Suuri Joululahjaketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Oletko tyytyväinen joululahjoihisi?

Kyllä, ihan kaikkiin
23
48%
Kyllä, lähes kaikkiin
20
42%
Fifty sixty
0
Ei ääniä
Joihinkin
4
8%
En ollenkaan
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Joulu 2012 20:20

Sain:
- makeisia
- kirjoja
- levyn
- Viivi & Wagner yöasun (sortsit & t-paita)
- suihkusaippuoita
- partavaahtoa
- partakoneen teriä
- kaks lahjakorttia Suomalaiseen Kirjakauppaan
- viinipullon
- arpoja

Olen tyytyväinen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Sky » 27 Joulu 2012 21:24

Tänä vuonna olen todella tyytyväinen saamiini lahjoihin. Pyysin, ettei mua lahjottaisi ns. turhalla krääsällä tai suklaarasioilla (en tykkää, vaikka oonkin suklaafani) ja toiveitani kuunneltiin. Mieluisimpia lahjoja oli mummilta saadut villasukat sekä poikaystävän ostamat lentoliput.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Joulu 2012 00:30

Marika1 kirjoitti: - Leivonnaisia herkkusuille -kirjan (toivoin)
Myönnän että hörähdin tälle kun ekaa kertaa luin. :D Kuvittelin että olet saanut jonkun lasten leivontakirjan lahjaksi, kun tuo nimi kuulostaa ihan siltä.
Ilmeisesti nimi on vaan huonosti keksitty, koska kun kävin netistä katsomassa (ja kuvittelin että saisin hörähdellä lisää) niin huomasin että tuohan on ihan mahtava kirja. :o
Harvemmin fanitan mitään tavallisia leivonnaisia, vaikka ne ihan ok olisikin, mutta tuossa näyttää olevan kaikkia jenkkityylisiä leivonnaisia, joita tykkään syödä! :Love:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Joulu 2012 17:28

vastasin että "kaikkiin"

sain joululahjaks:

-rahaa
-suklaata
-päiväpeiton
-tyynyn&petivehkeita
-rambo-teepaidan



ps. tässä iässä enää mitään tartte ;)
JuHu - :drink55:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Joulu 2012 18:50

Olen kyllä varsin tyytyväinen kaikkiin saamini juttuihin. Eipä oikeestaan mitään turhaa tullutkaan. Paras lahja tais olla ihana niiskuneiti kännykoru [smilie=a_smitten.gif] Edellinen nipsu koru katoski jo monta vuotta sitten.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Joulu 2012 19:02

oe: Heh, ei ihan ehkä kiinnosta enää sellaset leivontakirjat. :D Herkullisia reseptejä on kyllä pullollaan koko kirja ja ovat tosiaan kaikki jenkkityylisiä. Hiukan rupesi vain epäilyttämään onko suurin osa niistä liian fiinejä ja vaativia minun taidoilleni. Hope not. :)

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Jouluketju

Viesti Kirjoittaja mrj » 05 Joulu 2013 00:06

suurinosa joululahjoista ostettu.. :P
JuHu - :drink55:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 06 Joulu 2019 16:01

Onkos ihmiset hommailleet millaisia lahjoja läheisilleen? Ehkä toisilta voisi saada hyviä vinkkejä.

Tilasin tuossa äsken siskolle Ifolorilta seinäkalenterin omilla eläinkuvilla. Hankin siis sellaisen siskolle toissajouluna, hän ihastui siihen täysin, pyysi samankaltaista seuraavaltakin joululta. Edelliseksi jouluksi en valitettavasti ehtinyt sellaista tekemään/tilaamaan, mutta nyt ajattelin hommata sellaisen taas. Hyvällä tuurilla sisko on unohtanut tuon toissajoulun kalenterin ja yllättyy taas positiivisesti. Tai vaihtoehtoisesti miettii, että tuleekohan se kalenteri tällä kertaa.
Pitää toivoa, että kalenteri ehtii perille ennen joulua.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 06 Joulu 2019 20:55

No en tiedä onko näistä apua, mutta pojalle hommataan isänsä kanssa basso ja vahvistin, tytölle taas kerättiin mun vanhempien ja sisarusten kanssa kolehti ja äitini hommasi sille kunnollisen ompelukoneen. Tytär itse pyysi sellaista, ja on sen verran kätevä käsistään, että äitini mukaan ei kannata mitään markettikonetta ostaa, kun sen kanssa menis vaan hermot...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Joulu 2019 11:14

Marjo kirjoitti:
06 Joulu 2019 20:55
No en tiedä onko näistä apua, mutta pojalle hommataan isänsä kanssa basso ja vahvistin, tytölle taas kerättiin mun vanhempien ja sisarusten kanssa kolehti ja äitini hommasi sille kunnollisen ompelukoneen. Tytär itse pyysi sellaista, ja on sen verran kätevä käsistään, että äitini mukaan ei kannata mitään markettikonetta ostaa, kun sen kanssa menis vaan hermot...
Kuulostaa sellaisilta lahjoilta, jotka on varmasti saajiensa mieleen :thumbsup

Ei hele, löysin puolisolle ehkä yhden mielenkiintoisimmista lahjoista koskaan. Hän on siis valitellut jo pidemmän aikaa, kun meidän kylppäriin ei mahdu ammetta. On siis ihan mahdoton ammeessa lilluja. Noh, minäpä löysin netistä kokoontaittuvan aikuisten ammeen, jonka saa siis todella pieneen tilaan silloin, kun ei ole käytössä. Tilailinpas sen sitten, toivottavasti on ihan okei. Eihän se tietenkään ihan kunnonammetta päihitä, mutta sopiihan tuota kokeilla. Nyt pitää vain käydä ostamassa joku kiva kylpyvaahto lisäksi.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 08 Joulu 2019 13:25

Lapsille on ostettu ne perinteiset "ihan max kolme lahjaa per naama", eli nyssäköitä on taas autotalli pullollaan. Noille pienille on niin helppo ostaa, löytyy kaikenlaista kehittävää, hauskaa ja kiinnostavaa - myös sellaisia, minkä parissa vanhemmatkin viihtyvät. Ja toki nyt joulukuussa tulee kääräistyä pakettiin kaikki tarvehankinnatkin, siellä on nyt kaikki kurahanskoista alkaen odottamassa jouluaattoa.

Miehen kanssa ostetaan toisillemme puoli sohvaa, eli siis hankitaan sitten alennusmyynneistä uusi sohva.

Perheillemme ja muille läheisille on läjä lahjakortteja, kummilapsille heidän tai vanhempiensa esittämät toivelahjat. Henkilökunnalle kylpytakit. Joulupuu-keräyksen paketit on hankittu ja toimitettu eteenpäin, kahteen ruoka-apujoulukassiin varat toimitettu diakonialle.

Ja näin olen päätynyt kaikkien ennätystulokseen: Joulun lahja-asiat totaalisen valmiina paketointia myöten 8.12. (vaikka eilinen paketointioperaatio vähän lipsahtikin punaviinin puolelle ja tänään hommia oli ennakoitua enemmän). Mutta siis ennätys! MÄ OLEN VOITTANUT JOULUN! [smilie=a_bravo.gif]
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Joulu 2019 13:29

Herrajestas Mingviini siellä päin on ollut tehokasta toimintaa, ihan mahtavaa :thumbsup

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 08 Joulu 2019 13:36

Kiitos, mä olen jotenkin poskettoman ylpeä tästä saavutuksestani :D
:thumbsup

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Joulu 2019 20:39

Kyllä saat ollakin, onnea!

Mä katselin varmaan samanlaisia taitettava ammeita, ihan itselleni haluaisin sellaisen. :bidmouth:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Joulu 2019 20:49

Heh, pakko kyllä myöntää, että saatan odotella sitä ammetta innolla osin itsenikin takia, vaikka puolisolle sen ensisijaisesti tilasinkin. :D
Mutta tuplahyötyhän se vain on, jos molemmat tykästyy siihen.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Joulu 2019 20:54

Mua harmittaa edelleen, kun jouduin luopumaan edellisen asunnon ammeesta. Se oli jostain 60-luvulta ja aika kulunut ja kaikkea, mutta silti se oli mun lemppariasia asunnossani. :in love:
Putkiremontin yhteydessä se vaihtui tylsästi suihkukaappiin. Tiesin että laitan kämpän myyntiin aika pian remontin jälkeen, niin ei kannattanut uutta ammetta hankkia. Jos olisin jäänyt siihen asumaan, olisin ottanut uuden ammeen rempan jälkeenkin...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Joulu 2019 20:59

Joo mieki kaipaan edellisen oman kämppäni ammetta. Oli tosiaan joku 70-luvun kapistus, aika ruma, mutta hoiti hommansa hyvin mallikkaasti. Siinä oli niin ihana lillua. :Love: Puolisokin oli samaa mieltä. Emme siis silloin vielä asuneet yhdessä, seurustelimme kyllä. Hän tuli kumman usein käymään ja suuntasi tietenkin lähes aina suoraan kylppäriin. [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 23 Joulu 2019 16:08

Oon huono ostamaan lahjoja, aina tulee kiire ja ahdistus ja epätyytyväinen olo. Aikuisille on vaikea keksiä. Pitäisi vissiin aloittaa jo tammikuussa... No nyt on homma paketissa (eh, eh) ja tulipa jotain lahjaksi kelpaavia juttuja laitettua paikallisessa roskalava-ryhmässä eteenpäin, tosi onnellisia ihmisiä ja sai kyllä itsekin hyvän mielen.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Joulu 2019 19:09

Lahjasaldo:

- Ravenclaw-muki
- Ravenclaw-yökkäri (puoliso sai slytherin-yökkärin)
- Marauder's map -pussilakanasetti
- Epilaattori, voi sitä tulevaa huudon määrää
- yöhousut
- pari t-paitaa
- keijuaiheinen aurinkokennovalo mökille
- paaaaaljon suklaata
- rannekello, jotta tulisin kerrankin ajoissa kotiin töistä. On kuulunut puolison edesmenneelle sukulaiselle, olen otettu siitä että se annettiin minulle.

Tykkään :tu Lahjoista voi ehkä päätellä tupani ja fanitukseni kohteen. :D

Ja voin muuten suositella sitä kokoontaitettavaa kylpyammetta pieneen kylppäriin. Puoliso tykkäsi, lahja tuli hälle aivan puskista. Tyhjentäminen tosin vähän ärsyttävää, mutta on kyllä vaivan arvoista.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Joulu 2019 14:33

Jari Tervon Loiri-kirjan pyysin ja sen sain. Sit oli jotain Iittalan kippoja mitä en ois tarvinnut, suklaata, yksi olut, suihkusaippua, pipareita ja kahvipaketti.

Vaikka kuinka aina sanon etten tarvi mitään joululahjaksi, varsinkaan astioita, niin aina niitä tulee. Tympäsee kun ei noille oo taas mitään käyttöä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 26 Joulu 2019 16:15

Risto kirjoitti:
25 Joulu 2019 14:33
Vaikka kuinka aina sanon etten tarvi mitään joululahjaksi, varsinkaan astioita, niin aina niitä tulee. Tympäsee kun ei noille oo taas mitään käyttöä.
Sama.

Tyynyliina, jotain pesuaineita, pyyhkeitä, karkkia, viiniä tuli. Tylsää olla aikuinen.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Suuri Joululahjaketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Joulu 2019 13:27

Sain pari kirjaa, sukkia, boksereita, pyjaman ja kaks pulloa jouluolutta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”