Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
tirlu
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Elo 2005 23:22

Viesti Kirjoittaja tirlu » 09 Elo 2005 11:12

Mä olen reilu parikymppinen BB-fani etelä-suomesta :)

innolla jo odotan että päivät kuluis nopeaan ja suomen BB alkaa :lets dance:

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 09 Elo 2005 17:29

tirlu kirjoitti:Mä olen reilu parikymppinen BB-fani etelä-suomesta :)
Tervetuloa joukkoon! :cheers
tirlu kirjoitti:innolla jo odotan että päivät kuluis nopeaan ja suomen BB alkaa :lets dance:
Jep, kuin myös :)
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
tyttödj
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Kesä 2005 15:31

Viesti Kirjoittaja tyttödj » 12 Elo 2005 15:27

hui.. onpa paljon nuorempaa jengiä täällä kuin odotin :oops: tunnen itseni nyt 23-vuotiaana niiiin vanhaksi. muuta en itsestäni kerro :wink:

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 12 Elo 2005 23:22

tyttödj kirjoitti:hui.. onpa paljon nuorempaa jengiä täällä kuin odotin :oops: tunnen itseni nyt 23-vuotiaana niiiin vanhaksi. muuta en itsestäni kerro :wink:
Älä tunne :lol: On täällä paljon meitä "vanhuksiakin"...
-Oh my god...

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 13 Elo 2005 00:48

tyttödj kirjoitti:hui.. onpa paljon nuorempaa jengiä täällä kuin odotin :oops: tunnen itseni nyt 23-vuotiaana niiiin vanhaksi. muuta en itsestäni kerro :wink:
Et ole ainoo :) Mieki oon 23-vuotias :wink:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Elo 2005 01:33

Mie oon iihan koht 25, ihanaa. Punde on sitä mieltä että mitä enemmän vanhuksia sitä parempi.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Elo 2005 12:30

No se on hyvä, miekin oon vanhus. 8)
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
tyttödj
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Kesä 2005 15:31

Viesti Kirjoittaja tyttödj » 13 Elo 2005 15:32

no hyvähyvä, hienoahienoa. (kävin pällistelee ircissä punden kuvaa muuten :) , niin oli siel toki muitakin forumilaisia :D )

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Elo 2005 16:36

tyttödj kirjoitti:no hyvähyvä, hienoahienoa. (kävin pällistelee ircissä punden kuvaa muuten :) , niin oli siel toki muitakin forumilaisia :D )
IRCissä ei ole kuvia, IRC-galleriassa on.

"Ps. Muistathan, että IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC ja irkkaaminen ei tarkoita IRC-Gallerian käyttöä!"

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 13 Elo 2005 16:51

Mä olen varmaan vanhin täällä. 25 ja puoli. Henkinen ikä ei tosin vastaa elettyjä vuosia.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

mike*man
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 25 Tammi 2005 17:05
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja mike*man » 14 Elo 2005 04:18

Punde kirjoitti:
tyttödj kirjoitti:no hyvähyvä, hienoahienoa. (kävin pällistelee ircissä punden kuvaa muuten :) , niin oli siel toki muitakin forumilaisia :D )
IRCissä ei ole kuvia, IRC-galleriassa on.

"Ps. Muistathan, että IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC ja irkkaaminen ei tarkoita IRC-Gallerian käyttöä!"
Offtopic: Ootko sie yks niistä teineistä, jotka jankkaa tätä joka yö chatissa?

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 14 Elo 2005 13:01

mike*man kirjoitti:Offtopic: Ootko sie yks niistä teineistä, jotka jankkaa tätä joka yö chatissa?
Hassua kun virheen oikaisemista pidetään suuremman luokan rikoksena, varsinkin jos asia on niin, että tuota saa olla oikaisemassa lähes kaikille, kun juuri kukaan ei asian laitaa oikeasti tiedä. Jos asia olisi joku yleisemmin tiedossa oleva ja olisi vain muutama jotka luulisivat asian suhteen väärin, olisi varmaan lähes jokainen kiihkolla asiaa oikaisemassa. IRC ei ole IRC-galleria, IRC-galleria ei ole IRC, tämä nyt vain on faktaa. (Ja eikös se Punde tuossa äsken kertonut, että kohta on neljännesvuosisata mittarissa, joten eiköhän tuo teiniys ole jo muutama vuosi sitten jätetty taakse).

Sihijuomalle sen verran, että löytyy täältä käsitykseni mukaan muutama sinuakin vanhempi. Eli ei kannattane ihan vielä huolestua :)

Edit: Lisäsin i-kirjaimen erääseen kohtaan :shock:

Avatar
tyttödj
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Kesä 2005 15:31

Viesti Kirjoittaja tyttödj » 14 Elo 2005 14:38

äshh, no voi mua tyhmää, en kylläkään ole vihkytynyt noihin "miksi sitä sanoisin ettei kukaan pahastuisi"-irc-juttuihin ja kerran elämässäni vieraillut siellä irc-galleriassa. pahoittelen, en vaan ko. asiasta ymmärrä mitään :shock:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Elo 2005 16:11

tyttödj kirjoitti:äshh, no voi mua tyhmää, en kylläkään ole vihkytynyt noihin "miksi sitä sanoisin ettei kukaan pahastuisi"-irc-juttuihin ja kerran elämässäni vieraillut siellä irc-galleriassa. pahoittelen, en vaan ko. asiasta ymmärrä mitään :shock:
En minä pahastunut, niinkuin dal sanoi niin korjasin vain virheellisen tiedon. Eeeeeeeazy. :)
mike*man kirjoitti: Offtopic: Ootko sie yks niistä teineistä, jotka jankkaa tätä joka yö chatissa?
Lapset hiljaa kun aikuiset keskustelee.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 14 Elo 2005 16:38

Punde-setä kirjoitti:Lapset hiljaa kun aikuiset keskustelee.
Kyllä Punde-setä :nerd:
Maailman tyhmin ihminen...

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 15 Elo 2005 07:25

dal kirjoitti:Sihijuomalle sen verran, että löytyy täältä käsitykseni mukaan muutama sinuakin vanhempi. Eli ei kannattane ihan vielä huolestua :)
Tulee tuo 26 :shock: tänä vuonna täyteen ja muutama kolmekymppinenkin on matkassa mukana, mikä on loistavaa. Suuri ikäjakauma on loistojuttu, asioihin saa näkemyksiä eri ikäisiltä ja se on on aivan ihanaa! :lol:
-Oh my god...

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 15 Elo 2005 09:06

25,68v sanoo tuo paljon puhuttu irc-galleriakin..

Avatar
Jenchen
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Elo 2005 00:58
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Jenchen » 15 Elo 2005 23:16

melkein 17 vuotias tyvär rollosta :wink: harrastuksina mäkihyppy, salibandy ja fudis :lol: on niin uninen olo jo ettei keksi muuta sanottavaa mut kysyä saa jos haluaa 8)
Käännä selkäsi, älä katso taaksepäin. Siellä ei ole mitään, sen kaiken jo näin. Olet vain osa tätä unelmaa, jonka haluat jättää ja unohtaa. Sulje silmäsi, uni tulee itsestään. Ei tule, tavallaan se vain pois häviää. Kaikki on kuparia tai kultaa ja se silta, se täytyy polttaa.

kulmalukko
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Elo 2005 10:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kulmalukko » 19 Elo 2005 10:25

Olen 20-vuotias syksystä lähtien fysiikan opiskelija J-kylän
y-opistolla.

Mitä tarkoittaakaan tuo teksti "nobody" nimimerkkini alapuolella,
muilla kun siinä kohtaa näyttää lukevan jokin viikkomäärä? Uusi
kun olen, niin en ole vielä ehtinyt hahmottaa foorumin hierarkiaa.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Elo 2005 10:29

kulmalukko kirjoitti: Mitä tarkoittaakaan tuo teksti "nobody" nimimerkkini alapuolella,
muilla kun siinä kohtaa näyttää lukevan jokin viikkomäärä? Uusi
kun olen, niin en ole vielä ehtinyt hahmottaa foorumin hierarkiaa.
Johtuu viestimäärästä. Käsittääkseni 10:n kirjoitetun viestin jälkeen tulee 1.viikko, 20:n jälkeen 2. viikko jne.

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 22 Elo 2005 09:48

Hei Kaikki!!

Olen taas ollut poissa, mutta nyt alkaa tunnelma nousta :)

Olen 37v kahden lapsen äiti, joka on joutunut ajoissa eläkkeelle. Joten katsotaan riittääkä kiireisen eläkeläisen tahti pysymään kärryillä kun homma alkaa :) Olen sataunnasta. En taida olla vanhin, mutta sieltä läheltä kärkeä kuitenkin :P

Avatar
Delfiini
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Maalis 2005 17:06

Viesti Kirjoittaja Delfiini » 22 Elo 2005 21:09

:shock: Olen jo aika vanhus, lukiosta kun on jo aikaa ja opinnotkin on kesken, koska olen intoutunut tekemään vain töitä töiden perään, kun niitä on tarjolla enemmän kuin ehtii tekemään - saatikka sitten opiskelemaan :shock:

Big Brotheriin innostuin heti sen alettua ja kai jo kauan sitten, kun eräs MTV kanava teki reality-sarjoja kämppäkavereista (joita ei ollut suljettu asuntoon, he vain asuivat keskenään, mutta kukin teki omia juttujansa myös asunnon ulkopuolellakin) 8)
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”