BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Marras 2009 15:03

Ohoh. Enpä olisi uskonut, että noin paljon olisin jo pisteitä saanut. Kiitoksia Jurvelle, Mamalle, Kari-Matille ja Muffinssille pisteistä. Oma listani tulee varmasti ennen vuodenvaihdetta. Tällä hetkellä listalla on vielä 34 nimimerkkiä, joten karsintaa joutuu vielä harrastamaan kovalla kädellä. Kuusi varmaa nimimerkkiä olen saanut jo päätettyä, mutta muuten on vielä vahvasti vaiheessa. Tää on oikeesti aika vaikeeta, koska täällä on paljon hyviä kirjoittajia.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 23 Marras 2009 21:25

Kiitos Muffinssi pisteistä, mukava kun joku muistaa. Oma lista tulee kyllä aikanaan ja tänä vuonna saattaa aktiivisuus Pinoy puolella korostua pisteiden annossa.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 23 Marras 2009 21:59

Zygerö kirjoitti:Tällä hetkellä listalla on vielä 34 nimimerkkiä, joten karsintaa joutuu vielä harrastamaan kovalla kädellä.
Sinulla on puolet parempi tilanne kuin minulla, sillä minulla on vielä tasan kaksinkertainen määrä nimiä jälellä eli 68kpl, tää karsinta on rankempaa kuin uskoinkaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Marras 2009 22:55

minna kirjoitti:EDIT: Itse rupean vasta BB:n jälkeen mietiskelemään noita pisteitä. Eli kyllä tässä jonkin aikaa menee ennenkuin omat pisteet tulee. Täällä on tänä vuonna monet skarapannut kovasti ja paljon hyviä uusia on myös tullut. Vaikea urakka.
Njoo, mutta kannattaa muistaa miten viime vuonna kävi.. kisa ennenaikaisesti poikki jne. Viime vuonna monien äänet jäi antamatta, kun hyväuskoisina odottivat ja lupaukset eivät toteutuneet. :noup:
Viimeksi muokannut Spencer, 23 Marras 2009 23:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Luetko foorumin säännöt uudestaan. Tahallinen provosointi/ärsyttäminen on kielletty, pitäisihän sinun se jo kahden porttikiellon jälkeen tietää. Trollaamiselle stoppi nyt, kiitos.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Marras 2009 01:27

ff kirjoitti:Hyvä juttu tämä, että pisteitä saa antaa nyt 15 henkilölle. Itsehän mm. tästä juurikin ehdotin muiden mukana että vähän useammalle pitäisi pystyä pisteitä antamaan, koska väriä ja laatua löytyy monesta kirjoittajasta.
Jep. Mietin ensiksi, että pisteitä voisi antaa jopa kahdellekymmenelle tyypille, mutta päädyin lopulta tuohon viiteentoista.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Petri » 24 Marras 2009 08:00

En tiedä saako muiden antamia ääniä kommentoida, mutta nuo Punden äänet ja perustelut saivat melkein kahvit lentämään naurun myötä näppikselle töissä. :thumbsup

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 24 Marras 2009 08:37

Jurve kirjoitti:
minna kirjoitti:
Muffinssi kirjoitti:Voi hitto, unohdin Big Motherin kokonaan :s
Juurikin tälläisten asioiden takia en aio tehdä listaa ihan äkkiä vain hetken mielijohteesta. Tää on tärkeä kisa ;)
Mä en taas halunnut jäädä oottamaan mahdollista viime hetken skarppaamisia tätä "kilpailua" varten. 2-3 nimimerkkiä olisi listalleni vielä kuulunut. Pahoitteluni erityisesti Big Motherille. :hug:

Ei mitään, on ollut sen verran kuivaa tää kausi kirjoittelun puoleen mulla, et hyvä kun edes muistitte olemassaoloni.

Jollain tapaa olen helpottunut, että en kuulu Punden listalle.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja James » 24 Marras 2009 12:27

Oho, jaiba se sieltä iski sellaiset pisteet tauluun, että oksat pois. Pitänee se sitten uskoa, että minua huomataan enemmän nyt tämän vuoden äänestyksessä kun olen yli vuoden ollut paikalla. En sitten tiedä vaikuttaako se, että olen täällä pyörinyt myös joulu-elokuun välisen ajan :)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 24 Marras 2009 20:45

Kiitos vaan Pundelle 13 pisteestä, vaikka vaikutti hieman vittuilulta :roll: nauroit kuitenkin sain monesta kommentista :hahaha:

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 25 Marras 2009 00:15

Petri kirjoitti:En tiedä saako muiden antamia ääniä kommentoida, mutta nuo Punden äänet ja perustelut saivat melkein kahvit lentämään naurun myötä näppikselle töissä. :thumbsup
Samoin, kun eilen illalla luin ne, niin nauratti vielä nukkumaan mennessäkin. :lol:

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 25 Marras 2009 12:50

Oho, oon saanu hyviä pisteitä. En odottanut mitään. Kiitos!

Ja Pundeltakin maininnan ettei tullut paha mieli :>

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja sally » 27 Marras 2009 20:44

Siis tänä vuonna vasta ekaa kertaa tajusin, että täällä on tällaisia palkintogaaloja järjestetty ja mikä mielettömimmän pöyristyttävintä, että olen onnistunut saamaan pisteitä :D wow thanks! oikeesti :D

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 27 Marras 2009 21:58

Kiitos reilulaktasiiville pisteistä :hug:

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mama » 28 Marras 2009 09:53

Pisteistä nöyrän kiitollisena :oops:

Enpä olis uskonut saavani pistettäkään [smilie=vibes.gif]
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Marras 2009 16:41

Tuusannuuskalle suurkiitokset, tuli hyvä mieli. Pundelle myös. :wink:
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 29 Marras 2009 18:36

Emmie jaksant oottaa kauden loppuun. Pussit tyhjät nyt. Kiitokset kaikille modeille vapaaehtoistyöstä.

Erikoismainintana vielä kauden hauskin kommenttiketju foorumilla by slamjam & bb-kärpänen

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Marras 2009 18:52

Mole kirjoitti:Kiitokset kaikille modeille vapaaehtoistyöstä.
Kiitos kiitos Myyrä, ja lämpimät kiitokset myös pointseista! Kuva Ensi kaudeksi otetaan varmaan taas muutama mode lisää. Tämä kausi on ollut ajoittain aikamoista haipakkaa ja apuvoimia tarvitaan.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Joanna » 29 Marras 2009 20:46

Tuusannuuskalle tuhat kiitosta kun minullekin muutaman pisteen soit, piristi kyllä päivää. :mrgreen:
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 30 Marras 2009 01:44

Ajattelin nyt laittaa oman listani, ettei unohdu. Tätä on nyt viikon päivät mietitty ja vaikeaa se oli. Listalta jäi vähintään parisenkymmentä hyvää kirjoittajaa pois, mutta niillä rajoilla on mentävä, jotka saadaan. Yritin kovasti hahmotella jonkunlaisia perustelujakin valinnoilleni, mutta niistä tuli enimmäkseen "hyvä tyyppi"- ja "asiallinen kirjoittaja"-paskaa, joten jätin ne pois.

Haluan tähän kuitenkin eritellä vielä muutaman erityismaininnan.

Vuoden mode: tuusannuuska
Vuoden raportoija: [juuso]
Vuoden tulokas: Taika
Vuoden vaihto-oppilas: BrutalGentleman

Lisämaininnan listan ulkopuolelta ansaitsevat (ainakin) seuraavat: Jacobus, Bandit, Sathel, Slamjam, Jurve, jaiba, Bna, calderyon, effie, realityfan, wäinämöinen, Realcowboy, Kari-Matti, James, Petri ja Maligne. :thumbsup
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Marras 2009 01:44

Oon saanu huolestuttavan vähän pisteitä, herätkää hei! Olin sentäs perintöprinsessa viime vuona (aika hyvin Trollilta, eix nii sihi? :) ), eix se paina missään?!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Marras 2009 01:52

Punde kirjoitti:Oon saanu huolestuttavan vähän pisteitä, herätkää hei! Olin sentäs perintöprinsessa viime vuona (aika hyvin Trollilta, eix nii sihi? :) ), eix se paina missään?!
Ei, koska tänä vuonna minä vien ja muut vikisee!

(Holy shit noita pisteitä hei, ootteko te seonnu!)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jurve » 30 Marras 2009 08:39

[smilie=a_happyhappy.gif]

Sathelille ja Zygerölle kiitokset pisteistä ja lisämaininnoista. Monesti on tuntunut, että kannattaako täällä asioita sanoa miten sanon, mutta kiva huomata että joitakin ne on ainakin aika-ajoin kiinnostaneet. [smilie=a_goodjob.gif]

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”