Asioita joita en voi ymmärtää

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Syys 2011 04:38

Jason S. kirjoitti:Juu, enköhän saa tuosta itse järkeiltyä vastauksen. Kiitos.
Sekoitan pakkaa vielä sen verran, että joissakin kaupoissa voi pienempi tuote maksaa litrahinnaltaan vähemmän kuin iso, koska isomman kohdalla tehty sopimus voi olla erilainen (tehty myöhemmin, joudutaan tilaamaan erikseen, hankalampi ujuttaa kuljetukseen mukaan...) ja siksi hintaa tulee enemmän.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Bandit » 05 Loka 2011 16:11

Kaikkea sitä immeinen päässään pyörittää, mutta jos tuo helvettiläisten kessupaikka lorottaa tota vettä vuorokaudet läpeensä, niin menee siinä muuten vettä ns harakoille.
* One Day at a Time *

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Loka 2011 16:26

Ei vaan voi käsittää minkä hemmetin takia kaapelissa piti vaihtaa kanavapaikat ihan paskoiksi.

esim.
24/7 247 -> 399
MAX 13 -> 149

Sitten ilmesty jotain ihme mosaiikkikanavia, jossa on vaan jotain random pikkukuvia ruudussa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 06 Loka 2011 18:40

En voi käsittää, miten BrutalGentleman pystyy tuottamaan noin paljon ja noin pikkutarkkoja rapoja.

Onko hänellä pääsy tuotannon käsikirjoituksiin, vai onko hän peräti tuotannon käsikirjoittaja.

Muuten en voi ymmärtää. ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2011 18:41

^ Sanos muuta! En kyllä juusoakaan ymmärrä, vaikka sehän nyt ei ole kovin paljon vähään aikaan kirjotellut. :D
Mutta silti, yhtä hulluja molemmat. :D

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Loka 2011 10:11

Puumuna kirjoitti:En voi käsittää, miten BrutalGentleman pystyy tuottamaan noin paljon ja noin pikkutarkkoja rapoja.

Onko hänellä pääsy tuotannon käsikirjoituksiin, vai onko hän peräti tuotannon käsikirjoittaja.

Muuten en voi ymmärtää. ;)
Tänä vuonna on enemmän salaisuuksia kuin koskaan ennen? (Ben-hymy: [smilie=a_teeth.gif])

(No tajusin BBViewerin timeshift-toiminnon antamat mahdollisuudet. Siksi noita yksityiskohtaisempia rapojakin tulee välillä tunnin tai parin viiveellä kun ajansiirtopuskurista löytyy menneisyydestä jokin mielenkiintoinen keskustelunpätkä.)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Loka 2011 21:14

En ymmärrä miksi ihmiset muistuttavat jo pari vuotta vanhoista asioista, jotka itse haluaisi jo haudata pois mielestään. :roll:
Sitten kun on vielä sen tyyppisiä asioita joihin ei voi vaan sanoa "turpa kii, en haluu muistella", niin odottaisi muilta ihmisiltä vähän nykypäivään siirtymistä ja sitä, että tulisi ehkä mieleenkin etten ehkä jaksa kaivella vanhoja asioita ja haluan jo siirtyä uudenlaiseen elämään. :madone:

Kuinkahan pitkään sitä kantaakaan mukanaan vielä kaikkia tyhmiä tempauksia!

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 09 Joulu 2011 12:19

Minulla on yhden hieman liian isot (pitkät) kengät, joihin olen lisännyt pohjallisen joka mahtuu täydellisesti kenkään. Täsmälleen samanlainen pohjallinen on liian pieni kenkiin jotka sopivat hyvin jalkaani. WTF?!! Ei oo ihme, että sopivien kenkien löytäminen näihin kinttuihin on niin vaikeaa, kun on näköjään aikamoista arpapeliä. :cry:

Nimimerkillä kaksi vuotta etsinyt tavallisia mustia korkokenkiä, jotka istuisivat hyvin jalkaan.
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2011 15:30

En voi ymmärtää tätä lumituiskua! Eihän tuolla pysty yhtään kulkemaan, kun on niin kovat pyryt.

Vaihdan kohta nimekseni Pyry Tuisku, ihan vittuillakseni.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja playtupus » 09 Joulu 2011 17:43

orgasmienkeli kirjoitti:En voi ymmärtää tätä lumituiskua! Eihän tuolla pysty yhtään kulkemaan, kun on niin kovat pyryt.

Vaihdan kohta nimekseni Pyry Tuisku, ihan vittuillakseni.
Antti Tuiskulleko vittuilet :shock:
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Joulu 2011 18:59

^ Niin, tai kenties Satu Tuiskulle :?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2011 19:15

Vittuilen tälle säälle tai sille joka tätä säätä säätelee! :madone:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 09 Joulu 2011 20:48

Mä jatkan taas kierrätysjutuilla. Eilen tai toissapäivänä vein muovipussillisen säilykepurkkeja pienmetalliastiaan ja keskellä astiaa oli läpinäkyvä muovipussi, jossa oli VAATTEITA! Vittu mitä paskaa. Ois lämärin paikka, jos näkis livenä tuomosten tapahtuman. Mun mielestä on ihan ok, jos joku ei halua itse kierrättää ja laittaa sekajätteisiin kaiken, mutta mun mielestä on kohtuuttoman väärin se, että koitetaan pilata muiden kierrätys.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Joulu 2011 21:19

Tosta DosterManin viestistä tuliki mieleen, nii mä en voi ymmärtää sitä, että ihmiset ei näemmä tiedä mitä on PAHVI ja mitä MUOVI. Töissä löytää aina pahvien seasta muovia ja toisinpäin :madone:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2011 21:25

En ymmärrä miksi ihmiset määrittelevät toisiaan vaikka eivät toisistaan tiedä yhtään mitään? Ja sitten menevät vielä kertomaan "tietonsa" määriteltävän ihmisen perheenjäsenelle? [smilie=a_doh.gif]
Eikö ihmiset oikeasti ymmärrä että se ehkä loukkaa perheenjäsentäkin.

Jos on pakko määritellä, niin mentäisiin edes kertomaan viikon veikkaukset ihmiselle itselleen, eikä ystävälle tai sukulaiselle!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Helmi 2012 00:08

En ymmärrä miks sarjoissa kuten Being Human ja Being Human US, joissa on kummituksia joita ihmiset ei näe, ainoastaan vampyyrit ja ihmissudet näkee, porukka ei käytä feikkikännykkää aina kun puhuvat kummituksille ihmisten ilmoilla. Nyt ne vaan kuiskii ja vilkuilee ympärille ku sekopäät ja kaikki tietenki huomaa et hullu ny puhuu issekseen.

Känny korvalle ni kukaa ei ihmettelis yhtään mitään. Ihan hullun yksinkertaista mut ku ei niin ei, kaikki pitää käsikirjottaa ihan hölmösti.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja mävaan » 31 Maalis 2012 18:47

Punde kirjoitti:Känny korvalle ni kukaa ei ihmettelis yhtään mitään. Ihan hullun yksinkertaista mut ku ei niin ei, kaikki pitää käsikirjottaa ihan hölmösti.
Erittäin hyvä pointti!

Jos joku voi puhua kummitukselle, jota ei näe, ja me muut ei kai kuulla kummituksen ääntä ja se puhuja kuulee kummituksen äänen telepaattisesti, niin eikö se voisi vastatakin telepaattisesti?

Käsikirjoituskulut pienenisi huomattavasti. [smilie=a_happyhappy.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Kesä 2012 12:46

Tänään kun kävelin kauppakeskuksessa ihan normaalisti, niin joku pastillitestin tekijä tuli kysymään "ootko jo täyttänyt 15?" :whois:

Onko todellakin niin että risat roikkuva farkut ja lätsä nuorentavat n. 7 vuotta vai näytänkö vaan pieneltä?
Pitää ehkä alkaa pukeutua asiallisesti, käydä punttiksella ja kasvattaa parta.

Paitsi ainiin.. ei se parta kasvaisi niin hyvin että se ainakaan vanhentaisi! Näyttäisin ehkä 16-vuotiaalta amikselta. :noup:

No toivottavasti 10 vuoden päästä näytän 21-vuotiaalta! Siinä vaiheessa se on vaan hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Kesä 2012 14:01

Ite näytin 21-vuotiaana kans 16-vuotiaalta ja vieläkin joskus tupakkaa tai alkoholia ostaessa (yleensä ei kuitenkaan Alkossa) kysytään paperit vaikka ikää on jo 30. :D Olis hirveen mukava tietää mitä ne papereita kysyvät myyjät ajattelevat nähdessään mun iän. Koska en minä nyt niin nuorelta näytä että kävisin alaikäisestä lähimainkaan.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Mour » 05 Kesä 2012 14:12

Itseltänihän kysyttiin viimeksi Lidlissä henkkareita, kun muiden ostosten lomassa ostin kaksi siideriä. Se oli jo vähän hämmentävää, en minä nyt miltään lapselta kyllä näytä! :D
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Kesä 2012 14:19

Tuo on kyllä aika pirullista välillä kun on itse ainoa jolta papereita kysytään! Olin juuri tässä pari viikkoa sitten terassilla yhden oman ikäiseni 160cm jäbän kanssa (eli ERITTÄIN lyhyt eikä edes varmasti minua vanhemman näköinen naamastakaan!) No.. minulta kysyttiin henkkarit ja tuolta toiselta ei! :imrgreen:

Pari kolmekymppistä kaveriani kyllä joutuu edelleen näyttämään joka paikassa paperinsa! Yhdellä naisella oli jopa eläkeläiskortti olemassa (kun oli pitkällä sairaslomalla ja jostain syystä tuon kortin sai) ja baarissa sitten sanoi pokelle "en mä näköjään muistanu mun eläkeläiskorttia ottaa mukaan eli sori.. palaanko hakemaan?" :D

Yleensä itse kyllä näytän ihmisten mielestä joltain 18-20 -vuotiaalta, mutta aina välillä tulee näitä "Ootkos jo ysiluokalta päässyt?" ja kerran yksi mummeli kysyi "ootkohan jotain 13?" kun olin jo melkein 20. :thumbsdown

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 05 Kesä 2012 15:00

orgasmienkeli kirjoitti:Yleensä itse kyllä näytän ihmisten mielestä joltain 18-20 -vuotiaalta, mutta aina välillä tulee näitä "Ootkos jo ysiluokalta päässyt?" ja kerran yksi mummeli kysyi "ootkohan jotain 13?" kun olin jo melkein 20. :thumbsdown
Serkkuni rippijuhlissa yksi nainen kysyi minulta pääsenkö mä koska ripille. Tuntu jo ittestäkin tyhmältä sanoa, että niin mä oon ihan täysikänen jo ja pari vuotta ehtiny yliopistollakin pyöriä... lisäksi se nainenkin nolostu ja yritti paikkailla (mikä ei tietysti ikinä onnistu) ja livahti sitten muuhun juttuseuraan. Papereita multa kysytään lähinnä Alkossa, aina ei ees sielläkään.
You know nothing.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”