Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Kesä 2013 21:17

Risto kirjoitti:Mulla on käsi kipeä koska löin sen tiistaina betoniseinään. Se on edelleen turvoksissa.
Miksi löit?

Itse olen aloittanut tahtomattani vasemman käden perjantaipahoinpitelyt, pari viikkoa sitten löin etusormen juureen muovipäisellä vasaralla, viikko sitten jätin peukalon kokoamani moottorin vivuston väliin (jos ei sano mitään niin käytännössä sama asia kuin löisi vasaralla kynnen päälle tosi kovaa) ja nyt taas huitaisin vasaralla siihen samaan etusormeen.

Mutta se ei ollut se mussutuksen aihe, vaan se, että vaatekaupoissa käynti on perseestä. No löysin yhdet koirankusetusfarkut ja mies löysi jotkut neljät tai viidet hyvin istuvat ja hyvän näköiset. Siinä sovituksia odotellessa kello olikin sitten jo niin paljon, että kun päästiin seuraavaan kauppaan, alkoi kaikki jo mennä kiinni ympäriltä. Eikä niissä kyllä paljon housuja ollut tarjollakaan, jotain vitun pillifarkkuja kaikki, ei sellasiin mene edes pohje sisään saati sitten reidet ja perse. Tympii, koska en usein muutenkaan jaksa lähteä vaateostoksille ja nyt kun jaksoin, ei käteen jäänyt käytännössä mitään. Katellaan ens vuonna sit uusiksi jos farkkumuoti muuttuisi taas tavallisen ihmisen vartalotyypille sopivammaksi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Kesä 2013 21:21

tuusannuuska kirjoitti:
Risto kirjoitti:Mulla on käsi kipeä koska löin sen tiistaina betoniseinään. Se on edelleen turvoksissa.
Miksi löit?
Koska vitutus maximus. Helpotti se sekunniks, se vitutus.

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Eney » 14 Kesä 2013 21:22

Vitun vittu.
Provinssirock on kovassa vauhdissa kotikaupungissani, ja mä pönötän tässä koneella tätä kirjoittaen. Toki tänään ja huomenna on tiedossa töitä (joka ei sinänsä vituta, rakastan työpaikkaani.) Kesä tuntuu jotenkin... Tyhjältä ilman Provinssia. Äskenkin kun pissatin koiran, niin kuulin VHB:n Freedom Fighterin soivan, ja vielä ihan kirkkaasti. :scry:
Perhana. Miksi en mennyt edes töihin sinne. Olen typerä.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 14 Kesä 2013 21:40

tuusannuuska kirjoitti: Eikä niissä kyllä paljon housuja ollut tarjollakaan, jotain vitun pillifarkkuja kaikki, ei sellasiin mene edes pohje sisään saati sitten reidet ja perse.

Katellaan ens vuonna sit uusiksi jos farkkumuoti muuttuisi taas tavallisen ihmisen vartalotyypille sopivammaksi.
Tunnen niin tuskasi. Nopealla vilkasulla useimmissa kaupoissa näkee, ettei kannata ees lähteä sovittamaan. Ja mä oon sentäs suht. normaalipainoinen, pohkeeni on vain aina olleet paksut. Viimeksi kun löysin normaalille ihmiselle tarkoitetut farkut, niin meinasin huutaa hurraahuudot pukukopissa. :D

Muodin muuttumista odotellessa. Tai kunpa töissä viittis hametta käyttää useammin, ilman että tarttee pelätä helmojen jäävän johonkin kiinni kiireessä.
You know nothing.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2013 21:54

Mulla ei ole isoa persettä eikä paksuja jalkoja, ainakaan vielä.
Nuo pillifarkut on vaan ihan vihoviimeisiä, kun ne aina alkaa ratkeilemaan haarojen välistä. :D Parempi vaan käyttää lökäreitä ja roikottaa niitä, niin pääsee helpommalla.

Nyt on onneksi shortseille sopivat ajat, niin niitä voi käyttää paljon.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Kesä 2013 21:05

Vituttavaa, et huomenna posti on kiinni. Ei, en oiskaa halunnu mun pakettia sieltä ja nyt joudun venaa ainaki maanantaihin et saan sen sieltä. Jos kerran kaupatki on huomenna klo 12 asti auki nii miksei postiki voi olla? Vitun mulkut haluaa vaa päästä kännäämää aikasemmin. Juhannus on muutenki ihan turha juhla, tietysti otan lisävapaat siit ettei tarvi töihin mennä lomalta turhan aikasin, mut silti. Eihän juhannukses nykyää oo mitää muuta ku et ihmiset vetää perskännit ja osa hukkuu, jee. Nii ja ehkä grillataa ja tehää juhannuskokko, tai sit grillataa siinä kokossa ja varmaa jotkut polttaa ittesäki siinä kokossa.

Yes, I'm pissed.
Edit: ja oon huomannu, että harva uskaltaa tulla sanomaa mulle mitää ku kirjotan mäkätyksiä. Siitä voisin kans mäkättää, mut mun mielestä se on vaa jokseenkin huvittavaa. Emmä pure. Ehkä. :twisted:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Kesä 2013 21:34

Kaikki on sitten varmaan aina eri mieltä sun kanssas, Jonksu. :blackeye Kukaan sulle uskalla tulla väittämään vastaan, kun oot jo valmiiks vittuntunut! Sillon ainaskin puret. :shock:

Mutta onhan se nyt aika perseestä, että juhannuksena on kaikki kiinni. Tai en mä usko, että se tänä juhannuksena haittaa mua sen kummemmin, mutta noin yleisesti ajateltuna. Aivan kuin ois joku joulu, jolla on oikeesti merkitystä. Mulle juhannus ei merkkaa mitään. En käy missään mökillä tai silleen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Kesä 2013 21:43

Jonksu kirjoitti:Vituttavaa, et huomenna posti on kiinni. Ei, en oiskaa halunnu mun pakettia sieltä ja nyt joudun venaa ainaki maanantaihin et saan sen sieltä. Jos kerran kaupatki on huomenna klo 12 asti auki nii miksei postiki voi olla?
Oisit tilannu paketin pakettiautomaattiin, niitähän on nykyää vähän missä sattuu, just pari päivää sit hain paketin läheisestä äss-marketista. Helppoa ja kivaa. (edit: eikä tarvi asioida ihmisen kanssa, aina plussaa..)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Kesä 2013 21:51

Punde kirjoitti:Oisit tilannu paketin pakettiautomaattiin, niitähän on nykyää vähän missä sattuu, just pari päivää sit hain paketin läheisestä äss-marketista. Helppoa ja kivaa. (edit: eikä tarvi asioida ihmisen kanssa, aina plussaa..)
Paketin lähettäjä sano laittavansa niin et se tulee sinne, mut nähtäväst ei tulekaa. Ainakaa mikäli postin sivui on uskominen ku siel lukee, et on haettavissa Postin toimipisteestä, vaikka se on smartpostina laitettu tulemaan.
Marika1 kirjoitti:Kaikki on sitten varmaan aina eri mieltä sun kanssas, Jonksu. :blackeye Kukaan sulle uskalla tulla väittämään vastaan, kun oot jo valmiiks vittuntunut! Sillon ainaskin puret. :shock:
Semmonenhan mä oon, a lone wolf... se joka pääseeki lähelle nii saa vaa purasun ku karkotan kaikki. :scry:

Ja nyt taas vituttaa vähän kaikki ja ei mikään... -.- On tää elämä rankkaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Kesä 2013 10:26

Katkasen tän Plazan hiljaiselon tulemalla taas mussuttamaan. Loma vietetty ja tänää pitäs mennä taas töihin. -.- En muistakaa millo viimeeks mua ois vituttanu näin paljon ja et millo viimeeks ensimmäinen nettisivu on ollu mol.fi...
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Kesä 2013 16:53

Vielä kolme kokonaista piiitkää päivää ennen lomaa. Sori Jonksu, kyllä oli ihan pakko *kihihii*
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Kesä 2013 17:59

Saatanan tulli! Tilasin yhden kirjan Jenkeistä. Siis yhden kirjan ja se meni tulliin. Aiemmin nuo ovat kaikki tulleet suoraan kotiovelle postinkantajan ystävällisellä avustuksella. No nyt tuli vaan tullausilmoitus. Tullihan ottaa tietenkin kirjan arvon lisäksi postikulut siihen päälle ja laskee alvin siitä. Vittu mitä perseilyä sanon minä. Miksi ihmeessä jo Jenkeissä maksetuista postikuluista pitää verottaa täällä? Saatana. Alvin alalaskutusraja on nykyään 5 euroa. Mun lähetyksestä postikuluineen tuli tietenkin 5,34 euroa. Jouduin maksamaan. Joo, ei ole iso summa, mutta ylipäänsä yhden sattanan kirjan tullausselvityksessäkin meni oma aikansa ja sitten kehtaavat vielä lätkästä siihen vitosen alvit päälle. Vittu, sanon minä!

Ihan varoituksen sanana kaikille, jotka ovat jotain EU:n ulkopuolelta tilaamassa: Noita arvoja ja postikuluja ei nykyään edes pysty huijaamaan enää, jos ei saa alkuperäistä lähettäjää laittamaan vääriä arvoja pakettiin. Tällöinkään ei paketti kuitenkaan saa jäädä tulliin tai taas joudut maksamaan, koska vaativat tilausvahvistuksen tai kuitin ja sellaista on jo hieman vaikeampi yrittää valehdella pienemmäksi.

Kiitos ja anteeksi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Kesä 2013 20:31

Vähän sellainen sekava päivä tunnemaailman kanssa. :?
Vaikea edes selittää. Mieli ailahtelee ja koko ajan erilaiset asiat painaa vähän mieltä. Tavallaan oma elämä tuntuu ihan tyhjältä, mutta tavallaan taas se tuntuu hyvältä. Jotenkin tiedostan hyvät asiat ja kaiken sen potentiaalin mitä voisi olla ja tiedän myös mitä voin tehdä että asiat tuntuisi helpommilta. Silti on jotenkin mieli maassa ja kerrankin tuntuu että haluaisin olla ihan joku muu.

Nämä on ehkä näitä tunteita mitä joskus tulee, mutta niistä pääsee yli aina.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 27 Kesä 2013 20:37

Zygerö kirjoitti:Saatanan tulli!
Kuulostaapa kyllä tosi "kätevältä" toimintatavalta, pitääpä pitää mielessä jos ikinä keksin tilata mitään EU:n ulkopuolelta. Mitenkähän sitten käy jos käy vaikka siellä jenkeissä ja haluaisi itselleen postittaa jotain mitä ei viitsi alkaa matkalaukussa kantamaan. Vai onko vaan järkevämpää maksaa lentokoneessa enemmän painosta.

Orkun ongelma kuulostaa aika tyypilliseltä kesäolotilalta. Sillon ihmisille tuntuu helposti tulevan sellasia... mitä ne nyt on? Sellasia oloja, että jotain puuttuu, pitäisi tehdä ja olla enemmän ja saada aikaan isompia asioita, tunteita ja mitä kaikkea nyt keksiikään. Talvella ihmiset tuntuu antavan enemmän anteeksi itselleen ja ne on tyytyväisempiä siihen mitä ne on, kun ei tavallaan tarvitse tehdä mitään ylimääräistä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Kesä 2013 20:43

orgasmienkeli kirjoitti:Tavallaan oma elämä tuntuu ihan tyhjältä,
Tervetuloa joukkoon. Mun oma elämähän on tuntunut tyhjältä jo vuosikaudet. Ihan perseestä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Kesä 2013 21:38

Tuntuu, että mäkätän täällä koko ajan, mutta voi vittu, että kyrpii tuo YouTubekin. Eikö se saatana tajua, että en halua käyttää koko nimeäni. Jatkuvasti pitää kysellä samasta paskasta. En ole huomannut kohtaa "Älä kysy tätä enää ikinä."
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Kesä 2013 21:45

Zygerö kirjoitti:Tuntuu, että mäkätän täällä koko ajan, mutta voi vittu, että kyrpii tuo YouTubekin.
Joo, täysin peräreiästä toi youtuben ja google+:n pakkonaittaminen. Muutama päivä sitten se jotenkin yhdisti ne, mut antoi sentään valita pitää youtuben puolella nimimerkin. Mut ei se youtuben avataria osannut pitää ennallaan, se heitti siihen jonkun sinisen oletuslegopalikkahärvelin kuvaks, ja valehtelematta vartti meni että löysin asetuksista miten sen saa vaihdettua. Hirveän sekava systeemi nykyisellään.

En käytä google+:aa eikä kiinnosta aloittaa. Facebookki kans vituttan jo pitkään, mut sitä on melkein "pakko" pitää ku vanhusten kanssa sen yksityisviestit toimii ns. mesen korvikkeena. Ei vähiten näitten NSA-prism juttujen jälkeen epäilytä ihan täysillä kaikki noi jenkkilän paskeet.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Kesä 2013 21:47

Menin tänään treeneihin rullaluistimilla ja aattelin, että ei tuolla kuitenkaan sada. No olipas satanu kun treenit loppu ja jouduin sitten kuitenkin luistelemaan takasi. Nyt on luistimet ihan märät ja hiekassa. Hitsit, toivottavasti ois nyt ihan kunnossa muuten. Rullien laakereiden kohtalokin vähän pelottaa, mutta onneks on useampia laakereita toisissa rullissa. Ei oikein voi uusiakaan luistimia ostaa, kun noi quad luistimet on niin pirun kalliit.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2013 22:11

Zygerö kirjoitti:Tuntuu, että mäkätän täällä koko ajan, mutta voi vittu, että kyrpii tuo YouTubekin. Eikö se saatana tajua, että en halua käyttää koko nimeäni. Jatkuvasti pitää kysellä samasta paskasta. En ole huomannut kohtaa "Älä kysy tätä enää ikinä."
Mua vituttaa toi sama, yks ärsyttävimpiä asioita mitä youtubesta löytyy.

Aika jännä muutes toi tullijuttu, eiks sen rajan pitäny olla 22e ennenku se menee tulliin? Eihän mikään kirja postareineen voi noin paljoa maksaa. O.o Jumalauta, en todellakaa lopeta peruukkien ostamista Kiinasta. >_< Saavat toimittaa niitä kuten ennenkin.
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Kesä 2013 23:18

Jonksu kirjoitti:Aika jännä muutes toi tullijuttu, eiks sen rajan pitäny olla 22e ennenku se menee tulliin? Eihän mikään kirja postareineen voi noin paljoa maksaa. O.o
Et vissiin oo ostellu paljon kirjoja? Semmonen reilu 20e kirjasta oli suht halpa hinta 10 vuotta sitte, saati nytte. Jos puhutaan jostain muusta ku kaunokirjallisuuspokkareista.

Kirjat on tosi kalliita.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2013 23:25

^ You caught me. En tosiaan oo, mut mitä oon esim. Amazonista katellu nii ei ne nyt niin kauheen kalliita oo ollu. Mut mistäs mä tiiän ku en kirjoi ulkomailt tilaile. [smilie=a_tongue.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Kesä 2013 23:39

^Tuo mun kirja maksoi 40 dollaria, kun on sellanen limited edition. Itse asiassa en maksanu siitä muuta kuin postikulut, mutta sillähän ei tullille ole mitään merkitystä. Ovh lisätään, vaikka sitä ei olisi maksettukaan. Unohdinko sanoa, että vitun tulli.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”