Plazalaisten menopaikat

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Plazalaisten menopaikat

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Loka 2011 17:57

Erittäin harvoin. No ok, olen minä käynyt pari kertaa pubissa lukemassa lehteä iltapäivällä yhden siiderin/lonkeron/mitä lienenkään juonut kanssa mutta ei tule kyllä lähdettyä baariin ollenkaan ilta-aikaan. Täkäläiset baarit on vaan niin paskoja ja tää typerä tupakkalaki vaikuttaa myös, alkoholin juomisen yhteydessä vain kuuluu erottamattomana osana kuvioon tupakointi. Ja ei, tupakkakopit eivät todellakaan ole mikään ratkaisu.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Plazalaisten menopaikat

Viesti Kirjoittaja numppi » 11 Marras 2011 13:18

Tirkka kirjoitti:Yllättävää ettei Jarmo käy Hevimestassa. Vai onko sitä paikkaa enää olemassakaan? En käy baareissa niin on vähän hakusessa nää Oulun baarit. :o
Täytyy sanoa, että omassa kaveripiirissä mie olen aikalailla yksin tämän musiikkimakuni puolesta, joten pääasiassa nykyään noissa "urheilu"baareissa möykkäämme. Ja kyllähän tuo Hevimesta siinä Peppersin vieressä vielä seisoo.

Ja kuulin että Levillä Árranin pubin tilale on tullu pitseria. Petyin ja hämmennyin.
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Plazalaisten menopaikat

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 11 Marras 2011 13:52

Silloin kuin vielä pystyin niin Kuopion parhaat paikat oli Malja ja suorastaan legendaarinen Henry's Bub. Nykyään jo 1,5 vuotta saikulla ja Buarielämä on jäänyt taka-alalle. Nuorempana tietenkin Kauppakadun päästä päähän oli suoritus johon kaikki ei ole pystyneet siis noin 22 eri Baaria kun sääntönä oli, ettei Kauppakadulta saanut poiketa 100 metriä. Bierstube YET, Ottopoika, Pollenpotku, Melly's, Rose, Pikku Pietari, Mualiman Napa .... :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”