Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Marras 2006 08:41

Mä en oikein piittaa talvesta, koska pakkanen (kuiva ilma) ei pelaa oikein hyvin yhteen astman kanssa. Sadesää taas on ihanaa kun ilma on kosteaa ja siksi helppoa hengittää.

Makunsa siis kullakin. :)
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Marras 2006 11:23

"Vuokralainen voi luottaa isoon vuokranantajaan, jonka tarjoamat edut ovat hyvää laatutasoa".

Etuja ei ole vuoteen näkynyt. Nyt tuli vuokrankorotus, ja tieto siitä, että vuoden 2008 alussa nousee lisää ja enemmin.

Nikkiä siteeratakseni: Two-faced fucking bastards! :evil:
Who is she? Where did you find her?

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 06 Marras 2006 16:22

Oksennus ja Ripulitauti.. Onneksi taitaa lähteä aika nopeasti pois.. ja sitten tärkeimpänä vatuttaa Miran lähtö :(

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 08 Marras 2006 19:29

Siis miten jotkut ihmiset voikin olla niin vaikeita. Olen eräässä kahvilassa töissä ja voi hyvä luoja joitain asiakkaita. Taas tänään kellään ei ollu mikään hyvin ja tottakai se oli meidän työntekijöiden vika :jkmatami: Miks elämästä pitää tehä hankalampaa kuin se oikeesti on. Argh..jos se tästä nyt sitten rupeis helpottaa ku pääs avautuu. :D
"take what you can, give nothing back"

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Marras 2006 22:00

Väsyttää, vituttaa, ahistaa ja puute kolottaa. Siinäpä ne tärkeimmät. Hitto ku sais jostain haulikon, siirtyis pari neliöö seinää kusipään kuvan takaa suoraan seinänaapuriin.

Kerrottakoon vielä, ettei ole toiveenani ketään ihmistä ampua. Ihan seinää vaikka vaan. Kuhan lähtis oikein helvetin kova ääni.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 14 Marras 2006 00:19

Tämä on kyllä todella ällöttävä juttu, mutta söin 9 tunnin aikana uuden DA CAPO -suklaakonvehti rasian 350 grammaa! Ja Da Capot nyt eivät edes kovin hyviä ole noin suurina määrinä ahmittuina. hyi, että ihan etoo nyt ja ei ole oksennuskaan kaukana. Nyt alkaa sitten karamelli- ja suklaalakko....

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 14 Marras 2006 01:22

Miralla on tällä hetkellä 13% Plazan suosikkiäänestyksessä.. Eikö ne tajua että se on tippunut ;) No sama ilmiö oli Mankinkin kanssa, ns. protestiääniä. Kissojakin kiinnostaa ;)

Ja prkl viiden tunnin päästä pitäs herää.. :twisted:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2006 01:28

Dick_Solomon kirjoitti:Miralla on tällä hetkellä 13% Plazan suosikkiäänestyksessä.. Eikö ne tajua että se on tippunut ;)
Mie oon äänestäny miran häädön jälkeenki miraa inhokiks joka ikinen päivä. Tiedän että se on jo poissa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2006 01:40

Punde kirjoitti:
Dick_Solomon kirjoitti:Miralla on tällä hetkellä 13% Plazan suosikkiäänestyksessä.. Eikö ne tajua että se on tippunut ;)
Mie oon äänestäny miran häädön jälkeenki miraa inhokiks joka ikinen päivä. Tiedän että se on jo poissa.
Ja mä erästä nimeltä mainitsematonta henkilöä suosikiksi. Jos en nyt ihan joka päivä, mutta melkein ;)..

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 23 Marras 2006 18:33

Aikataulujen kosahtaminen ketuttaa mua. Just nyt aika pahastikin. :evil:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 23 Marras 2006 18:47

Ketuttaa nuo duunarit jotka rälläköi seinälevyjä meidän talon kellarissa. Millin kokosta metalli ruuppua on joka paikassa.

T: Nimimerkki kaksi kumia paikannut.
Kuva

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 24 Marras 2006 12:42

Netti ei toimi omalla koneella. :evil: Työkoneellakin pätkii välillä. Ei huvittaisi OPOY:n tukeen soitella kun maksaa törkeesti. Todennäkösesti vika on mun vehkeissä; verkkokortissa tai jossain. Kettu! Miksi ei voi olla jotain "kysy nörtille" -linjaa jonne voisi soittaa ja kysellä kaikista itseä vaivaavista tietotekniikkaongelmista. Pitää vissiin käydä illalla keikkaamassa joku tietoteekkari kaupungilta ja aamulla vaivihkaa pyytää siltä apua. (<- huonoa huumoria)
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Touko 2007 11:04

Aamulla oli (ylä)viisaudenhampaan poisto. Toinen yläältä oli jo joskus poistettu, ni tiesin että eniten sattuu puudutuspiikki, eli täysin kivuton operaatio. Mutta...

Tovin odoteltuaan lääkäri päätti että nyt puudutus varmasti vaikuttaa ja alkoi riuhtoa hammasta irti tunnustelematta ensin toimiiko se mömmö jo.. arvatkaa toimiko?

En tiedä mitä ääniä päästelin mut varmasti semmosia että lekuri tuskin ajatteli että ilokseni lauleskelen.. pari minuuttia käytännössä vapisin siin tuolilla, paita oli likomärkä hiestä (minuutissa-parissa, käsittämätöntä) ja itkuhan siinä suoraan sanottuna pääs... Jossaa vaiheessa setä lääkäri ehti laittaa sentäs toisen piikin suuhun, mut eipä se siin vaiheessa paljo lohduttan, hammas tippu lopulta siinä täristessä vissii iteksee paikaltaa, eli se oli ehditty jo käytännössä vetästä irti, sanoisin mutu-tuntumalla ja kipuaistimusten perusteella että melkoisen minimaalisen puudutuksen kanssa :thumbsup

Lekuri tais huomata mokan, operaatio makso 0 euroa ja lupas puudutella paremmin ens kerralla, jota ei muuten tule.. btw. kävin yksityisellä, en kunnallisella tai yths:llä.. ja aikaisemmin oon ollu sitä mieltä että esim. poraaminen tai juurihoito on tuntunu vain jokseenkin epämiellyttävän vihlovalta (korkea kipukynnys ehkä? ..nyt se vähä tais ylittyä).

...että semmosta täl kertaa.

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 16 Touko 2007 11:52

Punde kirjoitti: Tovin odoteltuaan lääkäri päätti että nyt puudutus varmasti vaikuttaa ja alkoi riuhtoa hammasta irti tunnustelematta ensin toimiiko se mömmö jo.. arvatkaa toimiko?
Oh my god! Haasta se p*ska oikeuteen! Niinku amerikoissa. Itse oon aina luottanut sokeasti hampilääkäreihin. Ja mullakin on kohta viisaudenhampaan poisto eessä. :? Nyt alko vähän jännittää.

Ai pitääks täällä valittaakin? Ok, paidastani irtosi eilen nappi.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Touko 2007 12:36

Auauau... Kuulosti karseelta. Ehkä olisi ihan hyvä idea vaihtaa hammaslääkäriä?

Hmm... Tulin juuri ajatelleeksi sitä mitä hampaidenhuolto oli ennen puudutusaineita! :shock:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Touko 2007 15:14

Punde kirjoitti:
Tovin odoteltuaan lääkäri päätti että nyt puudutus varmasti vaikuttaa ja alkoi riuhtoa hammasta irti tunnustelematta ensin toimiiko se mömmö jo.. arvatkaa toimiko?
Hirveen kiva. :shock:
Otan osaa. :cry:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 16 Touko 2007 17:09

kiinteistöprinssi kirjoitti:Itse oon aina luottanut sokeasti hampilääkäreihin. Ja mullakin on kohta viisaudenhampaan poisto eessä. :? Nyt alko vähän jännittää.
Niin mieki.. Puolet nielusta puutu kyl välittömästi, mut ei menny ihan oikeesee paikkaa asti. Kannattaa heti pyytää tuplapuudutus, näin aion ainaki ite tehä jatkossa, ja pyytää ehkä vielä odottamaan vähä ylimääräistä / pyytää aloittaa tosi varovaisesti. (hoitaja sano operaation jälkee et "puudutusaineet vaikuttaa eri ihmisillä aina vähän eri tavalla." No shit sherlock, ehkä se ois kannattan pitää mieles 5min aikasemmin...)

Ite tosiaa luotin että homma on ammattilaisella hoidossa, sanoin vielä "hauskasti" puudutuspiikin nipistyksen jälkee et: "siinä oliki se kivuliain vaihe ohi" tms., koska niin todellakin uskoin aiemman perusteella... :?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Touko 2007 01:20

:(

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 18 Touko 2007 14:29

Punde kirjoitti:Aamulla oli (ylä)viisaudenhampaan poisto. Toinen yläältä oli jo joskus poistettu, ni tiesin että eniten sattuu puudutuspiikki, eli täysin kivuton operaatio. Mutta...

Tovin odoteltuaan lääkäri päätti että nyt puudutus varmasti vaikuttaa ja alkoi riuhtoa hammasta irti tunnustelematta ensin toimiiko se mömmö jo.. arvatkaa toimiko?

En tiedä mitä ääniä päästelin mut varmasti semmosia että lekuri tuskin ajatteli että ilokseni lauleskelen.. pari minuuttia käytännössä vapisin siin tuolilla, paita oli likomärkä hiestä (minuutissa-parissa, käsittämätöntä) ja itkuhan siinä suoraan sanottuna pääs... Jossaa vaiheessa setä lääkäri ehti laittaa sentäs toisen piikin suuhun, mut eipä se siin vaiheessa paljo lohduttan, hammas tippu lopulta siinä täristessä vissii iteksee paikaltaa, eli se oli ehditty jo käytännössä vetästä irti, sanoisin mutu-tuntumalla ja kipuaistimusten perusteella että melkoisen minimaalisen puudutuksen kanssa :thumbsup

Lekuri tais huomata mokan, operaatio makso 0 euroa ja lupas puudutella paremmin ens kerralla, jota ei muuten tule.. btw. kävin yksityisellä, en kunnallisella tai yths:llä.. ja aikaisemmin oon ollu sitä mieltä että esim. poraaminen tai juurihoito on tuntunu vain jokseenkin epämiellyttävän vihlovalta (korkea kipukynnys ehkä? ..nyt se vähä tais ylittyä).

...että semmosta täl kertaa.

Huhhuh..ihan kylmät väreeet tuli tuota juttua lukiessa. Minulla on hammaslääkärikammo ja siellä odotusaulassa on aivan järkyttävä tunnelma sitä aikaa odotellessa. No tuollaista ei ole sattunut ja itse asiassa kaikki kerrat on menneet ihan hyvin. Kamalin kokemus on poraamisen jälkeinen reiän puhdistaminen, jossa hammaslääkäri käyttää ruusuksi kutsumaansa välinettä, jota pyöritellään siellä reiän sisällä. Hampaita ei ole minulta koskaan poistettu ainakaan vielä. Jos tuollainen tilanne tulisi niin pitää varmaan vaan tiukkana vaatia kaikkia mahdollisia puudutuksia.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 25 Heinä 2007 01:23

"#&¤/=(" kele.

Right, pokeripöydässä. Kh Kc kädessä, pikku betti, kaikki maksaa.

Sateenkaari-Floppi Kd 2c 7h. Hyvähyvä, kolme kallea. $30 betti, yks raisettaa all in, ~$40 lisää mulle maksaa, tietty laitan rahat tiskii tolla kädellä, tietämättä toisen kortteja ajattelin n. 95% / 5% tilannetta. Noh. Sillä oli sit kuitenki Ad Qd, samapa se, oon silti huima suosikki. Kaveri tarttee runner runner voittaaksee, ei voi tapahtua. Noh.

Turni Td. Ok, yks kortti enää tulematta mut mahdollinen värisuoran veto toiselle, epätodennäköstä silti, olen edelleen melko positiivinen :)

MUTTA "#/(¤&/"¤ riveri stana kele ttu. Mikäs muukaa sieltä sit tulee ku Jd... RUUTUJÄTKÄN PERKELE!1. Royal flush. Massiivinen ohiveto.

Terve. Pokeri on kivaa. :banana

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 25 Heinä 2007 09:20

Kappas Pundekin pelaa pokeria. :) Eihän tuo ole vielä mitään, mutta se potuttaa jos joku vetää 3-7:la AA:n ohitse...

Niin tervepä terve kaikille.... :D

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Heinä 2007 20:52

Jaa, täällähän on muitakin nettipokerista innostuneita.. Itse hävisin eilen about 100$, että eipä mene hyvin täälläkään päässä. :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”