Avasi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Maalis 2005 13:00

FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:Koska tämä on Big Brother-foorumi, tuo ava on Big Brother-aiheinen :) Siinä on kaksi suosikkihahmoani suosikkituotantokaudeltani tekemässä jotain tuhmaa :shock: :D
Ovatko tuossa Adele ja Alex? Kun muistelisin jonkinlaista tuollaista tapahtunut silloin BB3 aikaan.
Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 30 Maalis 2005 13:05

beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:Koska tämä on Big Brother-foorumi, tuo ava on Big Brother-aiheinen :) Siinä on kaksi suosikkihahmoani suosikkituotantokaudeltani tekemässä jotain tuhmaa :shock: :D
Ovatko tuossa Adele ja Alex? Kun muistelisin jonkinlaista tuollaista tapahtunut silloin BB3 aikaan.
Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
No jaa eivätkös nuo BB5 ihmisetkin löydy täältä BBplazastakin jos en aivan väärässä ole.
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Maalis 2005 13:17

FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:Koska tämä on Big Brother-foorumi, tuo ava on Big Brother-aiheinen :) Siinä on kaksi suosikkihahmoani suosikkituotantokaudeltani tekemässä jotain tuhmaa :shock: :D
Ovatko tuossa Adele ja Alex? Kun muistelisin jonkinlaista tuollaista tapahtunut silloin BB3 aikaan.
Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
No jaa eivätkös nuo BB5 ihmisetkin löydy täältä BBplazastakin jos en aivan väärässä ole.
Voi olla, mutta tapahtumia ei varmaan saa kertoa ja tuossa kuvassahan selvästi tapahtuu jotain OMG :shock:
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 30 Maalis 2005 13:18

beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti: Ovatko tuossa Adele ja Alex? Kun muistelisin jonkinlaista tuollaista tapahtunut silloin BB3 aikaan.
Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
No jaa eivätkös nuo BB5 ihmisetkin löydy täältä BBplazastakin jos en aivan väärässä ole.
Voi olla, mutta tapahtumia ei varmaan saa kertoa ja tuossa kuvassahan selvästi tapahtuu jotain OMG :shock:
Juu kyllähän siinä tapahtuu...mutta aattelin vaan...
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Maalis 2005 13:23

FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti: Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
No jaa eivätkös nuo BB5 ihmisetkin löydy täältä BBplazastakin jos en aivan väärässä ole.
Voi olla, mutta tapahtumia ei varmaan saa kertoa ja tuossa kuvassahan selvästi tapahtuu jotain OMG :shock:
Juu kyllähän siinä tapahtuu...mutta aattelin vaan...
Katos vaan FC Mixula on Hämeenlinnan miehiä, itse asun yhden sellaisen kanssa :)
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 30 Maalis 2005 13:28

beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti:
beetlebum kirjoitti:
FC Mixula kirjoitti: No jaa eivätkös nuo BB5 ihmisetkin löydy täältä BBplazastakin jos en aivan väärässä ole.
Voi olla, mutta tapahtumia ei varmaan saa kertoa ja tuossa kuvassahan selvästi tapahtuu jotain OMG :shock:
Juu kyllähän siinä tapahtuu...mutta aattelin vaan...
Katos vaan FC Mixula on Hämeenlinnan miehiä, itse asun yhden sellaisen kanssa :)
No onneks olkoon :) Hämeenlinna ROCKS! Eiköhän tää quotejan laittaminen alkais jo riittää...
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Fenix
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Maalis 2005 20:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fenix » 30 Maalis 2005 21:30

Hmm.. Tuo Wirtasen Tonihan tuossa taitaa olla. Ja Sami takana. Laitoin siks koska tuo on vaan ehkä paras bändi ;)
<3
.Hei. Kaunista huomenta huolimatta
kaikesta, kuten oikeudesta.
-apulanta - usko-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 31 Maalis 2005 16:44

beetlebum kirjoitti:Kerroin tuolla esittely-osiossa suosikkituotantokauteni ja sehän on tuo 5. tuotantokausi. Noita jaksoja ei ole vielä näytetty Suomessa, joten pidättäydyn kertomasta ketkä kuvassa ovat, jotta herkkähipiäisimmät eivät spoilaantuisi :)
Juu jätetään BB5 tapahtumat vielä kertomatta, kun sitä edelleen odottelemme myös Suomessa näytettäväksi.. :wink:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Huhti 2005 19:19


Avatar
Cranberry
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:38
Paikkakunta: Rauma

Avani!

Viesti Kirjoittaja Cranberry » 04 Huhti 2005 16:11

Itse olen nyt aivan uusi taas, kun vaihdoin samalla nimeäni uuteen tänne uudelle foorumille.. Ennen olin Celery. Nyt kun olen Cranberry, niin avassani on karpalo... Sitä saattaa luulla kirsikaksi, mutta sitä se ei ole, oli aivan pakko vielä laittaa kaikista rumin karpalonkuva. No joulupalloksi sitä kyllä vielä enemmän luulee...
^___^

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 27 Kesä 2005 20:39

Jep jep tervehdys vaan Queniille! (vai miten pitäis kirjoittaa?)

Meikä teki tälläsen hurjan vaikeen avan ihan ite! :shock: Kun oonkin tällänen tekniikan ihmelapsi tai mikä tietokone onkaan.
Maailman tyhmin ihminen...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 28 Kesä 2005 19:21

Avattaressa (avatar :o) avovaimon ja mun koiranpentu, Veera. Kuvassa 7vk, täyttää oikeasti huomenna 9vk.

Avatar
Ava
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Kesä 2005 16:30

Viesti Kirjoittaja Ava » 28 Kesä 2005 19:36

Iiihanan näköi koira. :D

Mulla on avatarissa Ted ja Ralph, Ruuvit löysällä- ohjelmasta.
"I dreamed last night when I was asleep..." - Helen

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 29 Kesä 2005 08:02

TheQueenOfHearts kirjoitti:Toivottavasti edes joku muistaa miut! :wink:
Tottahan sitä muistetaan :lol: Tervetuloa takaisin... Daniel oli kyllä melkoisen komia otus :wink:
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 29 Kesä 2005 13:00

Sekarotunenhan tuo, emässä harmaata norjanhirvikoiraa (joka lienee hallitsevin rotu tuon ulkonäössä) ja suomenpystykorvaa, isä on tuntematon mutta kultasta noutajaa on moiseksi epäilty :)

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 29 Kesä 2005 13:03

FC Mixula: Vallan nerokas avatar sulla.. kerrankin vaivauduin oikeen katsomaan sitä :P

Hertta: Muistetaan!

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 08 Heinä 2005 21:20

Minun avataressani on ah-niin-ihana jazzmuusikko Jamie Cullum <3

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Heinä 2005 11:48

<-----No mulla on toi Orlando Bloom
Ei siitä enempää että en ärsytä ihmisiä Orlando jutuillani.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 09 Heinä 2005 21:31

BB 2, 3 ja 4 logot samassa kuvassa..
Poroneiti kirjoitti:Minun avataressani on ah-niin-ihana jazzmuusikko Jamie Cullum <3
Yllätys, yllätys.. :wink:
Sihijuoma(n) kirjoitti:No mulla on toi Orlando Bloom
Melkoinen yllätys tämäkin :bidmouth:

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 10 Heinä 2005 10:58

Jk kirjoitti:
Poroneiti kirjoitti:Minun avataressani on ah-niin-ihana jazzmuusikko Jamie Cullum <3
Yllätys, yllätys.. :wink:
Kuinka niin? :roll:

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 10 Heinä 2005 17:43

Nojoo siinä on BB5 Jason ja enää ei vaihdu! :)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 10 Heinä 2005 20:41

"Melkoinen yllätys tämäkin"
-------------------------
Niin,niin... :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”