Asioita joita en voi ymmärtää

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Elo 2011 02:29

DosterMan kirjoitti:Mä en voi ymmärtää, miten kello on jo 1! Tuntuu ihan kuin olisi kello 21-22.
Voi persaus! Se on jo ihan muuta ja mun piti olla nukkumassa aikaa stten koska univelkaa on mahottomasti! Miksi aina käy näin, että yliväsymys piristää, eikä missään ole enää mitään tolkkua?
Ja aivan varppiin herään ennenaikaisesti, vaikka "pakko" olisi herätä vasta klo 9. Shit!
a walking disaster

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Mary » 21 Elo 2011 16:35

Mä en ymmärrä miksi on niin vaikeaa ilmoittaa ittensä jonnekin ryhmäliikuntaan!
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

MariPee
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 11 Elo 2011 09:00

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja MariPee » 21 Elo 2011 19:35

En voi ymmärtää miten ihminen voi puhua tuntikausia kalastuksesta tai sorsastuksesta :shock:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Elo 2011 16:45

En ymmärrä minkä takia kuumeessa unet ovat normaalia huomattavasti hämärämpiä ja loputtoman outoja, ja ne muistaa heräämisen jälkeen paljon paremmin kuin terveenä nähdyt unet. Ei siis sekavia tai (kuume)houreisia, vaan outoja ja melkeinpä yksityiskohtaisempia ku normaalit, tai ehkä yksityiskohdat muistaa paremmin kuin myös laajat tarinan kaaret.

Vieläki monen tunnin jälkeen aika wtf-olo ku niitä muistelee :)

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Xanten » 27 Elo 2011 04:32

En voi ymmärää, että työtoveri joka on tehnyt aikatauluun tms. virheen, ei korjaa sitä samantien, puhelimitse ilmoitettu, aamulla, mut siinä roikkuu ruudussa vielä puoliltapäivin. Ja kuka paikkaa?

Staana sotkee koko lopuppupäivän.

Näitä mulkkuja myöhästelijöitä, pois jääviä on teillä kaikiilla aloilla.

Tai sit lapssairas,pahat menkat, bailasin eilen.. ai niin eikun vatsakipu.
Varsinkin maanantaina on naisilla kovasti vaivoja [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2011 18:16

Ei pahalla, mutta jos lapsi on sairas niin meneekö työ muka sen edelle? Voihan se ärsyttää muita että jonkun työt kasaantuu muille, mutta se on sitten johtajan velvollisuus että homma pysyy kasassa!
Jos 9-vuotiaalla on flunssa, niin pärjätköön yksin kotona juomalla kuumaa, mutta jos 5-vuotias on sairaana tai kouluikäselläkin on pahemmanpuoleinen kuume, niin joskus se on pakko jäädä kotiin.
Parasta jos isovanhemmat voi hoitaa, mutta aina se ei voi mennä niin :(

Avatar
keisarin
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 09 Kesä 2010 14:18

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja keisarin » 27 Elo 2011 19:04

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten ankkalinnan kaupungilla on aina säännöllisesti rahapula aku ankassa.Vaikka siellä asuu roope ankka ja kroisos pennonen.roope maksoi markka aikana 900 mrd markkaa veroja ankkalinnaan.Aika surkeeta talouden pitoa jos nuo rahat ei riitä

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Elo 2011 19:07

keisarin kirjoitti:Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten ankkalinnan kaupungilla on aina säännöllisesti rahapula aku ankassa.Vaikka siellä asuu roope ankka ja kroisos pennonen.roope maksoi markka aikana 900 mrd markkaa veroja ankkalinnaan.Aika surkeeta talouden pitoa jos nuo rahat ei riitä
Niin muuten onkin, kieltämättä. Miksiköhän en ole itse ikinä tajunnut ihmetellä tuota? [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2011 19:40

Hmmm, nytpä on mun vuoro ihmetellä! MILLON Roope tommosen väärän veroja maksoi? o_____o
Luulin olevani kovankin tason fani joka tietää kaikki Roope Ankan ja kumppaneiden tempaukset :victorianfalls:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Elo 2011 21:18

En käsitä miksi monissa kilpailuhenkisissä tosi-tv-formaateissa, kuten Kauhukeittiössä (Hell's Kitchen) tai Amazing Racessa, sekä myös amerikkalaisissa halvoissa ylidramatisoiduissa rikostapausdokkareissa tai poliisi-realityissä, on taustalla koko ajan hirmuisella sykkeellä pauhaava elokuvaorkesteri-jännityskohtaus-murhaajaiskee-pilvenpiirtäjäräjähtää- yllätyskäännemusiikki.

Kaikessa ylidramaattisuudessaan äärimmäisen raivostuttavaa ja rasittavaa, etenkin silloin kun telkkari on auki vain taustametelinä. Ei voi pitää tv:tä auki sellaisella kanavalla kun koko ajan musiikki välittää tunnelmaa että ollaan jossain kuilun partaalla, taistelukohtauksessa ja tuhon omia.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Elo 2011 22:50

^ varsinkin kun ne "dramaattiset" kohdat musiikkeineen näytetään ennen, jälkeen ja mainoskatkojen välillä vähintään kolmesti per jakso.

Kyllä Colbert ja Stewart on oikeilla jäljillä, joku pelon ilmapiirin ylläpitäminen on jenkkilässä jostain syystä vallalla. Kansa pelkää -> kansa tottelee kun niitä käsketään.

Myöskin räjähdykset, tuhoaminen ja ampuminen on kova sana jenkkiohjelmissa. Myytinmurtajat, hyvä sarja vaikka onkin, hyvä esimerkki. Kumma kun ei uutisten alkugrafiikoissa vielä ole räjähdyksiä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2011 22:56

Sekin on jenkkisarjoissa outoo jos puhutaan noista eläinkunnan ennätyksistä ja vastaavista, että kaikesta eläimiin liittyvästä mikä vois olla kiinnostavaa tieteellisesti tietää, tehdään ihan älytöntä p***aa :madone:
Varsinkaan eläinkunnan ennätyksii en voi sietää, kun AINA niitä äärimmäisii eläimii verrataan ihmiseen. Jos joku ugandalainen lentohämähäkki lisääntyy limakasan keskellä ja sen jälkeen narttu katkasee uroksen jalat, tulee joku huono animaatio missä ihmisill' näytetään sama ja joku miesääni sanoo 'kuvittele jos ihminenkin parittelisi limassa, jonka jälkeen nainen katkoisi miehen jalat' .....

:jkmatami: ei tartte havainnollistaa kaikkee ihmisillä, eikä verrata jokaista eliötä keskenään!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Elo 2011 23:36

Edelliseen liittyvä osuva pariminuuttinen:


Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Mary » 27 Elo 2011 23:36

Mä en ymmärrä nyt itteäni! Mä join useamman alkojuoman ja ei menny päähän! Höh! Haaskausta!
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Auroora » 29 Elo 2011 10:30

Mä en ymmärrä miten aikuinen mies voi olla niin saamaton/laiska/käytöstavaton, että heittää työpaikan kahvihuoneessa teepussin paperit lattialle vaikka metrin päässä on kolmekin roskakoria joista valita mieleisin. En voi kuin sääliä herran vaimoa, jonka päivät käytöksestä päätellen kuluu äijän jälkiä siivoten. Ffffff.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 31 Elo 2011 19:27

En todellakaan jaksa ymmärtää, miksi jotkut täällä kirjottavat JOKAISEN asukkaan kohdalle alkuvaikutelmaan "homotutka ei värähdä tämän kohdalla" tai "nyt ei kyllä hetero ole" :madone:
Siitähän tässä ohjelmassa on joo kyse kuka bongaa homon ja kuka ei!!

:blackeye <------ orgasmienkeli sen jälkeen kun tutkailijat tämän lukevat

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Joanna » 01 Syys 2011 11:10

Mä en käsitä, miten niin monet lähipiirini ihmiset tuntuvat määrittelevän onnellisuuden sillä, miten paljon arvokasta tavaraa he milloinkin voivat ostaa. Onko se uusi 1000e taulutelkkari nyt niin hieno asia, että elämä on pilalla jos sitä ei ole varaa ostaa? Argh.

No ajatusmaailmoita on niin monta. Mua taas ei kiinnosta yhtään mikään tavara, sehän on vaan kampetta. Ei sitä saa mukaan ko lähtee täältä. Kokemukset (esim. itse käytän paljon rahaa matkustamiseen), tunteet ja kuvat iholla merkkaa mulle niin paljon enemmän.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Syys 2011 12:11

orgasmienkeli kirjoitti:En todellakaan jaksa ymmärtää, miksi jotkut täällä kirjottavat JOKAISEN asukkaan kohdalle alkuvaikutelmaan "homotutka ei värähdä tämän kohdalla" tai "nyt ei kyllä hetero ole" :madone:
Siitähän tässä ohjelmassa on joo kyse kuka bongaa homon ja kuka ei!!

:blackeye <------ orgasmienkeli sen jälkeen kun tutkailijat tämän lukevat
Pakko kyllä itsekin ihmetellä. Ei sillä seksuaalisuudella loppujen lopuksi mitään väliä ole, ja jos joku ei homomaiselta vaikuta niin oletusarvoisesti se henkilö varmaan on sitten hetero. Tai jos ei ole hetero niin varmaan mainitsee siitä kyllä ihan itse tai sitten ei halua kaapista ulos tullakaan. :?

Itse en ole koskaan tuollaista pohdintaa harrastanut vaan oletan ihmiset aina heteroiksi jos eivät ole päivänselviä homoja tai sano itse olevansa jotain muuta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2011 13:26

Nimenomaan! En itse lähde ainakaan pohtimaan jokaisesta asukkaasta tommosta ekana :D jos jonkun kohdalla ei homotutka värähdä, niin ei se eka kommentti kyllä siitä asukkaasta ole "ainakaan tämä tuskin on homo" [smilie=a_doh.gif]
Sen kyllä uskon tietäväni että ne jotka tuota pohdintaa harrastavat, ei myöskään mun ihmettelyä täältä lue ja jatkavat sitä vielä seuraavatkin kaudet :?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Syys 2011 02:18

orgasmienkeli kirjoitti:Nimenomaan! En itse lähde ainakaan pohtimaan jokaisesta asukkaasta tommosta ekana :D jos jonkun kohdalla ei homotutka värähdä, niin ei se eka kommentti kyllä siitä asukkaasta ole "ainakaan tämä tuskin on homo" [smilie=a_doh.gif]
Benin ketjusta:
orgasmienkeli kirjoitti:Homo juu tuskin on... en vaan mee takuuseen onko heteroudestaankaan kovin varma, kun asiaa niin kovasti korostaa.
:roll:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Syys 2011 04:24

Arvelinkin että joku vielä ottaa asian esiin [smilie=a_doh.gif]
Todellakin siis ihan itekin voin asiasta keskustella ja ton kaltasta kommenttii voi multakin hyvin tulla! Mutta etsipä kommentti missä heti alkuun jo kommentoisin mitään asukkaan suuntautuneisuudesta. Jos asiaa kommentoin, se on aina vastaus muiden pohdintoihin.
Luulisi Punde että osaat jo lukee näitä viestejä!

Täällä on eräs joka ei muuta kommentoikaan koskaan ekaan kommenttiinsa miesasukkaasta! :madone:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Syys 2011 04:45

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta etsipä kommentti missä heti alkuun jo kommentoisin mitään asukkaan suuntautuneisuudesta. Jos asiaa kommentoin, se on aina vastaus muiden pohdintoihin.
Luulisi Punde että osaat jo lukee näitä viestejä!
Heps hops, leikillä vaan :) Tietty vois sanoa että vasta vajaan päivän jälkeen on silti edelleen "heti alkuun", ja tiiän myös ettet ihan ekassa viestissäs pohdiskellu suuntautumista, tai tokassa, vasta kolmannessa.

Ekana ei saa pohtia, mutta kolmanneksi kun tulee mieleen niin saa. Ja jos pohdinta on komppaava vastaus jonkun toisen viestiin, ei poista tosiasiaa että kommentoisit jonkun asukkaan suuntautuneisuudesta. En ymmärrä ja havaitsen häivenen kaksinaismoralismia. Mut ihan vähän vaan, hauska huomio silti [smilie=a_cool.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”