Keskustelua kännyköistä

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Nokia
36
44%
iPhone
11
13%
HTC
6
7%
Samsung
25
30%
LG
0
Ei ääniä
Sony Ericsson
1
1%
Muu
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 82

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Mour » 17 Huhti 2012 22:48

Nyt vaihtui Nokialainen johonkin HTC:n älyluuriin. On kyllä mukava käyttää ja oikein kompakti kaveri on... ja tietty söpökin!
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 25 Huhti 2012 19:46

realityfan kirjoitti:Eka puhelimeni oli Nokian 2110. Nykyinen puhelimeni on Nokia 5800 XpressMusic. Siinä välissä oli ehkä 3-4 Nokialaista.
Niin tuli sekin päivä, että nokialaisketju katkesi. Ostin Samsung Xcover S5690 (Black) puhelimen. Aika käheä peli. Käyttöliittymän suunnittelija on selvästi ajatellut loppukäyttäjää, sen verran jouhevasti valikoissa liikkuminen sujuu. Mitään ohjekirjaa en ole vielä tarvinnut. Mutta kyllä on puuhaa kun virittelee kaikki nettiyhteydet ja kirjanmerkit, sähköpostit, puhelinnumerot, valokuvat, elokuvat, musiikit ym. hilppeet samalla tavoin mitä vanhassa puhelimessa oli.

Puhelimessa on taskulamppu ominaisuus mikä oikeasti toimii aika hyvin :D . Kaiken kaikkiaan aika hyvä ostos. Puhelin on ollut 24 tuntia käytössä eikä ole vielä kertaakaan joutunut boottaamaan.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja janne » 20 Kesä 2012 18:28

Onkos foruumilla kenelläkään Samsung Galaxy S III:sta? Olen ajatellut ostaa, mutta, olisi kiva ensimmäiseksi kuulla mielipiteitä.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 20 Kesä 2012 19:44

janne kirjoitti:Onkos foruumilla kenelläkään Samsung Galaxy S III:sta? Olen ajatellut ostaa, mutta, olisi kiva ensimmäiseksi kuulla mielipiteitä.
Mulla on Galaxy S II, eikä Galaxy S III taida kunnolla erota mun mallista, ainakaan YouTube videoiden perusteella.

Kannattaa katsoa Hintaseurannan tai Gigantin sivuilta arvosteluja laitteesta!

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja janne » 20 Kesä 2012 23:55

Olen kyllä katsonut Youtubesta pari englanninkielistä arvostelua ja gigantin sivuilla ei ainakaan vielä ole mitään arvosteluja puhelimesta. Nytten vaan odottelemaan suomalaisia arvosteluita. Aion kuitenkin ostaa uuden puhelimen vasta elokuussa tai heinäkuun lopulla.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Kesä 2012 01:01

Pääasia ettet ainakaan Nokiaa osta. Ihan uskomatonta paskaa sen firman toiminta, nyt kun on kuullut sisäpiirin tietoakin siitä miten tuon Salon tehtaan kohdalla on toimittu. En ainakaan itse aio ostaa enää ikinä mitään Nokian puhelinta...

~~~~~~

Miten uus malli tuo mainittu Samsung Galaxy S III on? Jos on kovin uus malli niin eivät ole ihmiset varmaan vaan ehtineet arvioimaan sitä vielä. Kannattaa vaan koettaa googlettaa tuota mallin nimeä sitten vähän ennen kuin on sitä ostopäätöstä tekemässä, jos vaikka sitten olisi jo jotain arvosteluja tullut. Jollain lehdelläkin saattas varmaan olla joku arvostelu tulossa tuosta, kai noistakin julkaistaan arvosteluja jossain Mikrobitissä tai mikä noita nyt ikinä saattaisikin arvostella.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja janne » 21 Kesä 2012 01:17

^ Puhelin julkaistiin joskus toukokuun lopulla (tai kesäkuun alussa) eli aika uusi on vielä. Tekniikan Maailmalta pitäisi tulla arvostelu heinäkuussa ja sitä minä tässä odottelen :D .
Pääasia ettet ainakaan Nokiaa osta. Ihan uskomatonta paskaa sen firman toiminta, nyt kun on kuullut sisäpiirin tietoakin siitä miten tuon Salon tehtaan kohdalla on toimittu. En ainakaan itse aio ostaa enää ikinä mitään Nokian puhelinta...
Minä päätin myös etten kuluta euroakaan mihinkään Nokian tuotteeseen.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 21 Kesä 2012 01:35

Samsung Galaxy S III on hauska. Tulee ehdottomasti olemaan mun seuraava luuri.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 21 Kesä 2012 09:11

Mulla on ollut työpuhelimena Samsung Galaxy II ja en usko, että III ainakaan huonompi on. Ostaisin varmaan itsekin, jos olisi ylimääräistä ja tarvetta puhelimelle.

Itse olen ollut tyytyväinen HTC Rhymeen. Ainut, että saisivat päivittä sen Android 4.0:n pikkuhiljaa siihen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 21 Kesä 2012 10:33

rubyblue kirjoitti:Mulla on ollut työpuhelimena Samsung Galaxy II ja en usko, että III ainakaan huonompi on. Ostaisin varmaan itsekin, jos olisi ylimääräistä ja tarvetta puhelimelle.

Itse olen ollut tyytyväinen HTC Rhymeen. Ainut, että saisivat päivittä sen Android 4.0:n pikkuhiljaa siihen.
Mä päivitin Android 4.0:n ja se on paljo nopeempi! Tarkotatko tolla ''Ainut, että saisivat päivittää sen Android 4.0:n pikkuhiljaa siihen.'' ettet itse osaa, vai puhelinta ei ole edes mahdollista päivittää?

Edit. rubyblue muutes, annoin ääneni sulle ja yhelle toiselle siinä ''Paras moderaattori'' hommassa :)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 21 Kesä 2012 11:30

Jonnexxx kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:Mulla on ollut työpuhelimena Samsung Galaxy II ja en usko, että III ainakaan huonompi on. Ostaisin varmaan itsekin, jos olisi ylimääräistä ja tarvetta puhelimelle.

Itse olen ollut tyytyväinen HTC Rhymeen. Ainut, että saisivat päivittä sen Android 4.0:n pikkuhiljaa siihen.
Mä päivitin Android 4.0:n ja se on paljo nopeempi! Tarkotatko tolla ''Ainut, että saisivat päivittää sen Android 4.0:n pikkuhiljaa siihen.'' ettet itse osaa, vai puhelinta ei ole edes mahdollista päivittää?

Edit. rubyblue muutes, annoin ääneni sulle ja yhelle toiselle siinä ''Paras moderaattori'' hommassa :)
Niin mä olen käsittänyt, että HTC hoitaa noi päivitykset omien aikataulujensa mukaan eli en kyllä osaa. Rhyme on kyllä päivityslistassa.

Ja kiitos. :)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja minna » 21 Kesä 2012 13:55

Enpäs ole edes näköjään vastannut, vaikka olenkin vaihtanut tuossa äänestyksessä itseni Samsung leiriin.
Eli noin vuosi sitten olen Samsung Galaxy Minin ostanut ja tyytyväinen olen ollut. Tosin nyt on ilmennyt joku pieni juttu kun "puhelinluettelossa" ei näy kuin yksi nimi vain. Täytyy aina pyytää muita soittamaan minulle, että saan heidän numeronsa tallennettua ja sitten se näkyy lokissa.

Mies osti eilen Nokian N9 ja nyt vähän himottaisi vaihto :/
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 21 Kesä 2012 18:57

Joku aika sitten vaihdoin puhelimeni ja nykyään käytössä Nokia Lumia 710. Ihan päheähän tämä on, ihan vielä en ole täysin oppinut käyttämään. Mutta ei Windows ainakaan huonompi ole kuin Symbian, olen alkanut tykätä tästä enemmän.
You know nothing.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 21 Kesä 2012 20:33

^ Aluks ku mä otin Samsung Galaxy S II :n, ajattelin että olis ehkä sittenkii pitäny ottaa iPhone 4, koska puhelin oli tosi vaikee eikä sovelluskaupat meinannu toimii, mutta lopuks tajusin, että mulla oli nopea nettiaika loppunut. :D

Sitte aloinkii tykätä, ku netti nopeutui ja sain ladattuu kaikki hyvät pelit ja sovellukset. :)

Avatar
Julle
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Marras 2011 21:04

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Julle » 26 Kesä 2012 20:47

Musta pannukakkusamsung vaihtui syksyllä Samsung S5230:aan. Massapuhelin, mutta halpa, todella hyvä ja kestäväkin. Toisinaan tulee haaveiltua kalliimmista leluista, kuten Galaxysta, mutta todennäköisesti sen katoaminen tai hajoaminen kuitenkin pelottaisi jatkuvasti. Enkä tosin ole kiinnostunut kännykkäpeleistä :imrgreen:

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 28 Kesä 2012 20:29

Julle kirjoitti:Musta pannukakkusamsung vaihtui syksyllä Samsung S5230:aan. Massapuhelin, mutta halpa, todella hyvä ja kestäväkin. Toisinaan tulee haaveiltua kalliimmista leluista, kuten Galaxysta, mutta todennäköisesti sen katoaminen tai hajoaminen kuitenkin pelottaisi jatkuvasti. Enkä tosin ole kiinnostunut kännykkäpeleistä :imrgreen:
No jos rikkoutumista pelkäät, niin kannattaa kattoa silikonisia suojuksia!

https://www.hudomishop.net/

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Elo 2012 22:40

Mä ostin Nokia Asha 300 puhelimen. Halvalla lähti, on kosketusnäyttöö ja viiden mekapikselin kameraa ja niin on nättinä ja ja.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja jaiba » 05 Elo 2012 01:38

Nokialla jatkan minäkin edelleen. Se edullisin Lumia tuli hankittua ja voin sanoa parin viikon kokemuksen perusteella että siisti luuri hintaansa nähden, laadukkaan oloinen. Muistipuoli ja akun kesto on vähän kehnoja, mutta meitsin tarpeisiin nekin riittää tällä hetkellä ihan hyvin.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 05 Elo 2012 03:03

Nokia on tälllä hetkellä :) Vaihtuu kyllä iPhoneen sitten kun se uusi tulee! :D

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Auroora » 27 Elo 2012 10:08

Vaihdoin tässä muutama viikko sitten monet vuodet palvelleen Nokian Samsungin Galaxy SII luuriin, ja enimmäkseen olen ollut tyytyväinen. Ainoat miinukset siitä, että Samsungissa on uskomattoman tehoton akku. Nokialaisella pystyi kuuntelemaan monena päivänä putkeen musiikkia tuntikaupalla lataamatta ilman että akku juuri hupeni, mutta Samsungia saa olla lataamassa joka yö jos sitä haluaa päivän aikana käyttää muuhunkin kuin taskussa pitämiseen.

Nyt odotan suurella mielenkiinnolla, tuleeko tänä vuonna näkymään androidin kautta 24/7. Katselen todennäköisesti enimmäkseen koneelta, mutta olisihan se kiva lisä jos voisi vaikka duunissa tauoilla silloin tällöin vilkaista puhelimenkin kautta mitä talossa puuhaillaan. Tosin enpä mä nyt mitenkään henkisesti murru vaikka tuo ei onnistuisikaan.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Bandit » 27 Elo 2012 12:41

Auroora kirjoitti:Nyt odotan suurella mielenkiinnolla, tuleeko tänä vuonna näkymään androidin kautta 24/7.
Olisi tietty varsin mainio asia jos näkyisi, mutta pikkasen epäilen, että noin kuitenkaan tapahtuisi. Tuota odoteltiin jo viime kaudella, mutta turhaan.
* One Day at a Time *

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Anira » 27 Elo 2012 14:59

Mulla on Nokian puhelin ja kaikki puhelimeni ovat olleet Nokian. En tiedä osaisinko muiden merkkien puhelimia käyttääkään. ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”