Ansioituneet palstalaiset

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2011 09:00

orgasmienkeli kirjoitti:Tirkka ei jätä koskaan kylmäksi, jos kliseisesti sanotaan! Mielenkiintosimpia palstalaisia, joka on iso osa koko paikkaa.
Vau, kiitoksia! [smilie=vibes.gif]

Kyllähän minä kieltämättä Omituisten Otusten Kerhon jäseneksi varmaan kelpaisin, koetan siis pysyä mielenkiintoisena jatkossakin.
Totuus on tuolla ulkona.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 12 Syys 2011 19:21

orgasmienkeli kirjoitti:Big Mother koskettaa mua suuresti! Harmi ettet ole täällä nyt kun mä olisin, sun kanssa mä tutustuisin täältä IRL ykkösenä jos saisin valita kaikista!! <3
Kiitos ja kumarrus, että joku vielä muistaa munkin olemassa olon. [smilie=a_cool.gif] Kyllä mä täällä taustalla välillä häröilen. Ei vaan pahemmin tuu täällä etelän mailla seurailtua tuota Suomen BB:tä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Suvi Pehkonen

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2011 01:21

Kiitos, omelia kun taas tulit linjoille. Mielipiteitäsi on tosi kiva lukea. :tu
Tämä siis kaikkiin ketjuihin liittyen.
Viimeksi muokannut Zygerö, 14 Syys 2011 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Suvi-ketjusta.
a walking disaster

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2011 03:25

Iso peukku David Millsin aktivoitumiselle muutaman vuoden jälkeen tällä kaudella! [smilie=vibes.gif] Olisipas mukavaa jos muitakin vanhoja foorumikonkareita palailisi tänne vielä kirjoittelemaan aktiivisesti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2011 03:30

Big Mother kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Big Mother koskettaa mua suuresti! Harmi ettet ole täällä nyt kun mä olisin, sun kanssa mä tutustuisin täältä IRL ykkösenä jos saisin valita kaikista!! <3
Kiitos ja kumarrus, että joku vielä muistaa munkin olemassa olon. [smilie=a_cool.gif] Kyllä mä täällä taustalla välillä häröilen. Ei vaan pahemmin tuu täällä etelän mailla seurailtua tuota Suomen BB:tä.
Ei me olla edes käyty täällä koskaan samaan aikaan, mutta ihan pelkkien viestien perusteella oot jo paras täältä! :thumbsup

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Marras 2012 04:11

Janne kaipaili kehu-topicia ja eiköhän tämä aja sen asian? :abow:

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ansioituneet palstalaiset

Viesti Kirjoittaja janne » 04 Marras 2012 04:31

Haluan kiittää kaikkia BBPlazalaisia siitä, että olette tehneet tästä fouumista näin mukavan. Voin sanoa, että BBPlaza on paras foruumi mitä tiedän :love61:

Kaikille modeille (ja muillekkin BBPlazalaisille) kiitoksia siitä, että olette ystävällisiä, ettekä esim. Heti rupea huutamaan "onko noin vaikea lukea noita sääntöjä" yms. Calderyonille ja Spencerille kiitoksia uutisoinnista ulkomaiden BB-ketjuissa. Ja muutenkin kiitoksia kaikille jotka kirjottelevat Brittien-BB ketjuihin, sillä olen suuri Britannian BB:n fani. Kaikille live-ketjun päivittäjille kiitoksia paljon myös! Jonksun, Marika1, Big Motherin, Tirkan, orgasmienkelin, Scherzyn, Punden ja monen muun kirjoituksia on tosi kiva lukea silloin kun Suomen BB ei ole käynnissä.

Paljon muutakin voisin vielä kirjoitella ja kiitellä mutta nyt ei jaksa, koska väsyttää :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”