Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Heinä 2013 22:36

En nyt ala russuttamaan näistä helteistä, kun kohta on taas kylmä. Sen verran kuitenkin, että vois sitä vettäkin tulla, kun on ahdistavaa katsoa, kun puut ja nurtsit alkaa jo kellastumaan.
Olis se siistiä, kun ei tarttis lähteä rantsuun likoomaan, vaan vois ihan kotipihassa lillua silloin, kun huvittaa. [smilie=a_cool.gif]

a walking disaster

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Joanna » 01 Elo 2013 20:39

Nonniin, nyt ko rupeaa tulemaan jo töllöttimestäkin BB-mainoksia, niin tää heräilee tästä BBplaza-horroksesta. :imrgreen: Saapa nähä seuraanko tälllä kauvvella paljon vai vähän vai en sitäkään, mutta täälä ainaki ajattelin ruveta taas kuljailemaan.

Ai niin. En-sitoudu-mihinkään-enkä-varsinkaan-ala-emännäksi-kellekään-Joanna sitte muuttaa toisen puoliskon perässä puol Suomea etelämmäs ja jätän koko elämän täälä pohjosessa. Vooi morjes.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Elo 2013 00:34

Kolme Jonnea
Olipa kerran kolme Jonnea. Jonne A, Jonne B ja Jonne C. Jonne A oli hieman vanhempi kuin B ja C. Jonne B ei tullut varakkaasta perheestä, mutta A ja C pitivät köyhästä Jonnesta ja hyväksyivät hänet kolmanneksi rinkiinsä. Jonnet lipittivät iloissaan energiajuomia päivästä toiseen, välittämättä muiden paheksunnasta. Kunnes koitti se ikävä päivä, kun Jonne A täytti 18-vuotta. Jonne B ja Jonne C menivät K-kauppaan, Jonne B osti tölkin ES ja varakkaampi Jonne C osti tölkin Mega Forcea. Kaksikko kohtasi Jonne A:n erään S-kaupan pihalla. Jonnet B ja C päristelivät energiajuomiensa kanssa. Jonne A tuli S-kaupasta ulos kädessään tölkki. Jonne B ja C vilkaisivat Jonne A:ta päin. Poikien selälleen auenneista silmistä loisti kauhu sekä kunnioitus. Jonne A:lla oli tölkki Olvia.


Kävelin äsken S-kaupan pihan läpi ja näin pihalla kolme tyhjää tölkkiä, Euroshopper energiajuoma, Mega Force energiajuoma sekä Olvin III.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Elo 2013 00:36

DosterMan kirjoitti:Kolme Jonnea
Erittäin kaunis tarina. Tästä tuli hyvä mieli.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Loka 2013 21:15

Tän viikon Viking Loton numerot on 8, 21, 26, 33, 35, 43 ja lisänumerot 37, 48.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Loka 2013 21:16

DosterMan kirjoitti:Tän viikon Viking Loton numerot on 8, 21, 26, 33, 35, 43 ja lisänumerot 37, 48.
Nää sitten jatkossa Örvellys-ketjuun t. tuleva moderaattori Risto Ripandeeros
Edit: Mutta kiitos tosiaan, en ollu tehny viikinkiä ja onneks en koska huonot numerot

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Marras 2013 16:42

Punde kirjoitti:Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.

Esim. telkku.comin haku on kätevä tapa metsästää uusintoja. http://www.telkku.com/search?searchText=hannibal
Mä oon ennenkin sanonut, että tällä palstalla on helppo olla tyhmä, kun tyhmää autetaan lähes aina. Kiitti paljon siullekin kalastuksen opettamisesta. :love61:
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Marras 2013 19:18

Kahden vuoden sohvalla makoilun jälkeen kun rykäsee tommosen abaut 4 kilometrin lenkin, niin tuntuu kuin tekisin kuolemaa. Ehkä se tästä pikkuhiljaa helpottaa. En tienny laittaisko tän Iloisiin asioihin vai mussutusketjuun, joten tää kelvatkoon.

Ei oo helppoo olla lihava. :D

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja ff » 26 Marras 2013 17:39

^ You're not alone Risto. :tu

--
Jaakko Teppo oli eilen ylen aamu-tv:ssä vieraana. Kahtoko kukaan? Hieno mies.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Marras 2013 20:57

https://www.popvakuutus.fi/

Ole hyvä.

Jos saan esittää ehdotuksen säästettyjen eurojen käyttäkohteesta, niin Sandels on minun ehdotukseni.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Joulu 2013 18:04

Tuli ekaa kertaa nähtyä, kun poliisit ajaa pillit päällä poliisiasemalle. On siinä ollut kiire munkkikahveille.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Joulu 2013 11:41

Kuten tuolla yhdessä keskustelussa jo kerroin, niin allekirjoitin kansalaisaloitteen, ettei asevelvollisuutta enää olisi.
Allekirjoitin myös toisen kansalaisaloitteen joka tuntuu myös tärkeältä, eli eutanasian laillistaminen. En usko että näistä vielä kumpikaan tulee toteutumaan lähitulevaisuudessa (ja samaa uskon siitä homoliittoaloitteestakin) mutta ainakin nämä asiat on pöydällä ja se on hyvä asia. :thumbsup

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Joulu 2013 19:53

Marianne kirjoitti:Kyllä sinä joskus harvoin vastaat asiallisesti kysymyksiin mutta enimmäkseen minusta tuntuu siltä että olet kärppänä nälvimässä kun erehdyn sanomaan jotain.
Tuo nälvimiseksi kokemasi kritiikki johtuu siitä että olet monta kertaa sanonut ettet ole edes katsonut kausia (jaksoja tai 24/7:aa) vaan ainoastaan luet uutisia ja BBPlazaa ja muodostat silti vahvan mielipiteen jokaisesta asukkaasta. Miten voit esimerkiksi pitää noita tylsin asukas -ketjuun mainitsemiasi henkilöitä tylsinä pelkästään uutisten perusteella? Tai iän ja sukupuolen, jos et ole katsonut itse ohjelmaa juuri lainkaan? Se hiukan närästää. Ja se, että jos vastaan kysymyksiin, et ole huomaavinasikaan. Tuntuu kuin vastailisin turhaan. :(

Katsoisit jaksoja edes sen verran että voit sanoa nähneesi sen verran että tiedät millaisia asukkaat ovat olleet niin kunnioittaisin mielipidettäsi vaikka se olisi täysin erilainen kuin minun.

Tai jos olen ymmärtänyt jotain väärin niin pahoittelut.
Marianne kirjoitti:Mutten minä sinua (tai ketään muutakaan) inhoa, ihmiset on yleisesti nettien keskustelupalstoilla vähän höpöjä.
Ja tuntuu että pari muutakin harrastaa samaa. Minkä vuoksi en uskalla sanoa täällä mitään bb-kauden ulkopuolella vaikka mieli tekisi. On siihen pari muutakin syytä miksi en uskalla.

Mutta mietin sitä listaa vielä ja ehkä tulee tai ei tule.
Ët olisi ainoa joka inhoaisi jos inhoaisit. :blackeye

Mutta joo, ihmiset keskustelupalstoilla on usein vähän erikoisia, mut ei täällä kukaan sinua syö, rohkeasti vaan puolustamaan mielipiteitä tällaisia hörhöjä vastaan niin kyllä se siitä. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Joulu 2013 04:21

Marianne kirjoitti:Ja tuntuu että pari muutakin harrastaa samaa. Minkä vuoksi en uskalla sanoa täällä mitään bb-kauden ulkopuolella vaikka mieli tekisi. On siihen pari muutakin syytä miksi en uskalla.
Ihan turha miettiä tuollaista! Itsekin joskus huomaan että saan (yleensä nimenomaan Tirkalta ;) ) kauheat nälvimiset viesteistäni, mutta sitten vaan käyn angstaamassa paskan olon pois ja jatkan täällä hyvällä meiningillä! :bidmouth:
Mitä siinä menettää jos sanoo mielipiteensä tai heittää muuten vaan kommenttia? Vaikka joku ei viestiäsi ottaisikaan hyvin vastaan, niin moni muu kyllä ottaa, vaikka ei kehuja suoraan antaisikaan.

Se on huomattu netissä ja ns oikeassa elämässä, että ihmiset kyllä antaa negatiivista huomiota toisilleen, mutta positiivinen huomio on usein vähäisempää, vaikka oikeasti mielessä niitä positiivisia asioita ajatellaankin.
Enhän minäkään tiennyt että täällä on niitä vähän vähemmän aktiivisia tyyppejä (kuten esimerkiksi sinä) jotka tykkäävät lukea viestejäni ja nostavat minut täällä noin positiivisessa valossa esiin. :D

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Marianne » 25 Joulu 2013 13:05

Tirkka kirjoitti:
Marianne kirjoitti:Kyllä sinä joskus harvoin vastaat asiallisesti kysymyksiin mutta enimmäkseen minusta tuntuu siltä että olet kärppänä nälvimässä kun erehdyn sanomaan jotain.
Tuo nälvimiseksi kokemasi kritiikki johtuu siitä että olet monta kertaa sanonut ettet ole edes katsonut kausia (jaksoja tai 24/7:aa) vaan ainoastaan luet uutisia ja BBPlazaa ja muodostat silti vahvan mielipiteen jokaisesta asukkaasta. Miten voit esimerkiksi pitää noita tylsin asukas -ketjuun mainitsemiasi henkilöitä tylsinä pelkästään uutisten perusteella? Tai iän ja sukupuolen, jos et ole katsonut itse ohjelmaa juuri lainkaan? Se hiukan närästää. Ja se, että jos vastaan kysymyksiin, et ole huomaavinasikaan. Tuntuu kuin vastailisin turhaan. :(

Katsoisit jaksoja edes sen verran että voit sanoa nähneesi sen verran että tiedät millaisia asukkaat ovat olleet niin kunnioittaisin mielipidettäsi vaikka se olisi täysin erilainen kuin minun.

Tai jos olen ymmärtänyt jotain väärin niin pahoittelut.
Kyllä ymmärsit väärin. olen sen verta katsonut että tiedän. Ota huomioon sellainen seikka että minun ikäisten naisten mielestä nuo 20-v pissikset on ihan helvetin ärsyttäviä yleisesti ja sinun ikäistesi miesten mielestä upeita seksipommeja.
Siinä listassa on sekaisin turhia ja tylsiä, vähän hämäävää.
BB:ssä on ihan liikaa ollut samanlaisia ihmisiä, haluaisin nähdä jotain uutta ja jotkut ihmisryhmät kuten pissikset saisi jo tiputtaa pois ja samoin vaikkapa Saulin tyyliset miehet.

No nyt menee jo jutut täysin pois aiheesta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Joulu 2013 15:16

Marianne kirjoitti:Kyllä ymmärsit väärin. olen sen verta katsonut että tiedän. Ota huomioon sellainen seikka että minun ikäisten naisten mielestä nuo 20-v pissikset on ihan helvetin ärsyttäviä yleisesti ja sinun ikäistesi miesten mielestä upeita seksipommeja.
Ihan hyvää yleistystä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 25 Joulu 2013 23:53

Marianne kirjoitti:Kyllä ymmärsit väärin. olen sen verta katsonut että tiedän. Ota huomioon sellainen seikka että minun ikäisten naisten mielestä nuo 20-v pissikset on ihan helvetin ärsyttäviä yleisesti ja sinun ikäistesi miesten mielestä upeita seksipommeja.
Ymmärrän tämän, mutta ei se että ne on ärsyttäviä tee niistä huonoja asukkaita. Tea, Sarah ja Janita olivat kaikki hyviä asukkaita vaikka tajuan kyllä että joidenkin (ehkä monienkin) mielestä aika ärsyttäviä. Tai ainakin osa niistä.Itseänikin tuo Tea toki välillä ärsytti, muut kaksi eivät ehtineet sitä tehdä.

Ja Risto, et sinä ole minun ikäiseni mies. [smilie=nonono.gif] [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Joulu 2013 00:24

Tirkka kirjoitti:Ymmärrän tämän, mutta ei se että ne on ärsyttäviä tee niistä huonoja asukkaita. Tea, Sarah ja Janita olivat kaikki hyviä asukkaita vaikka tajuan kyllä että joidenkin (ehkä monienkin) mielestä aika ärsyttäviä. Tai ainakin osa niistä.Itseänikin tuo Tea toki välillä ärsytti, muut kaksi eivät ehtineet sitä tehdä.
En nyt väitä että Tea olisi ollut huono asukas, mutta pakko silti sanoa että onhan nämäkin aika subjektiivisia kokemuksia kuka on huono asukas ja kuka ei. Itse esimerkiksi olisin pitänyt kasikautta paljon parempana jos vaikkapa Tean kaltaiset ihmiset olisivat jättäneet hakematta. Mielestäni Tea ei ollut hyvää viihdettä, vaikka ymmärrän että hän viihdytti monia.

En ehkä sanoisi huonoksi asukkaaksi, mutta siinä määrin kyllä että itse en hänestä saanut mitään hyvää viihdettä irti enkä häntä hyvänäkään asukkaana pidä. Ymmärrän jos joku äänestää häntä huonojen asukkaiden listalle!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Joulu 2013 01:28

orgasmienkeli kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Ymmärrän tämän, mutta ei se että ne on ärsyttäviä tee niistä huonoja asukkaita. Tea, Sarah ja Janita olivat kaikki hyviä asukkaita vaikka tajuan kyllä että joidenkin (ehkä monienkin) mielestä aika ärsyttäviä. Tai ainakin osa niistä.Itseänikin tuo Tea toki välillä ärsytti, muut kaksi eivät ehtineet sitä tehdä.
En nyt väitä että Tea olisi ollut huono asukas, mutta pakko silti sanoa että onhan nämäkin aika subjektiivisia kokemuksia kuka on huono asukas ja kuka ei. Itse esimerkiksi olisin pitänyt kasikautta paljon parempana jos vaikkapa Tean kaltaiset ihmiset olisivat jättäneet hakematta. Mielestäni Tea ei ollut hyvää viihdettä, vaikka ymmärrän että hän viihdytti monia.

En ehkä sanoisi huonoksi asukkaaksi, mutta siinä määrin kyllä että itse en hänestä saanut mitään hyvää viihdettä irti enkä häntä hyvänäkään asukkaana pidä. Ymmärrän jos joku äänestää häntä huonojen asukkaiden listalle!
Ei mun mielestä se että onko joku huono asukas vai ei ole täysin subjektiivinen asia. Semmonen asukas joka ei tee talossa oikein mitään eikä osallistu mihinkään eikä anna itsestään mitään edes tehtävissä on huono asukas. Esimerkiksi Katarina tai Minna (se lähes sokea tyttö). Tai semmonen joka on todella mitäänsanomaton persoona ja on talossa vain lyhyen ajan (kuten Tupakki-Jussi, Jaakko ja kumppanit alkukausilta).

Tea, Janita ja Sarah taas oli asukkaita jotka jakoivat mielipiteitäkin niin paljon että jo siksi ei mun mielestä ole mahdollista pitää niitä huonoina asukkaina. Ärsyttävinä varmasti, kuten sanoin, mutta huonoina? Kaipaisin kyllä tähän melko hyviä perusteluja. Mut tosiaan, en yhtään ihmettele jos joku ei heistä pitänyt. Se on sataprosenttisesti mielipidekysymys. Ja samoin se että onko joku viihdyttävä vai ei. Mut se ettei joku ole kauhean viihdyttävä persoona ei tee hänestä yksinään vielä huonoa asukasta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Joulu 2013 01:40

^ Huono asukas on sanana vähän vaikea miettiä. Periaatteessa kyllä olen kanssasi samaa mieltä, mutta kun huono asukas voi olla sellainenkin, jota ilman kausi olisi parempi. ;)
Esimeriksi Petri oli mielestäni huono asukas, koska latisti talon menoa. Mikään tapettihan Petri ei ollut, mutta huono asukas kyllä!

Äänestän kyllä itse samalla lailla huonoja asukkaita kun sinäkin, eli nimenomaan niille joista en saanut irti tarpeeksi paljon. Eli en kyllä Teaa listaani laittaisi, vaikka en häntä hyvänä asukkaana pitänytkään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2013 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2013 11:56

Tirkka kirjoitti:Ja Risto, et sinä ole minun ikäiseni mies. [smilie=nonono.gif] [smilie=a_tongue.gif]
En olekaan, mutta enempi mua ärsytti toi Mariannen yleistys hänen ikäisistään naisista vaikka en edes tiiä minkä ikäinen Marianne on. Ei Marianne varmaan mun mutsin ikänen ole, mutta kyllä mun mutsi (joka on muuten aika HC bb-fani) osaa luoda mielikuvan ihmisen persoonan eikä iän tai ulkonäön perusteella.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Joulu 2013 00:11

Tuli noita ilotulitusmainoksia lueskeltua ekaa kertaa moneen vuoteen, ku ennen ollu mainosestot ovessa. Ei tiiä pitäiskö noille paukuille itkeä vai nauraa. "Karjalasta kajahtaa", "Karjala takaisin heti!", "Apinan raivo vastarinta", "Suomen vastaisku"... kuka noita nimiä keksii? [smilie=a_doh.gif]

Mut vois ehkä pari thunder kingiä jostain ostaa ja leikkiä lasta uutenavuotena.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”