Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re:

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Syys 2009 00:10

Jennaa kirjoitti:Juu terve vaan :D

Oon siis uus täällä ja tosi innokas BB fani! ;)

Kysykää ihmeessä lisää jos haluutte tietää musta jtn :D
Hmm. Paha kysellä, kun et pahemmin kirjoitellut kiinnostuksen kohteita tahi harrastuksia? Niinpä voinkin kysyä mitä tykkäät tehdä bb:n ohessa? Katseletko jotain sarjoja/parhaimpia elokuvia mitä olet nähnyt, oletko musiikki-ihmisiä ja semmosta. Milloin alunperin kiinnostuit big brotherista? No niin siinäpä oli muutama kysymys ihan mielenkiinnosta. Ja tässä välissä voinkin tervehtiä kaikkia uusia ja innokkaita kirjoittajia, joita on taas mukavasti tullut tätä kautta kommentoimaan blazalle. :welcome
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Jennaa
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 29 Syys 2009 23:20

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Jennaa » 30 Syys 2009 09:34

ff kirjoitti:
Jennaa kirjoitti:Juu terve vaan :D

Oon siis uus täällä ja tosi innokas BB fani! ;)

Kysykää ihmeessä lisää jos haluutte tietää musta jtn :D
Hmm. Paha kysellä, kun et pahemmin kirjoitellut kiinnostuksen kohteita tahi harrastuksia? Niinpä voinkin kysyä mitä tykkäät tehdä bb:n ohessa? Katseletko jotain sarjoja/parhaimpia elokuvia mitä olet nähnyt, oletko musiikki-ihmisiä ja semmosta. Milloin alunperin kiinnostuit big brotherista? No niin siinäpä oli muutama kysymys ihan mielenkiinnosta. Ja tässä välissä voinkin tervehtiä kaikkia uusia ja innokkaita kirjoittajia, joita on taas mukavasti tullut tätä kautta kommentoimaan blazalle. :welcome
Juu siis pelaan korista eli se kiinnostaa ;) Ja tota en oikee kerkee telkkaa kerkee katella ku koris vie aikaa.. BB:stä kiinnostuin jo ekan kauden loppu puolella (: Ja sit, onhan sitä musaa iha kiva kuunnella ja seiskalla laulukokeesta tuli 10- ja päättötodistukseen saan musasta 10 :)

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja henkka » 03 Loka 2009 03:37

Hei minä olen 18 vuotias opiskelija oulusta. Olen kolmatta vuotta ja jäljellä olisi vielä vuosi. Nimimerkistä voi varmaan päätellä, että olen mies. BBtä olen katsonut kakkoskauden puolestavälistä asti. Ja lempi asukkaitani ovat Mira, Sari, Kadi, kolmannen kauden niko, Cheryll, Viimevuoden Niko, Tero, Kätlin, Sami, Nino ja Tuija

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Xanten » 03 Loka 2009 05:56

Melko kriittisesti seuraava, mutta täydelliseen koukkuun jäänyt 24/7 netti-seuraaja olen.

Puoliso halveksii tätä tietokoneen vikinää äänen suhteen.. "taasko seuraat niitä nuorisovankeja Espoossa" Tosin, "nyt hiljaa"..... "saa puhua" toimii jo kohtuullisesti. Hän taiteilija, minä se rahakirstun vartija, miehiä molemmat 36 ja 37v.

Matkatyötä teen ja hänkin, eli Extrat ja TalkShow netin kautta tulee seurattua, jos kotomaassa, niin suorana tvstä silloin.

Menee sitten tunti tai pari kun TÄÄLTÄ lukee tapahtumat. Suurkiitokset raportoijille.


Eikä sitten tuo "rippikoulumeininki" tai "ollaan niin paria aijaijai" kiinnosta, johon täällä Suomessa ollaan näköjään päädytty paratiisissa. Festariolot ovat olleet ankeammat kuin slummissa.

Itkua piti vääntää kun Nino poistettiin talosta (tuttu on) ja muut kilpailuun ja ohjelmaan särmää tuoneet, Lotta,Tuija,Ragnar,Jelena.. miksi miksi, voi miksi.

Kuka haluaa enää tätä kesämökkiviikonloppumeininkiä/festarimeininkiä seurata? Mietin tätä todella?

Jäljelle jääneistä, Suosikki Aso ja Inhokki Kätlin.

BBA4 Revolution seuraan päivittäin, perusmielenkiintoa Ghanassa ja Nigeriassa asuneena, unohtamatta Johania! Menossa 27. päivä BB-Africa Revolution nyt, häätö sunnuntaina kuten meillä.

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja zero » 17 Loka 2009 01:24

Voisihan sitä toki esittäytyä. Lueskellut täällä olen aina BB:n aikoihin satunnaisesti nää vuodet, mutta nyt ajattelin astua itsekin kehiin. :)

Olen 22 -vuotias nainen, Tampereella asustelen ja opiskelen. Varsinaisia harrastuksia ei ole, mutta musiikkia kuuntelen paljon ja tulee sitä piirreltyä sekä maalailtua jonki verran. Satunnaisesti myös luen, kun kiinnostavia kirjoja osuu eteen. Muuten tuhlaan aikaani ei niin tärkeisiin asioihin. ;)

Big Brotheria olen seurannu siitä asti kun brittien BB:tä alettiin täällä näyttää.

Mäkövain
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Loka 2009 16:56

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mäkövain » 25 Loka 2009 17:01

Olen miespuoleinen BB:n katsoja, jo ajalta kun Suomessa näytettiin Britannian BB:tä. Subjektilla olen ollut, en ole nyt, koska nikkini bannattiin viime viikon puhdistuksissa. Olen myös toisella BB-aiheisella foorumilla.

Päätinpä kirjautua tännekin. :cheers
Kätlin. Aina.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 25 Loka 2009 18:00

Terve tuloa kaikki uudet foorumilaiset :welcome
Finding life since 1970, forum member #1223

Buffyanne
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Loka 2009 20:12

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Buffyanne » 28 Loka 2009 20:19

Hiphei! Olen kolmikymppinen nainen Turusta. Bigbrotheriin koukkuunnuin aikoinaan jo Britti-BBtä seuratessa. Suomi-kausista olen tosin tiiviimmin seurannut vain ensimmäistä ja nyt tätä par aikaa käynnissä olevaa.

Mensa on ehdoton ykkössuosikkini, Onnela/DTM-wannabejulkkikset vain kyllästyttävät. Päätin rekisteröityä foorumille, sillä luen 24/7 ketjua tiiviisti, ja välillä halu kommentoida tapahtumia ja asukkaita vaan kasvaa ylitsepääsemättömäksi. Foorumilla vaikuttaa vieläpä olevan ihan fiksunoloista ja mukavaa porukkaa :)

Avatar
myrv12
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Loka 2009 21:48

Vieraskirja

Viesti Kirjoittaja myrv12 » 29 Loka 2009 22:14

Tervehdys!
Uusi tumpelo täällä, ja en tähän hätään löytänyt muuta ketjua tarkoitukseen...
Ja tärkeimmät ensin: kiitokset 24/7 päivittäjille, mahtavaa työtä!
Muutoinkin hyvältä vaikuttaa, on vaan pientä opettelua, joten antakee anteeks jos vääriin paikkoihin tungen vääriä juttuja.
Ei muuta, sukellan nyt tutustumaan rekisteröityjen ihmeelliseen maailmaan. :D

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja James » 29 Loka 2009 22:29

Tervetuloa myrv12 foorumille. Kirjoitit itsestäsi esittelyn, mutta silti olet kirjoittanut 0 viestiä, aika mystistä 8)

Avatar
myrv12
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Loka 2009 21:48

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja myrv12 » 29 Loka 2009 23:03

James kirjoitti:Tervetuloa myrv12 foorumille. Kirjoitit itsestäsi esittelyn, mutta silti olet kirjoittanut 0 viestiä, aika mystistä 8)
Tänx!
Ai tännekö se tulikin. :shock: Nooh, mystinen on jees.
Ja esittelystä sen verran että aikoinani pidin BB-touhua enemmän kuin vieraana itselleni. Sitten armon vuonna 2007 satuin katsomaan vähän koosteita ja eräs "juoppo eestiläisneito" sai mut kiinostumaan. Ja se hervoton kritiikki mitä se mimmi sai osakseen innosti oikeen osallistumaan jopa äänestyksiin. Perhanan Kadi... :lol:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Loka 2009 23:09

James kirjoitti:Tervetuloa myrv12 foorumille. Kirjoitit itsestäsi esittelyn, mutta silti olet kirjoittanut 0 viestiä, aika mystistä 8)
Siksi, koska ensimmäinen viesti oli vieraskirjassa ensin, siellä ei taida viestimäärä kasvaa.

Myrv12:lle tervetuloa kirjoittelemaan!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja James » 30 Loka 2009 00:05

tuusannuuska kirjoitti:
James kirjoitti:Tervetuloa myrv12 foorumille. Kirjoitit itsestäsi esittelyn, mutta silti olet kirjoittanut 0 viestiä, aika mystistä 8)
Siksi, koska ensimmäinen viesti oli vieraskirjassa ensin, siellä ei taida viestimäärä kasvaa.

Myrv12:lle tervetuloa kirjoittelemaan!
Mutta oli se viesti tässä ketjussa jo kun minä sen luin ja silti oli 0 viestiä. No eipä tässä nyt kannata alkaa sen kummemmin kinaamaan näin mitättömällä asialla. Pääasia, että ollaan saatu uusi toveri joukkoomme! :tonttu

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Loka 2009 00:08

James kirjoitti:Mutta oli se viesti tässä ketjussa jo kun minä sen luin ja silti oli 0 viestiä. No eipä tässä nyt kannata alkaa sen kummemmin kinaamaan näin mitättömällä asialla.
Johtu siitä, että olen aika nopsa. Niin nopea, että en edes muistanut laittaa mitään siirtoilmoitusta alkuperäiseen viestiin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
saldie
Heikoilla hangilla
Viestit: 86
Liittynyt: 12 Loka 2009 14:57

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja saldie » 30 Loka 2009 00:14

Kolmikymppinen naispuoleinen Esa-fani Etelä-Suomesta. Esan olen pari kertaa livenä nähnyt virantoimituksessa, kun parisen vuotta sitten pyörin samoissa ympyröissä. BB:tä olen seurannut enemmän tai vähemmän vuodesta 2007 lähtien, mutta vasta tänä vuonna hankin 24/7-palvelun kun sairasloman takia sen seuraamiseen riittää aikaa.
Esa A++

irikku
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Loka 2009 22:53

Uusi ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja irikku » 31 Loka 2009 22:59

Uutena täällä ja näin ollen tapoja tuntemattomana, iltaa kaikille ja anteeksi jos aluksi sössin siellä täällä. Koetan opetella "talon" tavoille. :oops:

Avatar
AllEyes
Juonittelija
Viestit: 190
Liittynyt: 09 Loka 2009 09:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja AllEyes » 01 Marras 2009 11:30

Ai kattos, minäkin olen monen muun tavoin kokonaan missannut tämän esittelypalstan. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Lyhestä virsi kaunis: nimimerkin takana on kolmekymppinen akateeminen moniottelija Länsi-Suomesta. Naispuoleinen. Tämän on ensimmäinen kausi jota seuraan 24/7 omistajana, tosin brittikausia on tullut seurattua puolella silmällä aiemmin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Marras 2009 09:42

Tervetuloa kaikille uusille! :welcome Irikku on ainakin tuttu nimi subjectin puolelta ja vaikuttaa hyvältä kirjoittelijalta siellä. Ja ei hätää, kyllähän täällä saa aina vähän sössiä, kunhan pyrkii keskustelemaan asiallisesti ja välttämään ylilyöntejä. :)
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Marras 2009 09:45

Mie sössin ja harrastan ylilyöntejä jo ainaki viidettä vuotta, et ei se oo niin justiisa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Marras 2009 14:16

Punde kirjoitti:Mie sössin ja harrastan ylilyöntejä jo ainaki viidettä vuotta, et ei se oo niin justiisa.
Eipähän ole kaikki samasta muotista. :thumbsup Tervetuloa minunkin puolesta vielä kerran kaikille uusille käyttäjille ja toivottavasti kirjoittelette myös jonkun verran ettette jää miksikään tapetiksi. :wink:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 09 Marras 2009 18:37

Rekisteröitymättä on tullut hiippailtua täällä toista vuotta ja nyt tovi rekisteröityneenäkin. Tällä hetkellä asun Tampereella, mutta jäljet johtavat Etelä-Suomeen ja ehkä sydän hieman Karjalaan isovanhempien juurille :) Ikää on kertynyt onnennumeron (21) verran ja voin ylpeästi sanoa olevani teekkari, naispuoleinen sellainen. Harrastuksiani on laskettelu, lukeminen, elokuvien ja tv:n katselu satunnaisessa määrin. :)

Suomen BB:tä on tullut katsottua alusta asti ja BB:hen koukutuin, kun Subillä näytettiin sitä brittikautta, jonka Cameron voitti (hän oli myös suosikkini). 24/7 en omista, sillä (opiskelu)elämän kiireet ja riennot vievät hiukka liikaa aikaa eikä harkkatöiden tekemiselle silti löydy tilaa. Tällä kaudella suosikkejani on Esa A ja Aso, naisista ehkä Kätlin. Tuija ja Nino olivat myös ihania.
You know nothing.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 09 Marras 2009 18:45

Heip Ancalagon :welcome
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”