Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
mörökölli
Asukaskokelas
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Maalis 2011 15:41

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja mörökölli » 27 Maalis 2011 22:07

41v ukon tursas pääkaupunkiseudulta, fanaattinen bb ja chelsea fani.kadi on mun suurin suosikki koskaan ja inhotus numero yks on hunkki niko. :cheers
huonoin bb asukas ikinä hunkki niko

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Heinä 2011 22:56

Terse!!

Wicker Man on siis nimeni täällä. BBplaza on mulle tuttu jo reilun kahden vuoden ajalta, joten tuttu paikka on. Nimimierkkikin mulla oli/on (Jusa) aikasemmin 2009 kauden ajalta. Mutta kirjoittelu tänne jäi todella harvaksi (taisin jopa 2 postausta kirjottaa). Tänään pitkään yritin kirjautua aikasemmalla nickilläni tänne, mutta kun ei onnannut, niin vaihdoin nimeni.
Olen 20 vuotias mies Helsingistä päin, kotoisin kuitenkin Pudasjärveltä. Nykyisin olen kassana vittuamisessa kaupunginsosassa, mutta työstäni tykkään. Big Brother Finlandia olen seurannut ekasta kaudesta lähtien, vain Dailyjen mukaan kuitenkin.

Tässä kait ne oli tärkeimmät asiat. Jos on kysyttävää niin kysykää ihmeessä :D

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 19:06

Mary.
Olen kohta 29-vuotias nainen. Asun Hämeessä tällä hetkellä ja opiskelen kka:ksi. Tarkoituksena valmistua joulukuussa. Kanssani asustaa avomies.

Eilen vasta rekkasin itteni tänne, mutta olen useamman vuoden seurannut BBPlazaa. :) Lopultakin uskalsin astua mukaan! Olen siis ujo ja rauhallinen.
BB:tä oon seurannut ensimmäisestä kaudesta asti. Tosin muutama kausi on ollut heikommalla seurannalla.

Mitäs vielä?!? Noh, eiköhän siinä tullut jo jotain. Kysyä saa, jos kiinnostaa! ;)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Elo 2011 20:55

Mary kirjoitti:Kysyä saa, jos kiinnostaa! ;)
Onko siulla ollut lumenvalkeaa pientä lammasta?

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 20:59

Punde kirjoitti:
Mary kirjoitti:Kysyä saa, jos kiinnostaa! ;)
Onko siulla ollut lumenvalkeaa pientä lammasta?
Ei ole lammasta ollut kyllä, mutta pieni valkoinen kissa! :)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Elo 2011 22:04

Jos joku miettii taas et mitähän sieniä oon syöny ku tommosia kyselen, ni:



Onk Mary siussa samaa näköä ton Maryn kans?

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 22:16

Mä heti hokasin mitä Punde tarkoitti. ;)
Kyllä mulla ruskeat hiukset ja hymy on, mutta muuten menee aika kauas. En pidä punaisesta väristä ja mekkojakin on melko harvoin päällä. :D
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 03 Elo 2011 12:20

Mary [smilie=a_okbyenow.gif] Kiva, että saadaan lisää hämäläisiä naisia :)
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mary » 03 Elo 2011 13:24

siiri.x kirjoitti:Mary [smilie=a_okbyenow.gif] Kiva, että saadaan lisää hämäläisiä naisia :)
Kiits! :thumbsup Hyvä juttu!
Mä en kyl ole paljasjalkainen hämäläinen tai miten se nyt katotaan. Oon syntynyt Lahdessa, mutta muuttanu penskana/vauvana Kainuuseen, jossa asuin 2007 vuoteen ja sen jälkeen oon asunu parisen vuotta Hämeessä. Välil hain vauhtia Kainuusta ja olen tällä hetkellä kirjoilla Kainuussa, mutta asun täällä Hämeessä. :D
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Syys 2011 03:04

Voisin vähän viiveellä itseni nyt vihdoin esitellä [smilie=thefinger.gif]

Eli orgasmienkeli-tunnuksen (en osaa kirjottaa tota yhdyssanaa) takana irvistelee helsinkkiläinen poika/mies/jätkä/miksihaluuttekaankutsua, joka on vielä hitusen yli kuukauden ajan 20-vuotias.
Opiskelen sosiaalialalle, vasta toisen asteen opintoja kylläkin. Lukio jäänyt kesken ja tuli siinä muutakin välissä säädettyä. Nyt sitten opiskelenkin oikein urakalla, kun opiskelun sivussa käyn seksuaaliopintoja 10ov.
Tavoitteita löytyy paljonkin, enkä tiedä mihin kurkottaisin vai heittäisinkö jopa monta rautaa tuleen.
Musamaku on erittäin laaja, enkä osaa tässä mitään kattavaa siitä kertoa. Sanotaan nyt, että selvinpäin menee pop/rock, HipHop/R&B ja herkät/puhuttavat/koskettavat biisit. Muutaman juoneena alkaa sitten Katri Helena ja Meiju Suvas laulattamaan ;)
BB:tä oon katsellut epäaktiivisesti jo jostain Brittien ykkös- tai kakkoskaudesta asti. Suomen BB:tä sitten heti siitä asti kun se täällä alkoi! Paljon muutakin tulee sillontällöin katseltua, ja ykkössuosikkeina voin nimetä Simpsonit ja South Parkin [smilie=a_smitten.gif]
Myös Frendit, Täydelliset naiset ja Sinkkuelämää tulee aina olemaan huippuja!

Tyyppinä oon varmastikin ihan mulQQ ja mustaa paskaa monen mielestä, mutta naama menee norsunvitulle vaan tosipaikan tullen tai turhautumisen aikana!
Oon yllätyksellinen, spontaani ja moniulotteinen hemmo, eli mitä mä tässä jaarittelen, kun en kuitenkaan voi ikinä kertomalla antaa kuvaa omasta luonteestani! [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Anira » 18 Syys 2011 18:21

Olen Anira, useimmilla palstoilla Arina, 19-vuotias tyttönen pk-seudulta. Opiskelen sosiaali- ja terveysalalla - valmistuminen häämöttää ja samalla vedän ylioppilaslakin päähäni. [smilie=a_cool.gif] Mitään harrastuksia mulla ei oikein ole; oon aika perus sohvaperuna. Kirjoitan blogia ja vietän aikaa netissä ja kavereiden kanssa.
Suomen BB:tä olen katsonut alusta asti: joskus enemmän ja joskus vähemmän. Hämärästi muistan niitä ennen Suomen BB:tä näytettyjä muiden maiden Suomessa näytettyjä BB:itä katsoneeni ja toivoneeni, että tulisipa tuo sarja Suomeenkin ...kuten sitten tulikin. ;)
Oon kai aika kiltti ja rauhallinen, niin monet ainakin sanovat välillä ihan siihen asti, että minua alkaa ärsyttää. [smilie=a_listenuppunks.gif] Viime vuonna kulutin enemmän aikaa subjectin puolella, mutta tänä vuonna ajattelin ottaa tämän palstan "omakseni" ja olenpa jo hieman tänne kiintynytkin: eiköhän loppu BB-kausi mene täällä kirjoitellessa. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Syys 2011 01:42

Moro nääs. Täälläpä 21-vuotias naissukupuolen edustaja Tampereen kupeesta (ei kuitenkaan tamperelainen nyt eikä toivottavasti koskaan!). Päivät kuluvat hyvin pitkälti kolmivuorotyötä painaen sekä vapaa-ajalla avomiestä painaen. Okei, toi oli jo huono ja väsynyt juttu... Elämääni sulostuttaa myös suurensuuri koira, jonka kanssa on mitä parhainta lähteä pitkille metsälenkeille ja palata kotiin vasta, kun stressit ja murheet hikoiltu kunnolla poies. Mahtuupa talouteen vielä pari pienempääkin nelijalkaista otusta. Olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, mutta haaveita, tavoitteita ja kunnianhimoa löytyy kiitettävästi. Näen itseni tekemässä haastavampaa työtä, asumassa maalla, äitinä, ... onhan noita ja ajatella, koko loppuelämä aikaa.

Suomen Big brotheria olen seuraillut vuotta 2007 (monesko kausi lienee) lukuunottamatta. En edes tiedä, minkä vuoksi juuri se kausi jäi ihan katsomatta. Ulkomaiden vastaavia vaihtelevalla mielenkiinnolla. En koskaan erityisesti odota Bb:n alkamista tai edes sen kummemmin ajattele katsovani sitä, mutta... täytyyhän sitä ihmisen johonkin addiktoitua. ;) 24/7:aa en siitä huolimatta ole vielä kertaakaan itselleni hommanut, joskin jonkun muun luona seuraillut tilaisuuden tullen, joten kovin kummoisesta riippuvuudesta ei voitane puhua.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja David Mills » 18 Loka 2011 20:18

tuusannuuska kirjoitti:Sebastian miettii, että Matti ei ole yhtään Matin näköinen. Voisi olla ihan hyvin Riku, sopisi paremmin, kaikista nimistä juuri Matti sopii Matille huonoiten. (Mattikin on muuten sitä ikäluokkaa, että onkohan saanut nimensä Nykäsen mukaan. Meikäläiselle meinas käydä niin...)
Ai sä oot mies? Aina luullut naiseksi. :D

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 18 Loka 2011 20:22

David Mills kirjoitti:
tuusannuuska kirjoitti:Sebastian miettii, että Matti ei ole yhtään Matin näköinen. Voisi olla ihan hyvin Riku, sopisi paremmin, kaikista nimistä juuri Matti sopii Matille huonoiten. (Mattikin on muuten sitä ikäluokkaa, että onkohan saanut nimensä Nykäsen mukaan. Meikäläiselle meinas käydä niin...)
Ai sä oot mies? Aina luullut naiseksi. :D
En onneksi, koska muuten olisin nimeltäni Matti. Onneksi synnyin tytöksi...
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 24 Loka 2011 01:12

orgasmienkeli kirjoitti:Muutaman juoneena alkaa sitten Katri Helena ja Meiju Suvas laulattamaan ;)
P.S Meiju Suvas on isän pikkuserkku. Jatkakaa!
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Loka 2011 01:26

^ Kerro sille ens sukukokouksessa että saa tulla puremaan muakin. ;)

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Whatever » 24 Loka 2011 13:52

Jaa tällainenkin alue täällä, mennyt jotenkin ohi..
36v jäbä olen stadista ja jos tästä BB:n seuraamisesta nyt jotain pitää mainita niin 24/7 on otettuna nyt kolmatta vuotta peräkkäin, ja tätä ennenkin seurannut dailyjä satunnaisesti.
Muiden maiden BB:tä en seuraa, paitsi brittejen jotain kautta tuli katsottua silloin kun Sub sitä vuosia sitten esitti (se kausi jossa oli tämä sittemmin syöpään kuollut mimmi, en saa nimeä päähäni).
Ei kai tähän ihmeempiä, takaisin liveketjuun ;) -->

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Rita » 05 Marras 2011 09:05

Vaikka saatankin vaikuttaa vanhemmalta, niin olen vasta 17 - vuotta, tyttö. Big Brotheria olen seurannut hyvin nuoresta asti, mutta ensimmäisen ja toisenkin kauden aikana olin vielä sen verran nuori, että vanhempani eivät halunneet että katson kyseistä ohjelmaa. Ja sitten siinä kävi niin, että hipsin aina iltaisin talk shown aikaan siskoni huoneeseen katsomaan yhdessä hänen kanssaan. Kathy ja Sari olivat ensimmäisen ja toisen kauden suosikit, kolmannella kaudella ensimmäisen viikon ajan Maxine ja sitten myöhemmin Kadi. Neljännellä kaudella pidin Miiasta, vaikka se olikin aika inhottava tyyppi välillä. Viidennellä oli Lotta, kuudennella Marika, ja nyt ei taida olla oikein ketään, ei ole supersuosikki - ainetta talossa.

Olen harkinnut itse hakevani pääsyä taloon, mutta en heti kun täytän 18, odotan että olen ainakin pari vuotta vanhempi. En usko, että 18 - vuotiaana vielä kestäisin talon paineita, ja yleisö ei varmaan pitäisi hirveästi tälläisestä "teinistä".
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Nannalee
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 25 Syys 2011 14:54

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Nannalee » 06 Marras 2011 16:52

Kai se pitäisi itsensäkin esitellä. Olen tammikuussa 22-vuotias tyttönen (vai pitäisikö tässä jo sanoa nainen?) ja asustelen Itä-Suomessa. Harrastan ihan harraste mielessä sählyä ja jalkapalloa + tietokoneella häröily on mieleen. Luonteeltani olen hyvinkin suora, mutta kyllä sitä huumorintajuakin löytyy.

BB:tä on tullut seurattua siitä asti kun Suomessa ensimmäisen kerran sitä näytettiin. Olin iloinen kun sen jälkeen lopulta tuli myös Suomi versio ja ehkä tänä koko aikana on jäänyt yksi kausi katselematta, kun kiinnostus lopahti jossain vaiheessa täysin. Tänä vuonna ollaan taas menossa mukana ja tätäkin foorumia on aikaisemmin tullut vaan vieraana luettua, mutta pitihän sitä tännekin lopulta itsensä ängetä.

Paikka tuntuu mukavalta, kun asukkaista voi puhua sellaisten kanssa, ketä aihe myös kiinnostaa. Eiköhän tässä tämäkin foorumi tule paremmin tutummaksi, kunhan jaksaa seikkailla ympäriinsä.

Nominator
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Marras 2011 21:51

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Nominator » 07 Marras 2011 22:36

Justiinsa rekisteröidyin ja tämä on ensimmäinen viestini.
Olen nelissäkymmenissä oleva naispuolinen immeinen ja pahasti koukussa BB:hen, tai ainakin mun mies väittää niin. Omasta mielestäni olen vaan ihan normisti fani. ;)

Olen seurannut BB:tä alusta saakka ja suurimmat BB suosikit ovat olleet Perttu, Kadi ja Marika. Tänä vuonna ei ole vielä sitä suurinta suosikkia löytynyt, ehkä Miksu ja Sebastian ovat lähinnä sitä, mutta molemmissa on kyllä paljon ärsyttäviäkin puolia. :scratch

Olen joskus vähän aggressiivinen puolustaessani suosikkiani, mutta lupaan yrittää käyttäytyä kunnolla täällä. [smilie=a_teeth.gif]

Eipä mulla muuta tähän alkuun.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2011 13:05

Jaa, löytyi tämäkin aihe. En muista aiemmin itseäni esitelleeni, joten teenpä sen nyt.

Olen 22-vuotias Jyväskyläläinen nuorimies. Tällä hetkellä olen pitkällä sairaslomalla, joten BB:tä pystyy seuraamaan erittäin tiiviisti ja päivien ratoksi ihan mukavaa tekemistä välillä. :tu Viime kausi oli ensimmäinen BB-kausi jolloin omistin 24/7:n ja tällä kaudella se tuli luonnollisesti ostettua jo hyvissä ajoin. :)
:trollface:

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja pööpö » 16 Marras 2011 13:23

Olen persettä kotisohvalla raapiva, ikäisekseen liian vanha kyyninen idealisti joka ei kaipaa jumalaa ihmisen typeryyden selittämiseen.

BB:tä katson ihan vain Elinan takia. Primeä katson vain koska yksinäisen suden imagolleni ei sovi infantiili fanittaminen.

Vapaa-aikani vietän Lauttasaaren Ärrällä hedelmäpeliä pelatessa sekä kahvia juoden, odottaen itsepintaisesti sormet ristissä sitä hetkeä kun ovi aukeaa ja sisään astuu unelmieni nainen lämpimän ilmavirran halkoessa hänen hiuksiaan kuin tarkoituksenaan paljastaa hänen kuvan kauniit kasvonsa kaikille jotka tulevat häntä vastaan.

Nojoo. Ehkä mun pitäisi harjoitella noita rakkausrunoja enemmän ja stalkkaa vähemmän..

Pidän:
Iloisesta Elinasta.

Inhoan:
Surullista Elinaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”