Komeat miehet

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 08 Elo 2012 14:32

Komeus on katsojan silmissä eikä kenenkään äänestysperusteita pitäisi mollata. Itse en pidä esim. todella lihaksikkaista miehistä ollenkaan, mutta jotkut tykkää. Tilanne on tasainen ja lopussa nähdään kuka putoaa. Ei tätä nyt kovinkaan vakavasti kumminkaan kannata ottaa.
orgasmienkeli kirjoitti:minusta tosiaan kyse on siitä kuka nimenomaan omaa silmää miellyttää! Oli sitten karskin komea tai pelkästään kiiltokuvan söpö. :thumbsup
Juuri näin. Justin Bieber kyllä puuttuu kisasta, sitten oltais varmasti nähty ihQ-söpöyden riemuvoitto.
You know nothing.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Elo 2012 14:37

orgasmienkeli kirjoitti:Täällä voi vaan olla enemmän väkeä johon Torres ei juuri nappaa, kun olen käsittänyt ettei täällä kovin moni tuollaista mieskauneutta ehkä täysin arvosta.
Tirkkaa on syytetty selittelystä ja valittamisesta ku "omat" ei pärjää, mut kyl sitä muutki osaa! Ehkä syy miksei moni "tuollaista mieskauneutta täysin arvosta" johtuu siitä ettei se ole monien mielestä komea, kaunis, söpö tai edes hyvä futaaja. Piste. Ei siihen tarvi mitään syitä keksimällä keksiä, ja tosta kommentista jäi etenkin kalsea jälkimaku suuhun, että monella täällä on väärät ihanteet tms. ku eivät ole samat ku orkulla.

Ite laitoin Banderas, Hemsworth, Torres, Duhamel, Miller ja Mortensen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Elo 2012 15:32

orgasmienkeli kirjoitti: Ja vuosia sitten yritin ehdottaa että vaihdettaisiin nuo sanat sukupuolineutraaleiksi, eli "parhaan näköinen". :imrgreen: Se vaan ei ollut tarpeeksi iskevä nimi, ja siinähän sen kisan järjestäjä oli tavallaan oikeassakin, vaikka se olisi reilumpaa ihan kaiken näköisten kannalta.
No ainakin meikäläiselle komein = parhaan näköinen, haluttavin, silmää eniten miellyttävä. Jos vierekkäin on sananmukaisesti söpö ja komea, niin kyllä se komea vaan vie voiton.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Elo 2012 15:42

Siis kyllä mäkin söpön koen komeaksi (ainakin yleensä) yhtälailla, siitä tässä nyt ei todellakaan ole kyse, vaan sitää etten pidä Torresia millään tavalla hyvännäköisenä, komeana tai söpönä. Toki se vähän karskimpi komeus usein voittaa söpöyden.
rubyblue kirjoitti:Vaikka yleensä pidänkin siitä, että miehestä pientä karskiutta löytyy, pitää tässä esimerkiksi ihmetellä sekä Wentworth Millerin että Fernardo Torresin mahdollista putoamista.
Minusta Millerissä on jonkinlaista karskiuttakin, vaikka toki se on söpökin. Hiton komia jäbä kuitenki jokatapauksessa ja ihmettelen suuresti kun on tällä hetkellä putoamisvaarassa!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Elo 2012 16:06

Punde kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Täällä voi vaan olla enemmän väkeä johon Torres ei juuri nappaa, kun olen käsittänyt ettei täällä kovin moni tuollaista mieskauneutta ehkä täysin arvosta.
Tirkkaa on syytetty selittelystä ja valittamisesta ku "omat" ei pärjää, mut kyl sitä muutki osaa! Ehkä syy miksei moni "tuollaista mieskauneutta täysin arvosta" johtuu siitä ettei se ole monien mielestä komea, kaunis, söpö tai edes hyvä futaaja. Piste. Ei siihen tarvi mitään syitä keksimällä keksiä, ja tosta kommentista jäi etenkin kalsea jälkimaku suuhun, että monella täällä on väärät ihanteet tms. ku eivät ole samat ku orkulla.

Ite laitoin Banderas, Hemsworth, Torres, Duhamel, Miller ja Mortensen.
Ymmärsit kyllä niin väärin kun pystyit vaan ymmärtämään!

Otin kirjaimellisesti Zygerön kommentin jossa hän sanoi, ettei tämä ole söpöyskisa.
Sitten vaan rehellisesti totesin, että tuskin toki täällä kyse oli tuosta vaan enemmän siitä, ettei täällä tunnu kovin moni söpöydestä tykkäävän. :D En tarkoittanut että se olisi väärin. Mikä minä edes olisin muiden mieltymyksiä dissaamaan?

Tutkan angstit on ihan eri asia kun nuo minun toteamukseni! Tämä nimittäin on hyvännäköisyyskisa eli söpötkin kelpaa.
Esim Tuusis tykkää komeista ja miehekkäämmistä kun Torres on, ja se on ihan jees.

Harmi että tämä asia piti näin selittää, kun kuvittelin että se olisi heti ymmärretty niinkun sen tarkoitin. :(
Edit: Anteeksi typot, joita en saa edes nyt puhelimella korjattua!
Tarkoitin tietsti TIRKAN "minun ehdokkaita sorsitaan" -angsteja vaikka tämä puhelimen sanakirja väänsi tirkasta tutkan.

Mutta enköhän jo tarpeeksi hyvin selittänyt. Jos joku vielä haluaa ymmärtää väärin, niin ymmärtäkööt.
Viimeksi muokannut Zygerö, 08 Elo 2012 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Elo 2012 17:10

orgasmienkeli kirjoitti:Jos joku vielä haluaa ymmärtää väärin, niin ymmärtäkööt.
Eipäs nyt syytellä tahalleen väärin ymmärtämisestä, vain koska joku on eri mieltä kanssasi. Tsiisus. Mielestäni tässä on selvästi havaittavissa muiden kauneusnäkemyksen tai kenties laajemmankin näkemyksen halveksuntaa, etenki "arvostaa" verbin käytöllä:
orgasmienkeli kirjoitti:ettei täällä kovin moni tuollaista mieskauneutta ehkä täysin arvosta.
Tää tarkennettu myöhempi versio sen sijaan kuulostaa paremmalta, mut siinäki asetetaan oletus että Torres on söpö, fakta, ja moni ei tykkää Torresista koska eivät tykkää söpöydestä.
orgasmienkeli kirjoitti:ettei täällä tunnu kovin moni söpöydestä tykkäävän.
Ihan turhaa jankkausta, tiedän, mut en tykkää siitä et syytellään tahalleen väärin ymmärtämisestä. Edes näin turhassa aiheessa. Kiitos. :)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Elo 2012 18:41

orgasmienkeli kirjoitti:Tutkan angstit on ihan eri asia kun nuo minun toteamukseni!
Siis kenen? :scratch
Edit: Jaa että minä. No, enpä tartu tuohon silti...
Jos nyt oma ajatusmaailmaa näissä esittelisi niin kaunis/komea on parempi kuin söpö. Kaunis/komea on semmonen todella kuumottava (no ei omalla kohalla miesten puolella mut juunou) sukupuolensa tapaus kun taas söpö on semmonen tyttömäisen tai poikamaisen nätti tapaus. Ainakin mun mielestä Torres on tuota nättipoika-osastoa joka varmaankin vaan uppoaa lähinnä teinityttöihin. Aikuisemmat naiset ja miehet pitää sitten vähän miehekkäämmän näkösiä henkilöitä hyvännäköisinä. Toki tähän nyt sitten taas vaikuttaa se millaset henkilöt saavat kenelläkin hormonit hyrräämään seksuaalisella tasolla. Tai heteroilla oman sukupuolen osalta se minkä näkönen haluaisi itse olla.

Vähän turha väittely tää teillä kyllä... siinä missä naiskauneus on tunnetusti kuolemanvakava asia niin mieskomeus nyt on vaan turhaa kilpailua just mulle!!!!!11111. Juu, jatkakaa äänestelyä, ihan vaan mun kakspenniä tähän asiaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Annie » 08 Elo 2012 19:35

Ehkä parempi nimi kisalle voisi olla "hyvännäköisin mies", niin siinä olisi enemmän liikkumavaraa ja ei etukäteen olisi määritelty jotain komeuden tai söpöyden mittaria, jonka mukaan pitäisi ehdokkaita arvioida.

Muhun tuo Torres ei uppoa sen takia, koska sillä on sellaiset kasvot, joita en vain itse koe mitenkään viehättävänä: pitkä naama, silmät lähellä toisiaan. Samaa "vikaa" Ryan Reynoldsissa ja Skarsgårdissa. Skarsgård on myös mun silmään vähän oudon näköinen, kun sillä on pienet kasvot suuressa kropassa. Jotenkin epäsuhtainen. Mutta makuasioitahan nää on. Monet kaverini ainakin käy ihan kuumana tuohon Skarsgårdiin, mutta ei vain sen vampyyyricharmi ulotu tänne asti.

Noista jäljellä olevista omasta mielestäni parhaimman näköiset ovat Wentworth Miller ja Ian Somerhalder. Toi Somerhalder on ehkä jo vähän liiankin hyvännäköinen. Kauhean vaikea tuon näköisen ihmisen seurassa ainakin olisi olla, kun ei kykenisi lakata tuijottamasta tuollaisia enkelikasvoja.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 08 Elo 2012 19:44

Missä on mustat miehet, aasialaiset ja lähi-idän edustajat? Kyllä nyt joku kiintiöpaikka olisi pitänyt löytyä. Mikä teitä vaivaa?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Elo 2012 19:55

BB-Kärpänen kirjoitti:Missä on mustat miehet, aasialaiset ja lähi-idän edustajat? Kyllä nyt joku kiintiöpaikka olisi pitänyt löytyä. Mikä teitä vaivaa?
Hyvä pointti. Hirveitä rasisteja ollaan vissiin. :noup:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Elo 2012 19:59

^ Nii, ku se ainooki musta tippu heti kättelyssä yhdellä äänellä. Voi voi meitä.. [smilie=nonono.gif]

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Karhu » 08 Elo 2012 21:08

Rasistinen ketju lukkoon ja kaikille osallistujille bannit :imrgreen:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Elo 2012 21:43

Ää, miksei Andreas Thorkildsen ole tässä kisassa mukana. Silmä lepäsi äsken telkun äärellä. [smilie=a_smitten.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Elo 2012 21:46

rubyblue kirjoitti:Ää, miksei Andreas Thorkildsen ole tässä kisassa mukana. Silmä lepäsi äsken telkun äärellä. [smilie=a_smitten.gif]
No mut on tässä Jensen Ackles. Ne on ihan samannäkösii. :)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Elo 2012 22:28

No voi että, Sir Kärpsy, mikset osallistunut?
Olisko jälkijunassa mitään silmäniloa vaikka näistä, vois seuraavaan äänestykseen ajatella?:

Kuva

Kuva
a walking disaster

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Elo 2012 22:34

knocker kirjoitti:Kuva
Käsittääkseni tähän hyväksytään vain miehiä, naisille oma äänestys.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Elo 2012 22:43

Piti laittaa pari eri kategoriasta, että sais hiukka käsitystä Kärpsyn ihanteista.
Edit: Laitetaan yks vielä, kun se on kuitenkin niin vaativa.
Kuva
a walking disaster

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 09 Elo 2012 22:31

^Kiitos, Nokkeri! Toi Pikku-Muhis tossa yllä on mun lemppari. Niin on nättinä..ja..ja..Rikaskin varmaan on.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Elo 2012 00:04

Nyt kun olen alkanut katsoa Heroesia alusta täytyy tähän ehdottomasti postata myös Mohinderin naama. En muistanut, että se oli niinkin herkullista silmänruokaa.

Kuva
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 10 Elo 2012 00:14

Kuva
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 10 Elo 2012 12:55

2. kierroksen tulokset

Jensen Ackles 1
Ian Somerhalder 2
Johnny Depp 3
Ryan Reynolds 3
Nick Wechsler 5
Alexader Skarsgård 6
Hugh Jackman 6
Joseph Gordon-Levitt 6
Josh Holloway 6
David Beckham 7
Josh Duhamel 7
Brad Pitt 8
Chris Hemsworth 8
Wentworth Miller 8
Viggo Mortensen 9
Antonio Banderas 10
Fernando torres 10
Zeddie Little 11
Jason Statham 12


Koska sanoin, että pudotetaan maksimissaan 7, niin tasapisteissä olleet Pitt, Hemsworth ja Miller pelastuivat. Uusi kierros alkaa pian.
You know nothing.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Komein ulkomainen mies - 2. kierros

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 10 Elo 2012 13:03

Mukana on vielä 14 miestä. Tällä kierroksella palataan äänestämään komeinta komistusta. Maksimissaan 6 vähiten ääniä saanutta putoaa. Saa äänestää 5 komeinta. Ehdokkaat ovat:

Alexander Skarsgård, Brad Pitt
ImageImage

Chris Hemsworth, David Beckham, Hugh Jackman
ImageImageImage

Ian Somerhalder, Jensen Ackles
ImageImage

Johnny Depp, Joseph Gordon-Levitt, Josh Duhamel
ImageImageImage

Josh Holloway, Nick Wechsler, Ryan Reynolds
ImageImageImage

Wentworth Miller
Image

(Seuraavalle kierrokselle voidaan ottaa toiset kuvat ehdokkaista mukaan, tälle kierrokselle en vielä ehtinyt).
You know nothing.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”