Keskustelua kännyköistä

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Nokia
36
44%
iPhone
11
13%
HTC
6
7%
Samsung
25
30%
LG
0
Ei ääniä
Sony Ericsson
1
1%
Muu
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 82

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Marjo » 15 Joulu 2008 22:44

Sony Ericsson C702. Kolmas SE putkeen, sitä ennen oli Motorola. Nokialaiseen olen sortunut pari kertaa vielä sen jälkeen kun päätin kiertää ne mahdollisimman kaukaa, ja päätös pysyä muissa merkeissä vain vahvistui. SonyEricssoniin olen ollut tyytyväinen, ainoa huono puoli niissä on se, että yleisesti ottaen Nokian huolto pelaa paremmin (tai niillä on harvemmin sellaisia murheenkryynejä joita lähetetään kerrasta toiseen radiokalibroitavaksi tai jotain vastaavaa). Tosin sekin on tullut todettua työn merkeissä asiakkaiden puhelimia huoltoon laittaessa, omien kanssa ei ole ollut ongelmia. Paitsi edellisestä hajosi värinä kun tiputin sen tarpeeksi monta kertaa kivilattialle. :roll:

Sit mulla on baaripuhelimena Samsung X160. Perussimpukka, jolla ei voi juri muuta tehdä kuin soittaa ja lähettää tekstareita, ja niitä tekstareitakaan en osaa tuon kanssa kirjoittaa enää sitten kun on tarpeeksi promilleja kännitekstarivaihetta varten. Eli oiva puhelin on se, baarikäyttöön. :thumbsup (Varmuuden vuoksi sen mukana kulkee vain pari absoluuttisesti tärkeintä puhelinnumeroa ja muuten sitten senhetkisten seuralaisten numeroita. Soittaminen kun onnistuu vielä tekstarikynnyksen ylittymisen jälkeenkin.)

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja realityfan » 09 Helmi 2010 22:40

realityfan kirjoitti:Olenko foorumin ensimmäinen / ainoa Nokia 5800 XpressMusic-puhelimen omistaja?
Pakko kehua omaa 'takavuosien' ostosta. Ostaessani puhelimen, siinä oli 10.xxxx firmis, nyt ohjelmisto on jo 40.jotain. Vakaus on parantunut huomattavasti. Ja nyt ominaisuuksiin on tullut lisää ilmainen 'navigaattori', johon olen todella tyytyväinen. Ihan tomtomin tasoon se ei (vielä) yllä, mutta siedettävän kokoinen laite missä on puhelin, kamera, internet-selain ja navigaattori ym pelit ja sälät on hyvä saavutus.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 02 Kesä 2010 12:19

Jahas, kai se "mä en tartte mitään ylimääräsiä hilavitkuttimia puhelimeeni"-kausi on viimein ohi. Pakko saada iPhone. Joutuu vaan odottamaan tämän kuun loppupuolelle, että edellisestä liittymästä loppuu määräaikainen tarjoussopimus, mutta ehkä kestän sinne asti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja minna » 07 Kesä 2010 21:43

tuusannuuska kirjoitti:Jahas, kai se "mä en tartte mitään ylimääräsiä hilavitkuttimia puhelimeeni"-kausi on viimein ohi. Pakko saada iPhone. Joutuu vaan odottamaan tämän kuun loppupuolelle, että edellisestä liittymästä loppuu määräaikainen tarjoussopimus, mutta ehkä kestän sinne asti.
Sama vika. Tosin joudun odottamaan lokakuuhun :(
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Punde » 07 Kesä 2010 23:16

Nykyään Nokia 2730 classic. Sillä pystyy puhua, tekstata, ottaa valokuvia ja siinä on herätyskello, mp3-soitin & 3G (mitä en käytä.)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Petri » 08 Kesä 2010 16:51

Näköjään heinäkuussa vaihtuu taas puhelin, kun uusi iPhone 4G tulee markkinoille. :)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Heinä 2010 20:35

Kuva


Nokia E52 löytyy nykyään. Kelpo kapistus.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Heinä 2010 20:57

^ Aika tyylikkään näköinen peli.

Olen löytänyt omasta 5800 XpressMusic puhelimesta bugin. Kun kuuntelet korvanapeilla radiota ja vaihdat nuolinäppäimillä radiokanavaa niin puhelimen saa jumiin. Akun irroitus ainoastaan auttaa jumitilanteessa. Bugi oli jo 40.xx firmiksessä. Vartuin, josko homma olisi korjattu seuraavassa päivityksessä. Ei ollut.

Nykyajan puhelimen softat on kyllä jo niin monimutkaisia, että kaikkia mahdollisia bugeja on varmaan mahdoton löytää missään testeissä.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja jaiba » 12 Heinä 2010 21:36

Päästin vanhan paljon nähneen N73:n ansaitulle eläkkeelle, jotenka tilalle piti saada joku nuorempi, vähintään samoilla ominaisuuksilla varustettu kaveri.
Virkaa hoitaa tällä hetkellä Nokia 6700 slide.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 07 Elo 2010 22:31

Mulla on Samsung m300. Aika perus ja pieni. Ehkä sitten kun joskus taas ostaa uuden puhelimen, vois panostaa kunnon peliin - tai sitten ei. Mulla se on vähä joko tai. Kallis vehje jossa puhelin on vaan yks ominaisuus, tai sitten ihan yksinkertaisimmasta päästä.

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja zero » 21 Elo 2010 15:59

Mulla on Samsung b3310. Aluks olin hieman pulassa tuon luurin kanssa mutta puolen vuoden aikana oon alkanu tykkäämään siitä.

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 21 Elo 2010 16:19

Nokija n900, kuten ohimennen tulikin mainittua tuossa 24/7-ketjussa
ZUN HAAL VIIK!

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Marjo » 22 Elo 2010 14:04

iPhone on ollut käytössä vähän päälle vuoden ajan, välissä malli vaihtui 3G:stä 3G S:ään, ei ole kiirettä sen nelosen hankkimisessa. En enää haluais olla ilman. :) Käsilaukkukin keventyi, kun ei enää tarvi kuskata kirjaa erikseen mukana kun puhelimessa on reilusti yli 100 kirjaa sähköisessä muodossa. (Sain siihen siirrettyä ongelmitta myös ne muutamat e-kirjat, jotka ostin vuosituhannen alussa kun omistin Palmin kämmenmikron.) Tietokonetta ei enää tule käynnistettyä kovin montaa kertaa kuukaudessa, kun foorumisurffailu yms. hoituu sujuvasti puhelimellakin.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja playtupus » 22 Elo 2010 16:36

Minulla on ollut tammikuusta asti iPhone 3GS. Olen ollut tyytyväinen. Vaikka ennen olin vannoutunut Nokian käyttäjä, en ehkä enää vaihtaisi, ainakaan kovin helpolla.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 22 Elo 2010 17:45

Uitin omani siiderissä - Toimii taas pienen kuivattelun jälkeen. huh.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Elo 2010 23:28

Mulla on joku vanha Nokia, en muista mallia, enkä jaksa ettiä. On siinä kamera kuitenkin. Luulin jo, että mun pitää mennä ostamaan uus luuri, kun Jyväskylän rallireissun jälkeen akun kesto mun puhelumäärällä muuttui n. kuudesta vuorokaudesta n. vuorokauteen. Tätä kesti sellanen pari viikkoa ja nyt se on taas kestänyt hyvin sen 4-7 päivää. En kyllä ymmärrä, mikä siihen puhelimeen tuossa välissä tuli. Kuitenkin otin siitä kaikki ilman työkaluja irtoavat osat useaan kertaan irti ja laitoin takaisin. Täytyy kuitenkin olla tyytyväinen, että taas akku kestää, koska ei mulla just olis ollu varaakaan uuteen puhelimeen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua matkapuhelimista.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 23 Elo 2010 17:15

Sorruin ostamaan uudemman puhelimen tänään ja alan nyt jo ikävöidä vanhaa puhelinta vaikken ole uutta edes kokeillut vielä. :(
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2011 22:25

nokia, muilla merkeillä varustetut ovat kestäneet sen vuoden. nokia sentään 3! mitä lie kertoo mun puhelimen käytöstä
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 29 Marras 2011 00:05

Nokia 6600 löytyy itseltäni. Kyllä, luitte oikein. Ehkä olisi jo korkea aika päivittää uudempaan. Nokia sen pitää olla aivan ehdottomasti. Muihin rimpuloihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Mieluiten kestävä eikä mikään nykyaikainen ihme härveli, joka hajoaa heti kättelyssä uusiin ominaisuuksiinsa. Vanhassa vara parempi.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Marras 2011 00:08

Häpeäpilkkuni todellakin paljastuu nyt. Voi vitsi!

Eli Nokia 6030 löytyy!!! :?
Kestänyt jo 6-7 vuotta hienosti, niin en todellakaan ole pystynyt uutta hankkimaan, kun en ole mistään porvariperheestä jossa parikymppisellekin ostetaan vielä joka kuukausi uusin puhelin.
Ja kun itse olen duuneja tehnyt, niin on aina ollut joku muu ostos tärkeämpänä mielessä.

Silti alkaa olla kohta jo liian kova tarve hankkia uudempi, ja onneksi sen perhekin tietää. ;)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 02 Joulu 2011 10:03

Nokia löytyy taskusta. En muista mallia, mutta vanha, ehkä neljä vuotta sitten ostettu. Oon jonkin aikaa haaveillu älypuhelimesta, mutta Nokialaisella ei tunnu olevan mitään kivaa sopivassa hintaluokassa. Joko sijoitan enemmän rahaa puhelimeen tai ostan jonkun toisen merkin. Toivottavasti ensi vuoden aikana.
You know nothing.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Mitä puhelinmerkkiä käytät?

Viesti Kirjoittaja Bandit » 02 Joulu 2011 10:06

HTC Deside HD eksyi taskuun siinä vaiheessa, kun Nokia ja Microsoft aloittivat yhteistyönsä.
* One Day at a Time *

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”