Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Karhu » 22 Maalis 2014 16:51

^Ensin haukutaan vaatteet ja sitten ajetaan päälle. Ikäviä maaliskuisia naapurikohtaamisia kuin Ukrainalla ikään, onneks ei kuitenkaan krimit irronnu mahan alta. Onko paitanatsin kans rintamalinja edenny, vai onko kylmä sota vallinnut sittemmin?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Maalis 2014 17:08

^Ei oo paitanatsin kanssa tullu juteltua sen tapahtuneen jälkeen. Ei me muutenkaan siellä työpaikalla juuri koskaan olla tekemisissä, joten ei suurta muutosta sillä saralla.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mour » 28 Maalis 2014 18:29

Eniten vituttaa kylpyhuoneremontti. Lopputulos ehkä mahdollisesti sitten kiva, mutta aivan hanurista ja vaikeeta ja yhyy nyt kaikki.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Maalis 2014 23:05

Kesäaika, voi vittujen kevät!
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Maalis 2014 23:15

knocker kirjoitti:Kesäaika, voi vittujen kevät!
True that!

Mä oon kyl sitä mieltä et virallisen ajan pitäs olla tästä nykyisestä +2h, niin riittäs vähä syksylläki valoa iltapuolella. Metsurit ei tykkää mun ajatusmallista, mut syksymökkeilijänä oon sitä mietä et lokakuun kellojensiirto pilaa koko syksymökkeilyn. Perkele.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Maalis 2014 23:21

Osta tuikkuja. Luomu on parasta. Auringonkin suhteen. Ja mun (ja muutaman muun) aamu-unien.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Maalis 2014 22:24

Kesäaika tosiaan, voi hitto mitä turhuutta! Missasin Farminkin tämän perseilyn takia, kun seinäkello oli vielä "väärässä" (oikeessa) ajassa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Huhti 2014 02:42

Että osaaki olla vituttavaa, ku kello soi kasilta ja vieläkään ei väsytä, vaikka kuinka yrittäny... ja kyllä oli pakko tulla kertomaan se tänne.
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Huhti 2014 14:28

Kuva

1,80e/tunti. Juoksin, mut just oli samaan aikaan kolme muuta autoa poistumassa. Kallis minuuttitaksa. :scry: #konkurssi

YOLO

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 11 Huhti 2014 22:35

Kuntoilun vaikeus.
Missä vaiheessa sitä pitäisi ehtiä kuntoilla, kun pitää käydä töissä ja pelata Diablo3:a ja kahtoo leffoja ja rästi-sarjoja ja välillä käydä suihkussa, lakata kynnet ja siivota kämppä, leikkiä kissan kanssa, ja sisustaa uutta kämppää? Ja lukea Inferno ja rästi-kirjat ja rästi-mangat ja Aku Ankat ja seurata mitä uutta musiikkia on tullut? Niin ja jossain vaiheessa myös huomioida sitä kissaakin karvaisempaa osapuolta eli poikaystävää? Ja mummua käydä kahtoon. Ja kavereitakin pitäisi nähdä.

VALIVALI AIKAA LISÄÄ!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Huhti 2014 23:01

^ Oletko koskaan kuullut sanaa 'tekosyy'? [smilie=a_tongue.gif]
a walking disaster

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 13 Huhti 2014 03:19

Oeeehh tekosyyn ihanuus.... Sain sentään tänään tehtyä ne kuntoilut mitä ois pitänyt tehdä eilen.. Mutta se tarkottaa sitä että huomenna (sunnuntaina) pitää tehdä lauantain setit.. Ja kun sunnuntain piti olla lepo-päivä :( .. No tää on sentääs itse aiheutettua..

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Huhti 2014 16:00

Olin tuossa 8 viikkoa lomilla ja tänään oli toinen työpäivä. Töissä oli kerrankin oikeesti mukavaa, mutta kun pääsin kotiin niin potkasin varpaani pyykkitelineeseen. Tää on varmaan joku maailmankaikkeuden lähettämä viesti mulle että oleppahan olemasta liian positiivinen.

Fug.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Touko 2014 16:11

Mun piti tehdä tänään makaroonilaatikkoa ja ostinkin siihen kaikki tarpeet. Paitsi makaroonin.

Dementia-Risto

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Touko 2014 22:55

60€ pysäköintisakkoa. Jossain hemmetin hiekkakentällä, jossa oli muitakin autoja rivissä ja sinne väliin änkesin. Sen verran vituttaa, että käyn huomenna tsekkaamassa, onko siinä josain kieltomerkki, kuten väitettiin. No varmaan se on, mutta ihan äkkiä en nielase. Mutta ketä se muka häiritsi, en tajua. Saatana!
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Heinä 2014 01:35

Vaikka mä yleensä vastustan kaikkea holhousta ja naurettavia rajoituksia, niin täytyy myöntää että en pistäisi pahakseni, jos jotain kauheaa tapahtuisi mun alapuolella loisivalle tupakkamiehelle tapahtuisi. Itse asukas onnistuu huokailemaan savunsa kuten 99% tupakanpolttajista, mutta tuo uusi sulhanen on ilmeisesti jo menettänyt kaiken ulospäinhengitystehon ja valuttaa savunsa minun kämpille.

Sitten vittu nämä nykyiset parvekelasit sun muut. Eihän ennen naapurien tupakansavu tullut asuntoon sisään, mut jotenkin nämä nykyiset parvekelasit jotenkin imee kaikista pienistäkin väleistä kaiken savukkeiden savun sisään.

Ihan oikeasti mietin semivakavasti, et olisko se pahoinpitelysyyte niin paha, jos tää saatanan savu katoaisi sillä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Heinä 2014 23:51

Heh, eilen tuli vähän tulistuttua. Mut vittu et oikeesti alkaa risomaan tuo joka päiväinen käry.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Heinä 2014 03:05

Kamalaa miten ystävän kuolema pyörii melkein 24/7 mielessä, kohta kahden viikon verran jo. Mitään en saa takaisin, eli saan enää sen mitä muistan ja mitä yhdessä koettiin. :(
En saa edes kyyneltä tulemaan, mutta mikään ei tunnu vievän ajatuksia muualle. Joka päivä lisää muistoja palautuu, ja se satuttaa.

Olen yrittänyt nyt arvostaa jokaista (välillä muutamaa hiukan ärsyttävääkin) ystävääni, ex-ystävääni ja kaveriani, sillä koskaan ei tiedä missä vaiheessa se on liian myöhäistä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja realityfan » 28 Heinä 2014 11:58

Pikkaisen harmittaa oma virhearvio. Otin kesälomasta yhden viikon elokuun lopuksi. Ja luulin, että kickoff on totuttuun tapaan 31.8. Mutta hemmetti, kausi alkaakin jo viikkoa aikaisemmin ja olen juuri tuolloin pienellä kesälomareissulla ulkomailla. Ensimmäiset päivät jäävät nyt näkemättä ainakin liven osalta.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja mrj » 01 Elo 2014 01:35

[smilie=a_makeitstop.gif] maanantaina jatkuis työt, reilun kesäloman jälkeen.. se onki tältä erää viimeinen kuukausi töitten suhteen.. reilu 2,5vuotta sain tehdä töitä putkeen.. ja nyt oon jäämässä työttömäks XD, no ei muutako uutta työtä hakuun.. [smilie=thefinger.gif]
JuHu - :drink55:

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 05 Syys 2014 01:18

Ja sen lisäksi mitä aiemmin tosa örvellysketjussa mainitsin konnen tänne sillon löytänyt, ni röökiaskikin oli kallistunu 40 sinttiä! Älkää perkele tulko mulle koskaan sanomaan etten veroja maksas!. Ni.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Tiituli
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Syys 2011 21:41

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tiituli » 05 Syys 2014 08:17

Unettomuus :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”