Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 03 Kesä 2012 09:57

orgasmienkeli kirjoitti:^^ Aika hullu uni! :D Kerropa miltä näytin?
Muistan punamustan, pitkän tukan ja vahvasti meikatut silmät. :D
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Maligne » 03 Kesä 2012 10:40

Sekaviahan nuo unet tuppaa olemaan. Ja viime aikoina vahvasti rakkaus/eroottispainotteisia. Unissa on alkanut olemaan oikein mukavaa. [smilie=a_ohyahbaby.gif]
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Kesä 2012 00:22

Mour kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:^^ Aika hullu uni! :D Kerropa miltä näytin?
Muistan punamustan, pitkän tukan ja vahvasti meikatut silmät. :D
Punamusta tukka = Ollut joskus

Pitkä tukka = Ei ole ikinä ollut eikä tule! Tukan pitää roikkua otsalla eikä niskassa! ;)

Vahvasti meikatut silmät = No.. harvemmin. :D Mutta sitten kun ensi kerralla tuun Treelle niin voin sun mieliksi pistää vahvat kajaalit!
Edit: Muistatko miltä Risto näytti? ;)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 04 Kesä 2012 12:35

orgasmienkeli kirjoitti:
Edit: Muistatko miltä Risto näytti? ;)
Tällä unimuistilla en kyllä enää saa mitään palautettua mieleen! Pääasia, että unessa oli kyllä tosi mukava fiilis. :)

Uniasiaan vielä liittyen on mukava huomata, kuinka nykyään en oikeastaan koskaan näe pahoja/ahdistavia unia. Oletettavasti leppoisa elämäntilanne vaikuttaa siihen suoraan, koska joskus pahimpina stressiaikoina unet olivat ihan järkyttäviä!
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 26 Kesä 2012 00:16

Ilmeisesti Dr. Whon BB-jakso, matkalaukun esipakkaus ja BBPlazan vilkastuminen yhdessä aiheuttivat sen, että näin unta jossa jouduin BB-taloon.

Taloon ei tultu mistään vaan ilmestyttiin, joten päällä oli ne vaatteet mitkä sillä hetkellä sattuivat olemaan ja matkalaukussa ne kamat mitä sinne oli sattunut jäämään tai laittamaan. Itselläni ei ollut muuten asian kanssa mitään ongelmaa, mutta ei ollut enää rintaliivejä päällä (muut vaatteet oli kyllä), eikä laukussakaan tietenkään ollut yksiäkään. Tiesin, että ongelmia tulee viimeistään siinä vaiheessa kun pitää alkaa tehdä jotain liikunnallisempaa, koska tissit on sitä kokoa, että ne on sekä tiellä että sattuu jos niitä ilman tukea alkaa kovasti pompotella.

Muutenkin vähän vitutti olla talossa, koska en ollut sinne edes hakenut. Ajattelin kuitenkin, että joku täältä on jo keksinyt paljastaa kuka olen ja pettyisitte jos en jäisi taloon edes vähäksi aikaa. Porukkaa tuli kokoajan lisää yksi kerrallaan ja yksi niistä oli viime kauden Sebastian, se ei sanonut kelleen mitään vaan meni suoraan nukkumaan. Itse yritin päästä päiväkirjahuoneeseen vaatimaan edes jonkinlaisia rintsikoita, mutta naisääninen BB vaan vittuili jo summeria soittaessani ovella ennen kuin pääsin edes sisälle asti. Sitten taisin herätä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 26 Kesä 2012 00:34

^ Oon kade, ku mä en nää tollasia unia! :blackeye Ja muistatki vielä noin paljo siitä.

Mut kiva, et ajattelit meitä plazalaisia ja jäit sinne taloon. :tu

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Heinä 2012 09:52

Viimeaikoina olen nähnyt muutamana yönä unta siitä että mun auto on varastettu. Hassuinta siinä on että se on aina palautettu siinä unen aikana takaisin omalle paikalleen, mutta se on aina tietyn aikaa kadoksissa. Unessa en myöskään tunnu kovasti ottavan stressiä vaikka rakas Volkkarini onkin varastettu. Viimeyön unessa tapahtui tosin niin että kun se oli jo pöllitty ja palautettu, niin sitten joku jamppa tossa pihassa nakkeli kiviä autojen ikkunoiden läpi, myös minun auton, ja pyörävaraston lamppuihin. Olin siinä unessa just soittamassa poliisille kun heräsin. Tietysti eka asia mitä piti tehdä niin katoin ikkunasta onko kaikki niinku pitääkin. Oli. :D

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Heinä 2012 11:34

Mä muistan aika harvoin omia uniani, mutta mulla on kolme toistuvaa unta, jotka muistan. Nämä samat unet olen nähnyt siis monen monta kertaa.

1. Olen lapsuudenystävälläni kerrostalon kuudennessa kerroksessa juhlissa, kun huomaamme, että alakerrokset ovat tulessa. Yritämme portaita alas, mutta eihän siitä mitään tule, joten suuntaamme katolle. Joskus uni loppuu siihen, kun pääsemme katon reunalle, mutta monesti vasta sitten, kun olemme hypänneet alas.

2. Ajan autoa pitkin kotikaupunkini katuja, mutta samalla minun pitää ohjata edellä ajavaa autoa kauko-ohjaimella. Välillä autojen väliin tunkee toisia autoja ja välimatka kasvaa niin, että pitää ihan pinnistää, jotta saa ohjattua oikein sitä kauko-ohjattavaa autoa. Jossain vaiheessa tilanne tuntuu lähtevän lapasesta, mutta muistaakseni en koskaan ole sillä kauko-ohjattavallakaan mitään onnettomuuksia saanut aikaan. Muutaman kerran olen jäänyt omalla autollani valoihin ja ohjaillut sitä kauko-ohjattavaa autoa ulkomuistista, kunnes jossain vaiheessa saan sen taas näköpiiriin. En muista, miten tämä uni päättyy.

3. Olen kävelemässä jostain paikasta lapsuudenkotiini ja matkan varrella löydän kaduilta ja varsinkin katuojista koko ajan enemmän ja enemmän rahaa. Sitten herään ja vituttaa, kun olenkin edelleen köyhä.

Lisäksi tietysti hetkittäin toistuu lentämisuni, mutta ne ovat melkein aina hiukan erilaisia, mutta niissäkään en oikeastaan koskaan lennä, vaan leijun koko ajan pidempiä matkoja ja kauemman aikaa.

Yleensä aamuyöstä näkee aina parhaimmat, sekopäisimmät ja härskeimmät unet ja usein herää ennen kuin haluaisi herätä ja yrittää vielä saada siitä samasta unesta kiinni, mutta harvoin se onnistuu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 12 Syys 2012 10:49

Laitetaan nyt tänne eli tuli nähtyä BB:hen liittyvää unta viime yönä. Sen mä ainakin siitä muistan hyvin, että käynnissä olivat julkiset nimeämiset. Annoin kaksi pistettä Teijalle ja yhden Irinalle, mitä jotkut kanssa-asukkaat ihmettelivät. Teijan kohdalla perusteluni olivat jotain tähän tyyliin, että hän on talon alfanaaras, joka luo huonoa ilmapiiriä läyhäämällä muun porukkansa kanssa. Irinasta sanoin, että olemme täysin erilaisia ihmisiä. En ole häneen saanut mitään kontaktia, ja olen tutustunut häneen vähiten. Aika todenmukainen uni, etten sanoisi. :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Syys 2012 11:02

^ Ite olen joskus vähän päälle viikko sitten nähnyt unta, että Jouko olisi itkettänyt jotain tyttöä ja mä olisin sitten haukkunut Joukon lyttyyn ja näyttäny sille keskisormea. :imrgreen:
That damn fox!

Kuva

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 13 Syys 2012 13:33

En näe unia

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Syys 2012 13:37

Eija74 kirjoitti:En näe unia
Kyllä näet, mutta et vaan muista niitä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 13 Syys 2012 16:43

Zygerö kirjoitti:
Eija74 kirjoitti:En näe unia
Kyllä näet, mutta et vaan muista niitä.
Joskus penskana olen viimeksi nähnyt unia, aina tappelin jonkun kanssa.
Johtuisko siitä että käytän unilääkkeitä koska muuten valvoisin päiväkausia..

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Syys 2012 10:09

^ Fakta kuiteskin on, että jokainen ihminen näkee joka yö unia. Kuten Zyge jo sanoikin, niin et vain muista niitä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 22 Syys 2012 01:23

Ite oon nähny nyt monen kuukauden aikana joko painajaisia tai sitten jotain niin sekoja unia että huh huh :D Painajaiset vois kyllä pikkuhiljaa jo loppua :/

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 22 Syys 2012 10:08

Painajaiset ovat siitä mielenkiintoisia, etten muista nähneeni niitä juurikaan sitten lapsuuteni. Voi olla, että ne ovat vain muuttaneet muotoaan, mutta lapsena yleensäkin voi olla vaikeampaa erottaa totta ja tarua keskenään, niin ehkä se on yksi selitys.

Viime yönä puhuin kuulemma unissani. En tuohon itse havahtunut, mutta kuulin tästä jälkeenpäin. Olin varmaan nukkunut selälläni. Ei ollut saanut ilmeisesti mitään selvää sanoistani, että taisin olla aika sekaisin. :imrgreen:
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Syys 2012 18:19

^ Lapsena painajaiset on yleensä aika erilaisia. Itse ainakin pidän painajaisina nykyään myös niitä unia, joissa esimerkiksi teen itse jonkun rikoksen tai joudun rikoksen kohteeksi. Ja esimerkiksi rakkauden loppuminen on nykyään paha painajainen. :D

Itse näen aika outoja unia painajaisina, ja se todistaa että mielikuvitukseni on aika korkealentoinen. Muutama kuukausi sitten näin painajaista, jossa olin eräässä talossa, jonka omistaja uhrasi vauvoja ja teki sen vasaralla.
Ja muutama vuosi sitten näin unta, jossa oli peto, jota ei oikeasti ole olemassa. Se peto on nykyään mukana jossain kirjoitelmissani, koska se on uneni tuotos ja oli sen verran ovela mielikuvituksen tuotos, etten voi olla käyttämättä sitä.

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 25 Syys 2012 01:23

näen unia oikeastaan pelkästä big brotherista.
Viimeksi muokannut Zygerö, 25 Syys 2012 01:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Värit poistettu.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Jonni » 14 Loka 2012 16:21

Tehtävän tekemättömyys ja lentokoneet sekä pelotukset.Sekavat on siis unikuvat ja jos illalla syö raskaasti unet on varmat !
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2012 15:00

Näin viime yönä unta missä olin asukkaana BB-talossa tällä kaudella. En ole varma oltiinko minut jo häädetty vai olinko vielä talossa, mutta pääsin kuitenkin tapaamaan Johannan, jonka kanssa olin ystävystynyt. Kysyin melkein itku silmässä että tapaammeko vielä ja ollaanhan ystäviä ulkomaailmassa, ja Johanna kutitti nenääni ja sanoi että tottakai ollaan. :imrgreen:
Ja Johanna vielä puhui jostain salajuonesta, että hän pääsee jatkossa käymään talossa vieraana aina torstaisin klo 10 ja siihen aikaan on aina teehetki, eli hän on vieraana teehetkessä.

Sitten olikin yllättäen ensi vuosi, ja olin taas asukkaana talossa! Kausi alkoi todella kovatasoisesti ja kaikkia kiinnosti kausi todella paljon.
Kaikki asukkaat pääsivät näkemään toistensa esittelyvideot jo etukäteen ja pudottivat yhdessä sen asukkaan, jota eivät BB-taloon halua. Minut valittiin eli jäin ilman talopaikkaa, mutta sain mielin määrin positiivista julkisuutta ja olin todella hehkutettu ihminen nettipalstoilla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Marras 2012 01:42

Viime yönä näin unta jossa olin Salkkareiden Elias ja harrastin painia! Olipas mielenkiintoinen kokemus miltä tuntuu olla Elias. :D
Heti tänään koin hahmon omakseni kun tiedän miltä tuntuu olla hän.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2012 02:21

Näin toissayönä unta, että sain 6 oikein lotossa. Se seitsemäs olisi ollut punaiseen ja kultaan puettu vuoristovuohi, ei ihme etten ollut arvannut numeroa oikein.
The reason I swear so much is because fuck you.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”