Itsetyydytys ja seksi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Huhti 2012 18:40

^ Mä runkkasin yläasteikäisenä kerran uimarannalla ja kerran auton takapenkillä ja kerran uimahallin saunassa!
Uimarannalla oli sillä hetkellä vaan joku vanha täti (joka varmasti kyllä näki) ja uimahallin saunassa oli joku vaan vanha pappa (joka kyllä myös varmasti näki).
Autossa sentään olin yksin sen muutaman minuutin ja siinähän se aika oli helppo käyttää hyväkseen. :lol:

Muutenkin kun tuli runkkailtua se 3-7 kertaa päivässä, niin tulihan siinä riskejäkin otettua.

Eikö kukaan muu ole elänyt villiä runkkuelämää?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Huhti 2012 18:48

orgasmienkeli kirjoitti:Eikö kukaan muu ole elänyt villiä runkkuelämää?
No eipä juuri. Intissä oikeestaan vasta tuli niitä extreme-runkkauksia kun oli pakko nopeesti hoitaa hommat suihkussa. Ei siellä muuten olis jaksanu olla ellei ois välillä vapauttanu paineita.
Edit: Niin enkä me edes sillon nuorempana tyyliin yläasteikäsenä pahemmin ees runkkaillu. Vasta jossain amiksessa alko kiristää pantaa sen verran et oli pakko alottaa rutiiniomainen käytäntö paineiden helpottamiseen.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Huhti 2012 18:51

Off topic:
Mikä ihmeen runkkauskeskustelu täst yhtäkkiä tuli :DDD Menee vissii vähän OT:ksi ;) Mut joo, Orkku on kyl eka, jonka tiedän viettäneen moista runkkuelämää!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Huhti 2012 18:57

Off topic:
Miten ihmeessä teillä muilla ei hormoonit hyrräillyt siinä yläasteen alussa? :shock: Muistan vieläkin ne vaiheet kun alkoi mällit lentämään. Helposti 6-8 kertaa parin tunnin aikana vedin käteen!

Harmi että ikä painaa eikä enää mikään yli 10 kertaa päivässä ole ihan helppo homma. :D

Edit: Ja huhhuh Risto! Itse olin juuri siinä seiskaluokalla tosi kova runkkailemaan.
Lukiossa vähän rauhotuin sentään mutta silti yli yksi päivä runkkaamatta tuntui jo pitkältä ajalta!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Huhti 2012 19:13

orgasmienkeli kirjoitti:Helposti 6-8 kertaa parin tunnin aikana vedin käteen!
Off topic:
Miten pystyy noin paljon? Itellä maksimi on ehkä joku kolme kertaa ja sen jälkeen se sattuu jo sen verran ettei siitä ole mitään iloa. :D

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Huhti 2012 19:22

Off topic:
Helposti pystyi sillon alussa, mutta pitää muistaa että koko homma oli ihan uutta ja olihan siinä n. 12-13 vuoden patoumatkin jo! :wink2:

Nykyään ehkä parissa tunnissa menee joku 4-5 kertaa, mutta ei enempää kyllä.

Jos nyt saisin tyttöystävän niin saisi olla mielellään valmiina moneen kertaan päivässä, mutta itseäni kestävämpää en ehkä haluaisi. :?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Huhti 2012 20:11

Varokaa pojat. Tuota tahtia menetätte vielä näkökykynne ja saatte karvaiset kädet!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Huhti 2012 20:13

Mutta kuulo paranee.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 27 Huhti 2012 21:53

Punde kirjoitti:Mutta kuulo paranee.
Poijista tulloo Falmereita, näkö lähtöö mutta muut aistit paranoo!
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Huhti 2012 22:21

Luonnollisesti jokaisella itseään saas.. kunnioittavalla (pc-)dovahkiinilla on tää modi asennettuna:

Simple mod, Lusty Argonian Maid vol.1 teaches one hand, vol.2 teaches two handed.
Crassius Curio kirjoitti:ACT IV, SCENE III, CONTINUED

Lifts-Her-Tail: Certainly not, kind sir! I am here but to clean your chambers.

Crantius Colto: Is that all you have come here for, little one? My chambers?

Lifts-Her-Tail: I have no idea what it is you imply, master. I am but a poor Argonian maid.

Crantius Colto: So you are, my dumpling. And a good one at that. Such strong legs and shapely tail.

Lifts-Her-Tail: You embarrass me, sir!

Crantius Colto: Fear not. You are safe here with me.

Lifts-Her-Tail: I must finish my cleaning, sir. The mistress will have my head if I do not!

Crantius Colto: Cleaning, eh? I have something for you. Here, polish my spear.

Lifts-Her-Tail: But it is huge! It could take me all night!

Crantius Colto: Plenty of time, my sweet. Plenty of time.

END OF ACT IV, SCENE III
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... s/?id=7775

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Huhti 2012 22:41

Onneksi keski-ikäisenä liki impotenttina ei tarvitse enää moisia ajatella.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Touko 2012 22:19

^ Saa nähdä onko tuossa omakin tulevaisuuteni! :(
Punde kirjoitti:Mutta kuulo paranee.
Jep, onneksi en ole tainnut ikinä kiinni jäädä! :D

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Touko 2012 22:23

orgasmienkeli kirjoitti:^ Saa nähdä onko tuossa omakin tulevaisuuteni! :(
Meinasitsä olla sit joku Hugh Hefner II?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Touko 2012 22:26

No jos sitä nyt vielä 70-vuotiaanakin stondais ilman lääkkeitä niin hyvin menisi! :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Touko 2012 21:54

orgasmienkeli kirjoitti:Helposti 6-8 kertaa parin tunnin aikana vedin käteen!
Mutta neloskauden Ade veteli omien sanojensa mukaan helposti 50 kertaa käteen siviilielämässään. Tuskin nuo Aden vuorokauden viimeiset setit on mitään lyijykynän paksuista jöötiä enää olleet. Tai sitten mies on oikea siemenlinko.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Touko 2012 21:40

^ Saihan Ade ainakin sen yhden kerran siitettyä, mutta tuollaisilla määrillä on jo joskus pakkokin tärpätä (vaikka olisi kumi, pillerit ja kierukka "varmistamassa" :lol: ).

En tiedä käykö Adea kateeksi vai ei! Olisihan tuo ihan siistiä, mutta ehkä siinä jo vähän turtuisi koko touhuun kun itse en tuosta 6-8 kerran jälkeenkään oikein nauti enää.

Tokihan esim gambialaiset miehet on kuulemma mestareita saamaan orkun ilman että mitään lentää! Siinä pystyy vaikka mihin kun saa kuivia orkkuja.
Itse olen joskus saanut, mutta ehkä vaatii vielä vähän treenaamista.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 18:10

En keksi mihin tämän kirjoittaisin, mutta ehkä tämä topic on kuitenkin eniten se mihin aihe liittyy..

Eli siis. Olin eilen illalla sellaisessa polypaneelissa, eli "erilaiset suhdevalinnat" -illassa ja siellä oli muutama ihminen, jotka kertoivat omista suhteistaan ja siitä miten elävät eri tavalla kun perinteisen parisuhdemallin mukaan elävät. Kaikenlaisia suhdeanarkisteja siis oli paikalla ja osa taas asui "kommuuneissa" joissa oli n. 3-4 ihmistä ja kaikki olivat keskenään suhteessa tai vähintäänkin seksiä harrastivat.

Itsehän en ole vakavissa suhteissa kovin montaa kertaa ollut ja ne kerrat on kyllä olleet ihan "perinteisiä" siinä mielessä, ettei muiden kanssa ole oltu.
Olen myös usein keskittynyt yhteen ihmiseen, vaikka en varsinaisessa suhteessa hänen kanssa olisikaan.

Olen kuitenkin alkanut jo jokin aika sitten miettimään, että pitääkö suhteen kuitenkaan olla vain sen yhden ihmisen kanssa. Voisiko kuitenkin olla tietynlaisia vapauksia tai jopa muita tyttö- tai poikaystäviä samaan aikaan!
En ole kokeillut polyamorista suhdetta koskaan, joten vaikea sanoa miten se itselleni sopisi, mutta voisihan se kokeilemisen arvoista olla. Toisaalta sitten taas saattaisi tulla sellainenkin olo, että haluaa olla pelkästään sen kanssa kenen kanssa on, enkä halua jakaa häntä (tai hän minua) muiden kanssa.

Joka tapauksessa tuo ilta oli todella mielenkiintoinen ja sai ajattelemaan ja kyseenalaistamaan koko asiaa vielä lisääkin! Olin varmasti oman elämäni suhteen "konservatiivisempi" kun suurin osa muista joita siellä oli, mutta kaikkien heidän kokemukset sai kyllä ajattelemaan asioita vielä enemmän, mitä olen niitä aiemmin ajatellut.

Todennäköisesti elän nyt sellaista vaihetta, etten halua sitoutua keneenkään ja minulle sopisi paremmin kevyet suhteet, joita saisi helposti olla useita samaan aikaan.
En kuitenkaan usko että koko elämääni ihan noin viettäisin, että olisi useampia kun se yksi. Mutta eipä sitä onneksi tarvitse tietääkään vielä, eikä sitä ikinä tiedä mihin elämä vie!

Voi hyvin olla ettei kukaan tätä jaksa lukea eikä kukaan tähän osaa mitään kommentoida, mutta jos jotain tällaiset asiat kiinnostaa yhtään, niin saa jakaa ajatuksia!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Kesä 2012 18:47

Kiinnostaa, mutta se sana joka itselleni tulee tusota mieleen ei kyllä tuo kovin rakentavaa keskustelua. Mut sanotaan nyt ihan vaan että "pitää".
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 19:49

Siksi tämän halusinkin täällä julkaista "ääneen", että herättelisin vähän muitakin miettimään tätä. Kuitenkin aika vieras aihe suurimmalle osalle ja luulenpa että koko aihe on vähän väärinkin ymmärretty.
Suhteissa kuitenkin petetään paljon, joten eikö ole parempi että jo etukäteen sovitaan säännöt? Sehän ei ketään satuta.

Itse asiassa tajusin miten yksinkertaista elämää suurin osa "tavallisista" seksuaalivähemmistöistä elää! Homoparit on yleensä kuitenkin ihan tavallisia pareja, eikä siihen liity mitään sen ihmeellisempää kun se ettei ole samoja oikeuksia avioliittoon, adoptioon ja muuhun kun heteropareilla.
Tuolla oli yksi mies joka oli enimmäkseen hetero, mutta hän seurusteli nyt miehen kanssa (ensimmäistä kertaa koskaan) ja se oli ollut hänen vanhemmilleen vielä ihan helposti ymmärrettävä asia, mutta kun tämä mies oli sanonut "älkää ihmetelkö jos mulle tulee tyttöystäväkin, kun meillä on vähän vapaampi suhde", niin jopas oli vanhemmat ihmetelleet. :D

Vähän tabuhan tämä koko aihe saattaa vielä olla, mutta mitä enemmän näitä erilaisia suhteita nyt tiedän, niin sitä enemmän itse mietin voisiko sellainen tapa elää olla ehkä jopa ihan jees.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Kesä 2012 20:07

No jos ei kyetä olemaan vaan yhden kumppanin kanssa niin miksi olla sitten parisuhteessa ollenkaan? Semmoselle sopii varmaan paremmin olla vaan fuckbuddyjä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja dertsi » 28 Kesä 2012 20:15

Tirkka kirjoitti:No jos ei kyetä olemaan vaan yhden kumppanin kanssa niin miksi olla sitten parisuhteessa ollenkaan? Semmoselle sopii varmaan paremmin olla vaan fuckbuddyjä.
Mutta miksi moinen joko/tai-asetelma? Miksi pitäisi joko sopeutua perinteiseen parisuhdemalliin tai sitten unohta parisuhteet kokonaan?

Minusta tuskin olisi elämään polyamorisessa suhteessa. Vaikken itseäni hillittömän mustasukkaisena pidäkään, niin silti tuntuisi pahalta jakaa oma puoliso jonkun toisen kanssa.

Mutta vaikken itse moiseen suhteeseen sopeutuisikaan, niin pystyn kyllä ymmärtämään, miksi joillekin se voi olla hyväkin ratkaisu. Mutta tietysti tuollainen malli vaatii avoimuutta; suhteen pelisäännöt pitää olla selvät. Sehän on vaan sikamaista, jos pyörittää useaa miestä/naista toisen selän takana. Mutta jos molemmille on selvää, että kumppaneita on useita, niin silloinhan ei loukata ketään. Jos on vapaaehtoisesti sellaisessa suhteessa, niin silloinhan on kyseessä oma valinta - eikä tässä lakiakaan rikota (moniavioisuus on taas eri asia), niin ketäpä tällainen parisuhde voisi vahingoittaa sen enemmän kuin "tavallinenkaan"? (No ahdasmielisiä tietty, mutta se on heidän oma ongelmansa.)
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Kesä 2012 20:24

Dertsihän siihen jo vastasikin melkein kaiken mitä itsekin olisin vastannut (ja ajatuksensa paremmin sanoiksi kun olisin itse osannut)!
Itsekään en ole yhtään varma olisiko minusta kuitenkaan olemaan monen kanssa suhteessa samaan aikaan, mutta ihan tosiaan olen sitä mieltä ettei minun tarvitsekaan tietää kaikkea itsestäni tai lokeroida itseäni yksi- tai moniavioiseksi. Kokemustenhan kautta se selviää ja elämä vie mihin vie!

Korostaisin nimenomaan sitä, että romanttisia tunteita voi olla montaakin kohtaan yhtä aikaa ja joskus jopa kaikki suhteen osapuolet ovat onnellisesti yhdessä keskenään! Se ei siis aina ole niin, että yksi mies haluaa viisi vaimoa ja vaimojen on tyydyttävä kohtaloonsa. Nuo vaimothan voivat jossain tapauksessa olla jopa keskenään yhdessä, tai sitten heillä voi olla poika- tai tyttöystäviä tai pelkkiä fuckbuddyja.

Ja se juuri oli tuossa illassa yksi teema, että tarvitseeko jokaista suhdetta määritellä? Tarvitseeko jokainen suhde nimen vai riittääkö se, ettei kaikkea määrittele niin tarkkaan?

Se että ITSE ei halua sellaista elämää ei tarkoita, ettei se jollekin toiselle sopisi erittäinkin hyvin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”