BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2009 00:35

Kiitti James pisteistä hauska, että otit stacynkin mukaan. BB asukit jotka uskaltautuu kirjoittelemaan Plazalle täytyy vaan ihailla, kun pistävät päänsä mahdolliseen leijonan kitaan. Propsit Terolle, Jamolle ja Harrille :thumbsup
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Joanna » 02 Joulu 2009 11:32

Jamesille kiitokset pisteistä minultakin!
edit/ kiitos myös realityfanille!

Omalla listallani alkaa olla jo kymmenisen forumistia. Vielä muutama hakusessa (tai oikeastaanhan noita ei tarvi hakemalla hakea, hankalaa tässä on päättää, ketkä karsia listalta pois...).
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja James » 02 Joulu 2009 12:54

Nyt täytyy pahoitella. Annoin 1 pisteen stacylle, mutta huomasin ettei hän olekaan kirjoittanut vielä 50:tä viestiä. Sallitaanko tuo tässä tapauksessa vai pitääkö minun vaihtaa se toiseen? :(

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2009 12:58

^Eihän pisteiden antoon kirjoittelumäärä merkkaa 50 viestiä oli raja, että SAA antaa pisteitä joillekin. Ne joilla vaatimus täyttyy voi antaa pisteitä vaikka vain yhden viestin kirjoittajalle jos haluaa.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja James » 02 Joulu 2009 13:04

Spencer kirjoitti:
Säännöt
- äänestää saa ketä tahansa BBPlazalla vähintään 50 viestiä kirjoittanutta nimimerkkiä
- äänestysoikeus on kaikilla 21.11.2009 tai sitä ennen rekisteröityneillä, joilla on vähintään 50 viestiä kirjoitettuna
Kyllä minä mielestäni tein ajatuksissani selkeän virheen.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2009 13:09

^Tää selvensi kiitti James etten tee itse samaa mokaa olisin varmaan pistänyt Stacyn kanssa listalle ja ehkä myos Numpin sekä Paronin. Hyvä, että otit asian esille Spencer varmaan palaa asiaan jollain tavoin, että saat korjata asian. Laita priva Spencerille niin varmaan asia suttaantuu kuntoon.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Joulu 2009 13:15

James kirjoitti:Sallitaanko tuo tässä tapauksessa vai pitääkö minun vaihtaa se toiseen? :(
Ei tarvitse vaihtaa, saat poikkeusluvan.


Kiitokset pisteistä jaiba, Sathel, Zygerö, dpst ja James! Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja James » 02 Joulu 2009 13:28

Oih, kiitos Spencer. En tehnyt tuota todellakaan tarkoituksella vaan silkka vahinko oli kyseessä :)

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 02 Joulu 2009 21:55

Kiitokset pisteistä realityfan, kivaa kun joku muistaa kohtapuoleen munkin lista valmis vielä pieniä viilauksia vain.
Finding life since 1970, forum member #1223

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Joulu 2009 23:12

90 pistettä kasassa, uittu työ ootte hulluja. Kaks kertaa kauden aikana bännätylle trollimarttyyrille vaan sataa pojoja, uittu mie oon hyvä. Lisää vaan jotta voittajana lupaan uudistaa kaiken, ihan kaiken.

Saako täällä pitää vaalipuheita no ei se mitään.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 03 Joulu 2009 18:10

Spencer kirjoitti:
James kirjoitti:Sallitaanko tuo tässä tapauksessa vai pitääkö minun vaihtaa se toiseen? :(
Ei tarvitse vaihtaa, saat poikkeusluvan.

Tottakai saa poikkeusluvan, Stacy on iki-ihana-ihq-Harri. Jos tuo 1:n pisteen saaja olisi joku muu alle 50:n viestin kirjoittaja, veikkaisin että vaadittaisiin joku toinen nimimerkki, joku jolla on se 50 viestiä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Joulu 2009 18:18

Jason.S. kirjoitti:Tottakai saa poikkeusluvan, Stacy on iki-ihana-ihq-Harri. Jos tuo 1:n pisteen saaja olisi joku muu alle 50:n viestin kirjoittaja, veikkaisin että vaadittaisiin joku toinen nimimerkki, joku jolla on se 50 viestiä.
Ei tämä nyt niin vakavaa ole. :) Jos välttämättä haluaa antaa pisteen jollekin alle 50 viestiä kirjoittaneelle, niin poikkeuslupa kyllä irtoaa helposti. YV.tä vaan minulle.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja dpst » 06 Joulu 2009 20:20

Onkos Jonilla käynyt jokin moka äänestyksessä? Modet näköjään korjaskin jo viestin pois.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Marianne » 16 Joulu 2009 14:43

Äänestikö joku MINUA!? :shock: Uu mai gaad. Itse olen monesti ajatellut sulkea nikkini ja toimittaa itseni pöpilään, kun juttuni on niin outoja joskus. Mutta kiitos Sathel,jos niin oikeasti teit.
Itse en nyt äänestä ketään, kun en muista kunnolla nikkejä. Mutta tasaisesti kiitos kaikille luonneanalyyseistä asukkaista, ilman niitä bb:n katselu olisi hankalaa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Joulu 2009 23:13

Sinne meni tämän vuoden huiput.
Muutamia tärkeitä nimiä jäi listasta pois, mutta kyllä tuosta tuon viisitoista parasta kokosi ihan ongelmitta mielestäni.

Nämä kyseiset henkilöt ovat tosiaan mielestäni tehneet foorumin tänä vuonna sellaiseksi josta pidän (poislukien tosin Punden bannien aiheutukset).

Ja kiitoksia pisteistä <3

EDIT: Jäi muuten Juusolta nuo hakaset pois, mutta eiköhän kaikki tiedä ketä tarkoitetaan.
En uskalla tosiaan edioida sitä tuohon viestiin kun joku voi olla sitten vihainen..
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Joulu 2009 23:34

Ohhoh! Ihan sanattomaksi vetää. Kiitoksia minnalle ja muillekin minua pisteillä muistaneille. En kyllä villeimmissä kuvitelmissanikaan ajatellut saavani tässä montaa pistettä, saati sitten tällaista saalista.

Viime vuonna vielä vaan lueskelin näitä viestejä uskaltamatta rekisteröidä itseäni tänne, kun ajattelin, etten kuitenkaan osaa itseäni kunnolla/ymmärrettävästi ilmaista. Täytyy kuitenkin sanoa, että mainio on tämä foorumi. Tällaista erilaisten kirjoittajien (varsinkin näin hyvätasoisten) kirjoa on vaikea muilta nettifoorumeilta löytää. Perseennuolu loppuu tähän. :wink:

Usein tällaiset n00bit, vai mitä ne nyt on, savustetaan rankalla kädellä takavasemmalle, mutta täällä oli kuitenkin lämmin vastaanotto ja olen omasta mielestäni päässyt ihan hyvin mukaan (jopa joihinkin "inside-juttuihin").
Perseennuolu loppuu tähän. :wink:
No ei se loppunutkaan vielä, mutta nyt loppuu.

Toivottavasti ylläpito jaksaa pitää foorumia pystyssä, koska olen viihtynyt täällä hyvin ja jatkan viihtymistä myös tulevaisuudessa. (Mitä? Ei tuo enää ollut mitään perseennuolemista. :P )
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 20 Joulu 2009 10:52

Veti aivan sanattomaksi, ei muuta kuin kiitos ja kumarrus minnalle pojoista :roll:

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Joulu 2009 01:23

Todella tiukkaa teki jälleen koostaa 15 henkilöä, joille pisteitä jakelee.
Listasta tuli kuitenkin yön pikkutunteina ihan järkevännäköinen lista i suppose.
Zygerö oli tämän kauden tulokas omissa kirjoissa, kuten Tapzukka ja rauskuman olivat viime vuonna. Kärkitaistelu oli tiukkaa näiden kahden (tuusis vs. Zygerö) välillä, mutta joskus marginaalit ovat pienet ja tuusis sai täyden potin tällä kertaa. :P minna oli jo vuosi sittenkin korkealla, kuten nytkin. Uusina listalla viime vuoteen verrattuna olivat mielestäni ainakin Kari-Matti, effie, PIETRO, jyrtam, Slamjam ja Käpsytin.

Kiitän tässä samalla itselle annetuista pisteistä, joista Zygeröltä tuli yllättävänkin monta kaunis kiitos teille. [smilie=vibes.gif]
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 21 Joulu 2009 03:02

ff kirjoitti:Kärkitaistelu oli tiukkaa näiden kahden (tuusis vs. Zygerö) välillä, mutta joskus marginaalit ovat pienet ja tuusis sai täyden potin tällä kertaa.
Ja täysin ansaitusti. Nöyrä kiitos pisteistä ff:lle. Koen tarpeelliseksi myös ihan nimeltä kiittää kaikkia minua "äänestäneitä", joita en vielä ole kiittänyt. Kiitos tuusannuuska, Taika, Mole, Sathel, James, Tirkka ja Slamjam. Kiitos myös Burphille pisteistä, vaikkei niitä varmaan lasketakaan ja Pundelle maininnasta sekä kaikille lisämaininnan antaneille.

Nyt kun näitä muiden listoja on seuraillut, on jopa hieman jäänyt kaduttamaan, että hätäilin hieman oman listani kanssa, vaikka sitä kauan mietinkin. Kärkipää ei olisi kyllä enää muuttunut eikä tarkemmin ajateltuna ehkä muukaan lista, mutta silti se olisi ansainnut enemmän miettimisaikaa, koska olen huomannut, että olen jopa harkinnoissani unohtanut muutamia varteenotettavia kandidaatteja.

Ensi kaudella voisi mahdollisesti vielä laajentaa tätä listausta vaikka 20:een, vaikkei se viiden lisäys hirveästi listan tekoa helpottaisikaan. Nyt kuitenkin tuntuu, että niin paljon pisteitä ansaitsevia jää auttamatta listan ulkopuolelle.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 21 Joulu 2009 11:19

Thank you FF :cheers
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 21 Joulu 2009 15:27

Joni tainnut ymmärtää väärin pelin idean?

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 22 Joulu 2009 13:25

kemmoliyhdyskunta voi hyvin ja kiittää ff pisteistä :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”