Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Joulu 2013 18:16

Vituttaa kun kuvittelin että täällä on nykyään helpompi kirjoitella ja olla, ja että paskemmat ajat on jo takana. Nyt tässä huomaa että tämähän taitaa olla vasta alkua ja tyypit on jo leimanneet täällä toisensa niin pahasti, että ihan sama mitä nykyään tapahtuu kun samat tyypit sorsii kuitenkin toisiaan.

Itse ainakin alan olla aika kypsä tähän touhuun, että sama henkilö tuntuu vihaavan minua niin paljon, että ihan sama vaikka kuvittelin meillä olevan nykyään ihan jees välit. Ei edes tehnyt mieli olla hänelle enää ilkeä, mutta tunne olikin yksipuolinen.

Anteeksi kun tällä lailla purkaudun tänne, mutta yksäriäkään ei kannata laittaa. Ei se hyödytä mitään enkä kuitenkaan saisi mitään vastausta vaikka asiallisesti kysyisinkin.
Ja olisipa tuo tyyppi edes ainoa jonka kohdalla mitään ei olisi enää pelastettavissa. Ikävä kyllä ei taida edes yhden käden sormet riittää. Ehkä olen vaan liian erilainen kun nuo.

Hassua että edes jaksan kiinnostua mitä joku oikeasti ihan tuntematon ajattelee. Ei sillä pitäisi olla mitään väliä, mutta onhan täällä kivaa kirjoitella ja yli kaksi vuotta täällä olen ollut aika aktiivisena, joten onhan se inhottava juttu jos nykyään pitää joka kerta tänne kirjautuessa huomata ettei ole kovin toivottu tänne kaikkien silmissä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Joulu 2013 18:20

^ Rakkaudesta se hevonenkin potkii. ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Joulu 2013 19:09

orgasmienkeli kirjoitti:inhottava juttu jos nykyään pitää joka kerta tänne kirjautuessa huomata ettei ole kovin toivottu tänne kaikkien silmissä.
Ikävää, mutta ihan sellanen elämän tosiasia. Varsinkin jos on yhtään suulas persoona, eli monella henkilöllä on mahdollisuus muodostaa itsestä edes jonkinlainen mielikuva. Netissä varsinkin ihan väistämätöntä, kun ei voi asiaan juurikaan vaikuttaa jos aikoo olla jotain mieltä jostain.

Ikävämpää silloin kun sellasen henkilön kanssa joutuu kasvokkain olemaan tekemisissä. Tuli nimittäin todettua, että yhdellä työ"kaverilla" on jotain isompaakin hampaankolossa meikäläisen osalta ja pikkujouluissa ehdin neljä kertaa todeta tyypille jotain yksittäisiä heittoja (no sellasta perusläppää ja vttuilua, myönnän, mut ei mitään vakavaa) ja neljännellä kerralla se näytti siltä, että jos sanon sanankin lisää, se tulee päälle. Tiedän, että saatan helposti olla ärsyttävä, mutta ei kukaan ennen ole ihan niin uhkaava ollut. Ehkä en sitten vaan tajunnut aiemmin selviä(?) merkkejä, kun töissä nyt kaikki vttuilee kaikille vähän väliä eikä se ole mitään muuta kuin ajankulua. Noh, oppia ikä kaikki, ei tartte sille ihmiselle onneksi ja toivottavasti juuri jutella.

Mutta niin, pointti oli se, että tuo on ihan normaalia, netissä sitä voi onneksi vähän edes välttää ja missä sitä nyt esiintyykään, kannattaa se kuitata sillä, että ihmisiä on vaan erilaisia ja omaa aikaa/energiaa ei kannata tuhlata "vääränlaisiin" ihmisiin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Joulu 2013 19:17

Muista orkku se että täällä on myös tyyppejä jotka tykkää susta. ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Joulu 2013 04:14

Tuusis Tottakai se on selvää ettei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, mutta mielestäni kaikkien kanssa voisi edes yrittää. Eikä mielestäni ole meidän suulaiden vika jos kaikki ei meitä edes yritä kestää, eli ei luovuteta! ;)
Tilanteesi on kyllä vittumainen! Itse aika harvoin törmään livenä tällaiseen, mutta peruskoulussa tällainen oli arkipäivää kun olin vielä koulukiusattuna. Ja kaksi vuotta sitten olin yhdessä työharjoittelupaikassa jossa yksi nainen ei millään halunnut minua sietää (enkä koskaan saanut tietää syytä) mutta tuokin tyyppi oli sellainen oman elämänsä luuseri joka ei saanut edes pidettyä sitä työpaikkaansa. :bidmouth:

Itse aina yritän antaa mahdollisuuden myös niille joiden kanssa on ollut haastavaa tai jotain riitaa tai muuta paskaa, mutta se on muista kiinni antavatko itse mahdollisuutta.
Sinä Tuusis ainakin vaikutat siltä että ikävienkin fightien jälkeen pystyt vielä antamaan mahdollisuuden! :thumbsup

Harmi että netissä on mahdotonta paeta niiden sanoja jotka on näitä vaikeampia tapauksia. Täällä saa kommentoida nimimerkin takaa ja viestejä on haastavaa paeta, ellei sitten vaan häivy foorumilta tai jätä ketjuja lukematta.

Risto: Kiitos. :Love: Tiedän sen, vaikka välillä unohtuu.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2013 11:04

orgasmienkeli kirjoitti:Itse aina yritän antaa mahdollisuuden myös niille joiden kanssa on ollut haastavaa tai jotain riitaa tai muuta paskaa, mutta se on muista kiinni antavatko itse mahdollisuutta.
Sinä Tuusis ainakin vaikutat siltä että ikävienkin fightien jälkeen pystyt vielä antamaan mahdollisuuden! :thumbsup
Tavallaan, annan mahdollisuuden käyttäytyä kuin normaali ihminen. Meni kyllä varmaan joku pari viikkoa ennen kuin sain tyyppiä luonnollisesti moikattua, sen enempää ei olla oltu tekemisissä. Mutta joo, en yleensä sillä tavalla jää noihin vellomaan, koska ne ihmiset joilla on mitään oikeaa merkitystä, menee niin paljon ohi tuollaisista tilanteista ja ihmisistä, että ne hankalat kohtaamiset on helppo jättää aika pienelle ajatustentuhlaamiselle.

Voisin mäkättää itse tosta polvestani. Se lukkiutuu nykyään tosi helposti ja sattuu aika ikävästi kun sen joutuu vääntämään suoraksi. Omakohtaisen arvion mukaan siellä on joko irtopalaa tai joku side hieman rikki, mutta kun nyt ei ole aikaa jäädä millekään pidemmille saikuille. Kun ei siitä muuten ole vaivaa kuin kyykkyyn tai polvilleen mentäessä, tarvitsee vaan keskittyä, mutta on se silti ärsyttävää kun välillä unohtaa sitä varoa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Joulu 2013 11:21

orgasmienkeli kirjoitti:Harmi että netissä on mahdotonta paeta niiden sanoja jotka on näitä vaikeampia tapauksia. Täällä saa kommentoida nimimerkin takaa ja viestejä on haastavaa paeta, ellei sitten vaan häivy foorumilta tai jätä ketjuja lukematta.
Täällä pystyy myös piilottamaan epämiellyttävien käyttäjien viestit. Itse en ole onneksi tuota ominaisuutta tarvinnut, mutta semmoinen on mahdollista kuitenkin.

Ikävää tämmöinen riitely. Joulu-Risto ei tykkää.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Joulu 2013 13:35

Risto kirjoitti:Täällä pystyy myös piilottamaan epämiellyttävien käyttäjien viestit. Itse en ole onneksi tuota ominaisuutta tarvinnut, mutta semmoinen on mahdollista kuitenkin.
Ei se oo niin helppoo. Useimmiten ne viestit vaan klikkailee kuitenkin auki, ja sitten siitä on vaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Aika turha ominaisuus ainakin minulle, vaikka sitä muutaman kerran oon kokeillutkin. Sitä paitsi modeja ei pysty laittaa vihamiehiks. Ei sillä, että olisin joskus kokeillut. :ilie:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Joulu 2013 14:44

Mardis kirjoitti:Sitä paitsi modeja ei pysty laittaa vihamiehiks.
No tätä en tiennyt.

--

Vituttaa tää vitun talvi ja mun paska auto ja kaikki taas ihan saatanasti. Kerrankin ois jotain suunnitelmia niin vittu auto alkaa vittuilemaan eikä lähe käyntiin. Vittu että ahistaa ja puristaa. Vittu muutan johonki afrikkaan missä ei oo ikinä kylmä.

Vittu. Tulikohan tähän tarpeeks vittuja?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Joulu 2013 18:23

Jos modet voisi laittaa vihamiehiksi niin olisin kaikilla vihamiehenä. Ei kivaa tämä. :scry:

Ja orkku:En minä seuraa sinun viestejäsi sillä silmällä että koettaisin löytää jotain valittamista. Närästit ainoastaan Idols-aiheissa ja joskus olet ärästänyt seksuaaliaiheisissa jutuissa mutta siinä kaikki. En minä sinua vihaa yhtään sen kummemmin vaikka osaatkin olla välillä vähän rasittava. Ei sillä ettenkö itsekin osaisi. :blackeye

------

Ristoseni, vittuja ei ole koskaan tarpeeksi. Eikun, puhuitkin tekstistä. Ääh.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Joulu 2013 13:01

Tirkka kirjoitti:Ristoseni, vittuja ei ole koskaan tarpeeksi. Eikun, puhuitkin tekstistä. Ääh.
Onneks eilinen päivä oli ton avautumisen jälkeen pelkkää mahtavuutta. Ehkä paras ilta pitkään aikaan. Enkä ollut edes alkoholin vaikutuksen alaisena. Uuh jeah.

Tän ois voinu ehkä laittaa toiseen aiheeseen, mutta en halua.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2013 00:43

Modeja ei tosiaan voi vihamiehiksi laittaa. En tosin pahemmin käytä tuota vihamies-nappia kenenkään kohdalla, koska kuitenkin kaikkien viestit aina kiinnostaa. :imrgreen:
Enkä kyllä Tirkkaakaan vihamieheksi laittaisi! Ne viestit joissa osaa käyttäytyä (eli noin puolet viesteistä) on kuitenkin kiinnostavaa luettavaa ja ne paskatkin viestit on kuitenkin luettava vaikka ei aina kannattaisi. :D

Ja Tirkka, Idolsiin ja seksiin liittyvissä aiheissa varmasti saankin tulla myös jatkossa kestämään piikkejä! Ei nuo mielipiteeni ja mieltymykseni niissä asioissa ihan valtavirran kanssa mene yksiin ja sitä suuremmalla syyllä saatan haluta ne viestit kirjoittaa. :imrgreen:

Onneksi nyt on parempi fiilis kun sai purkaa vitutuksen tänne ja on muutenkin joulufiilis noussut.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Joulu 2013 15:23

Saatanan jalankulkijat! Ei siellä nyt niin liukasta ole, että ei vois katella mihinkään muualle kuin jalkoihinsa. Jouduin maksumieheksi, kun yks vanhempi herra päätti väkisin kävellä alle, mutta ainahan se on pyöräilijän vika. Sillä meni silmälasit rikki ja en vaan jaksanu jäädä inttämään, että itepähän tuli alle. Vituttaa, mutta silti varmaan pääs helpommalla avaamalla kukkaron nyörit. Saatana!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Joulu 2013 16:59

Zygeröllä kävi huono tuuri! Ja aika pirullista kieltämättä jos joutuu maksamaan jostain jolle ei edes ole voinut itse mitään.
Pirullistahan tuossa on myös se ettei voi mitenkään todistaa mitä oikeasti tapahtui ellei joku nähnyt tilannetta sivusta.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Joulu 2013 15:58

[smilie=thefinger.gif] ärsyttää niin suunnottmasti nää kelin vaihtelut.. tänään sataa metrin verran lunta, huomenna tulee taas vitusti vettä vaakasuorassa..
JuHu - :drink55:

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja RedMal » 16 Joulu 2013 14:26

Joulukuu puolivälissä ja pihalla on +4 [smilie=a_listenuppunks.gif] Olen täysi talvi- ja lumi-ihminen, joten vituttaa tollaanen.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Joulu 2013 19:45

RedMal kirjoitti:Joulukuu puolivälissä ja pihalla on +4 [smilie=a_listenuppunks.gif] Olen täysi talvi- ja lumi-ihminen, joten vituttaa tollaanen.
Itsehän olen iloinen tästä. Pahoitteluni.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Joulu 2013 20:30

Näyttäisi tulevan täysin musta joulu. En kylmästä tykkää, mutta jos jouluna ei ole yhtään lunta, niin onhan se synkkää. Olis parina päivänä satanut ja sitten ennen uutta vuotta sulanut pois. ;)
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 16 Joulu 2013 21:22

No ei tosiaan oo kivaa, kun juuri näin joulun alla se lumi on sulamassa kokonaan. Ei musta joulu nyt oo mistään päin kotoosin. Sais uuden lumen satamisen lisäksi myös jumittua se lämpötila tonne -10 asteen hujakoille (vaikka sekin on jo vähän kylmä, mutta ei sitä nyt aina tarvitsekaan niin lämmintä olla) eikä seilata miinuksessa ja plussassa ja miinuksessa ja plussassa koko ajan edestakaisin tehden teistä yhtä luistelurataa. Oon niin monesti jo ollut lähellä kaatua perseelleni ja välillä on vaikeuksia hiekoituksen puutteessa päästä edes eteenpäin, joten pikkuhiljaa alkaa tuo jalkaisin kulkeminen tuossa kelissä riittää...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Joulu 2013 21:46

Mardis kirjoitti:Sais uuden lumen satamisen lisäksi myös jumittua se lämpötila tonne -10 asteen hujakoille (vaikka sekin on jo vähän kylmä, mutta ei sitä nyt aina tarvitsekaan niin lämmintä olla) eikä seilata miinuksessa ja plussassa ja miinuksessa ja plussassa koko ajan edestakaisin tehden teistä yhtä luistelurataa. Oon niin monesti jo ollut lähellä kaatua perseelleni ja välillä on vaikeuksia hiekoituksen puutteessa päästä edes eteenpäin, joten pikkuhiljaa alkaa tuo jalkaisin kulkeminen tuossa kelissä riittää...
Myös autoilijan kannalta kaikkein paskinta on toi seilaaminen nollan molemmin puolin. Ovet ja lukot jäätyy aina vaan uudestaan, tuulilasinpeitettä ei aina arvaa käyttää kun ei tiedä onko seuraavana päivänä vesikeli vai peite jäätynyt lasiin kiinni vesikelin jäljiltä. Eikä tosiaan oo kivaa ajaa teillä joilla 50km/h vauhdissa nelosella lähtee kaasua hipaisemalla sutimaan. Tasaisesti pikkupakkasta (tai vaikka kovempaakin) tai tasaisesti vesikeliä, ihan sama, kunhan ei seilais.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 16 Joulu 2013 21:56

Mä en tiiä oonko mä jo kyllästyny joulun viettoihin vai johtuuko se vaan tästä kelistä, että musta ei tunnu yhtään joululta. Mua ei tällä hetkellä jaksa edes kiinnostaa mikään jouluun liittyvä, vaikka yleensä tähän aikaan oon jo pistäny reilusti koristeita ja kattonu The joulukalenterin jaksoja, mut ei. Tänä vuonna en oo tehny mitään jouluun liittyvää. Syytän säätä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 16 Joulu 2013 22:22

Uskon, Punde, uskon. Aikamoista helvettiä tämä keli on liikkujalle kuin liikkujalle.

Ei mullakaan mitään joulufiilistä vielä oo, ja vaikea sitä on käsittää että se oikeesti on niin lähellä jo, mutta ainakin viime vuonna oli aika sama juttu tähän aikaan, joten en mä tosta niin huolissani oo. Toki olis kuitenkin kiva, jos sitä joulufiilistä alkais löytymään jo. No, huomenna sitä lähdetään metsästämään, kun loputkin jouluhjat pitäis saada ostettua, kun aika lailla puolet niistä vielä uupuu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”