Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Jasmine88
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Syys 2009 14:03

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jasmine88 » 05 Syys 2009 15:42

Moro, elikkäs olen 20 vuotias vaimo ja pienen tytön äiti etelä-suomesta,oikeastaan musta on nyt vasta tullu bb-fani tämän kauden alettua.Bb on todella hyvää tv-viihdettä sitä tulee seurattua melkeimpä päivittäin.24/7 oli ihan pakko hommata,ja niinhän siinä kävi että koukkuun jäin. :oops:

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Paali » 05 Syys 2009 21:08

Mä en oo esitellyt itteeni. Juu oon 35 v äijä Ulvilasta. BB.tä aloin seuraamaan sillon joskus ku tuli subilta Englannin bb:tä. Sen jälkeen oon seurannu Suomen bb:tä melkein joka kausi paitsi bb 3:a töiden vuoksi. Kaikille raportoijille iso kiitos :thumbsup :D

Mianna
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Syys 2009 23:27

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mianna » 10 Syys 2009 23:35

Heippa vaan kaikille! [smilie=a_peek.gif] Lueskelin täällä jo viime vuonna, mutta päätin nyt rekisteröityä, jos vaikka saisin muutaman sanan suustani silloin tällöin. Näppiksen takana 28-vuotias naisihminen Oulusta. BB:tä olen seurannut kaikkina vuosina vaihtelevalla innostuksella. Fanaattiseksi en itseäni luokittele, kunhan vain tapan tylsyyttäni ja saan epäsosiaaliselle minälleni sopivan keveitä smalltalk-puheenaiheita. En ole koskaan ostanut 24/7:aa, mutta tapahtumia on mukava seurailla reaaliaikaisesti foorumilta, vaikka se toisaalta viekin tv-lähetyksiltä osan yllätyksellisyyttä...

Mukavia syyskuun päiviä foorumilaisille!
[smilie=a_content.gif] Sami, Esa A., Kätlin ~ [smilie=a_madtongue.gif] Justiina, Dana

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 10 Syys 2009 23:39

^^ :welcome

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Widing » 11 Syys 2009 18:08

Tervetuloa joo, tuon viestin perusteella huomasin jo, että kirjoitusasusi on selkeästi parempi, kun suurella osalla foorumin tulokkaista.


:welcome
Mulkero.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Syys 2009 18:10

Teretulemasta vaan!
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja bb789 » 11 Syys 2009 18:38

Moikka kaikille !

Kai määkin sit vähä tännekkin kirjotan..
Elikkäs Oon tällanen 27 vuotias äijä Pohjois-Karjalasta.
Big brotheria rupesin seuraamaan muistaakseni 2007. 24/7 käytössä jo toista kautta, koska ei ole töitä jotka haittaisivat bb harrastusta. :lol:

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja sunday » 12 Syys 2009 21:04

Kappas, voisin varmaan esitellä itseni myöskin. Enpä moista ketjua huomannutkaan aiemmin.

Eli joo, moi, olen tamperelainen, harmikseni vasta 17-vuotias pikkutyttö. Periaatteessa opiskelen toista vuotta lukiossa, mutta tällä hetkellä olen sairaslomalla, enkä ole vielä tänä syksynä päässyt kouluun ollenkaan. Tylsäähän tässä tuppaa olemaan jatkuvasti, enkä edes voi hyödyntää tilannettani keskittymällä BB:hen oikein urakalla, koska minulla ei vieläkään ole 24/7-palvelua. Tapan aikaani kirjoittamalla ja lukemalla, ja totta kai musiikin parissa.

Olen seurannut kaikkia Suomen BB-kausia ensimmäisestä lähtien (neloskauden seuraamisen lopetin kyllä kesken, kun oli niin surkeat asukkaat), tosin olen joutunut tyytymään näihin tunnin mittaisiin päälähetyksiin, koska asun vielä kotona, eikä äiti ole innostunut hommaamaan 24/7:aa. Suosikkiasukkaita on paljon; ykköskaudelta Perttu, kakkoskaudelta Mira ja Kaki, kolmoskaudelta Sauli, Niko ja Rilli, ja neloskaudelta varmaankin Tero. Paras kausi oli mielestäni kolmas, koska siellä oli ylivoimaisesti parhaat asukkaat ja tehtävätkin ihan ok. Neljännestä kaudesta pidin vähiten, minkä toki voi varmaan siitäkin päätellä, että en sitä sitten viitsinyt katsoa edes loppuun.

Aiempien kausien aikana en ole käynyt täällä, tai millään muillakaan BB-foorumeilla, koska minulla on ollut aina kaveripiirissäni muitakin BB-faneja. Nyt tilanne on kuitenkin toinen. Jostain syystä kaikki tuttuni/kaverini ovat ottaneet tosi negatiivisen asenteen BB:hen ja paheksuvat, kun katson sellaista kuraa. :D Eksyinkin tänne, koska mulla ei ole ketään, jonka kanssa puhua BB:stä. On ainakin tähän mennessä ollut kivaa lukea muiden mielipiteitä BB:stä, vaikka hienoisia alemmuuskomplekseja koenkin, kun en itse varmaan onnistu ilmaisemaan ajatuksiani läheskään yhtä hyvin kuin useimmat muut. Myös tuosta live-ketjusta on tosi suuri apu, kun yrittää muodostaa jonkinlaista kuvaa asukkaista.

//korjasin typon.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Syys 2009 21:11

Tervetuloa vaan sunday, Mianna, bb789 ja muut uudet. Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Marjis
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 26 Elo 2009 17:34
Paikkakunta: Turku

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Marjis » 12 Syys 2009 23:38

Nyt kun olen tänne rekisteröitynyt täytyy kai sitä jotain kirjoittaakin. Olen 17-vuotias tyttö ja asustan Savonlinnassa. BB:hen jäin koukkuun kun katsoin ensimmäisen kerran Brittien BB:tä ja olen seurannut kaikki Suomen kaudet. Täällä olen lukenut toisten kirjoituksia jo useamman kauden ajan, mutta itse rekisteröidyin vasta parisen viikkoa sitten. 24/7 minulla ei ole vaikka on ollut tarkoituksena hankkia. Live-ketjua seuraan ahkerasti.
Kuva

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 13 Syys 2009 00:01

Marjis kirjoitti:Nyt kun olen tänne rekisteröitynyt täytyy kai sitä jotain kirjoittaakin. Olen 17-vuotias tyttö ja asustan Savonlinnassa. BB:hen jäin koukkuun kun katsoin ensimmäisen kerran Brittien BB:tä ja olen seurannut kaikki Suomen kaudet. Täällä olen lukenut toisten kirjoituksia jo useamman kauden ajan, mutta itse rekisteröidyin vasta parisen viikkoa sitten. 24/7 minulla ei ole vaikka on ollut tarkoituksena hankkia. Live-ketjua seuraan ahkerasti.
:welcome

Olkoon tämä tässä esimerkkinä, mutta edelleenkään ei suvaita pelkkiä hymiöviestejä!
-minna
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 22 Syys 2009 22:02

Oho täällä onkin esittelyosuus! Harmistelin liittyessäni tänne, että eipä näy esittelytopiccia, höh, mutta täälläpä tämä killui!

Joten siis... Olen nuorehko naisenalku Kouvolasta, vilkas ja puhelias - se tullaan ehkä huomaamaankin. Ehkä uteliaisuuttakin löytyy (se selittäisi BB-innostuksen, joka on siis ollut päällä ensimmäisestä tuottarista asti) tästä tyttösestä jonkin verran. Harrastuksena nyrkkeily, pääsee purkamaan agressioita ja ärtyneisyyttä hyvin ja muutenkin melko vapauttavaa tuo säkkien (ha-ha) iskeminen. Lisäksi näyttelen, tuijotan liikaa elokuvia, sählään ompelukoneella, kiinnostun ajoittain kirjoista ja lenkkeilen (ainakin yritän). Lemppari BB:ssä on ollut alusta lähtien ihanainen Kouvolan kasvatti Jesa (kuten ehkä avataristani huomaa kannatuksen). Aikaisempina kausina olen fanittanut mm. Andreasia ja Perttua. Naiset eivät oikein koskaan iske (eivät BB:ssä, eivätkä in real life - hitto olen hauska), ehkä siksi, kun olen itse melko naisellinen...

Siinä oli nyt pienenpieni esittely, mikäli jotain muuta halutaan tietää, niin rohkeasti kysymään. ;)
you are the creator of your own destiny

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Syys 2009 16:34

Andalusia kirjoitti:Erityisen koskettavaa oli vauvauutinen, jonka takia mies sitten poistui.
Miten niin poistui sen takia? Hänethän häädettiin ihan normaalisti.

Enpäs olekaan vielä esittäytynyt. Olen kolmekymppinen lahtelainen. Seuraan BB:tä lähinnä tämän foorumin, dailyjen ja talkkarin avulla. En siis omista 247:aa. Suosikkiasukkejani ovat olleet mm. Anniina, Kathy ja Maxine. Tältä kaudelta ehdoton suosikkini on Kätlin ja ihmeitä saa tapahtua, jos joku menee ohi.

Harrastan lukemista ja dartsia. Saatan kuittailla täällä vähän liikaakin joskus, mutta kaikki mahdollinen kuittailu tapahtuu kyllä pilke silmäkulmassa, että no hard feelings. Arvostan sellaisia keskustelijoita, jotka kirjoittavat ymmärrettävää kieltä ja kokonaisia lauseita ilman räikeitä kirjoitusvirheitä tai kielioppivirheitä. Itse pyrin kirjoittamaan mahdollisimman selkeästi.

Siinäpä tärkeimmät. Kätlin voittoon!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tapio » 23 Syys 2009 16:36

Andalusia kirjoitti:...tuijotan liikaa elokuvia...
Elokuvia ei voi koskaan katsoa liikaa, tervetuloa vaan toiselle leffafriikille :P ! Noteerasin sinut jo aiemmin hyvin kirjoitettujen viestiesi vuoksi, nykyään kun tuntuu ettei enemmistö osaa käyttää edes isoja alkukirjaimia tai välimerkkejä...

Samalla myös tervetulotoivotukset Zygerölle :).
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 23 Syys 2009 16:41

Zygerö kirjoitti: Arvostan sellaisia keskustelijoita, jotka kirjoittavat ymmärrettävää kieltä ja kokonaisia lauseita ilman räikeitä kirjoitusvirheitä tai kielioppivirheitä.
Hienoa!
Kätlin voittoon!
Upeeta! :cheers

(Ovatkohan nuo kokonaisia lauseita..)
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Hassa
Television orja
Viestit: 780
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Hassa » 23 Syys 2009 21:52

Jaa, minäkään en näköjään ole koskaan täällä esittäytynyt, vaikka olen foorumilla pyörinyt tiiviisti lukijana ja kirjoittajanakin jo yli vuoden päivät.

Oon 30+ virkanainen Helsingistä. BB 24/7 on mulle henkinen pakopaikka; sitä tuijottaessa saa kaikessa rauhassa lojua sohvalla syömässä suklaata ja olla ajattelematta mitään. BBPlazalta taas saan addiktiolleni tukea ja kannustusta, jota en reaalimaailmassa saa siitä yksinkertaisesta syystä että omassa tuttavapiirissäni tällaista harrastusta ei voi ääneen lausua. Eräänkin kerran on tullut posket punaisina istuttua seurueessa, jossa on kauhisteltu, miten joku voi olla niin sairas tirkistelijä että haluaa tuijottaa toisten ihmisten elämää tunnista toiseen telkkarista... :) Sellaisten keskustelujen jälkeen pitää kiireesti paeta osallistumaan muutamaan äänestykseen tai lukemaan uusimmat 24/7-päivitykset!

BB 24/7 mulla on ollut nyt kahtena vuonna, sitä ennen katsoin vain dailyt ja talk show-lähetykset. Harrastus alkoi Suomessa näytetystä brittien BB:sta vuonna 2003, kuten aika monella muullakin palstalaisella.

Suosikkiasukkaita tai suurempia inhokkejakaan mulla ei ole vielä koskaan BB:ssa ollut, saa nähdä joko tänä vuonna olisi sellaisen aika! Punden organisoimien arpajaisten tiimoilta odottelen taloon saapuvaksi 25. asukasta, jota alkaisin fanittamaan ihan kympillä...

Mainittakoon vielä, että BBPlazassa minusta ehdottomasti parasta on se, että samat plazalaiset pysyvät täällä vuodesta toiseen ja palstaa vähän aikaa seuranneena pystyy jo alkaa päättelemään, että kun Tapio kirjoittaa noin, niin Petri tulee siihen takuulla kommentoimaan näin, mihin taas tuusannuuska varmasti älähtää sitä ja Punde siihen taas tätä... Jotain pysyvää tässä muuttuvassa maailmassa! :cheers

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 24 Syys 2009 07:44

En muista olenko esittäytynyt, joten tässä tulee:

Olen yli parikymppinen opiskelijalikka Tampereelta, opiskelen mm. matikkaa ja suomen kieltä. Harrastan BB:n katsomista silloin tällöin, lisäksi syömistä ja juomista ravintoloissa ja kokkaamista kotona, pesäpalloa, lukemista ja kirjoittamista. Eroottisia novellejani voi lukea itsetyydytys.orgissa.

BB:ssa suosikkejani ovat Englannissa Brian, Helen ja Paul (BB2), Suomessa Antti A(1), Pirpana(2), Kadi, Suvi, Tellu(3), Ansku, Mertsi(4) ja Kätlin.
.
Ihmisten edessä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Syys 2009 03:34

siiri.x kirjoitti:Eroottisia novellejani voi lukea itsetyydytys.orgissa.
http://www.itsetyydytys.org/novellit/novelli.php?id=875

Aika hyvää settiä. Kuin Kätlin ois kirjottanu.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 27 Syys 2009 03:58

mun vuoro kai sitten....

John McCririck (born 1940) is an English television horse racing pundit. His public comments have often been surrounded in controversy, and have occasionally been interpreted to be derogatory and offensive, particularly towards women. He also claims to be the inventor of thrush, a general irritation which he claims to have discovered in a French brothel in 1972.

2005 he appeared as a contestant in the third series of Celebrity Big Brother. He upset other contestants with trenchant and unpopular views on women, refusing to join in tasks set for the contestants, walking around in his 'white' underwear and refusing to talk for three days in protest at not receiving the Diet Coke he had requested in the contestants' shopping. He became the second contestant to be evicted from the house.

2006, McCririck and Jenny took part in Wife Swap alongside Edwina Currie and her husband . Currie strongly objected to McCririck's habits, which included eating his meals in bed and refusing ever to cook or drive the car. In a follow, he appeared on ITV's Loose Women, where he was booed off the stage as a result of his strong chauvinistic views. McCririck also appeared on The Sharon Osbourne Show where Osbourne ended up throwing water over him, because of his behaviour and views on women.

Kuva

:cheers

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Syys 2009 04:37

JohnMcCririck, esittelysi mukaan olet syntynyt vuonna 1940 mutta profiilisi perusteella ikäsi on silti vain 35 vuotta? :scratch

Hmm, jokin tässä nyt ei oikein taida täsmätä... ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 27 Syys 2009 04:45

Tirkka kirjoitti:JohnMcCririck, esittelysi mukaan olet syntynyt vuonna 1940 mutta profiilisi perusteella ikäsi on silti vain 35 vuotta? :scratch

Hmm, jokin tässä nyt ei oikein taida täsmätä... ;)
Sharon Osbourne voi vahvistaa.... :thumbsup

Jennaa
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Syys 2009 23:20

Viesti Kirjoittaja Jennaa » 29 Syys 2009 23:29

Juu terve vaan :D

Oon siis uus täällä ja tosi innokas BB fani! ;)

Kysykää ihmeessä lisää jos haluutte tietää musta jtn :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”