BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Marianne » 05 Tammi 2011 16:05

Ei tänne viitsi paljoa kirjoitella, koska Minna tai joku muu on heti kärkkäänä arvostelemassa kun sanoo jotain.

Minulla on vuosikaudet avatar valmiina, mutta en osaa kutistaa sitä niin että mahtuisi tähän. Olen samaa mieltä Tuusannuuskan ja Tirkan kanssa, avatar antaa ikäänkuin kasvot kirjoittajalle.

Ja kun en seuraa livea vaan vain dailyja ja teksti-tv:tä, en paljoa uskaltaudu kommentoimaan ohjelmaa kun voin olla väärässä. Miten sitä jollain voi riittääkin sanottavaa yhdestä tv-ohjelmasta. Minulla ei ole oikein muuta sanottavaa kuin kenet haluan ulos, kuka on suosikkini ja inhokkini ja mitä mieltä olen tehtävistä. Ja tietokoneella kirjoitus ei ole ihan vahvin lajini, en osaa oikein lauseen muodostusta....

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Tammi 2011 17:03

Marianne kirjoitti:Minulla on vuosikaudet avatar valmiina, mutta en osaa kutistaa sitä niin että mahtuisi tähän.
Paintilla saa aika helposti kutistettua. Siellä on semmonen valinta kuin, muuta kokoa. Siitä laittaa sitten kuvaan maksimissaan leveydeksi 155 pikseliä ja korkeudeksi 115 pikseliä. Ei pitäis tuottaa suuria ongelmia. :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja minna » 05 Tammi 2011 17:48

Marianne kirjoitti:Ei tänne viitsi paljoa kirjoitella, koska Minna tai joku muu on heti kärkkäänä arvostelemassa kun sanoo jotain.

What the...? :o
Eli sinulle ei saa vastata takaisin omia mielipiteitään sinun mielipiteistäsi vai mitäs ihmettä tällä nyt tarkoitetaan?
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja realityfan » 05 Tammi 2011 22:54

Tänä vuonna oli niin paljon hyviä kirjoittelijoita tällä foorumilla, että en kyennyt antamaan ääniä ollenkaan. Niin tasaista settiä täällä mielestäni oli. Vanhat parrat oli tietenkin vauhdissaan, mutta niin oli myös uudet tulokkaatkin. Englanninkielistä asukasvaihtoraportointia en ehtinyt seuraamaan ollenkaan.

Isot kiitokset kaikille kirjoittelijoille ja äänestäjille. En tiedä kuinka paljon muut foorumistit seuraavat muita BB-foorumeja, mutta tällä kaudella en lukenut ensimmäistäkään viestiä miltään muulta foorumilta. Sekin osoittaa sen, kuinka laadukasta juttua täällä syntyy. Kiitos.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Tammi 2011 23:53

Marianne kirjoitti:Minulla on vuosikaudet avatar valmiina, mutta en osaa kutistaa sitä niin että mahtuisi tähän.
Täällä voi pienentää kuvia helposti. Ensin painat Selaa... ja valitset kuvan koneeltasi. Sen jälkeen Select New Maximum Image dimension -kohdassa valitset Custom ja laitat siihen uuden koon. Sitten vaan painat Resize ja voilà.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Tammi 2011 00:33

Kyynikko sisälläni sanoo, että joku joka ei ole vuosikausissa oppinut pienentämään kuvaa, ei osallistu keskusteluihin koska pelkää muiden olevan eri mieltä ja silti valittaa vähistä pisteistä ei ansaitsekaan pisteitä.

Avatar
jondrs
Intruuderi
Viestit: 295
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:56

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja jondrs » 06 Tammi 2011 02:47

Ohhoh! Olen ollut poissa pelistä reilun kuukauden, ja unohdin antaa äänetkin.. noh ensi vuonna sitten :oops:
Onnittelut voittajalle, ja kiitokset calderyonille pojosta! :D
Kuva

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Marianne » 06 Tammi 2011 13:26

No niin, nyt sain tehtyä. Teen vielä pari lisää varmuuden vuoksi. Kiitos paljon Zygerölle neuvoista.

Minna, otan mielelläni rakentavaa kritiikkiä vastaan mutta ei tarvitse aina olla niin negatiivinen.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 07 Tammi 2011 23:59

Juu, kiitoksia pisteistä kaikille niitä jaelleille, nyt kun vihdoinkin taas ehti ja muisti tännekin kurkata. Enemmän tuli mitä olisin kuvitellutkaan, joten tämän perusteella joudutte kärsimään minua vielä seuraavillakin kausilla mikäli niitä koskaan tulee.

Jäämme siis odottelemaan mitä tuleman pitää, ja missä muodossa.

Jaa juu, ja Marianne, got to like the avatar. :tu
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja rink » 08 Tammi 2011 13:54

Onnittelut BrutalGentlemannille ja muillekin ääniä saaneille ja antaneille.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja omelia » 12 Tammi 2011 23:33

Onnittelut kaikille ! Ensin minua vähän hymyilytti, kun näin tämän kilpailun, mutta kyllähän tuo sitten kuitenkin kummasti hivelee olla Vuoden tulokas sekä 10.sijalla kaikista foorumilaisista Kuva :) Kiitos vain äänestäjille, BB-talosta tippuisin heti pois kaikkien aikojen tapettina, mutta kirjoittamalla itsensä ilmaisu sujuu aina jotenkin hyvin helposti ja tietysti 24/7-katsojana on vähän helpompi kirjoittaa kaudesta ja asukkaista kommentteja kuin kooste-katsojana :) En äänestänyt itse tässä kisassa ketään, aloitin kyllä kaksikin kertaa, mutta minulle on aina vaikeaa laittaa ketään paremmuusjärjestykseen :oops: Ja hyviä kirjoittajia ja ennen kaikkea niitä, jotka osaa kirjoittaa perustellen on täällä niin paljon.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 20 Tammi 2011 01:06

Jaettu 55. sija.

Tälle vuodelle on selkeä tavoite, päästä maailmancupin pisteille. Parhaani teen, katsotaan mihin se riittää. Pääasia, että on kivaa.



30 parasta saa maailmancupin pisteitä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 20 Tammi 2011 01:16

DosterMan kirjoitti:Jaettu 55. sija.

Tälle vuodelle on selkeä tavoite, päästä maailmancupin pisteille. Parhaani teen, katsotaan mihin se riittää. Pääasia, että on kivaa.



30 parasta saa maailmancupin pisteitä.
Noouu! :madone: Pisteen/Sijan päässä maailmancupin pisteistä. Damned. [smilie=thefinger.gif] [smilie=rlp_smilie_130.gif] [smilie=a_listenuppunks.gif] [smilie=a_madtongue.gif]

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Tammi 2011 11:55

^ Faktorien piikkiin näin marginaaliset erot.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2010 TULOKSET & jälkipelit

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 27 Tammi 2011 01:15

\o/ Kiitän pisteistä ja varsin komiasta sijasta! :lets dance:

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”