Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Analson
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Elo 2005 17:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Analson » 01 Syys 2005 21:02

Jeps, eli olen kohta 15-vuotias. Tampereella asustelen ja bb:tä olen seurannut koko pienen ikäni. BB plazassa olen pyörinyt jo brittien bb3 aikaan. Odottelen innolla Suomen bb2.

Edit : Päivittelin tietoja. Ja muutenkin muokkasin typerän viestini, jonka kirjoitin kauan sitten. :lol:
Se on maku asia, sano mäyrä kun muniansa nuoli.

Avatar
mmss
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Syys 2005 11:59
Paikkakunta: Pyttis

Viesti Kirjoittaja mmss » 06 Syys 2005 12:11

moi, olen 24v naispuolinen olento pyttiksestä... innostuin vasta suomen bigbrotherista.. ja ehkä mjs on tähän myös osasyyllinen :)

asun avoliitossa omakotitalossa. harrastan lenkkeilyä, nettiä ja käsitöitä.
TV:stä katon BB lisäksi Salkkarit, Elämäni eläimet ja tositv-ohjelmat.
täällä bigsister...

Jane
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Syys 2005 15:08

Viesti Kirjoittaja Jane » 09 Syys 2005 15:31

Uusi tulokas tervehtii :waving:
Olen 23-vuotias ja Oulussa asustelen kera avomiehen ja kahden lapsen.
BB-fani ja koukussa pahemman kerran :lol:

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 09 Syys 2005 16:54

Tervetuloa oululaisten kerhoon :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Syys 2005 17:32

Välillä tuntuu että kaikki täällä ovat Oulusta.. mitähän teidän juomaveteen on sekoitettu kun kaikki ovat koukussa bb:hen :)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 09 Syys 2005 17:52

Tämä kaupunki ajaa tällaiseen harrastukseen :)

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 09 Syys 2005 18:18

Työttömänä oululaisena eläessä tämä "paska kaupunni" ei tarjoa allekirjoittaneelle harrastuksiksi kuin Rajakylän vilkkaan elämän seuraamisen ja BB-liven katselun. Näistäkin ensin mainitun kohdalla on ollut hiljaista lähiaikoina vaikka "pimeimmässä Rajakylässä" tässä asutaankin. Tai sitten en ole vain huomannut mitään liven pauhatessa auki 16-18h päivässä.

Juomaveteen täälläpäin on sekoitettu fluoria niin paljon, että vähemmästäkin siitä on seuraamuksia. Ulkopaikkakuntalaiset ovat kateellisia vain kalaportaillemme ja Suomen suurimmalle tuulivoimalalle. Pundelle suosittelenkin siis fluoritablettejen ostoa ja levittämistä Joensuun kaduilla.

Päätelkää sitten ihan itse vaan, että mikä on vitsiä ja kuinka kovaa vitsiä. Sen verran voin spoilata, että ihan tosissani en kuitenkaan ollut :shock:

Anteeksi offtopic :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
lonely
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Syys 2005 22:45
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja lonely » 29 Syys 2005 22:58

Oon kohta 18-vuotias tyttö Karjaalta. Olen tämmöinen iloinen ja hyväntuulinen. Harrastan musiikkia, lukemista, kirjoittamista ja nettailua. Etenkin foorumit ovat minun suosikkejani.

Niin, miten jouduin tänne? Saatte syyttää BB-talosta Tiinaa, kun kertoi tästä paikasta. (katson netistä) *naurahtaa* Outo sattuma. Ei edes tullut mieleeni etsiä tämmöstä foorumia.

Joo, mentiikö aiheesta ohi?

Opiskelen merkonomiksi. En nyt ala selittelemään mitä se tarkoittaa, mut jos haluaa tietää, niin ottaa muhun yhteyttä.

Ei tässä muuta ollutkaan. ^^
Love

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 29 Syys 2005 23:20

lonely kirjoitti:Oon kohta 18-vuotias tyttö Karjaalta. Olen tämmöinen iloinen ja hyväntuulinen. Harrastan musiikkia, lukemista, kirjoittamista ja nettailua. Etenkin foorumit ovat minun suosikkejani.

Niin, miten jouduin tänne? Saatte syyttää BB-talosta Tiinaa, kun kertoi tästä paikasta. (katson netistä) *naurahtaa* Outo sattuma. Ei edes tullut mieleeni etsiä tämmöstä foorumia.

Joo, mentiikö aiheesta ohi?

Opiskelen merkonomiksi. En nyt ala selittelemään mitä se tarkoittaa, mut jos haluaa tietää, niin ottaa muhun yhteyttä.

Ei tässä muuta ollutkaan. ^^
:) Tervetuloa mukaan foorumiin. Itse olen viime keväänä valmistunut yo-merkonomiksi :wink:

Jännä juttu että Tiinakin on ollut BBPlazalla höpöttelemässä.

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 27 Heinä 2006 22:12

Hello out there!

Olen Mari A 8) ja olen BBFans sivustolla muutaman vuoden kirjoitellut englanniksi.

Välillä herätän vihastusta ja välillä ihastusta. Kylmäksi jätän harvoin ketään. Ikää on riittävästi ja muutakin kuin oma napa on matkan varrella kertynyt saman katon alle. Elämänkokemuksia ja ihmissuhteita on kertynyt vuosien myötä myös runsaasti ja monipuolisesti - niin iloja kuin surujakin. :wink:

BB:tä aloin seuraamaan kuten moni muukin: Suomessa lähetettyjen vanhojen britti BB:n myötä, joita huomasin ilta illan jälkeen katsovani, ennen kuin otin selvää mistä ohjelmasta oikein oli kyse. :lol: Brittiversioita olen seurannut myöhemminkin netin kautta - tälläkin hetkellä. :oops:

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 28 Heinä 2006 02:55

Mari A!
Terrrrrvetuloa vanaha tuttu :)

Avatar
jp8000
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 30 Heinä 2006 10:10

Viesti Kirjoittaja jp8000 » 30 Heinä 2006 10:13

Terve kaikille!

Olen 26v. mies

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 03 Elo 2006 14:01

MOI!

Lueskelin viime vuonna Big Brotherin aikaan täällä juttuja, mutten itse ottanut osaa keskusteluun. Tänä vuonna saattaisin kuitenkin kokeilla sitäkin o/ (24/7-palvelua en tosin aio hankkia, ja saatan olla vähän pihalla sen takia...)

Oon 21-vuotias opiskelijatyttö Oulusta, ja Big Brotheria sekä monia muita sarjoja katson lähinnä erilaisten persoonallisuuksien & draaman takia. :D

Siinä kai jotain...

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 03 Elo 2006 17:01

Hei lisää oululaisia! Tervetuloa foorumille! :hug:
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 04 Elo 2006 14:05

:welcome
Mukava nähdä näin BB:n alla taas uusia käyttäjiä ilmaantuvan.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 04 Elo 2006 15:04

Kai sitä voisi päivittää itseään.

Olen 15-vuotias poika Hämeenlinnasta ja aloitan lukion nyt syksyllä. Harrastuksiini on kuulunut partio jo neljättä vuotta sekä myös koneella oleminen ja lukeminen. Minut bongaa IRC:stä autuaasta hiljaisuudesta MikaJopo nickillä.

Edit: Ja terve vaan uusillekin!

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 04 Elo 2006 21:15

Jahas. Olen näköjään niinkin epäkohtelias ja tökerö, etten ole edes esitellyt täällä itseäni :roll:

Olen 22v tyttö. Olen asunut poikaystäväni kanssa yhdessä parisen vuotta. Kotoa löytyykin miehen lisäksi pienimuotoinen eläintarha: 2 kania, kääpiöhamsteri ja 2 akvaariota. Lisäksi olen eläinkaupassa töissä 8)
Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta. Vaihtelevasti käyn salilla/aerobicissa (paitsi nyt kun en saa korttia opiskelijahinnalla...)

Tykkään melkein kaikenlaisesta musiikista, plussaa jos sitä voi autossa laulaa kovaa ja korkealta ja samalla joutua naurunalaiseksi kanssa-autoilijoiden silmissä...

Big Brotheriin koukutuin heti britti BB2:n aikoihin, joskaan en sitä seurannut aivan alusta asti. Suomen Big Brotheriin olen yrittänyt päästä kilpailijaksi, tuloksetta..
Muita tv-ohjelmia Lost, 4400, Teho-osasto, OC, Shield, Las Vegas..

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Elo 2006 01:55

Sarah kirjoitti:Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta.
Poikaystävä varmaan tykkää harrastuksestas..

Eezemana! wankers miau viuuu köh.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 05 Elo 2006 19:57

Punde kirjoitti:
Sarah kirjoitti:Harrastan tällä hetkellä pelkästään ratsastusta.
Poikaystävä varmaan tykkää harrastuksestas..
Kääpiöhamsterista puhumattakaan. What? :oops:

Btw, olen Mole ja pysyn maan alla lopulliseen soluttautumiseen saakka, joten ei tässä passaa sen kummemmin itseään esitellä. :P

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 06 Elo 2006 22:00

Moi,

olen 28v "opiskelija" Vaasasta. Lainausmerkit siksi, että muutamaan vuoteen ei ole pahemmin tullut opintojen eteen mitään tehtyä. Töitä pitää puurtaa ja parempikin puolisko löytyy. Lisätietoja saa aina kysyä, mutta vastauksesta en ole niin varma :P

BB:tä on tullut seurattua brittien ensimmäisestä kaudesta saakka. Viime aikoina tosin lähinnä Ruotsin versiota sekä tietenkin Suomen ensimmäistä tuotantokautta.

Viime vuonna seurasin suhteellisen aktiivisesti 24/7 palvelun kautta ja varmaankin tänäkin vuonna tulee tehtyä sama juttu. Subin forumi tuli suhteellisen tutuksi ja ajattelin siirtyä tänne keskustelemaan hieman asiallisempien ihmisten kanssa. :)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 07 Elo 2006 12:17

Tässä BB:n kynnyksellä alkaa käyttäjämäärä näköjään taas lisääntymään. Joten lämpimästi Tervetuloa vaan tasapuolisesti kaikille, niin uusille käyttäjille, vanhoille tuttavuuksille kuin pelkille foorumin lukijoillekin.

:welcome
-Oh my god...

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 07 Elo 2006 14:49

Buahhhaa... :bidmouth:
Sen siitä saa ku ittensä täällä esittelee...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”