Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2013 20:58

Aiempi uni minkä muistan: Jouluna puhuttiin siskon kanssa kuinka olisi kiva lähteä ulkomaille. Oltiin myös siskon ja hänen kaverinsa kanssa ostettu leffaliput Hobittiin ja unessa sitten oltiin ulkomailla, jossain todella etelässä (tyyliin Afrikassa, jossain savannilla mentiin safariajelulla) ja tajusin siinä samalla, että tänään pitäisi olla Suomessa leffassa Hobittia kattomassa ku on liputkin ostettu. :D

Viimeisin uni minkä muistan, on että juteltiin kaverini kanssa puhelimessa Hobitista. Itse olin silloin tapahtuma-aikana jossain kaupan parkkipaikalla, jossa autot oli ihan sikinsokin. Meni hetki ja tajusin, että makaan sängyssäni ja mun kaveri on puhelimessa eikä puhelin ole korvalla. Sit kai jokseenkin heräsin ja mietin, että herranjestas puhunks mä sen kans oikeesti, ku tuntu että luuri ois ollu kädessä. Piti ihan testata onko käsi tyhjä vai ei ja siellähän se luuri odotteli kiltisti yöpöydällä ja ihan unta olin nähnyt. Jännä onpi tämä.

Huomaa vissii, et mikä on ollu päällimäisenä mielessä... Sit oon kans nähny eräänlaisen Inception-unen, mut siitä on jo aikaa.
That damn fox!

Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Tammi 2013 21:30

Mulla taitaa olla jo naulat arkussa siinä vaiheessa kun Zygerö muuttuu harmaahapseksi, sen sijaan että olisin muuttunut teiniksi. Minä taas olen niitä ihmisiä, jotka näkevät omituisia unia ja muistan niitä paljon ja pitkään.
Mulla on pari unikirjaakin hyllyssä; aika hyvin poikkeavat selitykset toisistaan.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Tammi 2013 21:36

Näin taas aika erikoista unta!

Selviytyjiin ja Pelkokertoimeen oli sama rekry, ja niitä tilaisuuksia järjestettiin aika monta vuodessa. Parhaat kilpailijaehdokkaat valittiin Selviytyjiin ja "varalle jääneet jämät" meni Pelkokertoimeen.
Hain viidettä kertaa mukaan ja toivoin että pääsisin jompaankumpaan ohjelmaan. Joka kerta olin päässyt esikarsinnasta jatkoon, mutta jatkovaiheissa putosin, enkä ikinä tullut valituksi.
Tällä viidennellä kerralla yritin ihan liikaa, ja Mikko Räisänen ja Kim Sainio naureskelivat, ja sanoivat mikrofoniin "kertokaa nyt muutkin hakijat tälle pojalle ettei sitä valita tänäkään vuonna".

Mikko Räisänen ja Kim Sainio oli siis unessani Selviytyjien ja Pelkokertoimenkin tuotanto. Ja oli pelottavia, kuten ovat oikeastikin!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Maalis 2013 17:31

Viime yönä näin ehkä parhaimman unen ikinä. Tai ainakin se oli ihan helvetin todellisen oloinen ja pettymys oli aamulla aivan käsittämätön. En ole koskaan tuntenut niin suurta vitutusta minkään unen takia, tai siis että koska heräsin siitä unesta.

Ensin siinä unessa olin jollain laivalla, luultavasti joku ruotsinlaiva koska meininki oli niin kova. Olin siellä joidenkin tyyppien kanssa jotka siis olivat mun kavereita, mutta ne ei kuitenkaan ollut ketään tyyppejä joita oikeasti tunnen. Jotain ne tyypit kuitenkin sekoili tax-free myymälässä tai jossain vastaavassa. Siinä sitten kassaneiti huomautti mulle jotain asiasta ja myönsin että tunnen ne tyypit. Tän jälkeen siinä tuli heitettyä kaikenlaista läppää puolin jos toisinkin. Heitin niin kovia settejä, että en varmaan oikeassa elämässä koskaan pystyisi kenellekkään heittämään. Kiva että edes unissa natsaa.

Ton laivaepisodin jälkeen hypättiinkin yht'äkkiä mun työmaalle. Olin siellä tuon ihanaisen kassaneidin kanssa ja siinä alkoi olla jo melko romanttiset (tai oikeestaan kiimaiset) meiningit päällä. Joo siis työmaalla, mitä helvettiä nyt taas aivot? No mut ei tässä vielä mitään, koska sitten tää tyttö sanoi että sen kaveri on tulossa käymään siinä. Jotenkin kummallisesti onnistuin päättelemään että tää kaveri on tältä Plazalta tuttu Rita!?! Kysyin sitten heti ensikättelyssä että "hei, ooksä BBPlazalta se Rita?". Legendaarista. Sain siihen sitten semmosen hieman hämmentyneen myöntävän vastauksen. Kerroin sitten olevani myös Plazalta se hyypiö nimeltään Risto. Ikäväkseni sain todeta että Ritalla ei tuntunut olevan oikeesti mitään hajua että kuka oon. Olin vähän ihmeissäni et mitäs helvettiä, miten toi ei muka tiedä mua. Saatoin jopa hieman närkästyneenä kysyä että eikö Rita ole muka bongannut mun viestejä, koska oon spämminy niin helvetisti ja OLIN HEI VUODEN FOORUMILAINEN KISASSA KUUDES! Joo, oikeesti sanoin ton siinä unessa. Ja toi oikeestaan olikin mun viimeinen muistikuva ennenkuin herätyskello herätti.

Niin ja siis syy miksi olin masentunut herätessäni oli se että olin oikeasti rakastunut tuohon kassaneitiin, jonka nimestä en muista muuta kuin että se oli kaksiosainen. Se tunne joka siinä unessa oli jotain semmoista jota en ole koskaan kokenut oikeassa elämässä. Todella hämmentävä kokemus. Ja sekin mua hämmensi että miksi Rita oli tässä unessa mukana! Ehkä joku Ritan kavereista onkin mun tuleva vaimo ja tää oli enneuni. Jooko, jooko, jooko?

Huh huh miten neitimäinen olo tuli tätä kirjoittaessa, mut oli pakko purkautua koska tää asia on pyörinyt koko päivän mun päässä. En mä kyllä ihan terve ole, hah. :helpme:
Edit: Tästä jäi nyt toi romanttinen osuus aika pieneks, mut oikeesti siinä unessa oli paljon enempi siirappia ennenku Rita tuli mukaan kuvioihin. En nyt ehkä ihan kaikkea teillekkään viitsi kertoa. :D

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Maalis 2013 13:43

Risto kirjoitti:Niin ja siis syy miksi olin masentunut herätessäni oli se että olin oikeasti rakastunut tuohon kassaneitiin, jonka nimestä en muista muuta kuin että se oli kaksiosainen.
Sanna-Raipe?

Mä näen aika useinkin sellasia unia, joista vituttaa herätä ja jos ei aamulla ole mihinkään menoa, niin sitä yrittää nukahtaa takaisin siihen samaan uneen, mutta valitettavasti se on n. yks kerta sadasta, kun se onnistuu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 19 Maalis 2013 06:27

Minä näen joskus unta siitä, että herään ja herääminen tuntuu ihan todelliselta. Aamulla siten totean kuitenkin nähneeni selkeästi unta.

Pari kertaa olen nähnyt unta, että eteisessäni seisoo joku, ja toivon, että se on todellakin ollut vain unta. En yhtään muista mitä uni muuten on siinä ympärillä käsitellyt.

Kerran muistan nähneeni selkeää unta siitä, että eteisessäni on ihmisiä ja he keskustelevat. Jälkeenpäin olen tajunnut, ettei se ehkä ollutkaan unta, vaan naapurit ovat tulleet yöllä kotiin ja minulla on jäänyt väliovi auki, eli he ovat puhuneet, mutta eivät kuitenkaan eteisessäni, vaan tuossa oven takana ulkopoulella. Tajusin sen kerran oltuani ihan todella hereillä ja välioven ollessa auki, miten selkeästi yöllä, kun on muuten hiljaista, nuo naapurien äänet kuuluvat. Silloin he vielä puhuivat ihan normaalistieivätkä muuten ole riidelleet pitkään aikaan tai ainakaan samaan aikaan kun olen itse ollut paikalla.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Huhti 2013 22:27

Hei! Mä näin (tiettävästi) ekaa kertaa Plazaan liittyävn unen. Äsken yht'äkkiä äkkäsin tapahtuneen. Uneen liittyi ainoana plazalaisena, uskokaa tai älkää, Punde. :D
Punde oli saanut selville mun FB-tilin ja pyytänyt mua kaveriksi. Lähetti siitä sitten yksäriä mulle ennen kuin olin käynyt vielä facessa, oikein käski mua hyväksymään ittensä kaveriksi. Jotain mä sitten siihen vastasin, että miten ihmeessä sä sen sait selville. Siihen en vissiin saanut kunnollista vastausta (saatto olla, että oli hyödyntänyt mun nimien alkukirjaimia, jotka oon laittanut tuonne johki ketjuun). Pyysin myös, ettei kertoisi tilistä kellekään muulle plazalaiselle. Siihenkään en muista saaneeni suoraa vastausta, mutta jotain sellasta Punde höpisi, että tilini tuomat faktat eivät olleet tulleet yllätyksenä, arvasi kaiken. Muuta muistikuvaa ei ole, paitsi facessa taisin päihkäillä, viittikö tuota Pundea nyt kaveriksi hyväksyä, kun kaikki FB-kaveritkin näkee sen.

Joo-o, unessakin tuntui jo niin epätodelliselta, että Punde mua alkaisi tuollain häiriköidä. Voi luoja! :imrgreen: Mutta menetinpähän neitsyyteni tässä plazalaisia-sotkeutuu-uneen-hommassa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Kesä 2013 10:25

Mä näin Plaza-unen. [smilie=a_doh.gif]

Siinä meillä oli joku kriisi (en muista enää mikä) ja sitä tulivat kanssani Lahteen ratkomaan Spencer ja Tirkka sekä muistaakseni muitakin, mutta en muista tarkalleen, että ketä. En paljoa muista tästä välistä, mutta jotain me kovasti ratkottiin ja juteltiin niitä näitä myös rakkaista kanssa-Plazalaisista. Sitten oltiinkin jo torilla ja Tirkka sanoi, että hänen pitää ehtiä Oulun junaan, jotta on vielä suht ihmisten aikaan kotona. Samalla Spencer sanoi, että hänkin voisi lähteä polkemaan Tampereelle. Ei hajuakaan, miksi hän oli pyörällä liikenteessä tai edes siitä, että miksi hän on Tampereelle menossa. Siitä torin kulmalta oli just lähdössä joku turistibussi ja sen kuljettaja oli kuullut Spencerin jutut ja tarjosi tälle kyytiä Tampereelle. Pyörä jäi ilmeisesti Lahteen. Itse lähdin "rankan" päivän jälkeen tallustelemaan kotia kohti mielessäni, että terassilla vois käydä matkalla. Sitten heräsin.

Nyt ois ehkä Plaza-tauko poikaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Kesä 2013 23:07

^ Onneksi en ilmeisesti mitään kovin hölmöä tehnyt tuossa sun unessa. [smilie=a_tongue.gif]
Edit: Näen edelleenkin useimmiten sekavia ja eroottisia unia. Joskus ne on jopa molempia samanaikaisesti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Kesä 2013 12:21

Mä näin Plazasta unta! Pääosissa mä ja Zygerö. Se mitä muistan nii meni näin:

Olin just kirjottanu tänne, että meiän molemmat kissat on kadonnu, nii Zygerö oli laittanu viestiä, että olen kamala kissankasvattaja ku aina katoaa kissat. Hän ois kuolleelle kissalle (tai jollekin muulle elukalle) tehnyt niin, että perunoita kyntäessään traktorilla haudannut ne sinne ( :shock: ). Zygerö myös kehui, kuinka on saanu kasvatettua todella kauniita kukkasia. Tässä kohtaa koneella istuminen muuttui "todeksi" ja mä kävin tallomassa Zygerön kukat. :rofl:

Viimesin kohta saatto tulla siitä ku kävelin eilen pellolla ku halusin hyvän kuvan superkuusta. :imrgreen: Että näin tällä kertaa...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Kesä 2013 15:18

^ Repesin nyt. :ROFL Ihan mahtava uni!
Osaisin kuvitella että noin voisi oikeastikin käydä, eli olitte Zygen kanssa molemmat omia itsejänne.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 24 Kesä 2013 15:21

^Joo, mähän olen varsinainen hortonomi.

Joutu tolle vähän repeämään ja lisäks harmitti lisää, kun en siitä omasta unesta muista enempää.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Kesä 2013 15:00

Näin plaza-unta! Tai no oikeastaan mukana oli pelkästään yksi plazalainen eli Orphan.
Orphan voi olla ylpeä, kun näin hänestä jo toista kertaa unta!
Uni oli erittäin outo eikä siinä ollut päätä eikä häntää.

Olin metsän keskellä jonkunlaisessa leirikeskuksessa. Siellä oli joku lastenleiri ja sieltä paikan päältä minua sitten pyydettiin vähän vahtimaan lapsia, kun nuo ihmiset muka tiesivät että olen melkein alan ammattilainen. :imrgreen:
Olin kuullut että Onnenpyörä alkaa taas tulemaan telkkarista ja tästä lähtien lähetykset on suoria. Nyt sitten sattui niin, että Onnenpyörä kuvattiin juuri tuossa leirikeskuksessa ja ensimmäisessä ohjelmassa oli kilpailijana yksi tavisnainen, ja hänen lisäkseen Marika Fingerroos ja Martina Aitolehti. :D Martinalla ja Marikalla oli molemmille räkätauti.
Mentiin sitten lasten kanssa katsomaan kuvauksia. Martinalla ja Marikalla valui koko ajan räkä nenästä ja molemmille tuli koko ajan rosvo-sektori!

Kuvausten loputtua nuo lapset vaan katosivat johonkin, samoin kun Onnenpyörän kilpailijat.
Olinkin yllättäen itse pyörittämässä onnenpyörää jonkun hiukan vajaan oloisen keski-ikäisen miehen kanssa, ja sitten vielä pojan kanssa, jonka tunnistin Orphaniksi.
Orphan ja tuo vajaa mies koko ajan putsasi pölyjä onnenpyörästä, kun pyörä oli pyörimässä. Sanoin ettei siihen saa koskea pyörimishetkellä ja Orphan sitten heti puolusteli että kyllähän siihen saa koskea. Tässä vaiheessa aloin huutamaan "voi vittu teitä!! ettekö nyt vittu usko että jos koskette tohon helvetin pyörään nii se vaikuttaa siihen mihin kohtaan toi pyörä pysähtyy ja sit saan vittu teidän idioottien takii rosvo-sektorin!!!!!!!!!!!"

Mjoooo... :scratch No, eipä tämä outous tähän vielä loppunut.

Orphan ilmeisesti voitti ja sai palkinnoksi Madonnan ikivanhan albumin. :bidmouth:
Orphan valitteli kovasti minulle, miten Madonna on ihan paska eikä sitä voi kuunnella ja koko levy joutuu roskiin kohta.
Tarjouduin ottamaan sen levyn itselleni ja rupesin kyselemään, miksi kaikilla on niin vahva mielipide Madonnasta, että joko vihaa sitä tai rakastaa sitä. Itse kun ihan tykkään sen musasta, mutta ei se mikään tärkeä tyyli-ikoni tai muutenkaan suosikkini ole millään lailla. Orphan vaan vastasi, ettei voi sietää Madonnan paskoja biisejä vaikka pari hyvää biisiä sillä onkin.

Tästä sitten mentiin leirikeskuksen väen kanssa bileisiin. Pihalle olikin yllättäen rakennettu uusi hieno night club ja heti ryntäsin baaritiskille ostamaan viinaa, mutta Orphan oli jo valmiiksi kännissä (vaikka en tajunnutkaan missä vaiheessa oli ehtinyt mitään juomaan kun äsken oli vielä ihan selvänä :D) ja repäisi dancefloor hittejä tanssimaan ennen kun ehdin ostaa viinaa. :(
Orphan oli koko ajan vaan pahemmassa kännissä ja tanssikin näytti siltä.
Siinä Orphan sitten yritti iskeä kaikkea mikä liikkui. Kuka tahansa vastaan tulikaan, niin Orphan iski silmää ja yritti käydä kähmimään. Sanoin Orphanille että jos katsot vielä yhtään ällöttävämmin tähän suuntaan, niin saat yhtä kovat huudot kun siinä onnenpyörä-pöydässä päivällä!

Että tällainen uni tällä kertaa!

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Orphan » 26 Kesä 2013 15:19

^ Hahah, olen tosi otettu, että olin jälleen unessasi. :bidmouth:
Pölyjen pyyhkintä kyllä kuulosti aivan minulta, koska sitähän olen tässä lähes kuukauden tehnyt töissä.
Orphan ja tuo vajaa mies koko ajan putsasi pölyjä onnenpyörästä, kun pyörä oli pyörimässä. Sanoin ettei siihen saa koskea pyörimishetkellä ja Orphan sitten heti puolusteli että kyllähän siihen saa koskea.
Tälle kohdalle tuli kyllä hajottua ääneen. :ROFL Päteminenkin osui kyllä kohdalleen.

Ps. kyllähän se madonnan ikivanha albumi kelpaisi. ;)
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Kesä 2013 15:25

^ En edes tiennyt että teet sellaisia duuneja eli aika hyvä sattuma!

Sait ilmeisesti luonneroolin unesta, ja itse sain sen roolin minkä olisin kuvitellut sopivan Martinalle paremmin, eli telkkarissa räyhääjä. :imrgreen:

Sopikos tuo kännääminen ja helposti känniin tuleminen ja kaiken vastaantulevan kähmiminen myös luonnerooliisi? [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Orphan » 26 Kesä 2013 15:43

Sopikos tuo kännääminen ja helposti känniin tuleminen ja kaiken vastaantulevan kähmiminen myös luonnerooliisi?
Ei ainakaan jälkimmäinen sovi ollenkaan ja lopuista ei sitten puhuta. ;)

Ja ettei mene ihan chattiviestiksi niin kerron oudon painajaiseni, jonka näin pari päivää sitten:

Olin menossa muutaman kaverini kanssa Turkkiin lomailemaan ihan keskenään. Koska rahaa ei ollut paljoa, jouduimme yöpymään rähjäisessä motellissa, jossa oli monta kerrosta ja joka näytti rumalta pieneltä ostoskeskukselta. Heti Turkin lentokentällä huomasin, että ihmiset eivät kävele kaduilla vaan kaikki istuivat erilaisissa kahviloissa ja baareissa. Tämän jälkeen kirkkaana päivänä kaduille ilmestyi monta mustiin pukeutuneita miestä, jotka alkoivat puukko kädessä seuraamaan. Juoksimme monien kompastelujen kautta motellihuoneeseemme, jossa olikin jo salkkareiden Peppi ja Heidi. (?) Olimme huoneessa jonkin aikaa, jonka jälkeen päätimme tulla ulos. Nyt kadut olivat täynnä ihmisiä ja kuppilat ja baarit olivat tyhjiä. Silloin näin hyvän ystäväni, joka kertoi, että kun ihmiset ovat päiväkaljalla, he sekoavat päästään, jolloin mustiin pukeutuneet miehetkin ilmestyvät. Ihmettelin vieläkin miten ystäväni uskaltaa kävellä kaduilla. Lopulta miehet ilmestyivät jälleen, jolloin uusi juoksu kohti motellia alkoi. Pari kaveriani jäi heidän kynsiin. Kun pääsin takaisin motellihuoneeseen, niin ainoastaan Peppi oli enää seurueestamme hengissä. Uni päättyi siihen, että olimme Pepin kanssa Taalasmailla kahvilla. :o

Tilanteet olivat melko sekavia ja jopa paikka paikoin koomisia, mutta tunnelma oli jostain syystä todella ahdistava.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Heinä 2013 14:08

Oon nähny tällä viikolla kaks kertaa unta Ripasta. Pitäsköhän huolestua? :o No, kyllähän sitä ensimmäistä jo odotettiinkin, mutta että kaks. :bidmouth:

Ekassa unessa Ripa oli ohjelmassa, joka vaihteli BB:stä Suurimpaan pudottajaan. Ja koko helahoito oli kai kahdessa päivässä ohi. BB:ksi sen tunnistin, koska kaikki nukkuivat lukuisissa sängyissä vierekkäin. Suurimmaksi pudottajaksi se puolestaan paljastui, kun seuraavana päivänä joku jossain erikoisessa jouksukilpailussa huudahti, että alussa me ei oltais ikinä pystytty juoksemaan näin. Ripa sitten voitti esteiden myötä tämän kisan ja samalla koko ohjelman. Lopussa käsitin, että kyseessä oli jälleen BB, koska mietin kovin, että voinko kertoa tästä Plazalla, sillä Ripa vois suuttua. Tyypin tajusin ulkonäöstä saman tien Ripaksi, eli lyhyesti sanottuna tummasta tukasta ja parrasta. Pari lävistystäkin oli. Ja vaikutti sen verran coolilta jäbältä, että pidin suosikkinani. [smilie=a_cool.gif]

Samaisena yönä näin toistakin unta, johka liittyi Maisa Torppa. Tämä on mainitsemisen arvoinen ilmiö siks, koska olin silloin ennen nukkumaan menoa viimeisessä viestissäni (Viidakon/Aurinkorannan tähtöset -ketju) maininnut Maisa Torpan. Nainen ei tosin ilmestynyt paikalle, vaikka varta vasten soitti, että on tulossa hoodeille. Ehkä se oli kosto jokseenkin negatiivisesta kommentistani täällä. :imrgreen:

Tässä toisessa oli uusi aluevalloitus, Iholla. Olin erittäin hämmentynyt, että Ripa tämmöiseen ohjelmaan oli halunnut. En tiedä, oliko ohjelma vielä alkanut vai näinkö vaan kuvauksia, mutta mainokset taisi ainakin pyöriä jo. Joka tapauksessa Ripa esitteli jonkun pienen lapsen kahta kuvaa ja jotain siinä intti, että eikö oo söpö, aivan niin kuin olis tämän kersan isä. No, minä päättelin, että pakko olla joku niistä ruotsalaisista lapsista, mutta samalla aattelin, että mitä vittua, Ripahan vihaa lapsia, miks hän niitä jumaloi. ;) Ripa näytti (yllätys yllätys) avaltaan eli oikein mukavalta. Joku niistä kolmesta muusta osallistujasta kuitenkin kehtas sanoo jotain negatiivista Ripan naamasta. (Oli varmaan se toinen mies, mutta mulla ei oo haisuakaan, miksi osallistujat olivat kokoontuneet Ripan kämpille.) Sitten mulle paljastui, että Iholla kuvataan Seinäjoella? Jokseenkin outoa, koska Ripa asuu Jyväskylässä. Ja totta kai kaikkia kuvataan omilla kämpillään. Jotain me siinä sitten asiasta chätissä höpistiin, mutta en muista mitä. En saanu selville, miks Ripa oli halunnut ohjelmaan.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Heinä 2013 16:19

Vaikka tää menekkin tsättäilyksi, niin mitä vittua? Pitäisköhän tässä oikeesti jo vähän huolestua?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Heinä 2013 00:22

Risto kirjoitti:Vaikka tää menekkin tsättäilyksi, niin mitä vittua? Pitäisköhän tässä oikeesti jo vähän huolestua?
Ei. Pitäisi hakeutua ohjelmiin nimeltä Iholla, Big Brother ja Suurin pudottaja koska me tiedetään jo että voitat ne. Tai siis Marikaykkönen tietää näin kertoa.
Edit: Niin. Pitäisi myös muuttaa Seinäjoelle jotta sua voidaan kuvata Ihollaan siellä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Heinä 2013 00:25

Voisin esittää tähän Tirkalle kyssärin, että miten Ihollan voi voittaa? :blackeye

Mutta... totuuden sanoja. Vois joskus ottaa Risto winkistä vaarin, vaikka minä sen esittäjä oisinkin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Heinä 2013 00:28

Marika1 kirjoitti:Voisin esittää tähän Tirkalle kyssärin, että miten Ihollan voi voittaa? :blackeye
Olemalla suosituin seurattava osallistuja BBPlazan gallupissa? :sorry1:

Itse aiheeseen, oon koettanut nähdä viime aikoina eroottisia unia mutta oon aina ollut liian väsynyt jotta oisin saanut kovin onnellisia loppuja niihin. Perkele. :scry:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Heinä 2013 13:24

^Miten yritetään nähdä eroottisia unia? Pitääkö kattella pornoa ennen nukkumaan menoa, vai muuten vaan ajatella eroottisesti sängyssä maatessa?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”