Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 03 Elo 2006 17:01

Hei lisää oululaisia! Tervetuloa foorumille! :hug:
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 04 Elo 2006 14:05

:welcome
Mukava nähdä näin BB:n alla taas uusia käyttäjiä ilmaantuvan.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 04 Elo 2006 15:04

Kai sitä voisi päivittää itseään.

Olen 15-vuotias poika Hämeenlinnasta ja aloitan lukion nyt syksyllä. Harrastuksiini on kuulunut partio jo neljättä vuotta sekä myös koneella oleminen ja lukeminen. Minut bongaa IRC:stä autuaasta hiljaisuudesta MikaJopo nickillä.

Edit: Ja terve vaan uusillekin!

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 04 Elo 2006 21:15

Jahas. Olen näköjään niinkin epäkohtelias ja tökerö, etten ole edes esitellyt täällä itseäni :roll:

Olen 22v tyttö. Olen asunut poikaystäväni kanssa yhdessä parisen vuotta. Kotoa löytyykin miehen lisäksi pienimuotoinen eläintarha: 2 kania, kääpiöhamsteri ja 2 akvaariota. Lisäksi olen eläinkaupassa töissä 8)
Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta. Vaihtelevasti käyn salilla/aerobicissa (paitsi nyt kun en saa korttia opiskelijahinnalla...)

Tykkään melkein kaikenlaisesta musiikista, plussaa jos sitä voi autossa laulaa kovaa ja korkealta ja samalla joutua naurunalaiseksi kanssa-autoilijoiden silmissä...

Big Brotheriin koukutuin heti britti BB2:n aikoihin, joskaan en sitä seurannut aivan alusta asti. Suomen Big Brotheriin olen yrittänyt päästä kilpailijaksi, tuloksetta..
Muita tv-ohjelmia Lost, 4400, Teho-osasto, OC, Shield, Las Vegas..

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Elo 2006 01:55

Sarah kirjoitti:Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta.
Poikaystävä varmaan tykkää harrastuksestas..

Eezemana! wankers miau viuuu köh.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 05 Elo 2006 19:57

Punde kirjoitti:
Sarah kirjoitti:Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta.
Poikaystävä varmaan tykkää harrastuksestas..
Kääpiöhamsterista puhumattakaan. What? :oops:

Btw, olen Mole ja pysyn maan alla lopulliseen soluttautumiseen saakka, joten ei tässä passaa sen kummemmin itseään esitellä. :P

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 06 Elo 2006 22:00

Moi,

olen 28v "opiskelija" Vaasasta. Lainausmerkit siksi, että muutamaan vuoteen ei ole pahemmin tullut opintojen eteen mitään tehtyä. Töitä pitää puurtaa ja parempikin puolisko löytyy. Lisätietoja saa aina kysyä, mutta vastauksesta en ole niin varma :P

BB:tä on tullut seurattua brittien ensimmäisestä kaudesta saakka. Viime aikoina tosin lähinnä Ruotsin versiota sekä tietenkin Suomen ensimmäistä tuotantokautta.

Viime vuonna seurasin suhteellisen aktiivisesti 24/7 palvelun kautta ja varmaankin tänäkin vuonna tulee tehtyä sama juttu. Subin forumi tuli suhteellisen tutuksi ja ajattelin siirtyä tänne keskustelemaan hieman asiallisempien ihmisten kanssa. :)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 07 Elo 2006 12:17

Tässä BB:n kynnyksellä alkaa käyttäjämäärä näköjään taas lisääntymään. Joten lämpimästi Tervetuloa vaan tasapuolisesti kaikille, niin uusille käyttäjille, vanhoille tuttavuuksille kuin pelkille foorumin lukijoillekin.

:welcome
-Oh my god...

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 07 Elo 2006 14:49

Buahhhaa... :bidmouth:
Sen siitä saa ku ittensä täällä esittelee...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Elo 2006 21:27

Tervetuloa vaan uusille ihmisille munkin (ja kahvin) puolesta!!!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 07 Elo 2006 23:53

Jep, tutut ja tuntemattomat, tervetuloa! :welcome

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 08 Elo 2006 11:24

Nyt kun uusi BB lähestyy niin voisin aktivoitua tälläkin suunnalla jossain määrin. Hyvä aloitus voisi olla vaikkapa esittelyn päivittely.

Eli vuosikertaa -85 ollaan edelleen. Pohojosen poikia, nyt viikon verran Lahessa asuttu, vuokralla pienkerrostalossa (luhtitaloksikin väittävät). Sitä ennen siis tuli asuttua Oulussa, kunnes tuli uusien tuulien aika. Perheeseen kuuluu avovaimo, koira ja kaks undulaattijamppaa. Siinäpä taustat taas. Katotaan miten tämä lähtee tästä rullaamaan pitkän tauon jälkeen.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Anikos moi

Viesti Kirjoittaja Anikos » 09 Elo 2006 06:59

Jotkut saattaa tunnistaa viime vuodelta Perttu-foorumilta, 28v kahden lapsen äiree jota harmittaa suuresti että pitää tehdä vuorotöitä, jää osa jaksoista näkemättä. Ja sekin että muksut herättää aamulla aikaisin, kuinka mä taas jaksan aina valvoa!? :D
Työkseni tarjoilija/vuoropäällikkö, harrastan Tapparaa, kaikenlaista järjestötoimintaa, kotisivun väsäilyä (suurin tuotokseni http://www.etunimet.net) ja muutenki näpräilen koneella.

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 09 Elo 2006 11:14

28v mieselävä.. Viimevuonna addiktoitunut, aivan muilla foorumeilla aiheesta höpissyt. Tämä vuosi täällä ja liven ääressä. Ggrräyh.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 10 Elo 2006 11:47

Heiiiii!!

Mä olen 23 wee nainen, lähtöisin suht pieneltä paikkakunnalta Varsinais-Suomesta, nyt olen asunut vuoden verran Turussa ja tykkään kovasti. Avomiehen kanssa asustelen kaksistaan keskustassa ja päivät menee töissä ja osa illoista koulussa.

Vapaa-aika menee kuntosalilla tai muuten lenkillä, netissä surffiessa ja muuten kotona touhutessa. Katellaan miehen kans hirmusti leffoja! Muuten tv:stä töllötän dokumentteja ja sarjoja mm. Frendit, 24, Will&Grace, Conan, Pimp my ride, Muodon vuoksi, Shield, Madventures, CSI, Pokka pitää, Studio Julmahuvi, Sex and the city...

BB 1:stä seurasin päivittäin, eniten aikaa vietin ehkä subin omalla keskutelufoorumilla, tänä vuonna ois tarkotus osallistua enemmänkin keskuteluun. Nyt vaan toivotaan mielenkiintoisia ihmisiä ja tapahtumia taloon!

Tiuksu
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Elo 2006 14:45
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Tiuksu » 11 Elo 2006 15:06

Hellou!

Olen 19-vuotias tyttö Seinäjoelta (muutin juuri savosta Rautalammelta Seinäjoelle opiskelemaan). Asun valkoisen kaunotar kissani Tiukun kanssa. Viime vuonna olin ihan koukussa suomen Big Brotheriin jota odotin kauhulla, koska olin nähnyt Britannian Big Brothereita. Lopulta menin yleensä nukkumaankin samaan aikaan kun asukkaatkin meni... En ole uskaltanut kirjoitella mutta olen käynyt sivuilla jo pitkään lueskelemassa. Seuraan aktiivisesti Brittien BB7:kaa ja en malta odottaa SBB2:sen alkamista.
Katselen telkusta teho-osaston, täydelliset naiset, 4400, salaiset kansiot ja late night with conan o'brienin.
Olen Manic Street Preachers fani :oops: , kuuntelen myös paljon Bluria, Suedea, David Bowieta, Depeche Modea, Radioheadia ja R.E.M:iä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Elo 2006 16:25

Tiuksu kirjoitti: Olen Manic Street Preachers fani :oops: , kuuntelen myös paljon Bluria, Suedea, David Bowieta, Depeche Modea, Radioheadia ja R.E.M:iä.
Ei Manic Street Preacherssissa ole mitään nolostuttavaa....jokainen kuuntelee sitä mistä itse tykkää oli se sitten Antti Tuiskua, Marilyn Mansonia tai Kuopion kamariorkesteria. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Elo 2006 02:09

hei, olen big.mac (not so big anymore) Olen aikuinen 44-vuotias mies Helsingistä ja käyttäydyn välillä kuin hupakko. Olen pääsääntöisesti koukussa kaikkeen mitä tv:stä tulee (pitäiskö hankkia elämä?) Tosin jenkkisarjoja katson valikoidusti (Lost, Täydelliset Naiset,.) Pidän enemmän brittidraamasta (Bad Girls, Pelinaiset...ja muu hömpänpömppä)

asun yksin, en ole koskaan ollut työttömänä, olen matkustellut Afrikassa ja Aasiassa, mutta U.S.A ei minua kiinnosta. Viihdyn riippumatossa ajatellen suuria ajatuksia merelle tuijotellessa... laitan ensiluokkaista ruokaa... minusta olisi hauskaa jos minulla olisi kissa, koirista en välitä... minulla on 2 vanhempaa veljeä ja nuorempi sisko. Isäni kuoli 10 vuotta sitten mutta 65-v. Äitini voi hyvin ja toivon hänen elävän vielä 30 vuotta joka on ihan mahdollista. Olen puoliksi suomenruotsalainen... olen harrastanut mm. sukututkimusta ja vesijuoksua (tulen sitä jatkamaan) minusta on hauska uida alasti... osaan yhtä jos toistakin. Ajatusmaailmani on kommunistisvihreän PUNK ja olen pasifisti... Minä en ole parisuhteessa... käytän lieviä mielialalääkkeitä, joista on suuri apu ja helpotus (olin ennen melkoisen masentunut heppu johtuen alhaisesta serotoniinipitoisuudesta elimistössäni)

nykyään kuvailisin itseäni onneliseksi hepuksi joka osaa nauttia arjen pienistä asioista kuten tuulesta pään sisällä ja auringosta silmissä... Meri on minulle tärkeä ja olen aina asunut merenranrakaupungeissa... Olen taiteellinen... olen kiinnostunut kulttuurista; musiikista, teatterista, kuvataiteista... runoudesta en paljoa ymmärrä mutta jotkut laululyriikat ovat tärkeitä. Laulan korkealta ja kovaa... voi kun minulla olis kylpyamme... Olen puhaltanut lasia ja ohjannut moottorivenettä... olen huono autokuski...

olen kohtelias ja hyvinkasvatettu mutta olen tarkka omista oikeuksistani, en siedä öykkäröitiä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Elo 2006 02:26

big.mac kirjoitti:hei, olen big.mac (not so big anymore) Olen aikuinen 44-vuotias mies Helsingistä ja ...
Tästä saa, ja epäilemättä monissa kulttuureissa pitääkin, loukkaantua, mut oon koko bbplazassa viettäneeni ajan luullu että oot alle 20v teinityttö :shock:

Ja luulin olevani hyvä ihmistuntija..

Internet on murskannut minäkuvani.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Elo 2006 02:42

Punde kirjoitti:
big.mac kirjoitti:hei, olen big.mac (not so big anymore) Olen aikuinen 44-vuotias mies Helsingistä ja ...
Tästä saa, ja epäilemättä monissa kulttuureissa pitääkin, loukkaantua, mut oon koko bbplazassa viettäneeni ajan luullu että oot alle 20v teinityttö :shock:

Ja luulin olevani hyvä ihmistuntija..

Internet on murskannut minäkuvani.
hahhaahahhaa... mut mähän olen välillä hupakko... hahahhaahhaa... ei se ollut internetti joka minäkuvasi murskasi... se olin MIE :lol:

ja arvaa hei mitä... mä en loukkaantunut yhtään (päinvastoin)... mun minäkuva on kait sitten niin vahva että voin olla vaik teinifriidu(ai niin, mut olenhan aikuinen)
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Elo 2006 03:09

24-vuotias (marraskuussa tulee neljännesvuosisata täyteen) työtön ravintolakokki Oulusta. Eräs tunnettu foorumilainen taitaa olla hämärästi tuttu irkin puolelta. 8) BB-fanitus on toistaiseksi rajoittunut Suomi-BB:hen, satunnaisia jaksoja brittiversiosta katsoin televisiosta aikanaan. Muita realityjä tulee sitten katseltua enemmän, varsinkin Survivoria ja Amazing Racea. Työttömänä kun tuota vapaa-aikaa tahtoo olla liiankin kanssa niin televisiota tulee paljon katseltua, ja varsinkin elokuvia. En kai minä mitään harrasta...? Ainakaan tietoisesti, jos nyt ei ajoittaista baarissa (naisten perässä) juoksemista lasketa.

Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 20 Elo 2006 21:13

Joensuussa asustelen, ihan pian 27-vuotias ja avomiehen kanssa kotini jaan.

Koukkuunnuin Big Brotheriin silloin, kun Subilla alettiin näyttää niitä BrittiBB:tä ja sillä tiellä ollaan :D Malttamattomana odottelen uuden Suomen kauden alkua. En ole aiemmin täällä foorumilla kirjoitellut enkä oikeastaan lukenutkaan näitä juttuja. Ehkäpä nyt voisi tähänkin toimintaan osallistua, jos innostus riittää.

Muuten harrastan lukemista ja bloggaankin aika ahkerasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”