Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Elo 2009 18:36

Mä olen 30 vuotias mies Hämeestä, mutten mansesterista. Kaikki suomen bb kaudet olen seurannut vaihtelevalla intensiteetillä riippuen elämäntilanteesta sekä asukkaiden noin niinkuin yleisestä kiinnostavuudesta, sen kaki, sari, olli, hena kauden, vissiin 2.. katsoin tosi tarkkaan. Tälle kaudelle hankin ekaa kestaa tuon 24/7 sydeemin koska tällä tietoo olen lomautettuna vuoden vaihteeseen asti joten ei työtkään haittaa nyt harrastustoimintaa :D

Joskus aiempina vuosina olen lueskellut satunnaisesti palstaa mutta nyt sitten jonku mielenhäiriön takia rekisteröidyin - Pyrin aina perustelemaan mielipiteeni, jos tarvetta on. Jostain syystä tuppaan symppaamaan näitä erikoisempia asukkeja tai jollain lailla väärinymmärrettyjä, Kaki on ehdoton alltime suosikkini, Einari oli myös melkoinen antisankari. et semmosta :cheers

Avatar
ELIAS
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 31 Elo 2008 17:52

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ELIAS » 29 Elo 2009 18:45

Näitä esittäytymisiä on aina mukava lueskella! :) Tervetuloa minunkin puolestani kaikille! Tästä kaudesta taitaa tulla mainio!?! :)
Kuva

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tapio » 30 Elo 2009 23:54

Facebook kirjoitti:Tapio otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat Sampo
Hohohoho siinä teille. Oonko esitelly itteni? En muista.
Tervetuloa kaikille vaan omasta puolestanikin :welcome !
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

_Mummu_
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 25 Elo 2009 21:14

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja _Mummu_ » 31 Elo 2009 15:15

_Mummu_ on tietenkin _Pappa_:n vaimo. Kyllä, olemma ihan oikeassa elämässkin naimisissa. Pappa tänne foorumille on kirjoitellut jo jonkin aikaa ja en ole aina oikein ymmärtänyt miksi. Jotta meidän perheessä vältyttäisiin suuremmilta perheriidoilta liityin minäkin tänne. BB:tä on meidän perheessä katsottu Suomen sarjan alusta asti.
Lisäksi perheeseemme kuuluu 2 kissaa ja westie merkkinen koira Aada.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 31 Elo 2009 15:27

:welcome
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 31 Elo 2009 15:53

Tapio kirjoitti:
Facebook kirjoitti:Tapio otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat Sampo
Itsehän olin Terttu. 8)

Ja tosiaan tervetuloa kaikille, ketkä ovat löytäneet uuden kauden alettua BB-keskustelun mekan. :tu

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja minna » 31 Elo 2009 18:11

Itsehän olin Minna ;) Hyvin natsasi.

EDIT: Siis tuossa kuka BB2009 asukas olet.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Syys 2009 16:02

facebook kirjoitti:calde otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat ET KUKAAN !

ET OLE KUKAAN BB:N HAHMOISTA. OLET VAAN OMA ITTESI.
Niin ja tosiaan tervetuloa plazalle minunkin puolestani :welcome
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Jasmine88
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Syys 2009 14:03

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jasmine88 » 05 Syys 2009 15:42

Moro, elikkäs olen 20 vuotias vaimo ja pienen tytön äiti etelä-suomesta,oikeastaan musta on nyt vasta tullu bb-fani tämän kauden alettua.Bb on todella hyvää tv-viihdettä sitä tulee seurattua melkeimpä päivittäin.24/7 oli ihan pakko hommata,ja niinhän siinä kävi että koukkuun jäin. :oops:

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Paali » 05 Syys 2009 21:08

Mä en oo esitellyt itteeni. Juu oon 35 v äijä Ulvilasta. BB.tä aloin seuraamaan sillon joskus ku tuli subilta Englannin bb:tä. Sen jälkeen oon seurannu Suomen bb:tä melkein joka kausi paitsi bb 3:a töiden vuoksi. Kaikille raportoijille iso kiitos :thumbsup :D

Mianna
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Syys 2009 23:27

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mianna » 10 Syys 2009 23:35

Heippa vaan kaikille! [smilie=a_peek.gif] Lueskelin täällä jo viime vuonna, mutta päätin nyt rekisteröityä, jos vaikka saisin muutaman sanan suustani silloin tällöin. Näppiksen takana 28-vuotias naisihminen Oulusta. BB:tä olen seurannut kaikkina vuosina vaihtelevalla innostuksella. Fanaattiseksi en itseäni luokittele, kunhan vain tapan tylsyyttäni ja saan epäsosiaaliselle minälleni sopivan keveitä smalltalk-puheenaiheita. En ole koskaan ostanut 24/7:aa, mutta tapahtumia on mukava seurailla reaaliaikaisesti foorumilta, vaikka se toisaalta viekin tv-lähetyksiltä osan yllätyksellisyyttä...

Mukavia syyskuun päiviä foorumilaisille!
[smilie=a_content.gif] Sami, Esa A., Kätlin ~ [smilie=a_madtongue.gif] Justiina, Dana

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 10 Syys 2009 23:39

^^ :welcome

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Widing » 11 Syys 2009 18:08

Tervetuloa joo, tuon viestin perusteella huomasin jo, että kirjoitusasusi on selkeästi parempi, kun suurella osalla foorumin tulokkaista.


:welcome
Mulkero.

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Syys 2009 18:10

Teretulemasta vaan!
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
bb789
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Syys 2009 13:33

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja bb789 » 11 Syys 2009 18:38

Moikka kaikille !

Kai määkin sit vähä tännekkin kirjotan..
Elikkäs Oon tällanen 27 vuotias äijä Pohjois-Karjalasta.
Big brotheria rupesin seuraamaan muistaakseni 2007. 24/7 käytössä jo toista kautta, koska ei ole töitä jotka haittaisivat bb harrastusta. :lol:

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja sunday » 12 Syys 2009 21:04

Kappas, voisin varmaan esitellä itseni myöskin. Enpä moista ketjua huomannutkaan aiemmin.

Eli joo, moi, olen tamperelainen, harmikseni vasta 17-vuotias pikkutyttö. Periaatteessa opiskelen toista vuotta lukiossa, mutta tällä hetkellä olen sairaslomalla, enkä ole vielä tänä syksynä päässyt kouluun ollenkaan. Tylsäähän tässä tuppaa olemaan jatkuvasti, enkä edes voi hyödyntää tilannettani keskittymällä BB:hen oikein urakalla, koska minulla ei vieläkään ole 24/7-palvelua. Tapan aikaani kirjoittamalla ja lukemalla, ja totta kai musiikin parissa.

Olen seurannut kaikkia Suomen BB-kausia ensimmäisestä lähtien (neloskauden seuraamisen lopetin kyllä kesken, kun oli niin surkeat asukkaat), tosin olen joutunut tyytymään näihin tunnin mittaisiin päälähetyksiin, koska asun vielä kotona, eikä äiti ole innostunut hommaamaan 24/7:aa. Suosikkiasukkaita on paljon; ykköskaudelta Perttu, kakkoskaudelta Mira ja Kaki, kolmoskaudelta Sauli, Niko ja Rilli, ja neloskaudelta varmaankin Tero. Paras kausi oli mielestäni kolmas, koska siellä oli ylivoimaisesti parhaat asukkaat ja tehtävätkin ihan ok. Neljännestä kaudesta pidin vähiten, minkä toki voi varmaan siitäkin päätellä, että en sitä sitten viitsinyt katsoa edes loppuun.

Aiempien kausien aikana en ole käynyt täällä, tai millään muillakaan BB-foorumeilla, koska minulla on ollut aina kaveripiirissäni muitakin BB-faneja. Nyt tilanne on kuitenkin toinen. Jostain syystä kaikki tuttuni/kaverini ovat ottaneet tosi negatiivisen asenteen BB:hen ja paheksuvat, kun katson sellaista kuraa. :D Eksyinkin tänne, koska mulla ei ole ketään, jonka kanssa puhua BB:stä. On ainakin tähän mennessä ollut kivaa lukea muiden mielipiteitä BB:stä, vaikka hienoisia alemmuuskomplekseja koenkin, kun en itse varmaan onnistu ilmaisemaan ajatuksiani läheskään yhtä hyvin kuin useimmat muut. Myös tuosta live-ketjusta on tosi suuri apu, kun yrittää muodostaa jonkinlaista kuvaa asukkaista.

//korjasin typon.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Syys 2009 21:11

Tervetuloa vaan sunday, Mianna, bb789 ja muut uudet. Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Marjis
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 26 Elo 2009 17:34
Paikkakunta: Turku

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Marjis » 12 Syys 2009 23:38

Nyt kun olen tänne rekisteröitynyt täytyy kai sitä jotain kirjoittaakin. Olen 17-vuotias tyttö ja asustan Savonlinnassa. BB:hen jäin koukkuun kun katsoin ensimmäisen kerran Brittien BB:tä ja olen seurannut kaikki Suomen kaudet. Täällä olen lukenut toisten kirjoituksia jo useamman kauden ajan, mutta itse rekisteröidyin vasta parisen viikkoa sitten. 24/7 minulla ei ole vaikka on ollut tarkoituksena hankkia. Live-ketjua seuraan ahkerasti.
Kuva

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 13 Syys 2009 00:01

Marjis kirjoitti:Nyt kun olen tänne rekisteröitynyt täytyy kai sitä jotain kirjoittaakin. Olen 17-vuotias tyttö ja asustan Savonlinnassa. BB:hen jäin koukkuun kun katsoin ensimmäisen kerran Brittien BB:tä ja olen seurannut kaikki Suomen kaudet. Täällä olen lukenut toisten kirjoituksia jo useamman kauden ajan, mutta itse rekisteröidyin vasta parisen viikkoa sitten. 24/7 minulla ei ole vaikka on ollut tarkoituksena hankkia. Live-ketjua seuraan ahkerasti.
:welcome

Olkoon tämä tässä esimerkkinä, mutta edelleenkään ei suvaita pelkkiä hymiöviestejä!
-minna
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 22 Syys 2009 22:02

Oho täällä onkin esittelyosuus! Harmistelin liittyessäni tänne, että eipä näy esittelytopiccia, höh, mutta täälläpä tämä killui!

Joten siis... Olen nuorehko naisenalku Kouvolasta, vilkas ja puhelias - se tullaan ehkä huomaamaankin. Ehkä uteliaisuuttakin löytyy (se selittäisi BB-innostuksen, joka on siis ollut päällä ensimmäisestä tuottarista asti) tästä tyttösestä jonkin verran. Harrastuksena nyrkkeily, pääsee purkamaan agressioita ja ärtyneisyyttä hyvin ja muutenkin melko vapauttavaa tuo säkkien (ha-ha) iskeminen. Lisäksi näyttelen, tuijotan liikaa elokuvia, sählään ompelukoneella, kiinnostun ajoittain kirjoista ja lenkkeilen (ainakin yritän). Lemppari BB:ssä on ollut alusta lähtien ihanainen Kouvolan kasvatti Jesa (kuten ehkä avataristani huomaa kannatuksen). Aikaisempina kausina olen fanittanut mm. Andreasia ja Perttua. Naiset eivät oikein koskaan iske (eivät BB:ssä, eivätkä in real life - hitto olen hauska), ehkä siksi, kun olen itse melko naisellinen...

Siinä oli nyt pienenpieni esittely, mikäli jotain muuta halutaan tietää, niin rohkeasti kysymään. ;)
you are the creator of your own destiny

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Syys 2009 16:34

Andalusia kirjoitti:Erityisen koskettavaa oli vauvauutinen, jonka takia mies sitten poistui.
Miten niin poistui sen takia? Hänethän häädettiin ihan normaalisti.

Enpäs olekaan vielä esittäytynyt. Olen kolmekymppinen lahtelainen. Seuraan BB:tä lähinnä tämän foorumin, dailyjen ja talkkarin avulla. En siis omista 247:aa. Suosikkiasukkejani ovat olleet mm. Anniina, Kathy ja Maxine. Tältä kaudelta ehdoton suosikkini on Kätlin ja ihmeitä saa tapahtua, jos joku menee ohi.

Harrastan lukemista ja dartsia. Saatan kuittailla täällä vähän liikaakin joskus, mutta kaikki mahdollinen kuittailu tapahtuu kyllä pilke silmäkulmassa, että no hard feelings. Arvostan sellaisia keskustelijoita, jotka kirjoittavat ymmärrettävää kieltä ja kokonaisia lauseita ilman räikeitä kirjoitusvirheitä tai kielioppivirheitä. Itse pyrin kirjoittamaan mahdollisimman selkeästi.

Siinäpä tärkeimmät. Kätlin voittoon!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tapio » 23 Syys 2009 16:36

Andalusia kirjoitti:...tuijotan liikaa elokuvia...
Elokuvia ei voi koskaan katsoa liikaa, tervetuloa vaan toiselle leffafriikille :P ! Noteerasin sinut jo aiemmin hyvin kirjoitettujen viestiesi vuoksi, nykyään kun tuntuu ettei enemmistö osaa käyttää edes isoja alkukirjaimia tai välimerkkejä...

Samalla myös tervetulotoivotukset Zygerölle :).
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”