Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja dpst » 04 Huhti 2009 20:58

Näin todella outoa unta. Olin sisällä rallipelissä. Siinä pelissä mentiin esim veden alta ja oltiin jollain tavalla tosi siistissä paikassa(paikka oli kuin "taru sormusten herrasta" elokuvista. Siellä oli jäniksiä joita kutsuttiin kuopiksi, ne oli rusakkoja isompia ja ne purkas miinoja. Menin katsomaan ihan viereen kun ne purkas hampaillaan miinoja ja hirveet punkkiparvet tuli kimppuun. Sitten menin kouluun ja punkit lähti irti. Koulussa oli 2 erilaista ryhmää, toiset ylhäällä, toiset alhaalla. Ylhäällä olevia oli minun lisäksi 3 ja alhaalla olevia 20. Ylhäällä olevian piti estää alhaalla olevien pääsy ylös portaita. Aseina oli yksi rantapallo. Alhaalla olevat tietenkin voitti. Sen jälkeen sai hakea kesätöitä tai mennä ajamaan rallia. Menin ajamaan rallia.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Elo 2009 17:04

Mukavia ja sekavia enimmäkseen. Muutama legendaarinen uni on jäänyt mieleen vuosien varrelta, mutta yleensä unohdan hyvinkin nopeasti, mitä on tapahtunut unimaailmassa. [smilie=sleep.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 26 Elo 2009 17:09

Vastasin sekavia. Välillä kyllä muistaa unia, mutta yleensä ei. Unipäiväkirjaakin olen kokeillut, kyllä siihe lopulta kyllästyi.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Bna » 26 Elo 2009 17:41

Mukavia- sellaisia, että harmittaa kun joutuu kelloon heräämään.
Sekavia- Ei tajua aamulla ollenkaan miten on mahdollista
Eroottisia- kai se on pakko sanoa :wink:
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 26 Elo 2009 18:33

Sekavia. Viimeeksi näin unta, että kaikki ystäväni hylkäsivät minut ja sitten LaToya Jackson adoptoi minut.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Elo 2009 22:48

Useimmiten sekavia, mutta joskus toki myös eroottisia. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 26 Elo 2009 23:43

Yks yö näin unta että seurustelin Kurt Cobainin kanssa. Oltiin sen kans festareilla ja mä ihmettelin että miten se pääsee ilmaseks sinne. Kurt kertoi että hällä on "semmonen diili". Sit olin tosi pahana kun Kurt veti kokaiinia joidenkin tyttöjen _kokaiinivihkosta_ :D.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 20 Syys 2009 12:18

Tuli sitten viime yönä nähtyä uudet asukkaat. BB-talo oli väritykseltään vähän tummempi ja jossain vaiheessa olivat jo meillä juttelemassa. Ensimmäisenä tuli tummaihoinen mies. Päässä semi-pitkät rastat ja aurinkolasit. Toisena ihan sellain perus tummatukkainen tyttö. Kolmas näytti ihan siltä isohkolta äijältä, mutta olikin lopulta puolet pienempi, joskin pyöreä silti. Nauroi vaan koko ajan. Neljäntenä taas aika mitäänsanomaton tyttö. Viimeisenä n. 50-vuotias perheenisä, joka vaikutti todella mukavalta. Iltaa odotellessa... 8)

Edit. Taas oli näköjään eksynyt pari kritousjvrhittäe..

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ff » 20 Syys 2009 17:19

Itse näin unta, että olin Esa A ja sitten oli jokin karanteeni menossa kodissani. Esa A:na menin kylpyhuoneeseen ja suljin oven, jottei tauti tartu minuun. Sitten Nino kuitenkin tuli paukuttamaan ovea ja pyysi päästä kuselle. Avasin oven ja Nino meni pöntölle kusemaan. :hahaha: Kerrassaan outo häröily -uni.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Marras 2009 09:51

Minä näin viime yönä mielenkiintoisen "enneunen" koskien tulevaa sunnuntaita. Unessani taloon asteli takaisin Tuija, mutta muutaman minuutin päästä koettiin yllätys ja taloon tuli myös Lotta! Valitettavasti taisi olla vain toiveunta. :)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

fallout
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009 19:12

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja fallout » 20 Marras 2009 20:12

No minä näen enimmäkseen painajaisia :(. Joista sitten loppujen lopuksi nautin :). Lentounia olen nähnyt vain kaksi kertaa ja niitä rakastin :(. Eroottisistakin unista pidän paljon :thumbsup . Sekalaisia unia vihaan. :thumbsdown

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2009 19:36

Tulihan sitä sitten finaalipäivän alla nähtyä "enneuni". Unessani näytettiin tilannekatsausta finalistien sijoituksista. Shokikseni unessa Esa A yllättäen johti reilulla 8% -erolla toisena olevaan Asoon ja Käpä siis yllättäen löytyi vasta kolmannelta sijalta!? :shock: Eipä nämä meikäläisen bb-enneunet ole ennenkään paikkaansa pitäneet, jos oikein muistan. [smilie=a_whatsthatyasaysonny.gif]
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja effie » 29 Marras 2009 19:58

ff kirjoitti:Tulihan sitä sitten finaalipäivän alla nähtyä "enneuni". Unessani näytettiin tilannekatsausta finalistien sijoituksista. Shokikseni unessa Esa A yllättäen johti reilulla 8% -erolla toisena olevaan Asoon ja Käpä siis yllättäen löytyi vasta kolmannelta sijalta!?
Mä näin samanlaisen unen. Ilman prosenttejatietoja, mutta järjestys oli sama. :shock:

Tosin samaisessa unessa minä sijoituin kuudenneksi BB:ssä, joten pieniä epäkohtia siinä saattoi olla... :lol: Mutta toivotaan parasta. :thumbsup

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2010 21:02

Nostellaanpa tätäkin ketjua vähän.

Tänä vuonna olen nähnyt vain pari BB-aiheista unta. Toisen muutama viikko sitten (en muista muuta kuin että Petri voitti) ja toisen viime yönä. Vahvoja vaikutteita oli tullut seuraavista kommenteista.

Tästä
Karhu kirjoitti:Eilen tai toissa päivänä kun oli menossa taas yksi Ninon pauhausluento ja joku esitti vähän eriävää mielipidettä että omilla valinnoilla ja teoillakin on vaikutusta (tjsp), Nino paukautti "Kaikki sun oikeudenkäynnit tulee julkisuuteen!"
ja tästä
siiri.x kirjoitti:Jos tuusis ei ole tuomari ammatiltaan niin sen pitäisi olla :)
Näiden yhteistyön seurauksena vietin sitten koko viimeyön yrittäen voittaa jonkun Ninon oikeusjutun, mistä ei missään vaiheessa selvinnyt mikä oikeastaan oli syyte ja oliko Nino oikeasti tehnyt mitään. Ninon kanssa luonnollisesti keskustelin asiasta aina kahden pk-huoneessa, koska Nino oli vielä talossa.

Että eiköhän sekin sitten tule vielä julkisuuteen. Mistä sitten olikaan kyse.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2011 02:34

Rakkaus/eroottiset unet yleistyy vaan vuosi vuodelta [smilie=a_smitten.gif] niitä on vaan nähty niin paljon jo useita vuosii etten tiiä miten ne tästä voi enää lisääntyy tätä menoo!
Sekavii mun unet tosin kaikki on, siitä ei pääse mihinkään. Ihmeellisillä aasinsilloilla siirrytään vaiheesta toiseen, eli melkeinpä Tarja Halonen voikin kohta jo olla mun äiti ja sen jälkeen sillä (eli Tarjalla joka onkin mun äiti) voikin jo olla asunto hankittuna Kyprokselta ja huomaankin että ollaan koko ajan oltukin siellä Kyproksella vaikka vasta äsken oltiin eduskuntatalon portailla!

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Auroora » 29 Elo 2011 10:06

Unet on usein aika sekavia ja seikkailullisia. Monina öinä olen eksyksissä tai pakosalla ja toisinaan myös fiktiiviset hahmot ja näyttelijät esiintyy mun alitajunnassa. Olen mm. asunut Dr. Housen naapurissa etc. Myös hämähäkkejä ja irtoilevia hampaita esiintyy paljon.

Painajaisia en onneksi näe usein, ja seksisävytteisiäkin vain silloin tällöin.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mary » 30 Elo 2011 17:31

Mukavia, rakkaus/eroottisia ja sekavia yleensä. [smilie=a_listenuppunks.gif]
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 24 Loka 2011 22:24

Mukavia, pelottavia/painajaisia ja humoristisia.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 25 Marras 2011 01:22

Uneni tuppaavat olemaan erittäin sekavia ja monesti aamulla ensimmäinen ajatus on, että myös humoristisia. Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa, kun on herännyt sellaisella "Mitähän helvettiä.....?" ajatuksella. :D

Eilen yövuoron jälkeen näin unta, jossa ajelin jonkun palkkamurhaajan kanssa pakettiautolla järven jäällä. Mieleen jäi ihan järjettömän hienot revontulet ja maisemat muutenkin. Siinä repsikalla istuskelin ja mietin, että pitäisikö soittaa Timo Soinille. Ja mulla oli kädessä tietokoneen hiiri, jolla yritin soittaa.

Että... :lol:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 25 Marras 2011 10:32

Sekavia unia näen enimmäkseen. Päivän aikana kokemani asiat näyttäytyvät unissani mitä erikoisemmin tavoin. Usein näen unia mukavista asioista, kuten BB:stä, wrestlingistä ja Harry Potterista. Yleensä myös muistan nämä unet jälkeenpäin tai jo unessa tiedostan näkeväni unta, mikä on harvinaista. Tiedän näkeväni värillisiä unia. Kerran olen nähnyt "enneunen" eikä se ollut kovinkaan hauska juttu.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2011 13:12

^ Mäkin nään välillä unia, joissa huomaan että nyt näen unta! :D Ja osaan myös pakottaa itseni joskus hereille. Joskus myös osaan miettiä etten saa vielä herätä tai muuten uni loppuu!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 25 Marras 2011 13:19

orgasmienkeli kirjoitti:^ Mäkin nään välillä unia, joissa huomaan että nyt näen unta! :D
Joskus luin jonkun tyypin tilityksen siitä, että oli nähnyt useampaa (kolmea tai neljää) sisäkkäistä unta. Aina kun oli yhdestä herännyt ja luullut olevansa jo valvetodellisuudessa, olikin se ollut vain ulompi uni ja sitten oli taas alkanut tapahtua jotain kummaa. Fiilikset ilmeisesti erinomaisen sekavat kun lopulta heräsi oikeasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”