Nickisi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 28 Marras 2010 11:35

Punde kirjoitti:
playtupus kirjoitti:
Punde kirjoitti:OT:
Joskus kauan sitten pelasin jotain selaimella pelattavaa tekstipohjaista valtionhallintapeliä, jossa piti valita mm. valtion kansalliseläin. Miun oli platypus. Varmasti kaikille mitä mielenkiintoisin tiedonjyvä.

Mut jos joku muistaa mikä pelin nimi oli, ni arvostan tietoa. Lisäkuvauksina valtiolle valittiin lisäksi ainakin oma lippu. Kerran päivässä (?) piti vastata yhteen (tai useampaan?) monivalintakysymykseen ja niiden perusteella aina silloin tällöin sai raportteja miten oma valtio pärjäsi eri kriteerein. Jos vaik löytys naamakirjasta moderni versio, mukavaa minuutin ajantappoa per päivä.
Hei, minä pelasin sitä samaa, mikähän hitto sen nimi olikaan? Siellä sai määritellä muunmuassa hissimusiikiksi Trash Metalin soitettuna täydellä volyymilla.
Peli mitä hain takaa on Jennifer Government: NationStates. Tosta on kakkosversioki vissiin tullu, pitää perehtyä tarkemmin ku pääsee kotio.
No tämähän se olikin!
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Heinä 2011 13:52

Olen nyt sitten Sihi, jos joku on ehtinyt ihmetellä.
Sihiksi te minua enimmäkseen kuitenkin kutsutte. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Heinä 2011 14:04

Esittelytopicissahan se jo selvisi, että nickini tulee Iron Maidenin Wicker Man sinkusta :D
Samaa nickiä käytän muutamalla muullakin foorumilla.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Heinä 2011 14:44

Wicker Man kirjoitti:Esittelytopicissahan se jo selvisi, että nickini tulee Iron Maidenin Wicker Man sinkusta :D
Samaa nickiä käytän muutamalla muullakin foorumilla.
Itselle tulee ensiksi mieleen tämä mainio elokuva.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja sandman » 28 Heinä 2011 20:21

Johan sen voisin paljastaa että alkujaan nickini lähde ei ollut 'nukkumatti'. Itseasiassa silloin mietin jotain nimeä mikä kuitenkin viittaisi mieheen eli tulisi samantein sukupuoli selväksi (mikään erityinen sovinistihan en ole, mutta selvyyden vuoksi) ja että kuitenkin olisi sopivan mieleenpainuva sekä erikoinen.

Hoksasin lapsuuteni suosikki sarjis pahikseni Hiekkamiehen (sandman), http://en.wikipedia.org/wiki/Sandman_(Marvel_Comics), ja se tuntui passelilta. Silloin en edes tajunnut kaksoismerkitystä :shock: Taisi olla Punde joka "haukkui" nukkumatiksi ensimmäisenä ja sitten tämäkin hidas hämäläinen tajusi että jugopliut minullahan on kaksi persoonaa [smilie=a_teeth.gif]

Edit: Vielä pitää mainita turhautumiseni hiekkamiehen raiskaukseen Spiderman 3 elokuvassa - Voi juutas että se näyttelijä oli munaton ja taitamaton.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 19:01

Olen Mary, koska isäni sanoi mua lapsena Mariksi. ;) (Toisaalta tää on aika harvinainen nikki mulla netissä. Vielä. Mutta tänne ajattelin sillä rekata itteni.)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Elo 2011 16:26

Olin tyttöystävän ystävällä ekaa kertaa käymässä ja jääkaapissa oli vähän härskimmät sanamagneetit :twisted:
Päätin alkaa leikkimään niillä aikuisten magneeteilla ja tein parhaita yhdyssanoi ja lauseita! Yhdistin orgasmin ja enkelin koska ne kuulosti hyvältä, ja uskon toistaseks sen nimen sopivan mulle yhtä hyvin kun Tuksu Artolle. [smilie=a_smitten.gif]
... vai miten se oli?

widniw
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja widniw » 04 Syys 2011 14:34

Yleensä kaikkialla ympäri nettiä olen ihan vaan windi (ja nimenomaan pienillä kirjaimilla). En nyt muista oliko tänne rekkautuessa vai joku muu sivusto, mutta sattui sellanen pienenpieni väärinkirjoituskömmähdys --> widniw :) Tuo on sitten sellanen varavaihtoehto yleensä, jos windi on varattu.
"We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?"

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja sindin » 04 Syys 2011 17:22

Tää oli vaan ihan random kirjainyhdistelmä kun tänne aikoinani kirjauduin. Ei tätä mulla ollut missään muualla käytössä eikä sillä mitään järkevää syytä ole tännekään :)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Joulu 2011 23:43

Mä en ny analysoi omaa nickiäni, vaan orgasmienkelin! Se on semmonen "enkeli", että se parittaa kaikkia ja haluu orgasmei kaikille kokoajan :shock: semmonen se on!!!! :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2011 23:52

Mua ärsyttää tää "Risto" ihan suunnattomasti, mut en keksi mitään parempaakaan nimee sen tilalle :?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Joulu 2011 23:53

^ Rispekti? ;) Omasta nimestä saa kivoja väännöksiä! Jos Risto on oikea nimes :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2011 23:56

En ole Risto oikeasti.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2011 03:55

^ En olekaan ikinä tykännyt Risto-nimestä ja vältin tuon sanomista täällä jossain nimikeskustelussa, ettet vaan lukisi ja loukkaantuisi! ;)

Toisaalta sinut ollaan opittu tuntemaan Ristona ja olisi vaikeaa oppia uusi nicki tai se kestäisi ainakin.
Itse en ainakaan nickiä vaihtaisi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Joulu 2011 10:20

orgasmienkeli kirjoitti:^ En olekaan ikinä tykännyt Risto-nimestä ja vältin tuon sanomista täällä jossain nimikeskustelussa, ettet vaan lukisi ja loukkaantuisi! ;)
Kiitos :D
orgasmienkeli kirjoitti:Toisaalta sinut ollaan opittu tuntemaan Ristona ja olisi vaikeaa oppia uusi nicki tai se kestäisi ainakin.
Itse en ainakaan nickiä vaihtaisi.
Olihan Scherzykin ennen joku Muffinssi tjs. ja itse olen tottunut tuohon nykyiseen ihan hyvin. Omalla kohdalla tosiaan on se ongelma etten keksi mitään parempaakaan nimeä jolla korvaisin ton Riston :(

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2011 10:51

^ Tottahan se on, että kaikkeen tottuu! :D Toki on niitäkin, joiden kohdalla ei uuteen nickiin tottuisi koskaan, kuten esimerkiksi joku Big Mother. (no, hän ei täällä juuri käy, mutta nicki on silti painunut päähän!)

Jos ei keksi nickiä itselleen, niin suosittelen miettimään jotain näistä:
(jes, orkkuenkelin nickikoulu! :roll: )

1) Joku sana, sanapari, lause tai nimi joka tulee ensimmäisenä mieleen!
Itse sovellan tätä tapaa nickien lisäksi myös moneen muuhun "luovaan".
Suosin itse yleensä nickinä jotain yhdyssanaa (kuten huomaa :lol: ) joko suomeksi tai enkuksi! Ja yleensä suosin sellaista yhdyssanaa, joka ei sen suuremmin tarkoita mitään, tai joka on joku ihan outo oikea sana. Esimerkkinä oudosta oikeasta sanasta vaikkapa hippiäinen, kuhankeittäjä tai tulennielijä!
Keksittynä sanana minulle taas tulee juuri nyt ensimmäisenä mieleen suklaadildo ja sikarihilleri! (voihan sellaisia toki olla oikeastikin, ainakin dildoja :lol: )

2) Omasta nimestä joku lempinimi, väännös tai sanaleikki. Kaikki näitä itse keksivät omasta nimestään, mutta itse ainakin käytin joskus mesenickinä Jokke-Pappaa ja Jölliä! :D

3) Joku omasta mielestä hieno nimi. Risto ainakin on tämän idean jo toteuttanut. ;)
Itse en ole tätä tapaa koskaan nickinä käyttänyt, mutta mesessä ja jossain nettigalleriassa olen joskus aina keksinyt jostain mielestäni hienon etu- ja sukunimen, tai muokannut omaa nimeä hiukan hienommaksi.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Joulu 2011 22:16

Muistan kun erään flunssapäivän ratoksi päätin pitkäaikaisen sivusta seuraamisen jälkeen rekisteröityä palstalle. Makoilin sohvalla läppäri sylissä ja ennen kuin ehdin edes miettiä sopivaa nimimerkkiä, tuli kissa mouruamaan siihen viereen. Siitä se ajatus sitten lähti...

Aika typerä nickihän tämä on eikä ole koskaan ollut käytössä missään muualla, mutta näillä mennään mitä on. :thumbsup
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Joulu 2011 22:51

Mua on kyllä jälkikäteen ruvennut ärsyttämään tää nicki, ois voinu keksiä jotain omaperäsempää... :? Mutta kaikki varmaan tuntee minut vain ja ainoastaan Marika 1.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Joulu 2011 23:24

itellä tuli ramasee siitä, ku mua aina väsytti, niin siitä sitten ramasi ja näin :D
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 28 Joulu 2011 15:40

Hiukka vaikea muistaa ihan tarkalleen mistä tän nickin repäisin.
Taisin olla humalassa, ja noilla briteillä oli extra ohjelmissa väännöksiä joko sanasta big, tai brother. eli Little brother, ja big mouth.
Ja sitten siis veli sanasta aloin vääntämään ja jossain vaiheessa painoin entteriä, muistamatta, että tämmöinen sketsiohjelmakin oli joskus kasarilla. :lol:
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 28 Joulu 2011 17:32

Oma nikkini on napattu Roisin Murphyn kappaleesta Ruby Blue. Eli ei sen kummempaa merkitystä. Kunhan kuulostaa omaan korvaan kivalta. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 30 Joulu 2011 00:18

sandman kirjoitti:Johan sen voisin paljastaa että alkujaan nickini lähde ei ollut 'nukkumatti'. Itseasiassa silloin mietin jotain nimeä mikä kuitenkin viittaisi mieheen eli tulisi samantein sukupuoli selväksi (mikään erityinen sovinistihan en ole, mutta selvyyden vuoksi) ja että kuitenkin olisi sopivan mieleenpainuva sekä erikoinen.
Mulle tuosta sun nimimerkistä tuli ensimmäisenä mieleen Metallica.
Ja tämä tunne on pysynyt edelleen :wink2:

Ja sitten aiheeseen:
oma nimimerkkini on tietenkin niin "omaperäinen" kuin olla ja voi. Heti perään harmittelin, etten kirjoittanut sitä erikseen. Jotenkin rekisteröityessäni en ajatellut, että nimimerkissä voisi käyttää välilyöntiäkin. En kyllä ajatellut paljon mitään muutakaan. Piti vain äkkiä päästä palstalle lukemaan ja kirjoittelemaan :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”