Lähetetty: 07 Heinä 2015 14:12
Hyi, kamala tuo pomppulinnajuttu.
DosterMan kirjoitti:
Tuosta unohtui laittaa, että tarkoitin adoptiota. Perhetragediat, avioerot yms on valitettavaa, joille ei kukaan mahda mitään, mutta ei se silti tarkoita sitä, että adoptiolapsilta pitäisi riistää mahdollisuus sekä isään että äitiin.
En tiedä miks ees jaksan vääntää, kun keskusteluyhteyttä ei tule löytymään.
On säitä pidelly.
Eli et hyväksyisi edes yksinhuoltajuutta? Jos näin on, niin pisteet siitä että mielipiteesi on sentään looginen, vaikka se onkin täysin päinvastainen kuin omani.
Tämä ilmiö on erikoinen, että ensin tyrmätään täysin tietyn ihmisryhmän oikeudet, sitten kun joku sanoo vastaan, puolustaudutaan vaan sanomalla "tämä nyt vaan on minun mielipide, eikö minulla ole siihen oikeutta?" tai sitten juuri "tästä nyt saa aina vääntää".
No yllätys yllätys että joku haluaa olla vähemmistöjen puolella. En ole kuullut yhtään loogista tai hyvää perustelua tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, joten ymmärrän hyvin miksi monet haluavat ne väitteet kumota.
Sen lisäksi... En halua kuulostaa marttyyrilta, mutta nämä "mun mielipidettä syrjitään" -tyypit eivät ymmärrä, että itse syrjivät ajattelullaan sortavia rakenteita. Jos teistä tuntuu noin pahalta ettei teitä ymmärretä, niin arvatkaapa miltä minusta tuntuu seksuaalivähemmistöön kuuluvana kuulla rinnastuksia pedareihin ja eläimeensekaantujiin?
Mutta jos tästä vääntäminen on turhaa niin haluaisin edes kuulla tuon, onko yksinhuoltajuus ok vai ei?