Melkein sukua julkkikselle

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Elo 2009 18:59

En ole varma onko täällä ennestään tällaista ketjua... ylläpitäjän mukaan ei joten avataanpa uusi ketju sitten. Ideanahan tässä on siis kertoa jos olette jollekin julkkikselle "melkein sukua" eli tunnette jonkun julkkiksen, tai teillä on sukulaisen kautta jonkinlainen yhteys johonkin julkkikseen. Kivaa, eikö totta? [smilie=a_happyhappy.gif] Niin minustakin, siispä aloitan. HUOM! Nyt ei haeta yksinomaan mitään BB-aiheisia, vaan ihan ketä julkkiksia vaan.

- Entisen lukioni silloinen rehtori on nykyään kansanedustajana, ja on ollut sitä jo kymmenen vuotta. Hän ei kuitenkaan ole mikään erityisen tunnettu politiikkaa seuraamattomien tai Lieksassa joskus asuneiden ihmisten näkökulmasta.

- Mummoni on hoitanut nuorena lapsia, ja onpa joukossa ollut myöskin "Posti-Pekka" eli Pekka Vennamo sekä BB-Mian (kakkoskaudelta) ja Waldon isä Hessu Reijonen. Olen nähnyt molemmista myöskin vauvakuvat. :D

-Tenavatähti-kisan ehkä tunnetuin osallistuja Timo Turunen oli samassa koulussa kuin minä. Jos olisin itse vähemmän ujo niin olisin takuulla voittanut hänet laulukisassa milloin vain. ;)

-Kaverini on Joona Puhakan serkku (tai ainakin jotain sukua vastaavalla tavalla).

Muitakin vastaavia varmaan löytyisi, mutta nyt en kyllä valitettavasti millään muista. Kertokaa toki kuitenkin muutkin vastaavista yhteyksistänne julkkiksiin! Ehkä minääkin muistan vielä lisää.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 09 Elo 2009 11:49

ei mitään

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Elo 2009 13:02

Veljeni on ollut yhtaikaa samassa paikassa armeijassa kuin Kari-Pekka Kyrön veli.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja realityfan » 09 Elo 2009 14:52

Olen treenannut samaan aikaan kuntosalilla jalkapallotähti Jari Litmasen kanssa. Olin myös puhekontaktissä hänen kanssa kun samalla penkkipunnerrustangolla veivattiin painoja. Mukava mies.

Olen ollut Irwin Goodmanin ravintolakeikalla kolmen metrin päässä Irwinistä. Olen aivan varma ettei tämän foorumin kaikilla jäsenilla ole ravintolakeikka kokemusta Irwinistä

Olen ollut George Bushin kanssa samassa sateessa Helsingissä.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 09 Elo 2009 18:26

Vuonna 1978 isäni teki kotonamme Kirkalle joitain lavasteita kiertuetta varten. Kirka tuli sitten hakemaan lavasteet ja sain samalla häneltä nimikirjoituksen.

Olin 1980-luvun alkupuolella muutaman vuoden Helsingin postinlajittelukeskuksessa töissä. Eräänä päivänä vastaan käveli Rauli Badding Somerjoki, joka oli silloin vähän aikaa postissa töissä.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 09 Elo 2009 18:29

Oon ollu Maija Vilkkumaan konsertissa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Elo 2009 19:46

Olen juonut kiljua mehukattipönikästä mister finlandin kanssa ilosaarirockin festarialueen liepeillä. (tosin se oli silloin nobody)

Olen juonut kaljaa Gauden terassilla samaan aikaan Peter "True Blood" Franzenin ja Markku Pölösen kanssa.

Olen ollut lähes peräkkäin turvatarkastusjonossa Heathrowlla Apocalyptican Eicca Toppisen kanssa.

Asun samalla planeetalla useimpien maailmantähtien kanssa, okei heh heh ja näin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Elo 2009 20:38

realityfan kirjoitti:Olen treenannut samaan aikaan kuntosalilla jalkapallotähti Jari Litmasen kanssa. Olin myös puhekontaktissä hänen kanssa kun samalla penkkipunnerrustangolla veivattiin painoja. Mukava mies.
Kumpi nosti enemmän? :)

Isäni on toisen suuren suomalaisen jalkapalloilijan, Arto Tolsan, serkku.

Olen ollut samassa koulussa tulevan A-maajoukkuefutarin Tuomo Turusen kanssa. Ensin ala-asteella itse ekalla ja "Muki" kuudennella. Koulun vanhimmat olivat nuorimpien koulukummeja tjsp. ja meidät luokat oli pareina. Myöhemmin itse yläasteella ja Tuomon lisäksi vanhempi veli Teemu lukiossa. Tiistaina pitäisi aloitella kyseisen lukion toista vuotta.

Itsehän olen myös TV:stä tuttu. Veikkausliigan ja Suomen maajoukkueen peleissä usein hulinoimassa. Summerissakin on tullut oltua pari kesää sitten paikan päällä.

Avatar
Patriootti
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 26 Heinä 2008 20:23
Paikkakunta: Espoo

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Patriootti » 09 Elo 2009 23:06

realityfan kirjoitti:Olen ollut George Bushin kanssa samassa sateessa Helsingissä.
Meinaat ilmeisesti George H. W. Bushia?

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Elo 2009 20:20

Patriootti kirjoitti:
realityfan kirjoitti:Olen ollut George Bushin kanssa samassa sateessa Helsingissä.
Meinaat ilmeisesti George H. W. Bushia?
[juuso] kirjoitti:
realityfan kirjoitti:Olen treenannut samaan aikaan kuntosalilla jalkapallotähti Jari Litmasen kanssa. Olin myös puhekontaktissä hänen kanssa kun samalla penkkipunnerrustangolla veivattiin painoja. Mukava mies.
Kumpi nosti enemmän? :)
Molemmat tapaukset sattui -90 luvulla ja luonnollisesti oli kyse vanhemmasta Bushista. Ja Litmasen kanssa ei nosteltu maximi painojen kanssa vaan veivattiin pitkiä sarjoja köykäsellä tankolla.

Mainittakoon vielä tämä:
Olen ollut samassa TV-lähetyksessä Paavo Lipposen kanssa. Kävelin kauppatorilla niin sivuille katsellen, etten huomannut, että MTV3 haastatteli Lipposta ja kävelin melkein kameraa päin. Illalla sitten katsoin uutisia ja meiksi näkyi samoissa kuvissa Lipposen kanssa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 10 Elo 2009 21:11

Olen istunut samassa pöytäseurueessa Maija Vilkkumaan ja Henry Saaren kanssa (kuulemma).

Olen tilannut baaritiskiltä samaan aikaan juoman Sipe Santapukin kanssa.

Olen laulanut julkisesti Helena Lindgrenin ja Kaija Koon kanssa.

Olen istunut ratikassa Jarkko Valteen vieressä.

Olen jutellut joitakin keskusteluja Jorma Uotisen ja Jari Sillanpään kanssa.

Lenny Kravitz on kaatunut päälleni. :damnfunny
Who is she? Where did you find her?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Elo 2009 22:29

Big Mother kirjoitti:Lenny Kravitz on kaatunut päälleni. :damnfunny
Oliko kyseessä ns. tällainen kaatuminen?

Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 10 Elo 2009 22:45

No ei lähellekään. Sääli sinäänsä.
Who is she? Where did you find her?

Storbe
Läyhääjä
Viestit: 131
Liittynyt: 24 Touko 2008 20:26

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Storbe » 10 Elo 2009 22:51

Noin vuonna 1984 olin töissä ”xxx-kaupungin” paikallislehdessä, johon Ulla Puolanne (muistaakohan kukaan enää tätä noihin aikoihin ihan kuulua kokkaria) ja Jouko Skinnari kirjoittivat viikoittaista kolumnia. Voin kuitenkin kertoo, että Jouko Skinnari on ihan antaumuksella hieronut hartioitanut sillä aikaa kun päätoimittaja tarkasti hänen kirjoitustaan ja minä vaivainen latoja odotin saada sen latoakseni.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja acryl » 10 Elo 2009 23:23

Olen joutunut laittamaan ruokaa kokki Kolmoselle, kun mun exä toi hänet meille. Se oli yx mun elämän kauheimpia tilanteita.

Asuin viime uuden vuoden aikaan samassa hotellissa Tuomas Holopaisen kanssa ja ruokailin samassa aamiaishuoneessa :oops: :D
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Eija
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 09:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Eija » 11 Elo 2009 13:56

Röllipeikko on äitini serkku, itse olen ollut samalla luokalla Paula Salmen ja Kiti Kokkosen kanssa, jutellut monenkin julkkiksen kanssa, yms.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 11 Elo 2009 21:19

realityfan kirjoitti: Olen ollut Irwin Goodmanin ravintolakeikalla kolmen metrin päässä Irwinistä. Olen aivan varma ettei tämän foorumin kaikilla jäsenilla ole ravintolakeikka kokemusta Irwinistä
Minullapa on :D

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Tapio » 14 Elo 2009 16:42

rauskuman kirjoitti:Oon ollu Maija Vilkkumaan konsertissa.
Samixii! Mut mä sain myös nimmarin :hug: .

Oon jutellut Olli Lindholmin kanssa muutamaan kertaan, sillä on ymmärtääkseni jotain siteitä kotikuntaani (isovanhemmat vissiin asuu siellä).

Armeijassa samassa tuvassa oleva kaveri on laulanut vuoden 2007 Idolsissa ja saanut siitä kuulemma jonkun Idols Awards -palkinnon kun unohti "Olen suomalainen" -kappaleen sanat kokonaan :D . Lisäksi sama henkilö näyttelee jossain YLEllä keväällä alkavassa kymmenosaisessa draamasarjassa.

Tätini on kansanedustaja.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Elo 2009 19:57

Näin Kauko Röyhkän kaupungilla äsken. 8) Oli Kakella melko näpsäkän näkönen nuori neitonen kädenjatkeena.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja jaiba » 14 Elo 2009 21:12

Laitanpa minäkin nyt pari tapausta ilman sen kummempia henkilötietoja.


-Eräs tunnettu musiikki- ja viihdealan vaikuttaja tarjosi minulle kahvit ja konjakit kerran laivalla. En kyllä muista yhtään minkä tähden.

-Frendi joka toimi aikoinaan seremoniamestarina omissa häissäni, seurusteli erään tunnetun salkkaritähden kanssa.

-Setäni sai Jussi-palkinnon muutama vuosi sitten.


Kaikki tässä mainittu on totta, ei tarvitse kenenkään yrittää etsiä valhetta. 8)

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja acryl » 15 Elo 2009 11:14

Kerran oon sattunut Baari-Makkosen kanssa saman rautakauppaan ja oltiin peräkkäin kassajonossa.

Joskus Ulla Tapaninen on asunut meillä päin, jolloin olin useita kertoja hänen kanssaan yhtä aikaa paikallisessa cittarissa.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Melkein sukua julkkikselle

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 15 Elo 2009 15:27

Tunnen Rosa Meriläisen ja Jyrki "Sonja" Lumpeen. 8) Mukavia ihmisiä.
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”