Yökyöpelit

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Huhti 2012 02:45

^ Nyt se on sit julkista! :lol: Oisit nyt säästäny ton BB:hen ;)
That damn fox!

Kuva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 19 Huhti 2012 02:35

Mour on vissiin duunissa kun on tiukka viiden tunnin raja. Sitten rukkaset tipahtaa ja nukkumaan. Hoitsu?

Mitä se Doste kuivin suin valvoo? Ihme touhua taas runopojalta.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Mour » 19 Huhti 2012 02:36

BB-Kärpänen kirjoitti:Hoitsu?
Kyyl. Kolmas yö menossa, kohtapa voiton puolella ollaan! Sitten monta vapaapäivää edessä. :tu
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 19 Huhti 2012 02:40

Voitelen paskalla seiniä, että saisin taiteilija-apurahoja.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 19 Huhti 2012 02:43

Mour kirjoitti:
Kyyl. Kolmas yö menossa, kohtapa voiton puolella ollaan! Sitten monta vapaapäivää edessä. :tu
Noi yövuorot on kyllä kettumaisia. Joskus tullut vedettyä viiden yön putkia niin sen jälkeen on zombi. Kolme yötä on hyvä raja..eiks se ole joku raja teillä?

Kuulailusta sen verran että heilutteletko himassa vai jossain salilla? Oletko koskaan kuulaillu ulkona? Hemmetin hauskaa touhua jopa talvella saati sitten kesällä. Nurmella tai hiekalla on hauska heittää kuulat käsistä kovan sarjan jälkeen...Perkele!
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 19 Huhti 2012 02:45

DosterMan kirjoitti:Voitelen paskalla seiniä, että saisin taiteilija-apurahoja.
Ihan hyvä taktiikka, Arhinmäki tykkää nykytaiteesta? Ainoa miinus vaan jos oman kämpän seiniä voitelet niin olla aika piinallista odotella sitä rahaa. Kärpäset viihtyy paskassa...kesäsin :oops:
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Mour » 19 Huhti 2012 02:50

Meillä tehdään yleensä kaksi, poikkeuksena kolme tai enemmänkin joskus putkeen... Onhan kolmivuorotyössä puolensa, vaikka joskus ei oikein tää valvominen inspaisi.

Pääasiassa kuulailen kotosalla, kun ei salilla tule mitenkään hirmu säännöllisesti käytyä. Nyt talvella en ole ulkona koittanut olleskaan, kesää odotellessa. Kiva heittää kunnon sarja ja pulahtaa järveen vilvottelen. ;)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 19 Huhti 2012 02:50

Eikös ne väitä, että oma paska ei haise?
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Huhti 2012 02:11

Onkos kyöpeleitä paikalla?
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Punde » 25 Huhti 2012 02:34

Ei. Opettele irkki, sieltä löytyy.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Huhti 2012 03:01

^ Mul jossaa vaiheessa oli irkki, mut sit en jaksanu käydä siellä koskaan nii poistin sen :D Ja kyllä, tiedän, että irkki EI ole Irc-Galleria.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Kesä 2012 01:23

Kukaan muu ei yökyöpelöi?

En ole ehtinyt olla täällä sitä viittätoista tuntia vuorokaudesta koko viikonloppuna kun on ollut juhlaa ja kaikkea muuta, joten nyt on ehkä valvottava koko yö ja datattava täällä. [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Kesä 2012 01:26

^ Voishan sitä yökyöpelöidä, mut en kyl enää viitti valvoo kauaa. Väsyttää jo, ja olis kiva olla huomenna virkee.. [smilie=yawn2.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 29 Kesä 2012 01:35

Yökyöpelöin täällä taas! Katselin äsken Jersey Shoren eli huonosti menee.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Maligne » 29 Kesä 2012 05:38

Mä oon aamuyökyöpeli eli huomenta vaan ;)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Kesä 2012 06:25

Huomenta! Kohta pitäis lähtee töihin. Miksi olen tähän aikaan netissä? En tiedä. :td

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Kesä 2012 22:47

orgasmienkeli kirjoitti:Yökyöpelöin täällä taas! Katselin äsken Jersey Shoren eli huonosti menee.
Kuka on muuten suosikkisi Jerseyssä?
Situation Mike on mielestäni ihan huippu,
uskomaton taukki ja riidan haastaja/hakija, kunkku reality äijä [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 04:20

Aika hauska päivä takana!

Ajattelin aamulla, että menen jo kahdelta iltapäivällä Helsinki Priden puistojuhlaan! Enpä ihan siihen ehtinyt, mutta pari tuntia myöhässäkin vielä ehti.. Varsinkin kun omat kaverit tuntui olevan kaikki vielä enemmän myöhässä alkuperäisestä suunnitelmasta kun minä!
Jonkun aikaa tuli Priden alueella hengattua ja törmäiltyä kavereihin ja tuttuihin. Myös vakkari-naamat tuli taas bongattua, joiden kanssa AINA heitetään läppää kun vuoden välein törmäillään! [smilie=thefinger.gif]
Yhdelle tällaiselle sanoinkin "no.. nähdään kai ens vuonna taas.. tai sitä seuraavana!"

Muutenkin tuli sitten koko päivä oltua aika homo, vaikka en mitenkään erityisen tärkeänä itselleni Pridea pidäkään. :D
Bongasin kuitenkin pari tosi söpöä poikaa myöhemmin jatkoilta kaverin kautta.. Toinen näistä vielä oli sellainen about 30v jäbä josta kuulin jo aiemmin, että sopisi just mulle ja ihan 99% varmuudella innostuu suuresti kun tutustuu muhun. Ja vähän ehkä tuntuikin että innostui, kun kyseli sellaisia juttuja mun elämästä ja sillä sävyllä, että vaikutti aika kiinnostuneelta. Ja kivan näköinen tyyppikin vielä! Taidan oikeasti antaa kaverini parittaa sitä mulle ainakin pariksi viikoksi. :imrgreen:
Yhtä paljon kuitenkin innostuin yhdestä söpöstä oman ikäisestä, josta kaverityttönikin tuntui olevan vähän kiinnostunut. Kaverityttö kuitenkin näki mun läpi ja huomasi että tykkäsin itsekin, ja myöhemmin selvisikin että mä olin paljon enemmän harmissani kun se tyyppi ei jäänyt pidemmäksi aikaa bilettämään meidän kanssa! :|
Olin sen verran hiprakassa että aika kivoja merkkejä tuli sille poitsulle näytettyä, että on mun mielestä söpö ja tykkään ottaa kontaktia siihen. Ja ainakin omasta mielestäni sekin oli samoilla linjoilla, vaikka siitä en ihan tiedäkään mihin suuntaan kiinnostus menee!

Mutta siis.. yödösää odotellessa päätin heittää läppää muijallekin! Siinä seisoi pysäkillä hyvännäköinen muija jolle joku juoppomies heitti jotain ala-arvoista. Mä sitten "fiksuna poikana" menin sanomaan että mä tuun sitten seuraavaks yrittämään. :D Nainen tottakai heti sanoi "mitäs säkin vittu haluut?" ja ihan rehellisesti sanoin "kyl sä tiiät mitä mä haluun... MUTTA mä en yritä silti mitään!!!"
Päädyin istumaan naisen viereen dösässä, kun se niin kovasti vannoi miten mä oon erikoinen jätkä jos en heti yritäkään! Koko dösämatka juteltiin. Kerroin miten ujo mä välillä oon ja miten odotan että naiset tekee mun kanssa alotteen! Nainen sanoi että kyllä naiset ajattelee samalla tavalla, eli mun on PAKKO joskus tehdä aloite tai nainen olettaa että haluun olla vaan kaveri.
Joku spurgu alkoi meille vittuilemaan, mutta nainen onneksi sanoi että juttelee nyt nuoremman herrasmiehen kanssa ja käyttää dösämatkansa siihen, eikä vanhemman juopon kuuntelemiseen. ;)
Harmi että naisen piti jäädä ennen mua pois ja sanoinkin sille "kai mun pitää päästää sut pois...".

Pitäisiköhän joskus lopettaa pelailu ja puhua suoraan? Ilmeisesti.
En nyt oleta että kaikki muhun sekaantuisivat, mutta ehkä edes yksi kolmesta?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 01:01

sandman kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Yökyöpelöin täällä taas! Katselin äsken Jersey Shoren eli huonosti menee.
Kuka on muuten suosikkisi Jerseyssä?
Situation Mike on mielestäni ihan huippu,
uskomaton taukki ja riidan haastaja/hakija, kunkku reality äijä [smilie=thefinger.gif]
Unohdin kokonaan vastata tähän! :D

Hmmm, mitähän sanoisin! En pahemmin enää edes muista näiden tyyppien nimiä, eli vähän paha siinäkään mielessä mennä sanomaan.

Sanoisin että KAIKKI jotka aiheuttavat mahdollisimman paljon draamaa ja myötähäpeää! :bidmouth:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Heinä 2012 01:15

Tyhjensin astianpesukoneen ja kohta pitäs ladata likaset astiat koneeseen. Ei kehtaa yöllä konetta pyöräyttää, mutta muuttuupahan kämppä siistimmäksi kun pöydiltä häviää astiat ja voi huomenna läväyttää koneen tulille heti kun muistaa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Heinä 2012 05:04

Nyt on niin vinksallaan rytmit taas! Löydän varmasti itseni sängystä ihan unisena vielä joskus neljän aikaan iltapäivälläkin.
Yritin tuossa kyllä jonkun aikaa nukkua, mutta ei siitä mitään tullut.

Nyt alkoi onneksi vähän väsyttämään kun tuli niin pitkät vastaukset seksi-keskusteluun Pundelle rustattua. [smilie=thefinger.gif]
Eli pitääpä mennä taas yrittämään ja voisin myös yrittää herätä ennen klo 12. Harmi että unisena on helppo painaa herätyskello pois päältä vaikka 6 kertaa peräkkäin, eikä monen tunnin päästä edes tajua että kello on soinut.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yökyöpelit

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Heinä 2012 01:09

Joo miksköhän mä taas valvon keskellä yötä koneella tekemässä ei mitään? Ei jummarra. Onneks on enää viikko lomaa jäljellä. Nyt jo unirytmi ihan sekasin. Kauhunsekaisin tuntein odottelen duunien alkavan. Pari ekaa viikkoo menee siinä et totuttelee herää taas kuudelta. [smilie=a_doh.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”