Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 22 Heinä 2013 14:57

Zygerö kirjoitti:Tuntuu, että mäkätän täällä koko ajan, mutta voi vittu, että kyrpii tuo YouTubekin. Eikö se saatana tajua, että en halua käyttää koko nimeäni. Jatkuvasti pitää kysellä samasta paskasta. En ole huomannut kohtaa "Älä kysy tätä enää ikinä."
Itselläkin mennyt hermot Youtube jatkuvaan jankuttamiseen koskien nimen käyttämistä. En myöskään huomannut mitään "älä kysy tätä enään koskaan" painiketta tai rastiruutuun paikkaa.
Nyt ei enään Youtube kysele, mutta musta on näköjään tullut Google+.san asiakas sekä mulla näyttää olevan uusi youtube tili ja omat yksityisviestit ja verkostot hävinneet youtubesta bittitaivaaseen . :scratch

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Heinä 2013 21:03

Enpä oo pitkään aikaan avautunut, mutta nyt on pakko. Ne perkeleen hätätiedotteet mitä radiossa tulee. Ai jumalauta kun mua kiinnostaa jos jossain Mikkelissä pitää keittää viisi minuuttia vettä ennen sen juomista. Voi juku! En vois millään elää ilman tuota tietoa. Tarviiko se oikeesti koko kansalle toitottaa? Varmaan jossain Inarissakin ollaan todella tyytyväisiä tuosta tiedosta.

Ei muuten, mutta kun ajoin autoa ja kuuntelin radiota niin kesken hyvän biisin alettiin selittämään tuommosta. Ja sitten tossa vitutti vielä se että siinä oli ruotsinkielinenkin osuus ja sen naisen ruotsinkielen skillsit oli heikompia kuin meikäläisellä. Tuli oikein semmonen myötähäpeä tuosta änkyttämisestä. Niin ja tuo tuli vielä todella usein, varmaan puolen tunnin välein. Joka saatanan kanavalta.

Ei mulla nyt tähän hätään muuta valitettavaa ole. Elämä on laiffii sanos Nykäs Masa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 23 Heinä 2013 21:54

Risto kirjoitti:Enpä oo pitkään aikaan avautunut, mutta nyt on pakko. Ne perkeleen hätätiedotteet mitä radiossa tulee.
Siis noi on oikeesti ihan helvetin paskoja! Sit ku se biisi ei edes mene pauselle vaan se menee menojaan ja jatkuu joskus. Onhan se tietyst et tavottaa enemmän ihmisiä ku kuuluttaa radiossa, MUT SOITTAIS VAA SIEL YLEN KANAVILLA KU NE NIIDEN TIEDOTTEITA ON! Ei mua ainaka kiinnosta kuunnella niitä silloin, ku mä haluan kuunnella musiikkia ja NRJ:n juontajien höpinöitä. Joskus hyvä juttukin menee ohi, kun tulee joku saatanan hätätiedote.

Ja ku ne ei ees tule "Seuraavaksi blaablaablaa" vaan ku ne tulee silloin ku ne haluaa! Ihan tosta noin vaan, ilman mitään varotuksia et kerkeis sulkee radion ku ne tiedotteet alkaa vaa vituttaa. [smilie=a_doh.gif] Sit ku se tulee viel joka saatanan kanavalta nii auta armias, jos kuuntelee esim autossa radiota eikä siel oo mitään cd:tä (onneks aina on). Siinä tilanteessa kuuntelee mieluummin totaalisen paskaa musaa sen hetken ku kuuntelee niitä tiedotteita. Pois tommoset paskat radiosta ja heti.
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Heinä 2013 22:50

Onkos noi hätätiedotteet eri asia ku liikennetiedotteet? Varmaanki, ite koskaan semmosta kuullu, liikennetiedotteita useinki, ja niissä ainaki oma soitin vetää cd:tä kuunnellessa kans tiedotteen päälle. Sen saa tietty aina pois päältä soittimesta jos haluaa (TA-juttu), mut hätätiedotteet taidetaa pistää väkisin kaiken ohjelman päälle. Sillon ku Joensuun keskustan lähellä palo tehdas ni näin telkkaris sen piiiiiiiippaavan hätätiedotteen, muita en o ikuna nähny.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 23 Heinä 2013 23:09

Ärsyttäviä tosiaan ovat. Jostain Cyrpek räjähdetehtaasta tuli koko päivän turhanpäiväistä paskaa. Aina samat lätinät. Sit jossain vaiheessa päivitettiin tiedottetta, tunnilla parilla eteenpäin. Enää ei ollu tiedot n:7 aikaan vaan hypättiin jo aamukymmeneen. Päivä oli tosin oikeasti jo iltaa kohti menossa ja samaa paskatiedotetta taas tungettiin. Sit siitä piti hyvissä ajoin ilmoittaa. pimpeli vitun pompeli, kohta saatte tiedotetta. Ai vittu että ois tehny mieli antaa tukkapölllyjä sillä hetkellä jokaiselle, joka oli osallisena tämmösiä paskatiedotuksia päättämässä.

Näitä tiedotteita nyt muute riittää, kun herranpelossa joka vitun risunrapsauksesta tiedotetaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja jaiba » 23 Heinä 2013 23:30

Ei noita hätätiedotteita kovin usein tule. Ennemmin mussuttaisin sitten kun on saanut helvetillisen ripulin paskaisesta vedestä tai karhu on käynyt puraisemassa perseestä palan, eikä kukaan varoitellut mitään.

Useammin kuulee mussutusta tiedottamisen puutteesta.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Heinä 2013 00:08

jaiba kirjoitti:Ei noita hätätiedotteita kovin usein tule. Ennemmin mussuttaisin sitten kun on saanut helvetillisen ripulin paskaisesta vedestä tai karhu on käynyt puraisemassa perseestä palan, eikä kukaan varoitellut mitään.
Joo, mutta ihan ku noita tiedotteita ei vois kohdistaa vain sinne missä niillä on oikeesti hyötyä. Mua ei edelleenkään liikuta Mikkelin vedenkeittokehoitus.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Heinä 2013 00:24

Risto kirjoitti:Mua ei edelleenkään liikuta Mikkelin vedenkeittokehoitus.
Siinä on se logiikka että kaikki ei kuuntele radiota tai kattele telkkaria, ja jos joku muualla päin suomea sattuu tuntemaan jonkun mikkelissä ni voi lähettää vaikka tekstarin tai pistää naamakirjaan viestiä tms.

Ite kattelen hyvin vähän telkkaria, ja radiota kuuntelen vaan autossa (jolla ajan hyvin vähän), ja oisin ollu erittäin kiitollinen jos joku ois lähettän viestiä jos samanlainen vesitilanne ois ollu täällä... karhujutut sitten asia erikseen.

edit: nyt kun muistelen tarkemmin ni se joensuun myrkkypalojutunki taisin nähdä facebookissa ekana, oli kyl telkkari mutella päällä mut en sitä seurannu. Ja asuin silloin reilun kilsan päässä paloalueelta eli alueella jossa kehottivat pistää ikkunaa säppeen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 24 Heinä 2013 18:45

Jonksu kirjoitti:
Risto kirjoitti:Enpä oo pitkään aikaan avautunut, mutta nyt on pakko. Ne perkeleen hätätiedotteet mitä radiossa tulee.
Siis noi on oikeesti ihan helvetin paskoja! Sit ku se biisi ei edes mene pauselle vaan se menee menojaan ja jatkuu joskus. Onhan se tietyst et tavottaa enemmän ihmisiä ku kuuluttaa radiossa, MUT SOITTAIS VAA SIEL YLEN KANAVILLA KU NE NIIDEN TIEDOTTEITA ON! Ei mua ainaka kiinnosta kuunnella niitä silloin, ku mä haluan kuunnella musiikkia ja NRJ:n juontajien höpinöitä. Joskus hyvä juttukin menee ohi, kun tulee joku saatanan hätätiedote.

Ja ku ne ei ees tule "Seuraavaksi blaablaablaa" vaan ku ne tulee silloin ku ne haluaa!
Toi jälkimmäisin asia oli kyl kaikkein ärsyttävintä, etenikn kun tiedote on huonosti, löysästi ja unettavasti luettu. Eikö riittäisi, että kanavia kehotetaan mainitsemaan asiasta usein, vaikka sit sellasen hälytysmerkkiäänen kera. Ei häiritsisi oikeaa lähetystä juuri lainkaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 30 Heinä 2013 22:09

Vedin leipäveitsellä käteen, eiku. Joo, sormeen viilsin ja nyt särkee. Onneksi verentulo sentään loppui. #yhyy
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Elo 2013 12:47

Huhhuh, olipas vaikeaa olla yli viikko ilman konetta. Itse hajotin entiseni ja eilen sain hankittua uuden. Rasittavaa kun kaikki salasanat oli tallennettu entiselle koneelleni, niin hirvee homma alkaa muistelemaan ja hankkimaan niitä uudestaan. Tännekin pääsin vasta tänään, koska eilen en vielä saanut uutta salasanaa tänne.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Elo 2013 12:25

Ollaapas tääl oltu tyytyväisiä ku tääki ketju on pysyny hiljaa jo päivää päälle viikon, mut nyt mä tuun rikkoo hiljasuuden. Että jaksaaki ahdistaa palata takas töihin viikon loman jälkeen. :scry: Eihän siin muuten, mutku tietää et millast paskakohtelua siel taas saa kestää... onneks oon ruvennu kattelee muita paikkoja. Mut kyl mä siitä selviän, nyt just ennen töihin menoo vähän aikaa ku kuuntelee Pacific Rimin soundtrackia nii saa semmosen boostin, et jaksaa ainaki tän päivän yli ja sit onki taas kaik paremmin ku saa rutiinista kiinni.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Elo 2013 12:39

Jonksu kirjoitti:Että jaksaaki ahdistaa palata takas töihin viikon loman jälkeen. :scry:
No, entäs neljän viikon loman jälkeen? Töttöröö, mitäs mä teinkään työkseni? Pomo antoi ruhtinaalliset kaksi päivää aikaa orientoitua. :D
You know nothing.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Elo 2013 17:26

Jonksu kirjoitti:Eihän siin muuten, mutku tietää et millast paskakohtelua siel taas saa kestää... onneks oon ruvennu kattelee muita paikkoja.
Tolla potkii muuten yllättävän pitkälle, ihan jo ajatus siitä, että pääsee pois eikä tartte loputtomiin kestää. Vaikka onhan paskaduuni paskaa duunia, vaihtoehtoja onneks on niillekin, joskus vaan vaatii vähän enemmän järjestelyjä.

Itselläni onneksi kiva työ, mutta muuten sama tilanne kuin Ancalagonilla. Neljän viikon loman jälkeen alkoi viime yönä työt, onneksi rauhallisella tahdilla. Yöviikot on muutenkin kivoja, jotenkin rennompi ja iloisempi (väsyneempi?) meno mitä muissa vuoroissa. Olisin silti voinut vielä vähän lomailla... Kamalasti jäi asioita kesken ja tekemättä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Elo 2013 21:44

Viime viikko oli kyllä aika kamala. En muista että koskaan olis loman jälkeen ollut noin ryytynyt olo. Oikeestaan vasta sunnuntaina heräsin kunnolla tähän maailmaan ja tää viikko lähtikin ihan eri meiningillä käyntiin.

Hämmentävää tuo lomanjälkeinen väsymys kun en edes ollut lomalla kertaakaan kännissä ja muutenkin olin ihan chillamus maximus.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Elo 2013 19:49

Kyllä kissat on mukavia. Mun oikeassa kädessä on 11 pienempää reikää ja 2 vähän isompaa viiltoa yhden ihanan karvapalleron kynsimisen tuloksena. Yritin saada laitettua sitä petoa kantokoppaan, mutta herra päätti olla toista mieltä. Mukava mennä huomenna töihin kun mun ranne näyttää siltä kuin olisin vedelly siitä pari kertaa puukolla.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Elo 2013 20:01

Risto kirjoitti:Yritin saada laitettua sitä petoa kantokoppaan, mutta herra päätti olla toista mieltä.
Oliko sulla koppa kuinka päin, eli oliko aukko sivulle vai suoraan ylöspäin? Monet kuljetushaluttomat kissat on helpompi laskea ylhäältä alas koppaan kuin työntää sivusta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Elo 2013 20:11

tuusannuuska kirjoitti:
Risto kirjoitti:Yritin saada laitettua sitä petoa kantokoppaan, mutta herra päätti olla toista mieltä.
Oliko sulla koppa kuinka päin, eli oliko aukko sivulle vai suoraan ylöspäin? Monet kuljetushaluttomat kissat on helpompi laskea ylhäältä alas koppaan kuin työntää sivusta.
Juurikin tuosta sivusta yritin sitä sinne saada. Jos jatkossa joudun samaan tilanteeseen niin tiedänpähän toimia toisin.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Orphan » 27 Elo 2013 23:10

Lukiosta lapataan taas oiekin kunnolla tehtäviä tehtävien perään. [smilie=a_doh.gif] Voisin jopa tehdä tästä dokumentin " 4D Kun aika ei riitä". On mediaseurantatehtävää, tutkielmaa, itsenäistä kurssia ja kaikkea muuta ihanaa samaan aikaan. Viikolla ei jää yhtään aikaa mihinkään ylimääräiseen.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Dille » 28 Elo 2013 16:16

Mediaseuranta = BB 24/7 :tu

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Elo 2013 18:19

Jarrupoljin painu lattiaan ja Rellu kusi jarrunesteet pitkin maita ja mantuja. Vakuutus ei korvaa hinausta ku auto on n. 9 kuukautta liian vanha. Happy days. Kyllä taas riemastuttaa niin perkeleesti.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Joanna » 30 Elo 2013 12:04

Tää perhanan räkätauti se ei sitte hellitä millään. Viikon oon jo niistäny niin että nokka on verillä ja joka kerta kun yskäsee niin tulee kurkusta kilo räkää. Alkaa huumori loppua.

Varmasti auttaa se että tuli eilen taas roikuttua kylillä ja vähän huppelissakin. No muttakun viimeiset lomapäivät...
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”