Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Salami » 16 Marras 2011 19:41

Oon 22v ikiteini, jonka paheisiin kuuluu BB:n seuraaminen ja alkoholin väärinkäyttö. Töissä tässä vielä toistaseks käyn vuodenvaihteeseen saakka ja sit oon näillä näkymin päätymässä kortistoon, mikä ainakin tällä hetkellä tuntuu ihan hyvältä, kun on alkanu nupissa jo painaa jatkuva raataminen. Vapaa-aika kuluu pääasiassa musiikkiharrastuksen parissa ja punttisalilla. Salitouhu on viimeset 3 vuotta ollut tavotteellista ja tavotteena on ihan lähitulevaisuudessa kisata kehonrakennuksessa, jos vaan paikat pysyy kunnossa.

BB:tä olen seurannut sivusilmällä lähes joka kauden, tätä kautta taas paljon enemmän ja ostin ekaa kertaa 24/7:n. Tää kausi on tuntunu ehkä mielenkiintosimmalta kaikista kausista, ehkä se johtuu siitä, että mun elämä on tylsempää nykyään. [smilie=a_chuckle.gif] Vanhoilta kausilta suurimmat suosikit on ollu Esa A ja Kaki. Kovin monelle kaverille en oo edes paljastanu seuraavani BB:a, koska niin monilla on sellasia ennakkoluuloja siitä, ettei jaksa vääntää aiheesta.

Avatar
Luna
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 31 Loka 2011 16:24
Paikkakunta: Kotka

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Luna » 26 Marras 2011 23:19

Kaipa se on Lunankin aika esittäytyä..
Elikkäs moon 15v tyttönen, joka jäi koukkuun BB:seen vasta tänä syksynä. Ennen oon haukkunut BB:n ihan "surkeaksi ohjelmaksi, jota ei koskaan olisi pitänyt aloittaa", mutta nyt kävi näin. Olisi ehkä pitänyt edellisillä kausilla tutustua hieman enempi, ennen kuin ilmaisin tämmösen mielipiteen.

Ihan ensimmäisenä lempparini oli Tamer, pettymyksekseni tipahti melko alussa. Nyt kuitenkin hänen lähtönsä jälkeen lempparina on pysynyt Sebastian.

Ja tämä tyttö on varmana hakemassa taloon 18-vuotiaana, mikäli se on vielä silloin mahdollista!
"Sä oot niinku mun long lost daughter"

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 01 Joulu 2011 17:32

Moi vaan. Nimeni on Einari Ylivakaanpenttilänpoika Mollivoittoinen. Olen Big Brotherin kadonnut Twin Brother. John de Mol ei tunnustanut minua ja piilotti minut Suomen lappiin, jotta jäisin perinnöttä. Nyt olen kuitenkin suunnitelmissa mennä dna-testiin osoittaakseni olevani Big Brotherin veli. Vaadin vähintään 100 miljoonan korvauksia kärsimyksistä, joita en ole saanut kokea veljeni tapaan päiväkirjahuoneissa ympäri maailman. Erityisesti vaadin korvauksia siitä, etten ole päässyt keskustelemaan maailman iloisimman ja elämänmyönteisimmän ihmisen, Tanja Westerlundin, kanssa. Kuinka elämä voikaan kolhia. Vielä noin 30 vuotta sitten leikin Äkäslompolon lumoavassa luonnossa Barbie-nukkien kanssa ollen autuaan tietämätön siitä kuka olen ja mistä oikeasti kotoisin.

Noin 20-vuotiaana kaikki muuttui. Jouduin alkaa käyttämään tekoviiksiä (koska oma partani ei kasvanut), ja tekopenistä, jotta minua ei tunnistettaisi harvaanasutulla kotiseudullani. Se ei kuitenkaan tuottanut tulosta, joten minun oli välttämätöntä muuttaa Keravalle, sinne, missä kaikki on pelkkää kaksiulotteista tapettia. Keravalla saattoi esim. juoda 90 pulloa olutta viikossa ilman, että kukaan huomasi mitään. Keravalla saattoi myös ajella väyrysellä ilman, että kukaan huomasi mitään.

Nyt olen kuitenkin tulemassa järkiini, ja minulla on toteuttamattomia unelmia. Jos menneisyys painaa minua, en voi niitä toteuttaa. Siksi minun on todistettava koko maailmalle, kuka oikeasti olen ja mennä dna-testiin.

Sitä vielä, että vaikka minä leikinkin lapsena nukkien kanssa, en ole homo. Olen vain hieman omituinen.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Joulu 2011 16:32

Noh, pitäskö munkin nyt jotenkin esittäytyä.

Olen nuori mies, joka asuu pienessä kaupungissa Länsi-Suomessa. Varsinaisia harrastuksia ei paljoa ole, kunhan oleskelen ja datailen. Tai no, kokkaamisesta pidän. Kissat on ollu mulle aina pakkomielle.Ihan nittä lemmikkejä tarkoitin...
Luonteeltani olen uusille ihmisille ujo, mutta kun pääsen vauhtiin sisältäni paljastuu oumituinen ja eläväinen ihminen. ;)
Addiktoituin bb:seen vitoskaudella. Aloitin katsomisen, kun sitä oli tullut 2 viikkoa. siskoni sai minut kiinnostumaan siitä Luin aina kaikki uutiset bb:n sivuilta ja katsoin joka extran, dailyn ja Talkin, 24/7 en ole kuitenkaa koskaan ole omistanut. Muita ohjelmia mitä seuraan ovat Simpsonit, Salkkarit, Tuuri... Mutta kuiteski bb on ainoa jota katson aktiivisesti.
Tykkään monenlaisesta musiikista, rockista, popista, R&B:stä... Mutta en hevistä!

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Orphan » 09 Kesä 2012 01:45

En oikee tiedä, minne mun pitäs kirjottaa ,mut kirjotan ny sit tänne.
Oon ny joku 2-3 kuukautta stalkannu tätä foorumii, mut ei sit kuitenkaa tullu ite oikee liityttyy mitä ny randomina sit äänestin siinä BB-asukaskilpailussa.

Olen 16v poika ja asun täällä Suomen länsirannikolla. Big Brotheria olen seurannut 2007 vuodelta asti ja seuraan edelleen. Innolla odotan jo tulevaa kautta ! :D
Vapaa-aika kuluu kavereiden seurassa, milloin mitäkin.
Olen aika ujo, mutta kun tutustuu ni sit oon jo iha erilaine. :)
Seuraan aktiivisesti Selvitytyjii, Kostoo, Big Brotheria ja tietenki salkkareita ;) Myös Harpers Island & Prison Break oli suosikkejani.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Kesä 2012 02:48

Luin ensin Oprah, mutta siis Orphan...! :imrgreen:

Siisti juttu kun liityit ja nyt pistit viestinkin tulemaan!

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Orphan » 09 Kesä 2012 05:54

orgasmienkeli kirjoitti:Luin ensin Oprah, mutta siis Orphan...! :imrgreen:

Siisti juttu kun liityit ja nyt pistit viestinkin tulemaan!
Hahah, ei nyt sentään Oprah :imrgreen:
No mut kiva et otettii näi hyvi vastaan ! :thumbsup

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 18 Kesä 2012 22:58

- Olen Jonne, 15v (Pian 16) Kotkasta.
- Harrastuksiini kuuluu piirtely, lenkkeily ja perussekoilu ;-)
- Saan monia ystäviäni kiehumispisteeseen tahattomasti sekoilullani.
- Olen ujo vieraiden kanssa

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 04 Elo 2012 12:21

Orphan kirjoitti:No mut kiva et otettii näi hyvi vastaan ! :thumbsup
Hah. Odotahan kun kausi alkaa. Valitse tarkkaan suosikkisi.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Elo 2012 23:58

ElMoronico kirjoitti:
Orphan kirjoitti:No mut kiva et otettii näi hyvi vastaan ! :thumbsup
Hah. Odotahan kun kausi alkaa. Valitse tarkkaan suosikkisi.
No eipäs nyt pelotella siellä.

Oonko mä edes esittäytynyt? En varmaan (en jaksa tarkistaa). No kaikki tietää, että olen natsimode, jolla ei ole huumorintajua eikä oikeudenmukaisuutta. Lisäksi olen helposti lahjottavissa. Kannatan yleensä niitä asukkaita, joita muut pitävät helvetin ärsyttävinä, enkä sitten pysty millään ymmärtämään joidenkin vihaa niitä asukkaita kohtaan. Lisäksi melkein kaikki "suuren yleisön suosikit" ovat minun inhokkejani, enkä ymmärrä sitäkään. Kirjottelen tänne välillä ihan liikaa ja varsinkin kaikkea ihan pöljää tai sellaista, joka ei kiinnosta muita kuin yhtä tai kahta muuta käyttäjää.

Darts-harrastukseni on tullut monestikin ilmi, mutta se on silti mainitsemisen arvoinen asia, koska täältä ketjusta sen saattaa jopa joku lukea. Ikääni en uskalla sanoa, mutta liian vanha olen omasta mielestäni. En ole oikeasti tohtori, vaan pelkkä insinööri. Varmasti asuinpaikkanikin on tullut jossain ilmi, mutta mainittakoon silti, että olen Lahdessa asunut koko ikäni.

Dartsin lisäksi harrastan lukemista, musiikkia kaikissa muodoissa (paitsi en itse osaa soittaa mitään instrumenttia) ja frisbeegolfia. Kaselen liikaakin televisiota sekä viihdyn tietokoneen ääressä turhankin paljon. Viimeinen ja se tärkein: olen omasta mielestäni erittäin huumorintajuinen ja välillä turhankin sarkastinen.
Edit: No perkele, olin mä esittäytynyt. Unohtakaa se, varsinkin se ikäkohta ja lukekaa tämä ajatuksella.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Elo 2012 02:35

^ hehee, vanha paska. Aina lohduttaa ajatus et aktiivien joukossa on muitaki joiden ikä alkaa vähintään kolmosella.

Mut tosta tuli mieleen, et vaikka toi oli vahinko, ni pitäiskö itenki esittäytyä uudelleen. Se ois varmaan ~kolmas kerta, ei jaksa selata ketjua ja tarkastaa. Oisko täs uus trendi, kaikki jotka on ollu yli puol vuosikymmentä rekisteröityneinä esittelis ittesä (uusiks)? Ja jos ei suostu esittelemää itteää ni bännit vähintää puoleks vuosikymmeneks et jää aikaa miettiä seuraavaa kierrosta varten? Miust tää on toooosi hyvä idis.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Elo 2012 02:47

Olen edelleen työtön ravintolakokki Oulusta, mutta ikää on nyt kuusi vuotta enemmän kuin ensimmäisellä esittäytymiskerralla (eli 31 tulee täyteen marraskuussa). En seuraa enää Selviytyjiä. Seuraan nykyään jossain määrin muidenkin maiden Big Brothereita. Olen itkupilli (kiitos tiedosta, Punde) ja ilmeisesti maailma ei pyörikään minun ympärilläni (kiitos tiedosta, Tuusis). :scratch

Huh, nyt en varmaan saa banneja. Aloitin trendin, joten muiden vuoro.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Elo 2012 04:27

Punde kirjoitti:Oisko täs uus trendi, kaikki jotka on ollu yli puol vuosikymmentä rekisteröityneinä esittelis ittesä (uusiks)? Ja jos ei suostu esittelemää itteää ni bännit vähintää puoleks vuosikymmeneks et jää aikaa miettiä seuraavaa kierrosta varten? Miust tää on toooosi hyvä idis.
Tää on ihan hyvä idea, koska vaikkakin olen tän koko letkan lukenu läpi, niin monella on varmaan asiat/elämäntilanteet ym. muuttunu, niin ois ihan kiva tietää, edes jotain perusjuttuja. Punde onkin jo jostain syystä sellanen käyttäjä, jonka "sisälle" pääsin melkein heti, kun tänne tulin, mutta noin yleisemminkin, olis kiva varsinkin vanhemmilta (ei välttämättä iältään) käyttäjiltä lukea tämänhetkisiä esittäytymispätkiä, itsehän kun olen kuitenkin tällanen nüübbä, vaikka vihreällä nikkini lukeekin. Tehdään vaan trendi tästä, vai mitä häh?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Elo 2012 04:37

Eipä minunkaan elämään tuosta pahemmin päässyt sisään mutta onko tää nyt niin sen arvoinenkaan... mun viesteistä varmaan vois luulla tuntevansa minut hyvinkin, mutta vaikkapa jaake (harmi kun hän ei enää Plazalla viihdy, hienoin mies mitä olen ikinä tavannut) voisi todistaa että oon todellisuudessa ihan erilainen kuin netissä. Kai täällä internetsissä sappi kiehahtaa niin herkästi kun taas tosi elämässä koettaa käyttäytyä fiksummin. :)

Senkin takia ois mukava lukea muiltakin ihan kunnon tarinaa siitä mitä hyö oikeesti ajattelevat elämästä. Melkeen uuden ketjun paikka taitaisi kyllä olla tämä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Elo 2012 04:43

Tirkka kirjoitti:mutta vaikkapa jaake (harmi kun hän ei enää Plazalla viihdy, hienoin mies mitä olen ikinä tavannut) voisi todistaa että oon todellisuudessa ihan erilainen kuin netissä.
Tämä harmittaa mua todella paljon, että olen tullut tänne niinkin myöhään, kun tulin, koska en päässyt edes näin näppäimistön välityksellä tutustumaan Jaakeen, JK:hon tahi TSn:ään saati sitten _pappa_:n ja matamiin.
Senkin takia ois mukava lukea muiltakin ihan kunnon tarinaa siitä mitä hyö oikeesti ajattelevat elämästä. Melkeen uuden ketjun paikka taitaisi kyllä olla tämä.
Oikeastaan tuosta sais kyllä uudenkin ketjun, mutta voishan tähän esittäytymiseenkin päivitellä nykytilannetta ym.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Elo 2012 01:13

Mie en tiiä, oonko esittäytynyt aiemmin...

Elikkäs parikymppinen tytönretku täälä kirjottelee. Näytän tyhmältä blondilta hienohelmalta, mutta oon kuoreni alla täysi eräjorma. Metästys ja kalastus on minun lemppari harrastuksia ja mulla nousee karvat pystyyn kaikenlaisesta hienostelusta. Tällä hetkellä yritän ettiä lisätyötä nykyisen työni rinnalle (oon saikulla syyskuuhun ja talvisin on vaan vähän vuoroja) ja ensi vuonna sitten kait se häätyy lähteä opiskelemaan itelle joku kunnon ammatti.

Luonteeltani oon aika spontaani enkä viihy paikallani lähes ollenkaan. Paitsi jos oon äitin ja isin tykönä ja mökillä. Kämpillä käyn yleensä suihkussa ja nukkumassa - ainoastaan BB:n aikana yritän rauhoittaa itteni kotisohvalle ainaki hetkeksi joka päivä. Näin kärjistetysti. :) Ai niin ja olympialaisten (ja muiden urheilutapahtumien) aikaan myös. Oon maailman hulluin penkkiurheilija, etenkin jääkiekko ja mäkihyppy on rakkauksia.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Elo 2012 02:09

Just mun tulevan puolison kaltainen kuvaus tuo. Vielä kun se tuleva puoliso löytyisi jostain mut aika lailla justiinsa tuommonen sen ois hyvä olla. [smilie=a_tongue.gif]

Teretulemast foorumille!
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Elo 2012 02:16

^ Mun mielestä myös Joanna teki nyt esittelyn selvästi väärään paikkaan! ;) Jossain deittisivustossa tolla saisi hyvin vastauksia..
Ite ainakin vastaisin jos semmosia sivustoja käyttäisin!

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Joanna » 11 Elo 2012 17:14

Täytynee vissiin nakata tuo nykyinen (vielä koulutuksen alla oleva) ukko mäkeen ja copypasteta tuo kirjotus johki deittisivustolle. Heko heko :bidmouth:
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Eija74
Mökkiläinen
Viestit: 238
Liittynyt: 08 Elo 2011 06:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Eija74 » 17 Elo 2012 20:35

38v ja 24/7 ollut alusta alkaen

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 04 Syys 2012 01:02

Tuntomerkit:
- Hieman päälle 40v
- Seurannut 1. ja 8. kauden koosteiden ja plazan kautta. 2-7 kaudet 24/7
- Parivuotiaan tytön ylpeä isä
- Ajaa farmari Skodalla töistä kotiin Citymarketin kautta
- Kalju, omasta tahdosta
- Vasenkätinen
- Seuraa urheilua (ManU, Philadelphia Flyers, Oulun Kärpät ja Vaasan Sport)
- Kasarihevin ystävä
- Pelaa golfia
- Viettää paljon aikaa sosiaalisessa mediassa
- Ajaa parran höylällä
- Kengänkoko 42
- Ollut yhdessä BB-talkshowssa yleisössä. (Ragnar häädettiin)
- Perheen virallinen koirankusettaja
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Brand » 28 Syys 2012 19:30

Olin täällä joskus ennenkin. ;)

http://www.bbplaza.net/forum/memberlist ... file&u=322

Tunnarit hävisivät ja nyt uusi elämä.

:icool:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”