Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jaake » 25 Tammi 2005 12:29

19,68 vuotta, Oulusta, neljäs vuosi lukiossa (puolet yo-kirjoituksista kirjoitettuna). Poikamieselämää pienehkössä yksiössä, lemmikkejä uiskentelee akvaariossa.
BBPlazalla -04 alkukesästä lähtien, BB:tä seurannut kesästä -03.

Päivitetty 26.10.06

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 25 Tammi 2005 13:52

Jospa sitten jotain.

18-vuotias tyttölapsi Kotkasta olen.
BBfanius alkoi vasta tuosta BB4.stä. Nyt olisi sitten himoja tilata noita aikaisempia dvd.nä. Tosin aksenttien ymmärtämiset pelottaa :x
Ja fanitus lähti äidiltäni :D Hän nimittäin on seurannut alusta lähtien.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 25 Tammi 2005 14:22

23-vuotias nainen löytyy täältä, tai ni kirjoitushetkel viel 22 mut ei tuoho 23:kaan ole kovin montaa kuukautta :wink: Asustelen Lappeenrannassa avomieheni kanssa.

Ammattiopistossa alkavat olla opiskelut jo loppusuoralla. Ja harrastuksina o mm. Kauniit ja rohkeat -kuvien keräily (ja kaikkea muuta siihe liittyvää), keilailu, uinti, pyöräily.....

Olen katsonut varmaa kaikki nää Big Brotherit, tosin alussa en iha kiinni ollu viel mut viimeisimmissä olen.

mike*man
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 25 Tammi 2005 17:05
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja mike*man » 25 Tammi 2005 17:11

Mä oon 13 vuotias.... Oulussa asun ja seiska luokkaa käyn. Harrastuksia ei oikeestaa ole. Paitsi netissä roikkuminen. Yleensä mut lötää aapelista pelailemasta. Lähes samanlaisella nickillä :D Ohjelmat mitkä aina pitää katsoa: Ehdottomasti kaikki euroviisuihin liittyvä :oops: :lol: bigbrotherit ja salattuja elämiäki joskus katon. Niin ja everwood.

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 25 Tammi 2005 17:35

Päivää vaan. Meikäläinen on tällainen outoakin oudompi elämätön tytteli. Iän kerron sitten ensi viikolla ;) Sen voin paljastaa, että se on silloin 16... Harrastuksiin kuuluu tanssi ja tanssi. Ja irkkaus. Tanssi kahdesti sen takia, että tanssin kahdessa ryhmässä; kansantanssiryhmässä nimeltä Revontulet olen tanssinut kuusi ja puoli vuotta ja tanssifantasiassa, jossa tanssitaan ihan mitä vaan, olen tanssinut nyt puolisen vuotta. Ja irkkaus ei oikeastaan ole harrastus, vaan elämäntapa. No, se siitä. Jos haluat tietää lisää, saa heittää yksärillä.

ps. Punde <3

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 25 Tammi 2005 21:59

Mä oon 17 vuotias tyttö... täytän kyll "jo" syyskuussa 18 :D.
Lempiohjelmani on everwood<3 ja heti hyvänä kakkosena tulee oc. Sitten katon mm. bb:tä, kumman kaa jne... mulla on keskipitkät tummanruskeen punertavat (?) hiukset (just värjäsin)... mulla on kisu Vilma ja harrastukseni on hevoset, nyt lähinnä... :) mulla on kuvia irc-galleriassa nimellä [L3]... Ei tässä sit muuta...

Avatar
ruuti
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Tammi 2005 22:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ruuti » 25 Tammi 2005 22:50

Minä... olen 21-vuotta (niin siis 2.2. alkaen :P) tyttö ja Vantaalla asustan.
Vuokrakaksiota sotkee lisäkseni mies ja kaksi kissaa.
Koulut on tällä erää käyty, talousahallinnon merkonomiksi olen valmistunut. Töissä tulee siis käytyä.
Telkusta tulee katsottua paljon realitya.
OC:n ja everwoodin olen skipannut kokonaan jotta ei tarvitsisi aina telkun ääressä olla. Tosin salkkarit pitääkin nähdä jokapv..
Suomen Big Brotheriin osallistuminen ei olisi mikään mahdottomuus, en kylläkään usko että kukaan haluaisi minua katsella päivästä toiseen telkusta. Joten jääköön se tekemättä.

Edit. Huhhuh, elämä muuttunut, joten muokataanpas tietoja.
Mies oli, mies meni. Yksin jäin kissojen kanssa, kaksio muuttui yksiöksi. Ikää tällä hetkellä 22v. OC:ta ja Everwoodia en edelleenkään katso. Salkkarit kyllä :grin:

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 26 Tammi 2005 14:54

Olen 18-vuotias poika Turun läheltä. Matamin kanssa loimme BBPlazan 2004 keväällä ennen Big Brother 4 ilmestymistä Subille.

Oma BB faniuteni alkoi jo BB2 aikaan, seuraamalla sitä maikkarilta joka viikonloppu, missä sitten perheeni kanssa olinkaan (sukulaisten mökillä yms.. suuntasin heti ensimmäisenä tv:n ääreen :lol: ) Tyhmänä menin kerran nettiin selailemaan jotain Britti-sivustoa, jolta löysin tietenkin Brianin nimen ja winner -sanan samasta lauseesta.. Kuullessani BB3 jatkuvan vain ja ainostaan Subin puolella, painostin porukoita hankkimaan kaapeli-tv:tä tai digiboxia kotiin.. Kun sitten piti vertailla kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi näin BB3 jostain Timin häädöstä lähtien.. BB4:än fanitin ihan uudenlaisella innolla, josta innostus on muuttunut lähes riippuvuudeksi..

Nousiaisten lukiossa aloitin nyt abivuoden, jonka jälkeen voisin lähteä lukemaan yliopistolle uskontoo/filosofiaa/psykologiaa/mediatutkimusta/suomen kieltä tms. tai sitten voisin hyödyntää harrastuksiani (piano, laulu, tanssi, teatteri) jotenkin..

Televisiosta katson muutamia välttämättömiä sarjoja, kuten Mullan alla ja Big Brother.. Muut ovat jääneet vähemmälle.. Katselen jos jaksan/huvittaa/ehin.. Koneella oon kuluttanut aikaa kuluneen vuoden aikana varmaan enemmän kuin koskaan ennen! Syy lienee tässä sivustossa.. Täytyy katsoa, kuinka pitkään tätä vielä jaksaa.. eiköhän vielä melko pitkään :P

Vähän päivitetympi versio 27.9.2006

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 26 Tammi 2005 17:59

Olen siis 15 vuotias tytteli Keski-Suomesta!!Olin täällä ennen tätä uutta hommelia, oikeestaan aika alusta asti, nimittäin viime toukokuusta!!Ysin jälkeen pitäis päästä lähtemään jonneki vähän isompaan paikkaan opiskelemaan!!!Joo, harrastuksia ei pahemmin ole (telkkari vie kaiken ajan :D ) Myönnän olen toooosi koukussa telkkariin!!Mutta ei tässä ihmeempiä...
"take what you can, give nothing back"

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 26 Tammi 2005 18:25

Jk kirjoitti:Mä oon 16-vuotias poika Nousiaisista Turun läheltä, joka (yllätys, yllätys) matamin kanssa ylläpitää sivustoa, eli jos jollekin vielä ei ole mun 'itsekeskeisistä' viesteistä käyny selville, niin mä olen pomo! :lol:

Lukiota käyn ensimmäistä vuotta ja tarkoituksena ois suunnata tulevaisuudessa, ehkä jonnekin täältä pahamaineisesta 'Turusta' (pidän siis itseäni turkulaisena, vaikken sitä olekaan).

Vapaa aikaani kuuluu jazz, niin musiikki kuin tanssityylinä, klassinen piano ja teatteri/ilmaisutaito produktiot. Tulevaisuudessa ois kiva lähteä lukemaan uskontotiedettä.

Televisiosta katson muutamia välttämättömiä sarjoja, kuten Mullan alla. Tosi-tv, varsinkin amerikkalainen on mielestäni television täyttävää potaskaa, mutta poikkeuksena tulee Big Brother, joka on ohjelmista nro. 1. En voi väittää, ettenkö silti 'itseänikin vastaan' joitain realityjä seuraisi.
Siis sä oot 16? mä luulin et ainaki 22... :D mutta näköjään oon ollu erittäin väärässä! :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Tammi 2005 20:44

24, m, opiskelija, jns, komee, kiva, söpö, hauska, katkera, kyyninen, sinkku, älykäs, tumma, vaalea, oranssi, runebergin torttu, japani.

Vedä yli 3 kohtaa mitkä eivät pidä paikkaansa ni taputan olkapäälle ja sanon: hyvä, hyvä.

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 26 Tammi 2005 22:31

Mun nikki irc-galleriassa ei oo muuten enää [L3], vaan vaihdoin sen eli se on nyt ^muurahaiskarhu! Käykää kattomassa!!! :) ja voitte kommentoida...

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 26 Tammi 2005 22:38

Punde kirjoitti:24, m, opiskelija, jns, komee, kiva, söpö, hauska, katkera, kyyninen, sinkku, älykäs, tumma, vaalea, oranssi, runebergin torttu, japani.

Vedä yli 3 kohtaa mitkä eivät pidä paikkaansa ni taputan olkapäälle ja sanon: hyvä, hyvä.
Mää sanoisin, että komee, kiva ja söpö. No eii... Ehkä sittenkin oranssi, runebergin ja torttu :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Tammi 2005 22:39

Mullaki on kuva irc gallerias! mun nicki on vähä vaikee keksii mut uskon et nokke limmat keksii sen ku vähä miettii!! :D

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 26 Tammi 2005 22:46

Punde kirjoitti:Mullaki on kuva irc gallerias! mun nicki on vähä vaikee keksii mut uskon et nokke limmat keksii sen ku vähä miettii!! :D
Noh sit mulla ei oo mitään aikomustakaan arvata, koska en oo nokkela... mullaki on kuvia siellä... sano sun nicki! :)

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 26 Tammi 2005 22:50

Mullaki on kuvii siel ircis niinq hei kans!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Tammi 2005 22:55

nelly kirjoitti:
Punde kirjoitti:Mullaki on kuva irc gallerias! mun nicki on vähä vaikee keksii mut uskon et nokke limmat keksii sen ku vähä miettii!! :D
Noh sit mulla ei oo mitään aikomustakaan arvata, koska en oo nokkela... mullaki on kuvia siellä... sano sun nicki! :)
Kun otat miun nickin täällä, kirjotat lopusta alkuun ja sit luet väärinpäin sen, lisäät loppuu "kameli", kirjotat uusiks sen yhdistetyn sanan väärinpäin, poistat alusta 6 kirjainta ja kirjotat taas sen väärinpäin, ni saat miun nickin gallerias.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 26 Tammi 2005 23:03

Keskustelu IRC-galleriasta + kuvista voisi jatkua tuossa siihen tarkoitukseen tekemässäni topicissa.

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 29 Tammi 2005 17:11

nansi kirjoitti:Vitsit nää iät on mulle järkytyksiä :o JK:takin oon luullut paljon vanhemmaksi :D
Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut sydäreitä.. :lol:

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Viesti Kirjoittaja yadah » 30 Tammi 2005 18:23

Juupajuu.. mä olen vielä 20vee tytöntyllerö Espoosta. Mun innostukseni BB:hen alkoi sillo sen Britti-BB2:sen aikoihin..se tuli kokonaan katsottu.. sit välillä tuli sita BB3 katsottuu ja BB4 taas tuli melkein kokonaan.
Harrastuksiin ei taida muuta kuulua ku koneella istumin: meseily, irkkaaminen, ja 10 muilla foorumeilla pyöriminen (useimmilla foorumeilla olen alien-nimellä).. ja myös välillä tulee käytyy keikoilla ja kaiken maailman konserteissa...

Galleriasta löytyy kuvia.. yadee nimimerkillä..
Semmoista tänää.. :D

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 31 Tammi 2005 14:17

Matami - neljännes vuosisadan ikäinen, muutama vuosi sitten pohjoiseen kotiutunut (ainaisesti nuori) täti-ihminen. Big Brother innostus lähti tuossa männä vuosina, kun olin Briteissä BB2:n aikaan. Siviiliammatti, siis se BBplazan ulkopuolinen, on tietenkin tonttu ja siinä sivussa milloin mitäkin muuta - mm. ravintolat ovat tulleet tutuksi jo työnkin puolesta (myönnän käyneeni tosin joskus asiakkaanakin). Ikuisena mietintänä on kuitenkin se, miksikä sitä "isona" ryhtyisikään.. Tuon keksittyäni lähden sitten varmaan homehduttamaan itseäni yliopistoon.

Perheyhteisöön kuuluu läjä kaikenkarvaisia piskejä ja mies, jotka kuluttavat myös lähes kaiken vapaa-ajan. Jos ja kun näiltä riiviöiltä ja tällä hetkellä töiltä ehdin, niin silloin harrastuksiin kuuluvat urheilu, lukeminen, käsityöt, sisustaminen, kielten ja historian opiskelu + tietysti tuo rakas sarjakuvien keräily. Unohtamatta tietenkään kavereiden kanssa pöllöilyä.

Mutta kunhan Big Brohter taasen alkaa, ei ole muuta elämää kuin BB ja BBplaza :lol:
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Helmi 2005 21:58

Santtu kirjoitti:Eli oon kohta 25 vuotias tyttönen Joensuusta. Tällä hetkellä opiskelen AMK:ssa restonomiksi ja samalla teen töitä parissa paikassa. Harrustuksiin kuuluu koirat, lukeminen ja netissä surffailu. Telkasta tulee katottua kaikkea realityyn liittyvää esim. BB, selvityjät, huippumalli haussa jne
Ihq, sovitaaks treffit, katellaa bb5:sta päivät pitkät!1

Tää ei muuten oo treffipalsta, joten pahoittelen käytöstäni.

Tai sit en. :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”