Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Syys 2013 17:07

ramasee kirjoitti:En tajua miksei kaupassa ollu mitään muita käyttöjärjestelmiä kuin tämä.
Ostit väärästä kaupasta. Esim. Jimm's ja systemastore myy pöytäkonepaketteja nimenomaan W7:lla, ja läppäreitäki noista löytää ihan hyvin seiskalla. Ja todennäköisesti saa halvemmalla ku kivijalkaliikkeistä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Syys 2013 18:52

^noo voihan himskatti. :x Yhyy, ois pitänyt tulla täältä kysymään neuvoa mistä kannattas kone hommata, mutta myöhästäpä se nyt on. Toisaalta oli myös kiire saaha uus kone, ku menin rikkomaan entiseni :scry:

Tajusin taas yhen ongelman tässä. Kun on tuo microsoft office paketti ja tähän koneeseen voi laittaa ainoastaan 2010 version ja itellä ois 2007 versio, niin kiva kun ei voi tuotakaan vissiin enää käyttää. No ei sillä vielä ole väliä, kun en koko ohjelmaa ees tarvi, mutta entäs jos satunkin johonkin kouluun pääsemään, niin mitän sitte. :?
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Syys 2013 19:15

^ Eikö siinä toimi OpenOffice?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Syys 2013 18:14

Tirkka kirjoitti:^ Eikö siinä toimi OpenOffice?
Aa, kappas. voi tuommoisen näköjään ladata. Pitääpä harkita sitten ku on tarvetta, vielä sellaista ei ole. Mutta kiitos tästä neuvosta. :thumbsup enpä olis muuten tommosta tiennytkään.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Syys 2013 18:25

Ole hyvä vaan. :kissey:
Edit: Ite oon käyttänyt tuota Open Officea jo varmaan kymmenen vuotta kun ei mulla noihin MacroSoftan tuotteisiin oo varaa. Vähän erilaisia mut ei ne sen huonompia ole. Ja osaavat vieläpä tallentaa samaan tiedostomuotoon kuin nuo M$-tuotteetkin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Syys 2013 23:59

Huomaa taas, et tääl on paljon jengiä. Jumittaa niin p*rkeleesti. :td
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Syys 2013 10:41

Oli niin kamala yö kipeilyn takia, että luojan kiitos se on vihdoin ohi. Keskellä yötä oli pakko mennä juomaan mustaherukkamehua, ottamaan särkylääke ja vaihtamaan parempi kaulaliina kaulaan. Niin kamala kurkkukipu oli varsinkin. Toivottavasti tästä nyt alkais sitten parantumaan...

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Syys 2013 10:44

^ Mäkii oon ihan karseen kipee ja kovasti yritän parannella itteeni. Viel ku pitäs töihin lähtee nii jippii. -__- Yö oli tuskainen ja aamulla teki mieli jäädä nukkumaan.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Karhu » 04 Syys 2013 15:39

Marika1 kirjoitti:Oli niin kamala yö kipeilyn takia, että luojan kiitos se on vihdoin ohi. Keskellä yötä oli pakko mennä juomaan mustaherukkamehua, ottamaan särkylääke ja vaihtamaan parempi kaulaliina kaulaan. Niin kamala kurkkukipu oli varsinkin.
Mulla oli su-ma yönä aivan sama juttu. Heräsin siihen kun kurkku niin helvetin kipeä ettei nukkumisesta tullut enää mitään. Nyt sitten onkin täys räkätauti päällä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Syys 2013 16:48

Mulla on tänään ollut snadia kurkkukipua ja muutenkin ollut tosi tukkonen olo. En kyl haluis nyt tulla kipeeks ku tälläviikolla olis enää huominen päivä töitä ja perjantaina lähetään duuniporukan kanssa Maxpo-messuille. Mun tuuria tietty että heti kun on jotain normirutiineista poikkeavaa niin sairastun syöpään.

Toinen mussutuksenaihe on se että BB-arpajaisten myötä täällä on aika kamalia avatareja joillakin tyypeillä. #1stWorldProblems

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Syys 2013 17:16

Voisiko täällä alkaa antaa varoituksen käyttäjille, jotka käyttää nevahööd-sanaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun koko palsta on ihan nevahööd. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2013 19:47

Ei voisi koska joutuisin antamaan itellenikin varoituksen ja sehän ei käy laatuun. :x
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Syys 2013 20:58

Risto kirjoitti:Toinen mussutuksenaihe on se että BB-arpajaisten myötä täällä on aika kamalia avatareja joillakin tyypeillä. #1stWorldProblems
No arvaa pelästyinkö iteki ku DTK:n paikalla oli joku Anu Saagim. ;___; Mut oon onneks jo päässy yli siitä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2013 21:04

Jonksu kirjoitti:No arvaa pelästyinkö iteki ku DTK:n paikalla oli joku Anu Saagim. ;___; Mut oon onneks jo päässy yli siitä.
DTK:n?
Edit: Ei kaikilla sentään ihan vieras naama ole, knocker. Tähän oot ainakin varmasti jo tottunut. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 21:11

Risto kirjoitti:
Toinen mussutuksenaihe on se että BB-arpajaisten myötä täällä on aika kamalia avatareja joillakin tyypeillä. #1stWorldProblems
Sanos muuta! Musta tuntuu, että olen ihan eksyksissä täällä noiden vieraiden naamojen kanssa. :(
orgasmienkeli kirjoitti:Voisiko täällä alkaa antaa varoituksen käyttäjille, jotka käyttää nevahööd-sanaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun koko palsta on ihan nevahööd. [smilie=a_doh.gif]
Syytä ihan vaan Nipsua, älä meitä palleroisia. ;)
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Syys 2013 21:22

Tirkka kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:No arvaa pelästyinkö iteki ku DTK:n paikalla oli joku Anu Saagim. ;___; Mut oon onneks jo päässy yli siitä.
DTK:n?
Mun edellinen ava. Death the Kid.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Syys 2013 23:40

orgasmienkeli kirjoitti:Voisiko täällä alkaa antaa varoituksen käyttäjille, jotka käyttää nevahööd-sanaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun koko palsta on ihan nevahööd. [smilie=a_doh.gif]
Vois. Vituttaa. Vietävästi.

Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 23:49

Zygerö kirjoitti:
Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
Mene läägäriin, Zyge hyvä. Toi kuulostaa aika pahalta, eikä sais pillereitä tollee popsia.
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja scorchio » 04 Syys 2013 23:53

:bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan. Mut yrittäkää kestää vtutusta, ei sitä tänä vuonna kestä ku kuus viikkoo. Sit me Nevahöödit poistumme (useimmiten, mut en varmaks lupaa) ja hiekkalaatikko hiljenee taas sopivasti (tai sit kannattaa vaihtaa tosta nimestä pois toi BB, miten olis vaikka..OEplaza?).

Nevahööd sano Slutikkakin jo aikoinaan. :king

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 23:56

^ Sait just orkusta ja zygestä ystävät itselleis. ;)
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2013 03:12

knocker kirjoitti:Syytä ihan vaan Nipsua, älä meitä palleroisia. ;)
No niin syytänkin! Ilman sitä hinttiä ei tuotakaan slogania jankattaisi..
Mutta eipä teidänkään kaikkiin sloganeihin tarvitsisi tarttua. Varsinkaan tuohon ällöttävään. :scry:
scorchio kirjoitti::bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan. Mut yrittäkää kestää vtutusta, ei sitä tänä vuonna kestä ku kuus viikkoo. Sit me Nevahöödit poistumme (useimmiten, mut en varmaks lupaa) ja hiekkalaatikko hiljenee taas sopivasti (tai sit kannattaa vaihtaa tosta nimestä pois toi BB, miten olis vaikka..OEplaza?).

Nevahööd sano Slutikkakin jo aikoinaan. :king
Ööööööö? Ei kannata heittää läppää näin vakavista asioista kuules. :D
Tykkään että täällä on muitakin kun samat pallinaamat joiden juttuja kestetään lukea kuukaudesta toiseen. Ja kyllä ne vakkaripallinaamatkin sitä ällöttävää sanontaa hokee (paitsi no mä en hoe).

Enkä kyllä OEplazastakaan nyt niin tiedä. Onkohan tänne tullut kesän aikana kirjoitettua edes kahtakymmentä viestiä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Syys 2013 15:51

knocker kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:
Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
Mene läägäriin, Zyge hyvä. Toi kuulostaa aika pahalta, eikä sais pillereitä tollee popsia.
Mä luulen, että kyse on vaan siitä, että mun elämäntavat ja unirytmi ovat muuttuneet aika lailla tässä viime aikoina, mutta menen kyllä lääkäriin, jos tämä pitkään jatkuu. Kourallinen oli "vähän" kärjistetty.
scorchio kirjoitti::bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan.
Ei oo kestämistä. En mä oikeasti jaksa tollasista jutuista vittuuntua. Kunhan kommentoin tuohon taas hieman kärjistettyyn tyyliini, kun siitä oli jo joku (oe) maininnut. Kaikkea kirjoittamaani ei aina tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa, paitsi silloin, kun modennan teitä, rakkaat palstalaiset. Keksin just uuden sanan, käyttäkää sitä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”