Ansioituneet palstalaiset

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Widing » 17 Loka 2009 09:54

Punde - Paras kirjoittaja, ei ole liian puolueellinen, ja kirjoittaa hyvää tekstiä. Toivotaan että alkaa taas aktiiviseksi, we need you back!

[juuso] - Olin tuossa pari päivää ilman 24/7, ja olin täysin riippuvainen juusosta, loistavia raportteja. :thumbsup

Petri - Foorumin ns. legenda, kirjoittaa hyviä ja hauskoja kommentteja asukkaista.

Kari-Matti - Jotenkin on niin mahtava dissaamaan asukkaita, varsinkin Ragnarin dissaus herätti itsessäni iloa, hauska tyyppi. :D
Mulkero.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 17 Loka 2009 13:22

Minna, siiri.x, Big Mother, Spencer, calderyon , juuso, petri, ff, slamjam, zygerö, bna yms ... <3

e. lisäsin pari uutta tohon listaan :)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Loka 2009 15:14

Oli tätä komentoitava kuitenkin , vaikka ensin en aikonut, ihan tuon Juuson ahkeruuden takia live ketjun päivittäjänä. Erinomaista työtä :nerd: ; toivottavasti kädet ei kramppaa.
Pitää antaa samasta asiasta tunnustusta myös Jacobusille ja Banditille sekä ff:lle ja mamalle.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 20 Loka 2009 23:01

Kiitti Muffinssi, lisäsit mut aika kovaan joukkoon mut sitten loppukaudesta ruusut ja risut. Olet hyvä lisä hienoon foorumiime jatka hyvää työtä ja puolusta suosikkiasi positiivisesti äläkä välitä provoista joita harvat trollit heittää. Keep it smiling :thumbsup
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Loka 2009 11:13

Kiiitos Muffinssi :hug: ja muutkin minut maininneet.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja HPP » 29 Loka 2009 17:15

[Juuso] ja Slamjam ansaitsevat ruusuja ja toki monet muutkin (lista täydentynee hiljalleen).
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 29 Loka 2009 18:47

[juuso]lle isot kiitokset livepäivityksistä, samoin tärkeistä yhteenvedoista, kuten esimerkiksi tämänpäiväinen Dana-Kätlin-skisman kuvaus. :bow:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 04 Marras 2009 13:23

Käpsytin, asiallista kommentointia :thumbsup

Eikä todellakaan johdu vain siitä että on Kät-fani.

edit: Käpsyttimen paikkakunta on muuten myös kiintoisa :P
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 04 Marras 2009 13:33

Kiitti HPP ja kiva, että Ansku on vieläkin avassasi omat kiitokset sitten marraskuun lopulla kun Spencer pistää listan pystyyn. Jee viestien määrä sama kuin syntymä vuosi :blackeye No oli viestin kirjoittamisen aikaan.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Marras 2009 14:17

siiri.x kirjoitti:Käpsytin, asiallista kommentointia :thumbsup
Jep, Käpsytin on tehnyt hyvän vaikutuksen minuunkin. :tu

Näistä uusista tulokkaista positiivisesti mieleen on jäänyt myös erityisesti Zygerö, LuckyTheFox, sandman, Jason.S., Taika, AllEyes, UntamoW, Bandit, sunday, johnsmith, Goofy ja ysiluokka. Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 08 Marras 2009 18:16

Spencer kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:Käpsytin, asiallista kommentointia :thumbsup
Jep, Käpsytin on tehnyt hyvän vaikutuksen minuunkin. :tu

Näistä uusista tulokkaista positiivisesti mieleen on jäänyt myös erityisesti..... Jason.S..... Kuva
Oho, kiva että olen johonkin tehnyt vaikutuksen :shock: vaikka liveen en kirjoitakaan...

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Mama » 11 Marras 2009 11:55

Realcowboy kirjoitti:Ruusuja ja risuja voi antaa samanaikaisesti.

Itse suhtaudun ymmärtäväisesti ja huvittuneesti, jos joku innostuu fanittamaan täysillä jotain asukasta. Se jotenkin kuuluu Big Brotherin seuraamiseen. Muualla on tullut vastaan vieläkin innokkaampia Kätlin -faneja kuin täällä on.

Olen ollut hyvin tyytyväinen tänäkin vuonna foorumin kirjoittelun tasoon, melkein ainut joka todella ärsyttää on se, että joku kirjoittaa 24/7 -ketjuun kaksi viestiä peräkkäin.

Myönnän syyllistyväni tähän :oops: , mutta vaikka kuinka olen yrittänyt ongelmaa korjata, niin mulla on selaimissa sellainen "häiriö", etten pysty kirjoittamaan hervottoman pitkää viestiä, vaan kirjaimet alkaa vilisemään ja kursori pomppii pois siitä mihin olen kirjoittamassa. Tästä syystä joudun usein kirjoittamaan uuden viestin, vaikka olenkin ollut edellinen kirjoittaja.
Ja sellaisenkin synnin tunnustan kohdalleni, että jos livepäivitykseen ei ole aikoihin tullut mitään uutta, saatan aloittaa uuden viestin, vaikka edellinen on ollut minun. Tämän lupaan karsia pois.

Olen näistä molemmista tästä äärimmäisen pahoillani.. :oops: :(
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2009 12:26

Mama kirjoitti:Ja sellaisenkin synnin tunnustan kohdalleni, että jos livepäivitykseen ei ole aikoihin tullut mitään uutta, saatan aloittaa uuden viestin, vaikka edellinen on ollut minun. Tämän lupaan karsia pois.
Minusta tätä ei tarvitse karsia pois. Ei ne tuplat liveketjussa haittaa, muualla enemmän.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 11 Marras 2009 12:34

Mama kirjoitti:...mulla on selaimissa sellainen "häiriö", etten pysty kirjoittamaan hervottoman pitkää viestiä, vaan kirjaimet alkaa vilisemään ja kursori pomppii pois siitä mihin olen kirjoittamassa. Tästä syystä joudun usein kirjoittamaan uuden viestin, vaikka olenkin ollut edellinen kirjoittaja.
Sama ongelma. Tosin painin sen kanssa aina valmiiksi asti, ja vaivalla saan koko tekstin samaan viestiin. Ärsyttävän aikaavievää kyllä. :x

Jos jollain on apukeinoja niin tänne vaan! Siis ongelma on se, että jossain vaiheessa ei tekstikenttään enää saa sujuvasti lisättyä merkin merkkiä. Kursori ei suostu asettumaan rauhallisesti tekstin häntäpäähän, vaan lähtee omille teilleen ylemmäs.

En ole ajatellut, että syy olisi selaimessa. Pikemmin läppärissä itsessään tai Vistassa?

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Maligne » 11 Marras 2009 12:41

tuusannuuska kirjoitti:
Mama kirjoitti:Ja sellaisenkin synnin tunnustan kohdalleni, että jos livepäivitykseen ei ole aikoihin tullut mitään uutta, saatan aloittaa uuden viestin, vaikka edellinen on ollut minun. Tämän lupaan karsia pois.
Minusta tätä ei tarvitse karsia pois. Ei ne tuplat liveketjussa haittaa, muualla enemmän.
Eikä se jos on kaksi pitkää viestiä peräkkäin, ihan hyvin voi välillä pätkäistä ja aloittaa uutta.

Enemmän ne jos tulee miljoona "Toni pk" "Big Brother käski kaikki pihalle" "Stephania hakee kirjekuoren" "Ja nyt huudetaan" - tyylisiä lyhyitä viestejä peräjälkeen niin ärsyttää.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2009 12:55

ysiluokka kirjoitti:Jos jollain on apukeinoja niin tänne vaan! Siis ongelma on se, että jossain vaiheessa ei tekstikenttään enää saa sujuvasti lisättyä merkin merkkiä. Kursori ei suostu asettumaan rauhallisesti tekstin häntäpäähän, vaan lähtee omille teilleen ylemmäs.

En ole ajatellut, että syy olisi selaimessa. Pikemmin läppärissä itsessään tai Vistassa?
Tekeekö samaa ohjelmasta riippumatta vai antaako kirjoittaa esim. notepadiin pitkiä tekstejä?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 11 Marras 2009 13:06

^Ei havaittu ongelmia missään muualla kuin BBPlazalla. :? Notepad, word sun muut tottelevat moitteetta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2009 13:14

ysiluokka kirjoitti:^Ei havaittu ongelmia missään muualla kuin BBPlazalla. :? Notepad, word sun muut tottelevat moitteetta.
Sitten sanoisin vaan, notta copy & paste, saa ainakin rauhassa kirjoittaa niin pitkän tekstin kuin haluaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Elo 2011 02:26

Tuusannuuska ansaitsee kunniat koska on ollut mun toinen henkilökohtanen suosikki täältä jo ennen liittymistäni! Parhaat perustelut ja mielipiteet :tu

Big Mother koskettaa mua suuresti! Harmi ettet ole täällä nyt kun mä olisin, sun kanssa mä tutustuisin täältä IRL ykkösenä jos saisin valita kaikista!! <3

Spencer on koko paikan iso sydän!

Tirkka ei jätä koskaan kylmäksi, jos kliseisesti sanotaan! Mielenkiintosimpia palstalaisia, joka on iso osa koko paikkaa.

Ei hätää, jatkan joskus ;)
Ei heti liikaa makeeta mahantäydeltä, joten alotin näillä isommilla nimillä ja merkittävimmillä tämän hetken tyypeillä! Ja pakko jättää muutamii mahtavii tapauksii myöhemmäksi!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2011 09:00

orgasmienkeli kirjoitti:Tirkka ei jätä koskaan kylmäksi, jos kliseisesti sanotaan! Mielenkiintosimpia palstalaisia, joka on iso osa koko paikkaa.
Vau, kiitoksia! [smilie=vibes.gif]

Kyllähän minä kieltämättä Omituisten Otusten Kerhon jäseneksi varmaan kelpaisin, koetan siis pysyä mielenkiintoisena jatkossakin.
Totuus on tuolla ulkona.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 12 Syys 2011 19:21

orgasmienkeli kirjoitti:Big Mother koskettaa mua suuresti! Harmi ettet ole täällä nyt kun mä olisin, sun kanssa mä tutustuisin täältä IRL ykkösenä jos saisin valita kaikista!! <3
Kiitos ja kumarrus, että joku vielä muistaa munkin olemassa olon. [smilie=a_cool.gif] Kyllä mä täällä taustalla välillä häröilen. Ei vaan pahemmin tuu täällä etelän mailla seurailtua tuota Suomen BB:tä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2011 01:21

Kiitos, omelia kun taas tulit linjoille. Mielipiteitäsi on tosi kiva lukea. :tu
Tämä siis kaikkiin ketjuihin liittyen.
Viimeksi muokannut Zygerö, 14 Syys 2011 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Suvi-ketjusta.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”