Avasi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Loka 2013 21:30

En minä oo Risto noin komea.

Ja Zygerö, en minä Maxinea meinannutkaan. Löysin toiselta koneelta Vilhelmiinan perseen ja teki mieli laittaa se. Tai Tullyn perse, josta nappasin otoksen jostain BBAU-jaksosta. Mut tää on sen verran hauska etten joka tapauksessa vaihda tätä ainakaan samantien. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Loka 2013 21:36

Tirkka kirjoitti:Löysin toiselta koneelta Vilhelmiinan perseen ja teki mieli laittaa se.
Minunkin tekisi mieli laittaa Viltsua peppuun. Eikun siis avaks.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Loka 2013 21:44

No nyt tuli kyllä paha. Viltsun beba on meinaan omasta mielestäni maxibebaakin parempi. Onks toi muuten Rowan Atkinson Avatarina, vai mitä uittua?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Loka 2013 21:47

Avan arvostelu-ketjusta:
Tirkka kirjoitti:Ei missään tapauksessa ainakaan sitä paskempaa versiota tuosta samasta hahmosta mikä on Jonksun avatarissa nyt! Se on niin nähty enkä kaipaa sitä takaisin ollenkaan. :x
Ööööööö... toi mikä nyt on, ei oo ollu koskaan mun avatarissa. :D Mut kiitos palautteesta.
Zygerö kirjoitti:Höh. Vaihda se aiempi takasin. Tuosta ei tuu ku päänsärky. 0,03/5
No höh... pitkään mietin ja etin, et minkä laittaisin ja ei kelvannut. :scry:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Loka 2013 21:54

Jonksu, sun entinen ava oli vitun ärsyttävä, vaikka se sulle sopikin, mutta niin sopii tämäkin, joten ehdottomasti parempaan vaihdoit. Älä noista Zygerön höpinöistä välitä.

Tirkka vois laittaan kenenkä vaan pyllyn avaansa, jos toinen vaihtoehto on moinen trolli-Avatar.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Loka 2013 21:56

Jonksu kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Höh. Vaihda se aiempi takasin. Tuosta ei tuu ku päänsärky. 0,03/5
No höh... pitkään mietin ja etin, et minkä laittaisin ja ei kelvannut. :scry:
No ei se nyt tarkota, että tuo ei kelpaa, jos mä en siitä pidä. Ihan pätevä ava siinä kuin muutkin ja en ainakaan vielä oo sitä blokannut AdBlockilla. Hieman tuo kirkkaus käy kuitenkin silmään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Loka 2013 21:58

Zygerö kirjoitti:No nyt tuli kyllä paha. Viltsun beba on meinaan omasta mielestäni maxibebaakin parempi. Onks toi muuten Rowan Atkinson Avatarina, vai mitä uittua?
Ilmeisesti. Hain hakusanoilla "middle finger avatar" ja tuo tuli hakutuloksissa. Hain tuolla hakusanalla koska mulla oli koneelle tallennettuna avatarehdokkaaksi semmonen kuva.

Ja tuo Viltsu-kuva mulla on joskus ollutkin avatarina. Laatupeppu on, mut on kyllä erittäin laadukas nainenkin. Mm-m.
Jonksu kirjoitti:Ööööööö... toi mikä nyt on, ei oo ollu koskaan mun avatarissa. :D Mut kiitos palautteesta.
Eiks tuo ookaan se sama mangahahmo mikä sulla oli aiemmin joskus avatarina? Oletin että se ois. Ei sitte.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Loka 2013 22:10

Mardis kirjoitti:Jonksu, sun entinen ava oli vitun ärsyttävä
Omas on ärsyttävämpi. :x Se yks toinen Marika-ava on mun mielestä paljon parempi ku toi. (Se missä Marika kattoo vähän alaviistoon sillee pää ihan snadisti alas painuneena... jos hiffasit :D )
Tirkka kirjoitti:Eiks tuo ookaan se sama mangahahmo mikä sulla oli aiemmin joskus avatarina? Oletin että se ois. Ei sitte.
Eiiii. Se edellinen oli Death the Kid sarjasta Soul Eater ja tää nykyinen on Toshiro Hitsugaya sarjasta Bleach. :D Ainakaa en muista et mul ois koskaan ollu Hitsu avassa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Loka 2013 22:11

Kaikki mangahahmot näyttää ihan samalta. :trollface:

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 19 Loka 2013 22:14

Emo-pupun tarina tulee vuosien takaa, kun ihan toisella foorumilla yksi mukava englantilainen poika linkkasi kuvan mulle. Pupu on ollut mun kovalevyllä viimeiset 10 vuotta (jumalauta aika kulkee nopeaa!! anteeksi, saako täällä kiroilla?).

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Loka 2013 22:17

Donut-bebe kirjoitti:(jumalauta aika kulkee nopeaa!! anteeksi, saako täällä kiroilla?).
No ei tietenkään saa! Eiku, tottakai saa.

Yhdyn Ripan kommenttiin, että kaikki mangahahmot näyttää ihan samalta. Enkä laita ees trollihymiötä.

Omaa avaani en vaihda, koska en vaan vaihda. Btw, Spencerkin vois vaihtaa sen tytsyn takas avaansa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 19 Loka 2013 22:27

Mangaa en ole ikinä lukenut, mutta animea katsoneena olen itse oppinut huomaamaan hahmojen erinäköisyyden. Tää on vähän kuin harjaamaton silmä katselee, ööää esimerkiksi lehmiä, ja kaikki näyttävät kovin samoilta. Mutta odotas kun maito-farmarilta kysyt, niin kyllä sieltä erottuu Mustikit ja Mansikit ja mitämuita lehmien nimiä onkaan.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Loka 2013 22:51

Jonksu kirjoitti:
Mardis kirjoitti:Jonksu, sun entinen ava oli vitun ärsyttävä
Omas on ärsyttävämpi. :x Se yks toinen Marika-ava on mun mielestä paljon parempi ku toi. (Se missä Marika kattoo vähän alaviistoon sillee pää ihan snadisti alas painuneena... jos hiffasit :D )
Ei saa Marikan kuvasta puhuttaessa kommentoida sanalla ärsyttävä! Tai edes ärsyttävämpi. :x Joo, tiiän mistä avasta puhut, mutta todellisuudessa se oli aika huonolaatuinen ava. Siks vaihdoin. Kokonaisena kuvana se myös on täydellisempi, mutta tätä Plazaa varten oli pakko leikkailla. Eikä siltikään tullut tarpeeks hyvälaatuista.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Loka 2013 00:01

Jos toisen Marika-avan laitat joskus niin laita Marika siinä laivastoasussa? Se on kiva kuva. Mulla ois se koneella tallessa. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Loka 2013 00:16

Tirkka kirjoitti:Jos toisen Marika-avan laitat joskus niin laita Marika siinä laivastoasussa? Se on kiva kuva. Mulla ois se koneella tallessa. [smilie=a_teeth.gif]
Pidetään mielessä, vaikka mulla olikin suunnitelmana tehdä tästä vakkari-avani. Kuulostaa kuitenkin liian houkuttelevalta. Mä laitan yksäriä sitten, jos kun en löydä omatoimisesti. ;)
Edit: Saattaa kuitenkin mennä tovi, sillä en heti halua mennä vaihtamaan. Vaarana tosin on, että unohdan koko jutun. :?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Loka 2013 00:48

Mardis kirjoitti:Ei saa Marikan kuvasta puhuttaessa kommentoida sanalla ärsyttävä! Tai edes ärsyttävämpi. :x
No itte sanoit mun avaa vitun ärsyttäväksi, sitä saa mitä tilaa! Eikä Marika siinä kuvassa olekaan ärsyttävä, vaan se hukkuu tohon taustaan, vaikka Marikan pitäs olla pääosassa! [smilie=a_teeth.gif] Koska Marika on vaan niiiiiiiin ihana! :love61: Tietysti myös tuo kummituseläin on söpö...

Mun eka ava tais ollakin Marika laivastoasussa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 20 Loka 2013 01:29

Jonksu kirjoitti:No itte sanoit mun avaa vitun ärsyttäväksi, sitä saa mitä tilaa!
No ehkä vähän karkeasti muotoilin asiani. Mä en vaan koskaan siitä ex-manga-avastasi tykännyt. En tiiä sitten mikä siinä niin ärsytti.
Jonksu kirjoitti:Mun eka ava tais ollakin Marika laivastoasussa.
Jos on sama kuva kyseessä, niin varmaan hyökkäät päälleni, jos sitä joskus käytän. :blackeye

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Loka 2013 12:11

Mardis kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Mun eka ava tais ollakin Marika laivastoasussa.
Jos on sama kuva kyseessä, niin varmaan hyökkäät päälleni, jos sitä joskus käytän. :blackeye
Sen jälkeen susta on vain varjo jäljellä. :twisted: No ei vaa, senkus laitat. Mä en käytä asukkaiden kuvia avana enää kauden jälkeen. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja ff » 31 Loka 2013 15:53

Arpa velvoittaa: Mitra Kaislaranta - Tulossa oleva superstar. Sukupolvensa lahjakkaimpia ääniä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Loka 2013 21:38

Kuka tuossa Scherzyn avatarissa on? Näyttää tutulta mutta kuvahaun näköishakukaan ei tuottanut tulosta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 31 Loka 2013 21:50

Tirkka kirjoitti:Kuka tuossa Scherzyn avatarissa on? Näyttää tutulta mutta kuvahaun näköishakukaan ei tuottanut tulosta.
Selena Gomezhan se on :D. Tykkäätkö? :)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Loka 2013 21:55

Tuossa kuvassa joo. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”