä sanoin että menkööt kotiin tsemppaamaan. Perkele.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Joulu 2011 20:52

Huomaa et BB on loppunut. Plazalla meno on jokseenkin rauhallista.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 16 Joulu 2011 20:58

Jep, eipä tääl paljo ketää enää ole. Ihmettelen miten iteki jäin tänne viel :D
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”